Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2009, 23:12
MissMiepje2
MissMiepje2 is offline
Hoi,
k en mijn vriend willen het samen voor de 1ste keer gaan doen(voor ons allebei)
we hebben het al 1x geprobeerd alleen dat is niet gelukt
het leek niet te passen en na 3x proberen was ik te gespannen.

heeft iemand tips? hoe moet de 1ste keer?
hoe krijg je 'zijn ding' er goed in?
en watvoor beweging maak je precies?

mis klinkt dit allemaal een beetje onervaren en alsof ik er nog niet klaar voor ben, maar ik ben er wel klaar voor maar alleen beetje onzeker
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:02
hardcore boy
hardcore boy is offline
oke alle onzekerheid over boord gooien als je onzeker bent lukt het niet je vagina spant zich aan en hij kan er dan niet in zonder jou pijn te doen ik ben zelf ook pas net ontmaagd dus weet niet alles precies probeer eerst of hij jou ingang kan vinden en hem zachtjes stukje bij beetje naar binnen kan laten gaan je moet natuurlijk wel eerst nat zijn anders doet het pijn gebruik desnoods wat speeksel of wat glijmiddel en kijk wat er gebeurt bij een jongen is het ook niet even makkelijk hoor hij is net zo zenuwachtig als jij dus hij zou wel eens kunnen verslappen kijk of je zelf je ingang kan vinden als je ongeveer weet waar die zit kun je hem aanwijzingen geven jullie doen het tenslotee samen let wel op elkaars reacties wat je lkkr en niet lkkr vindt kun je rustig tegen mekaar seggen en als alles goed gaat hebben jullie vast een leuke tijd gehad tijdens dat ene speciale moment meer weten stuur maar een berichtje alvast bedankt groetjes h.boy
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:22
Alyssia
Alyssia is offline
Gewoon rustig proberen te blijven. Overigens moet hij jou wel ook ontspannen maken, dat ie niet alleen maar aan 'het' zelf wil doen, maar ook gewoon het voorspel; zoenen, elkaar aanraken, etc etc. Neem er gerust een paar uur voor. Dan geraak je ontspannen en dan glijdt ie er makkelijker in.
Het gaat vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:28
Liessie1
Avatar van Liessie1
Liessie1 is offline
wat je ook kan doen (meeste zien hier toch van af) om eerst zelf met een dildo naar binnen te gaan. dan weet je hoe het voelt om zoiets in je te hebben, en kun je je vast beter ontspannen. Misschien zijn jullie er nog niet aan toe aan het echte werk.. anders probeer je het gwn eerst met vingeren, dan kan je aan het idee wennen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:35
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Neem je tijd. Neem heeel veel tijd. Doe alles rustig, zorg dat alles drijfnat is. Probeer een houding te vinden waarbij je kan ontspannen, maar wel heel rustig controle kan houden over de diepte dat z'n lul naar binnen kan. En als het niet wil, dan vrij je verder op een andere manier en probeer je het later weer.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:42
pampeloerus
Avatar van pampeloerus
pampeloerus is offline
neem de tijd er voor en hou eerst een uitgebreid voporspel zodat je wat ontspanne bent bij ij kreeg ik hem der eerst ook niet in me vriendin zij zo ja srry ik ben nochal zenuwachtig nou toen hebben we een voorspel gedaan van zeker 3 kwartier en toen gleed hij der zo in en hoe mn vriendin dr bewegingen maakt weet ik niet hoor die beweging zal vast wel vanzelf komen
succes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 15:58
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Bij ons lukte het de eerste keer ook niet hoor. Per keer hebben we het heel vaak geprobeerd, maar op een gegeven moment ben je het gewoon zat (of te geil) dat het niet wil, dus ga je wel verder met iets anders. Het hangt echt niet alleen van het neuken af. Na een paar keer te hebben geprobeerd en houdingen aannemen, gleed hij er opeens in en was 't echt niiiice. Maar ontspan je en vertrouw op elkaar, dan komt het echt wel een keer goed!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:44
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
oke alle onzekerheid over boord gooien als je onzeker bent lukt het niet je vagina spant zich aan en hij kan er dan niet in zonder jou pijn te doen ik ben zelf ook pas net ontmaagd dus weet niet alles precies probeer eerst of hij jou ingang kan vinden en hem zachtjes stukje bij beetje naar binnen kan laten gaan je moet natuurlijk wel eerst nat zijn anders doet het pijn gebruik desnoods wat speeksel of wat glijmiddel en kijk wat er gebeurt bij een jongen is het ook niet even makkelijk hoor hij is net zo zenuwachtig als jij dus hij zou wel eens kunnen verslappen kijk of je zelf je ingang kan vinden als je ongeveer weet waar die zit kun je hem aanwijzingen geven jullie doen het tenslotee samen let wel op elkaars reacties wat je lkkr en niet lkkr vindt kun je rustig tegen mekaar seggen en als alles goed gaat hebben jullie vast een leuke tijd gehad tijdens dat ene speciale moment meer weten stuur maar een berichtje alvast bedankt groetjes h.boy
punt punt punt punt komma komma punt punt komma komma komma komma punt punt punt. Zo, ik heb zojuist je verhaal vele malen verduidelijkt.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 22:15
Realize
Avatar van Realize
Realize is offline
Babyolie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 22:42
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Babyolie
beter gebruik je glijmiddel dat ervoor bedoelt is, een condoom kan scheuren door olie
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 13:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Bouw het rustig op, zorg dat je écht drijfnat bent. Lang voorspel is belangrijk, doe rustig aan
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 13:56
Verwijderd
Focus niet te erg
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
4 22-07-2012 20:33
Algemene schoolzaken Hoe nu verder??? Tips?
solem
0 18-01-2012 12:48
Seksualiteit hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc.
Verwijderd
1 22-04-2010 17:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Psychologie hoe nu verder/ beginnen
Verwijderd
5 15-04-2004 20:53
Psychologie Willen weten hoe anderen mij zien...
Steleto
24 24-04-2003 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.