Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2011, 21:20
Love_1997
Love_1997 is offline
Heeeee.

Ik heb goudkoperblond haar, dus rood, maar dan niet compleet oranje, maar iets meer goudblond erdoorheen. Rood overheerst wel een beetje. Ik heb krullen en blauw/groene ogen

Maar op school noemen irritante jongens me dus vaak ginger enzo.

Ik vroeg me dus af of mijn haarkleur voor jongens eigenlijk een minpunt is. Want mijn ex vond t juist heel mooi. Wat vinden jullie?

xxx.

Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 09:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2011, 21:25
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
dit hoort hier niet, op dit subforum.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 21:33
Love_1997
Love_1997 is offline
Jaa, maar ik vond het eigenlijk wel gaan over liefde. Eigenlijk gaat het dus over of jongens op rood haar vallen. Valt dat niet onder liefde??
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 21:39
Verwijderd
Pfff, dat gedoe. Ik heb ook rood haar, écht rood. Mijn ogen zijn ook blauw. Ik heb hele lichte wenkbrauwen en nog veel lichtere wimpers. Het heeft nog nooit in mij nadeel gewerkt. Nog nooit. De jongens waar ik iets heb gehad, hebben daar moeite mee gehad. Mijn huidige vriend is vanaf het begin fan van mijn rode haar en ik krijg er vaak reacties op, ook van mensen die ik niet ken. Niet onzeker over zijn dus, maar trots op he haar en jezelf!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 21:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Rood haar is bijzonder en ik vind het zo mooi dat ik m'n haar ook koperrood verf. De meeste mensen die anders beweren of je 'ginger' noemen zijn óf jaloers, óf het er mee eens dat het heel bijzonder is en weten zich gewoon niet te gedragen. Veel mensen zullen jaloers zijn op je rode haar. Ik ben er heilig van overtuigd dat de hoeveelheid aandacht die je van jongens krijgt niet aan je haarkleur verbonden is, hoogstens aan je uitstraling of je gedrag, en daar weet ik dan weer niks van.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 09:10
Love_1997
Love_1997 is offline
Nou ja, ik ken die jongens een half jaar, en m'n vriendinnen kennen ze anderhalf jaar.maar ik vroeg me gwn af wat jullie ervan vonden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 11:14
Verwijderd
Nee, die haarkleur maakt niet zoveel uit. Het hangt vooral van je gezicht en reet af of jongens je zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 11:16
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
wat Reverend zegt het maakt niks uit en het is gewoon smaak ik weet zeker dat de helft van de jongens je pest omdat de andere helft dat ook doet. De helft vind het vast wel mooi jou kleur haar
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 12:02
Verwijderd
Er zijn vast wel jongens die niet op rood haar vallen, maar dat is prima, want niet alle jongens hoeven op je te vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 12:48
Love_1997
Love_1997 is offline
Thanks voor jullie reacties. Idd, niet alle jongens hoeven op me te vallen (absoluut niet!) maar ik wilde gwn even jullie mening weten.
xxx.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 13:10
Verwijderd
"Goudkoperblond" Wat is dat toch voor rood-haaronzekerheid de laatste tijd Ik heb ook rood haar en ik ben nog nooit een jongen tegengekomen die het niet mooi vond. Integendeel, de meesten vertellen me dat ze altijd (stiekem of openlijk ) een zwak hebben gehad voor die kleur. Als kind/tiener is het iets om je eventueel mee te plagen, want het is iets anders. Maar als je volwassen bent, is het vooral bijzonder, en vind eigenlijk iedereen het mooi.

*schouderophaal*

Oh enne, rood haar wordt het laatst grijs van alle haarkleuren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 13:34
thomasszz21
thomasszz21 is offline
ik denk dat je je er niet druk over hoeft te maken. ik ben verliefd geweest op iemand met rood haar. er zijn genoeg jongens die dat geen probleem vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Oh enne, rood haar wordt het laatst grijs van alle haarkleuren.
En vaak nog mooi helderwit ook in plaats van streperig grijs
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 14:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 11:53
Verwijderd
Ik vind rood gekruld haar meestal wel mooi, maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 11:23
-Richard-
-Richard- is offline
Ik heb zelf kastanje bruin haar. Het is bruin/rood haar, vérre van oranje. Om eerlijk te zijn vind ik dat oranje gewoon lelijk...
Ik ben er vroeger altijd mee gepest, en daarom ben ik het zelf lelijk gaan vinden.. Alhoewel dat inmiddels is bij getrokken. Ik vind me eigen haar niet meer lelijk, maar toch ook niet echt mooi. Gelukkig hoeft dat ook niet
Ik heb bruine ogen.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:08
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dat gepest met rood haar is een fase volgens mij. Ik word ook regelmatig ge-'gingerspot'. Ik schat dat ze hooguit 15 jaar zijn.
Ach, het gaat wel weer voorbij. Gewoon trots zijn op je kleurtje!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:27
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
ik heb niks tegen rood haar maar ik val er niet echt op. Misschien verandert dit nog wanneer ik een leuk meisje tegen kom
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2012, 20:55
rode-roos
rode-roos is offline
ik heb zelf ook de zelfde kleur haar als jij en ik weet hoe het is. Ik wordt ook vaak ginger genoemt enzo. maarja ik ben gewoon blij met mijn haarkleur Het is een kleur die niet veel voor komt. En er zitten best jongens tussen die er wel op vallen.

Laatst gewijzigd op 10-01-2012 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 22:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe kun je trots zijn op je haarkleur?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 22:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoe kun je trots zijn op je haarkleur?
Dat is net zoiets als trots zijn op je land.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 13:02
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ik vind het vaak mooie vrouwen om te zien! ( niet altijd natuurlijk )
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is net zoiets als trots zijn op je land.
Of op je intelligentie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Welke haarkleur past het beste bij mij?
JueBlue
10 21-01-2013 22:14
Lifestyle Welke Haarkleur Past Bij Mijn Huidskleur?
Boxplosive
7 20-05-2010 16:50
Liefde & Relatie Haarkleur en partnerkeuze
The0
74 13-01-2006 13:51
Lichaam & Gezondheid Haarkleuring/blonderen
rub0n
12 04-05-2005 18:28
Lichaam & Gezondheid Wat is jullie haarkleur?
~Hadiya~
123 13-08-2004 09:16
De Kantine Haarkleurisme
Joostje
58 15-05-2004 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.