Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2007, 12:15
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Thoughtful: gefeliciteerd!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2007, 12:17
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Nog gefeliciteerd, duivelaartje en gefeliciteerd, Thoughtful!



OT: oh echt zo héérlijk, vakantie! Geen eisen aan mezelf, hele ochtend in bed liggen of in mijn kamer rommelen, leuk muziekje en een beetje opruimen, schaatsen, vooral niet aan tentamens denken. Hmmm <3.
Ik droomde alleen raar afgelopen week, zo tegenstrijdig en het had allemaal echt gebeurd kunnen zijn. Soms ook best leuk hoor, maarja, het zijn maar dromen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:20
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik verveel me echt de ***** en ik wil dat hij hiernaar toe komt maar hij neemt de telefoon niet op. En ik weet niet wat ik nu moet doen. Dat heb ik ook altijd als ik vakantie heb hè .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:47
Verwijderd
Gefeliciteerd Thoughtfull.

OT: bluh, weer niks gedaan vandaag. Mijn grootste valkuil van de vakantie dit. Oké, ik ben wel begonnen met opruimen maar het schiet niet op iig. Ik ga zo met de tweeling eerst wat eten en dan naar m'n zusje d'r Christmas Kickoff party. Ofzo. Anyway, ik ben heel moe en ben bang voor al die mensen maar ik ga wel. Ik ga m'n zusje laten zien dat ik haar nog wel lief vind. En morgen dan even echt wat doen.
To do lijstje dan maar?
-Beginnen met leren
-OV ophalen
-Kamer verder opruimen
-Vragenlijst afmaken
-Viool spelen
Ja, dan ben ik al mega tevreden.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

hij is hier van kwart voor 1 tot kwart voor 5 geweest en hij deed kriebels van mij krijgen..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh en ik ook een beetje van hem
owww ik weet t niet, ik hou mezelf zo vaak voor de gek dat ik niet meer weet wat echt is en wat niet..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
ik ga volgende week of weekend daarna naar hem en das gewoon ruim 250 km rijden..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
De schapenboer van boer zoekt vrouw heeft bij mij op de bank gezeten
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:58
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
De schapenboer van boer zoekt vrouw heeft bij mij op de bank gezeten

Lol, want een verrassende wending van je reply Heb je je opgegeven voor Boer zoekt Vrouw of zo?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:17
ikkuh15
ikkuh15 is offline
hm, verveel me beetje
Is het vakantie, maar heb helemaal geen zin in zo'n vakantie!
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lol, want een verrassende wending van je reply Heb je je opgegeven voor Boer zoekt Vrouw of zo?
ik heb weer veel te enthousiast een brief geschreven naar een van de boeren ja..
ik ook met mijn niet denken maar doen en clown gebeuren
zucht
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
De schapenboer van boer zoekt vrouw heeft bij mij op de bank gezeten
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 17:26
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
ik heb weer veel te enthousiast een brief geschreven naar een van de boeren ja..
ik ook met mijn niet denken maar doen en clown gebeuren
zucht
Cool toch, al heb je maar één leuke middag, dan is die maar binnen!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 17:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
niet goed?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 18:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, wat een leuk verhaal rare kwast

Dat is die Gerko he?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
niet goed?


Het is okee hoor.. ik had het alleen helemaal niet verwacht van jou Zometeen verschijn je nog op tv

En, is het Gerko?

(ik volg het verder niet, maar kon het nu even niet laten Google te gebruiken )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 18:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja het is gerko, en nee tis ook totaal niet ik.. heb impulsief gedaan (wat weer wel wat voor mij is)
maar tv kom ik niet hoor je zag vorige week alleen heel vluchtig mijn brief in beeld waar hij een stukje uit voorlas..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:08
Verwijderd
@ Thoughtful: gefeliciteerd!
@ Duivelaartje: nog van harte gefeliciteerd.

OT: Gisteravond was het zo ontzettend leuk. Het was gewoon hartstikke gezellig. Ik moest m'n 'ex' feliciteren en het voelde echt zo raar om hem 3 zoenen te geven. Ik kreeg er eerlijk gezegd de kriebels van. Wat moet ik daar nu weer mee. We stonden echt allebei lekker te stuntelen. Ik vergat hem nog bijna z'n kado te geven, zo'n haast had ik om weg te komen. Nu voel ik me alleen niet zo lekker, ik heb keelpijn, m'n neus loopt etc. Ik hoop niet dat ik weer ziek word. Maar ik heb vakantie, dus ik kan nu lekker veel slapen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:21
Verwijderd
Ze zeggen t allemaal, dus het zal wel kloppen dak niet deug. Argh!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:28
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
In tegenstelling tot gisteren ben ik vandaag wel blij.
En voelt alles gewoon goed. Dat was gisteren zo ver weg leek/voelde is er vandaag gewoon.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:45
Verwijderd
gefeli @ thoughtful!


Zoooo tering wat een weekend. En omg wat was ik gelukkig gister. Vriendje en ik hebben nog heerlijk gelukkige naweeën. Jaja, niet te vaak doen. Ik weet het. maar fuck <3
en mijn nieuwebestevriendinnetje is de bom. tralalalalala

en ja ik ben te vrolijk en dat slaat nergens op want ik heb maar 1,5 u geslapen, maar who cares? ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 20:42
Verwijderd
ik voel me gewoon een beetje bluh. tis niet dat er wat is, ofzo, maar verder weet ik t ook ammel niet
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 22:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Duivelaartje nog gefeliciteerd! Hoe wasset gisterenavond? je bent nu weer ouder dan ik. :x
En @ Thoughtful ook gefeliciteerd! *taart geeft*

En z0mfg ik heb me net ingeschreven voor biomedische wetenschappen. Olee. Inschrijvingenzijnvastnietdefinitieftoch? Een beetje eng isset wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:11
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Gisteren een soort van eerste kerstdag gevierd met 9 familie mensen en 3 brazilianen. Hoewel het eigenlijk al dooide, was de ijsbaan geopend... Dus hebben we met z'n allen op de schaats gestaan. Ik bakte er op de hoge noren niets van, waardoor ik mij genoodzaakt voelde tegen een vrouw die mij opbeurende tips probeerde te geven, te zeggen dat ik niet van Nederlandse afkomst ben (hahaha ).
Op zich is er niets desastreus gebeurd in de zin van dat iemand ontzettend flipt. Familie raakt snel over de zeik op dagen dat het vlekkeloos in hun ogen moet verlopen. Hoewel ik gisteren niet eens alles heb gegeten, en dat wat ik gegeten heb was met mate, ben ik in één avond 2.4 kilo aangekomen Ik ben net 2 weken bezig geweest om die 2 kilo's er met veel wandelen, fietsen, weinig + gezond eten af te krijgen Pff, en morgen + overmorgen weer twee eetdagen.. Ik geloof dat ik nog zwaarder word dan toen ik een week of 8 geleden begon met lijnen

Straks kerstcadeaus uitzoeken.. Verder had ik in de planning vandaag kleding te kopen, maar aangezien ik ineens zwaarder ben, heb ik daar geen zin in. Lekkere beloning voor het afvallen. Aight
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaartje nog gefeliciteerd! Hoe wasset gisterenavond? je bent nu weer ouder dan ik. :x
En @ Thoughtful ook gefeliciteerd! *taart geeft*

En z0mfg ik heb me net ingeschreven voor biomedische wetenschappen. Olee. Inschrijvingenzijnvastnietdefinitieftoch? Een beetje eng isset wel.
Roosje, wat leeeuk! Waar? Utrecht? (a)

En nog iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik ging naar het theater-stuk bloedband, erg leuk en energiek. Ervoor gingen we lekker eten in het theater restaurant. Gister komen nog wat langs voor een stukje taart.

Omg, en ik ben bang. De moedervlek op m'n kont steekt al sinds gistermiddag. Hij schuurt ook steeds langs m'n broek en boxertjes komen er net niet overheen, omdat het zit op de grens van kont/been. Ik heb 'm al jaren en hij is ook niet groter of donkere geworden. Hij is gewoon bruin en ook niet dik, alleen wel 8 mm breed, maar ik heb veel meer moedervlekken van die grootte. Ik ben zo bang dat het iets ernstigs is.. Maar ik wil en kan nu niet meer naar de huisarts, pas na kerst weer. Ik ga daar ook maar op wachten, zo vaart zal het niet lopen als het wél ernstig is... Moedervlekken steken ook bij normale veranderingen, maar ook zo lang als nu? Ik zit er ook teveel aan en denk er teveel aan. Vannacht schrok ik steeds wakker en durfde alleen maar op m'n buik te liggen. 'Bang dat hij anders stuk zal gaan.' Echt, het voelt zo naar. M'n bilspier is ook helemaal verkrampt en ik geloof dat de huid er omheen nu ook gevoelig is door het vele voelen van mij. Maar wat nou als het wel ernstig is? Ik ben echt geen held, vooral nu ik er steeds meer over leer. Huidkanker vind ik echt zo eng, vooral omdat ik zoveel moedervlekken heb. De rest van de kankers vind ik veel minder eng. We hebben niets in de familie en het is vaak zo zeldzaam op deze leeftijd. Maar huid.. brr.

Veel te lang verhaal...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:29
Verwijderd
@Duivelaartje: bel anders even de huisartsenpost. Daar mag je waarschijnlijk niet eens langskomen, maar misschien kunnen ze je wel geruststellen.

OT:
Was draait, zometeen ga ik m'n tas pakken (en NIKS vergeten!) en douchen en dan vanmiddag naar het kerstfeestje waar ik voor uitgenodigd ben. Heb er best zin in, 't is alleen even de stress van niks-vergeten-en-toch-op-tijd-in-de-bus-zitten.

En ik ga toch maar niet langs de apotheek voor de pil. Ik weet namelijk niet of m'n verzekering erin trapt, en daarbij ben ik volgend jaar toch zo door m'n eigen risico heen, door m'n therapie, dus ik kan het dan net zo goed volgend jaar halen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:39
Verwijderd
Onbestemd, ik moet niet zo veel en zo snel twijfelen. *stom*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:55
Verwijderd
Oh ik droomde dat mijn afscheid nog moest komen en ik bedacht me wat ik allemaal mee moest nemen enzo. En toen werd ik wakker en snapte ik er niks meer van. Mijn afscheid is al geweest, toch?
Getver nou ben ik in de war. Mijn afscheid is idd al geweest, het is nu maandag, vorige week dinsdag heb ik afscheid genomen. Ik die dag ook wel voor me, maar het voelt niet zo en dat is eng. Ik geloof dat ik nu overal aan ga twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Knuffel @ Sonho!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Argh, ik had een to do lijstje gemaakt voor mezelf, en ik heb al wel 1 ding helemaal gedaan, en met het andere ben ik bezig. Het schiet dus gewoon niet op. Ik heb een pokkehumeur en sta continu op punt van janken. Wtf is er aan de hand met me?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:18
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik heb géén zin in kerst. Godverdomde verplichting.

Beter win ik dit jaar de oudejaarsloterij en dan ga ik per direct verhuizen naar het noorden van Europa.
Pft, who am I kidding? Ik blijf dan waarschijnlijk nog gewoon hier, ook.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:47
Verwijderd
Vanavond naar de kerk en cadeautje uitpakken, ik heb mijn schoonvader zo ver gekregen om vanavond al de christoffeltaart te serveren (normaal doen ze dat op eerste kerstdag, na het hele diner, en dan heeft echt niemand nog zin in zo'n stukje zware taart), dus daar kijk ik naar uit

Verder doet m'n buik wel weer eens raar en daar heb ik nu echt geen tijd voor
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn bril en het is echt wel fijn om ook met je andere oog scherp te kunnen zien (kijk al voor zolang ik weet maar met een oog) en het is best tof om te kunnen zien welke bus er aan komt nog voor ie pal voor je neus staat. Met lezen en computeren scheelt het echt onwijs veel, dit is ook nog eens goed voor m'n rug en nek geloof ik. Zit niet zoveel meer met m'n neus in m'n scherm. Ik krijg er nu alleen wel een beetje koppijn van en het kijkt nog een beetje raar en onwennig (je blikveld is kleinder heb ik het idee) en eerst had ik het idee dat de hele wereld stuiterde maar dat is nu gelukkig over Ow en mijn vriend vond het leuk staan en daar ben ik wel heel erg blij mee want vind het best wel heel eng om nu bekenden onder ogen te komen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:30
Verwijderd
waarom was zowat iedereen vrij vandaag en ga ik werken

nja, wel t idee dak nuttig ben geweest, nu wel moe


en vanavond kadootjes doen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh heb weeeeer hoofdpijn..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:06
Verwijderd
Ik heb vanmorgen van 5 tot 8 warme chocolademelk aan de kinderen uit de arme wijken en dorpen geschonken. Het was geweldig, en ik voel me helemaal op mn kerstbest.

En verder moet ik vasthouden aan de waarheid die ik nu voor mezelf gecreeerd heb uit de politieverslagen, zijn verhaal en het verhaal van Eduardo. Ik sta er nu het dichtst bij, ik ben bij de bron, en ik kan alleen maar hopen dat het inderdaad allemaal gaat meevallen en ze niet 5 of 6 jaar hoeven te zitten. Asi es.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 18:41
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Ik HAAT verkoudheid+astma....zo
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:18
Verwijderd
Pff, waarom is het al-tijd hetzelfde hier in huis. Zus-dit, zus-dat, zus-heefthetzozwaarmetd'rstudieend'rbezigheden zus-latenwed'rvooralalseenprinsesjebehandelenenallesophaaraanpassen. Ze is hardstikke lief hoor, maar zodra ze hier is, lijkt het wel of ik niet meer besta. Hallo, ik heb óók toetsen die ik haal of niet, ik heb óók wel eens ergens een mening over, iets te zeggen...! Hallo!

En iedereen was chagrijnig vandaag. Wat een rotdag enenen. :/
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Yeah Ik heb sinds veel te lang geleden kleding gekocht <3 Ik ben er blij mee
De hele dag door de stad gelopen, geshopt.. My feet are killin' me
Samen met moeder heb ik twee kertscadeaus voor mijzelf uitgezocht Ik krijg een super gave Espirit schoudertas + Espirit portemonnee
Net lekker gegeten...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 19:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik heb géén zin in kerst. Godverdomde verplichting.

Beter win ik dit jaar de oudejaarsloterij en dan ga ik per direct verhuizen naar het noorden van Europa.
Pft, who am I kidding? Ik blijf dan waarschijnlijk nog gewoon hier, ook.
succes, sterkte.. Twee dagen zijn hopelijk voor je het weet weer voorbij...?

Btw, ik heb 2 keer een ¼ staatslot gekocht omdat ik ook idealen heb waar geld voor nodig is
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:

Beter win ik dit jaar de oudejaarsloterij en dan ga ik per direct verhuizen naar het noorden van Europa.
Pft, who am I kidding? Ik blijf dan waarschijnlijk nog gewoon hier, ook.
Nee want dan ga ik mee en anders sleep ik je aan je haren mee naar Verweg.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 20:19
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
succes, sterkte.. Twee dagen zijn hopelijk voor je het weet weer voorbij...?
Thanks.
Mja. Het is vooral de 25e die als een verplichting aanvoelt. De 26e zijn mijn moeder's zus en zwager er, en het is altijd wel gezellig als zij er zijn (en niet over vroeger praten, that is. ). Dan voelt 't niet zo verplicht aan.

Citaat:
Nee want dan ga ik mee en anders sleep ik je aan je haren mee naar Verweg.
Pas je op dat je mijn haren er niet uittrekt? En alsof ik zonder je wegga.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:08
Verwijderd
Citaat:
blegh heb weeeeer hoofdpijn..
Dank je wel voor je lieve kaartje. *knuffel*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:16
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Die stomme fucker zegt dat ie online gaat komen en dat is iets waar ik de hele dag op wacht, dan wacht ik een uur lang , starend als een dom kalf naar het scherm, word ik ongrust omdat ie niet antwoord op m'n smsjes met de vraag waar hij blijft, denkik dat ie is verongelukt op de weg terug... bel ik hem en pas na minutenlang lachen hoor ik dat hij een spelletje aan het spelen is en of ik nog een kwartiertje kan wachten.... dan word ik knalrood geraak zo opgefokt he, dan ben ik echt pissed!! en kalmeren lukt niet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:24
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja, dit moest een keer gebeuren. Gisteren begon het zo'n pijn te doen. Dus ik verband en betadine erop.
Maar het kwaad is al geschiet. Het is geinfecteerd en nu moet ik antibiotica en doet t echt heel erg veel pijn. Moet ook in soda ofzo. hmmz.
woensdag moet ik bellen, dan heeft ze dienst op de HApost. Donderdag moet ik erheen.
Ik ben ook ziek ervan, heb koorts enzo. Als dit niet helpt moet ze het open maken, nou.. dat lijkt me niks.
Maar goed.

Ondanks dat ik me dus ziek voelde ging ik wel kerstavond ""vieren". ik heb leuke cadeautje en t was erg gezellig
Vanochtend nog bij Altrecht geweest en t was een fijn gesprek. Nu ben ik wel moe, en ga ik zo maar eens slapen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:58
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Alles moet morgen helemaal perfect gaan .

En <3 want daarom.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 23:24
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Alles moet morgen helemaal perfect gaan .

En <3 want daarom.
*sleept Roos en Pim en je vriend er bij en juicht toe*



SLAAAAYER!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 00:50
Verwijderd
Nou het is heel gezellig hier. Ik loop de hele dag te janken en dat werkt mijn ouders op de zenuwen waardoor ik nog meer gedeprimeerd raak. En als ik een keer lach is het ook niet goed. Nee, lachen is een doodzonde hier geloof ik, ja tenzij mijn broer er is want mijn broer is natuurlijk wel grappig, spontaan, leuk, slim. Maargoed, broertjelief besloot ons om negen uur te bellen dat hij toch niet kwam vandaag en ondertussen was het eten verpieterd. Ik mocht niet op de bank liggen want daar raakte mijn vader geïrriteerd van en als ik aan het janken ben word ik doodgenegeerd. Merry Christmas!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb géén zin in kerst. Godverdomde verplichting.

Beter win ik dit jaar de oudejaarsloterij en dan ga ik per direct verhuizen naar het noorden van Europa.
Pft, who am I kidding? Ik blijf dan waarschijnlijk nog gewoon hier, ook.
Noorwegen

Echt waar Ik ben daar ooit 3 weken achter elkaar op vakantie geweest en wou daarna niet meer naar huis
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 09:17
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, wat heb ik veel uren en veel rotgevoelens in dat stuk gestoken, maar het is eindelijk af! Er waren veel dingen waar ik bang voor was en die heb ik nu volledig van me afgeschreven en het afgemaakt, nu, op eerste kerstdag. Dit lucht echt geweldig veel op!
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 09:55
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
*sleept Roos en Pim en je vriend er bij en juicht toe*



SLAAAAYER!
XD Hahaha dankjewel . Ik ga heute naar de schoonfamilie toe en ik vind het allemaal een hele eer enzo maar ook wel doodeng huhu .
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb gister nog de huisartsenpost gebeld en dat vrouwtje zei, als de moedervlek niet er raarder uit ziet dan een tijdje geleden ik niet met spoed naar de huisarts hoef. Maar voor de zekerheid wel na de kerst een afspraak maken bij de huisarts.

Maar nu is m'n hele bil verkrampt. M'n hele kont eigenlijk wel van die verschrikkelijk zittende stoelen in de kerk vannacht, maar die kan voelt toch anders. Toch die stekende pijn er doorheen. Ik hoop echt dat het morgen niet erger wordt, als we uit eten gaan. Maar ik hou me maar gewoon sterk.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:04
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben net in gesprek met een heel goede vriendin, over hoe het afgelopen jaar was. In eerste instantie had ik eigenlijk het idee dat het een slecht jaar was, maar nu, na een opsomming maken van alle mooie dingen, rotte dingen, moeilijke dingen, belangrijke dingen en alles wat voor mij maakt of een jaar goed is, of niet, ben ik erachter gekomen dat het juist een heel goed jaar was, waarin ik heel veel gegroeid ben.

Ik heb over veel hoge pieken gereisd, maar daarbij moest ik ook door diepe dalen, maar daar werd ik doorheengesleurd door de vrienden die ik heb. Op relationeel gebied ben ik afgelopen jaar ook met sprongen vooruit gegaan. Juist op het moment dat ik op relationeel gebied echt niets meer kon hebben, kwam ik iemand tegen waarmee ik een flirt aanging. Daar vroeg ik om in een mail, zonder dat ik er erg in had, dus toen ik mail terugkreeg had ik echt zoiets van: Ehm, wtf, heb ik dat gevraagd? maar op dat moment kwam ik erachter dat er juist veel in me zat, maar dat ik dat idee zelf niet had, doordat ik heel veel negatieve dingen en verliezen uit de afgelopen 2 jaar op had gekropt en niets mee had gedaan. Nu schaam ik me ook veel minder voor mezelf, iets dat echt belangrijk was. Ik schaam me algemeen voor mezelf meestal, en daarbij zijn er ook interesses en dingen die ik doe, waar ik me voor schaam. Dit was een jaar waarin ik met enkele mensen, waaronder ook een van mijn beste vrienden, daarover gepraat heb en dat was voor mij een heel grote en belangrijke stap.

Ik zie nu ook weer eindelijk in dat er gewoon veel in me zit. Dat was ik, door de moeilijke laatste jaren op de middelbare school, bijna vergeten. Ik werd gewoon overal min of meer weggedrukt en zat de helft van de tijd thuis, nadat ik me op school ziek gemeld had, omdat ik geen zin had. En dan zat ik de hele dag aan de computer. Nu heb ik gewoon weer echt zin om te leven en om leuke dingen te gaan doen. Deze vakantie heb ik eigenlijk volledig volgepland. Nouja, eigenlijk had ik gisteren moeten werken (dacht ik), maar dat bleek dus niet zo te zijn, maar vandaag en morgen kerst, dan een dag vrij of werken (dat weet ik nog niet zeker, ik ga uit van werken), vrijdag de hele dag weg voor een treinreis, dan een weekend bij pap, waarin ik eigenlijk niks in heb gepland, behalve werken wss, maar dat is omdat zij dat niet fijn vinden, aangezien we daar al zo weinig zijn (eens in de twee weken). Maandag overdag zal ik wel moeten werken en 's avonds ga ik dan naar een goede vriend toe, om nieuwjaar te vieren. Op nieuwjaarsdag moet ik al rond half 11 opstaan, want tegen 1 uur is bij pap thuis nieuwjaarsdiner, met opa en oma en de moeder van mijn stiefmoeder. Die avond moet ik het niet te laat maken, want de dag erna sta ik rond half 7 of 7 uur al op, want dan ga ik naar een goede vriendin van mij toe. Vrijdagavond kom ik dan terug, wss tegen 11 uur ofzo pas, en zaterdag zal ik wel moeten werken denk ik.

Het is me dit jaar ook eindelijk gelukt om voor mezelf te beslissen dat mijn familie me maar moet nemen zoals ik ben. Ik heb nu eenmaal autisme en ik doe nu eenmaal veel dingen niet zoals zij die normaal vinden. Sommige mensen binnen de familie hebben het daar schijnbaar moeilijk mee en denken mij te moeten veranderen daarin. De manieren die ik gebruik om problemen op te lossen zijn niet altijd de makkelijkste, maar ze werken voor mij wel. Ik heb mezelf vanaf de brugklas weer helemaal van de grond af op moeten bouwen en daar heb ik van die mensen geen hulp bij gekregen. Die opbouw heeft lang genoeg geduurd en ik groei nog steeds verder door, zonder hun hulp. Ik heb eerder het idee dat bepaalde mensen mij remmen in mijn ontwikkeling, maar dat maakt niet uit. Ik weet gewoon dat ik dit jaar gigantisch gegroeid ben tegenover voorgaande jaren.

Ik ben een goede vriendin kwijtgeraakt denk ik, want die zie ik nauwelijks meer irl, maar ik heb twee hele goede vriendinnen erbij en de goede vrienden die ik al had, die heb ik nog steeds. En die zal ik ook nog wel lange tijd blijven houden. Kortom, dit was voor mij een heel goed en belangrijk jaar.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.