Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 18:03
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Heeft iemand dit op havo niveau?

zo ja, wat moet je daarvoor leren en heb je boeken gehad ofzo? Want ik kreeg gisteren van mijn leraar een of andere begrippenlijst en dat moest ik leren zei hij, maar dat ik me niet voorstellen!!!!!!!!!!!
Advertentie
Oud 18-03-2003, 19:33
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Wij hebben een dik boek genaamd: Zienderogen Kunst
Oud 18-03-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
lukas15 schreef op 18-03-2003 @ 20:33:
Wij hebben een dik boek genaamd: Zienderogen Kunst
Klopt, hebben wij ook. Maar wij hebben wel stofbeperking gehad... van een paar hoofdstukken. Het is alsnog vet veel
Oud 18-03-2003, 21:31
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb wel handvaardigheid op VWO-niveau en daar hebben we ook een boek voor Kunst, Kennis en Kunde.
Oud 19-03-2003, 11:56
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Ehm, ja, je krijgt dan kunstgeschiedenis en een algemeen gedeelte over creatieve vakken, op je examen.
We hebben wel boeken, maar doen er nooit iets mee. Laatst heb ik zo'n examen even ingekeken (van 2 jaar geleden), en het zag er niet zo moeilijk uit. Je krijgt een bijlage met afbeeldingen, van bijvoorbeeld een soort kathedraal. Ze vragen dan bijvoorbeeld hoe je kunt zien dat het een gothische kathedraal is. Dat soort vragen.
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 19-03-2003, 16:23
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
wij hebben proefexamens en stencils gehad...we moesten gewoon inzicht krijgen en das wel een btje gelukt denk ik...
We hebben ook nog zienderogen kunst maar daar hoeven we niet echt uit te leren
ohja, ik doe ook havo, dat je t ff weet
veel succes alvast
Oud 19-03-2003, 17:07
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Ik ga over 2 weken als ik mijn leraar zie maar eens ff zeiken wat nou precies de bedoeling is! Bedankt allemaal!!!!!!!!!
Oud 19-03-2003, 21:44
jetty
Avatar van jetty
jetty is offline
ja onze lerares is dus ook een beetje vaag...
geen boek hoop stencil rommel.. je kent het wel!
dus ik denk dat ik ook maar zienderogen kunst ga aanschaffen! weet ik teminste wat ik kan en moet weten... want hier kan ik niet tegen!
kunstgeschiedenis is zowat het enige examen waar ik tegen op zie! het schijnt echt heel moeilijk te zijn! dus onderschat het niet!
Oud 20-03-2003, 14:41
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
ik heb geen handvaardigheid maar tekenen, maar ik heb gehoord dat tekenen en handvaardigheid vanaf dit jaar dezelfde examens krijgen. En het is echt f*cking veel.........
Oud 21-03-2003, 16:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 20-03-2003 @ 15:41:
ik heb geen handvaardigheid maar tekenen, maar ik heb gehoord dat tekenen en handvaardigheid vanaf dit jaar dezelfde examens krijgen. En het is echt f*cking veel.........
Volgens onze leraar zijn ckv2 en ckv3 één vak en krijg je alleen een CE in ckv2. Je ckv3 cijfer bestaat gewoon uit beoordelingen van werkstukken die je gemaakt hebt...

Of is dat dus toch niet zo?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-03-2003, 17:50
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
linda85 schreef op 21-03-2003 @ 17:08:
Volgens onze leraar zijn ckv2 en ckv3 één vak en krijg je alleen een CE in ckv2. Je ckv3 cijfer bestaat gewoon uit beoordelingen van werkstukken die je gemaakt hebt...

Of is dat dus toch niet zo?
Het gaat hier om tekenen en handvaardigheid en NIET over ckv....
Oud 21-03-2003, 20:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 21-03-2003 @ 18:50:
Het gaat hier om tekenen en handvaardigheid en NIET over ckv....
tekenen en handvaardigheid is toch hetzelfde als ckv3? Of is het oude stijl?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-03-2003, 20:42
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Whoehaha, een BOEK??? Dat is nieuw voor me

Ik heb ook handenarbeid, vwo, maar wij moeten dit jaar 2 opdrachten maken. 1 is een huis naar eigen ontwerp, en het ander is iets met klei (maskers). Nou, en dat is het!

Oh ja, die cijfer gaan dan voor mij samen met kunstgeschiedenis...lol, ons kantine-vak

Groetjes Moppie
Oud 22-03-2003, 18:00
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
doe je wel examen dan dit jaar? als je namelijk examen doet dan moet je toch ook echt dingen leren, net als de rest
Oud 23-03-2003, 20:05
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Tijgertjuh17 schreef op 22-03-2003 @ 19:00:
doe je wel examen dan dit jaar? als je namelijk examen doet dan moet je toch ook echt dingen leren, net als de rest
LOL, why?
Ik doe inderdaad examen dit jaar! En als je school besluit om niet aan het CSE van een bepaald vak mee te doen, hoef je echt niks te leren hoor?!

Sterker nog, ik moet alleen nog een kleiwerkje afmaken, en dan heb ik ckv2 & ckv3 helemaal afgesloten

Liefs Moppie
Oud 24-03-2003, 14:26
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Als je niet meedoet hoef je idd niets te leren, maar anders dus wel
Oud 02-04-2003, 19:57
lovelybitch
lovelybitch is offline
ik heb ook zienderogenkunst, maar in alledrie mijn toetsweken hebben wij wel de begrippen moeten leren maar niet zo precies, want we kregen een blaadje met de begrippen en een andere met de antwoorden en die moesten we gewoon bij elkaar zoeken en de open vragen kregen we al voor het proefwerk...
__________________
if you can't beat me, you'd better love me
Oud 04-04-2003, 15:11
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Uhhh je school kan toch niet bepalen dat je niet meedoet aan een bepaald CE ? Want als je een diploma met Kunstgeschiedenis er ook op haalt, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je daar examen in hebt gedaan?....

Wij moesten trouwens 8 werkstukken inleveren Blegh..
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Ads door Google
Oud 05-04-2003, 19:30
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
bumblebee schreef op 04-04-2003 @ 16:11:
Uhhh je school kan toch niet bepalen dat je niet meedoet aan een bepaald CE ? Want als je een diploma met Kunstgeschiedenis er ook op haalt, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je daar examen in hebt gedaan?....

Wij moesten trouwens 8 werkstukken inleveren Blegh..
Het is wel zo dat de school zelf mag bepalen of ze mee doen aan het CE of dat ze je eindcijfer gewoon af laten hangen van al je tentamens. Bij mij op school is het zo dat ik geen maatschappijleer examen heb, mijn cijfer wat op mijn diploma staat is het eindcijfer van mijn tentamens uit de 4e en de 5e
Oud 05-04-2003, 20:36
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Jah, maatschappij kan je gewoon afsluiten in de 4e, maar van handvaardigheid MOET je toch wel kunstgeschiedenis examen doen ik bedoel, anders hadden alle scholen dat wel gedaan......
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 06-04-2003, 21:08
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
bumblebee schreef op 05-04-2003 @ 21:36:
Jah, maatschappij kan je gewoon afsluiten in de 4e, maar van handvaardigheid MOET je toch wel kunstgeschiedenis examen doen ik bedoel, anders hadden alle scholen dat wel gedaan......
Ik kon maatschappijleer niet in de 4e afsluiten Bij mij op school kon dat pas dit jaar. Wij hebben het dan ook pas in de 4e gekregen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Idee bedenken handvaardigheid examen
Username377
9 05-02-2014 16:35
HAVO Examenagenda HAVO
Juda[NL]
0 07-05-2006 16:34
Eindexamens 2004 Welke examens moet jij allemaal maken!
hi
166 25-05-2004 18:56
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie handvaardigheid werkstuk
Freeke
3 08-04-2002 07:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.