Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2001, 10:07
MasterMe
MasterMe is offline
wie gaat er nou graag naar een museum dan.zijn jullie allemaal gek geworden ofzo.
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2001, 14:12
Verwijderd
misschien vind jij het moeilijk te geloven, maar er bestaan mensen die voor de lol of omdat ze het leuk/interessant vinden naar een museum gaan. ik zeg niet dat ik het raar vind dat jij het niet leuk vind om naar een museum te gaan, maar je zou je misschien eerst even kunnen nadenken voordat je die mensen voor gek verklaard
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 14:18
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
wie gaat er nou graag naar een museum dan.zijn jullie allemaal gek geworden ofzo.
Jij hebt duidelijk een verkeerde definitie van kunst in je hoofd. IM(H)O.

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 16:04
drama
Avatar van drama
drama is offline
ik vind musea over het algemeen ook niet zo koel

Behalve Tate Modern, g e w e l d i g
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 19:16
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
drama schreef:
ik vind musea over het algemeen ook niet zo koel

Behalve Tate Modern, g e w e l d i g
precies. maar ik wil weleens horen van iemand wat ie nou zo leuk vind aan musea???
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 22:34
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
precies. maar ik wil weleens horen van iemand wat ie nou zo leuk vind aan musea???

Wat is er leuk aan musea...dat is niet echt te zeggen denk ik, aangezien er nogal veel verschillende musea zijn.

Ik vind, laten we zeggen 80% niet echt boeiend, 15% waar ik me een uurtje kan vermaken en 5% waar ik urenlang kan rondhoppen (Tate Modern o.a.)

Wat er leuk aan is? Gewoon de verzameling van kunst...In Tate Modern heb je -hoe kan het ook anders- moderne kunst. Zo verschillend allemaal, van schilderijen via fotografie naar gigantische sculpturen. Tuurlijk, lang niet alles is mooi maar er zit zoveel gaafs tussen...


__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 07:14
tampaszta
tampaszta is offline
Je hebt natuurlijk heel veel verschillende musea. Naar zoiets als een brandweermuseum hoef ik niet, maar ik denk dat ik me in de helft van de musea wel even kan vermaken. In kunstmusea zowiezo.

Het gaafste wat ik gezien heb was een alternatieve kunsttentoonstelling met dingen van over de hele wereld. Veel dingen gemaakt van afval of anders ook heel simpel...

Mjah, ik snap niet hoe je kan zeggen dat je kunst haat. Kunst is leven, dus er zou voor iedereen wel 'vertakking' bij zitten die hem/haar interesseert.
__________________
...Catch me flying in your Sun...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 09:59
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Het Dalí Museumn is dus echt wel cool . Volgens mij is dit best een naïeve instelling
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 16:27
metzondernix
metzondernix is offline
Eh hallo! Niet om het een of ander hoor maar denk jij nou echt dat kunst alleen in musea te vinden is? als er iemand gek is ben jij het wel! KUNST IS LEVEN! En kunst is niet alleen maar stoffige schilderijtjes en lullige lepeltjes in een vitrinekastje in een somber gebouwtje. KIJK UIT JE OGEN MAN!!!
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 16:39
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Het Dalí Museumn is dus echt wel cool . Volgens mij is dit best een naïeve instelling


Dan noem je ook iemand, Dalí....


__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 16:40
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
Eh hallo! Niet om het een of ander hoor maar denk jij nou echt dat kunst alleen in musea te vinden is? als er iemand gek is ben jij het wel! KUNST IS LEVEN! En kunst is niet alleen maar stoffige schilderijtjes en lullige lepeltjes in een vitrinekastje in een somber gebouwtje. KIJK UIT JE OGEN MAN!!!

je hoeft niet zo agressief te praten...
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 18:28
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
wie gaat er nou graag naar een museum dan.zijn jullie allemaal gek geworden ofzo.
als je dat denkt zit je hier een beetje op het verkeerde forum. jammer voor je dat je niet van kunst kunt genieten zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 19:36
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
drama schreef:

Dan noem je ook iemand, Dalí....


__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 19:38
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:



dies afschuwelijk koel
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 19:55
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
drama schreef:
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:



dies afschuwelijk koel
lekker COOL toch.
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 19:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
drama schreef:

dies afschuwelijk koel
Ah,.. kdacht dat je het sarcastisch bedoelde !

__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 19:54
flurry
flurry is offline
ooit naar het martelmuseum geweest?
dar kom je miselijk uit!
__________________
GROTE KNOEI
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 21:42
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
flurry schreef:
ooit naar het martelmuseum geweest?
dar kom je miselijk uit!
Waar is dat, dat lijkt me nog is een leuk museum. van die oorlogs musea zijn ook wel leuk. al die wapens

__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2001, 22:58
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Zoals ze zeggen: Zienderogen Kunst.

In andere woorden: iedereen interpreteert kunst op een andere manier, en sommigen intrepeteren het op een zodanige manier dat het niet mooi vinden, en dus musea niet leuk vinden. Waarschijnlijk zullen dit mensen zijn van een bepaalde groep, die ik maar geen naam zal geven....
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 23:02
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
Waar is dat, dat lijkt me nog is een leuk museum. van die oorlogs musea zijn ook wel leuk. al die wapens


Voor een legermuseum moet je naar Parijs... écht, daar is het mooiste oorlogsmuseum ooit. Vele dingen uit de tijd van Napeleon, en de periodes daarna, echt geweldig.... ik heb daar werkelijk een hele dag (!) rondgelopen. Zo'n groot gebouw, met zoveel te zien. Ik kon het niet eens in een dag allemaal bekijken, en ben ik er nog een keer geen gegaan, en heb mijn 'ronde' in dat museum afgemaakt.
het museum heet, Musee de L'arme, dat zit aan de Dome Des Invalides vast (waar Napoleon in begraven ligt) In het museum liggen natuurlijk ook dingen van Napoleon zelf (zoals een van zijn o-zo-bekende steken)

Echt, mocht je toevallig naar Parijs gaan, dan moet je Musee de L'arme zeker niet overslaan !!
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 11:04
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Zoals ze zeggen: Zienderogen Kunst.

In andere woorden: iedereen interpreteert kunst op een andere manier, en sommigen intrepeteren het op een zodanige manier dat het niet mooi vinden, en dus musea niet leuk vinden. Waarschijnlijk zullen dit mensen zijn van een bepaalde groep, die ik maar geen naam zal geven....

Verstandig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig.
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 12:10
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
JIJ HEBT DUS GEEN DUIDELIJK BEELD VAN WAT KUNST IS!

Kunst zijn alle vormen van expressie en uitbeelding, toneel, spel, multimedia design cabbaret,cultuur, dans, muziek, beeldhouwvorming, en ook dat tweedee gedoe op dat schilderen, tekenen of papierklooien heet.

musea zijn maar een heel klein onderdeel van het dat grote begrip 'kunst'

En ga me niet zeggen dat je kunst achterlijk vind, want dat zou ook betekenen dat je geen mening hebt, geen humor, zielloos was.

je verdoet je tijd...
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 16:10
dangerous lunatic
Avatar van dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
JIJ HEBT DUS GEEN DUIDELIJK BEELD VAN WAT KUNST IS!

Kunst zijn alle vormen van expressie en uitbeelding, toneel, spel, multimedia design cabbaret,cultuur, dans, muziek, beeldhouwvorming, en ook dat tweedee gedoe op dat schilderen, tekenen of papierklooien heet.

musea zijn maar een heel klein onderdeel van het dat grote begrip 'kunst'

En ga me niet zeggen dat je kunst achterlijk vind, want dat zou ook betekenen dat je geen mening hebt, geen humor, zielloos was.

je verdoet je tijd...


DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN HET MEESTERTJE VERDOET ZIJN TIJD OOK OP SCHOOL! Daarom verzint hij ook van die leuke onzin topics om reacties te krijgen!!


__________________
I'm the future, so be aware!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 16:12
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
JIJ HEBT DUS GEEN DUIDELIJK BEELD VAN WAT KUNST IS!

Kunst zijn alle vormen van expressie en uitbeelding, toneel, spel, multimedia design cabbaret,cultuur, dans, muziek, beeldhouwvorming, en ook dat tweedee gedoe op dat schilderen, tekenen of papierklooien heet.

musea zijn maar een heel klein onderdeel van het dat grote begrip 'kunst'

En ga me niet zeggen dat je kunst achterlijk vind, want dat zou ook betekenen dat je geen mening hebt, geen humor, zielloos was.

je verdoet je tijd...

Daar ben je wel laat achter gekomen dat zei ik in het begin al. Ik snap ook wel dat alles kunst is. maar daarom IT STILL SUCKS

SNAP IE DOMBO

__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 09:39
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
Daar ben je wel laat achter gekomen dat zei ik in het begin al. Ik snap ook wel dat alles kunst is. maar daarom IT STILL SUCKS

SNAP IE DOMBO

ik ben op dit moment de link niet die het snappen verbreekt.

je wil dus zeggen dat smaak zuigt?

want zo interpeteer ik je woorden.
en waarom gaan wij uit pure wanhoop maar op schelden over? zoooo simpel hè?
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2001, 10:57
MasterMe
MasterMe is offline
ik zeg juist niet dat smaak zuigt.

Ik zeg alleen dat ik ook wel snap dat alles kunst is maar daarom kan IK het nog wel Klote vinden. IK vind dat kunst sucks.

dat is mijn mening. en wat jullie.

Snap ie het nou.
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 10:58
MasterMe
MasterMe is offline
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:07
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
ik zeg juist niet dat smaak zuigt.

Ik zeg alleen dat ik ook wel snap dat alles kunst is maar daarom kan IK het nog wel Klote vinden. IK vind dat kunst sucks.

dat is mijn mening. en wat jullie.

Snap ie het nou.
ga eens het rijtje na wat ik eerder in deze topic heb opgenoemt alsjeblieft, en kijk eens hoe je dan tegenover kunst staat. Je kan ook misplaatsingen toegeven, maar ik schat je te trots in.

__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:09
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
en dan nog één ding, dat je een museum ziet als enigste kunst okee, dat je musea niet prettig vind om je verblijf in te vinden okee. Dat je de meeste kunst in musea niet mooi vind, okee. Maar waarom zijn de mensen die dat wel allemaal vinden gek?
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:44
metzondernix
metzondernix is offline
Citaat:
drama schreef:

je hoeft niet zo agressief te praten...
Ja nee sorry maar ik kan er niet tegen als iemand iets zegt waar die niks van af weet. Dan word ik agressief... Snapt? Excusus.

__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:55
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
en dan nog één ding, dat je een museum ziet als enigste kunst okee, dat je musea niet prettig vind om je verblijf in te vinden okee. Dat je de meeste kunst in musea niet mooi vind, okee. Maar waarom zijn de mensen die dat wel allemaal vinden gek?


omdat dat mijn mening is en ik dat zo vind. ik vind het gek als je van kunst houd maar daar hoor je je niks van aan te trekken.


__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 16:59
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
Verstandig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig.
Ik zal die groep dan toch maar een naam geven, het zijn over het algemeen de wat simpeler geesten die kust 'sucks' vinden.

__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 17:02
MaxDamage
MaxDamage is offline
Citaat:
MasterMe schreef:

omdat dat mijn mening is en ik dat zo vind. ik vind het gek als je van kunst houd maar daar hoor je je niks van aan te trekken.

dat ik me daar wat van aantrek is een heel 'normaal' iets, ik houd van de kunst zoals jij die beschrijft, dus hoor ik bij degene die jij 'gek' noemt. kun je je voorstellen, dat ik me aangevallen voel?

je reageerd ook alleen maar op de dingen die rechtstreeks op jou gericht zijn, jongen, als jij zo master was kwam je wel voor je fouten uit.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 17:04
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
MaxDamage schreef:
dat ik me daar wat van aantrek is een heel 'normaal' iets, ik houd van de kunst zoals jij die beschrijft, dus hoor ik bij degene die jij 'gek' noemt. kun je je voorstellen, dat ik me aangevallen voel?

je reageerd ook alleen maar op de dingen die rechtstreeks op jou gericht zijn, jongen, als jij zo master was kwam je wel voor je fouten uit.


voor het geval dat je er nog niet achter was gekomen, quote ik hem even met mijn huidige naam
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 20:48
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
MaxDamage schreef:
dat ik me daar wat van aantrek is een heel 'normaal' iets, ik houd van de kunst zoals jij die beschrijft, dus hoor ik bij degene die jij 'gek' noemt. kun je je voorstellen, dat ik me aangevallen voel?

je reageerd ook alleen maar op de dingen die rechtstreeks op jou gericht zijn, jongen, als jij zo master was kwam je wel voor je fouten uit.


oke is al goed. maar van wat voor kunst hou jij dan. en waarom juist van dat soort kunst en geen andere.Wat is er zo bijzonder aan dat ENE.

Ik kan me voorstellen dat jij ook sommige kunst niks aan vind.Of niet soms.

__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 22:23
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Citaat:
MasterMe schreef:

oke is al goed. maar van wat voor kunst hou jij dan. en waarom juist van dat soort kunst en geen andere.Wat is er zo bijzonder aan dat ENE.

Ik kan me voorstellen dat jij ook sommige kunst niks aan vind.Of niet soms.
uhmm..ok ik vind in je replies een hele hoop tegenstellingen.
Als jij tegen ons zegt dat wij raar en gek zijn omdat we van kunst houden, dan moeten wij ons daar niks van aantrekken (waarom post je dan ten eerste al dit topic?) maar als wij van jou zeggen dat JIJ dom ben omdat je totaal niet geïnteresseerd bent in kunst..dan ga jij powermad op ons en loopt te spuien dat dat jou mening is.
beetje hypocriet.

daarnaast, lijkt je het raar dat een persoon wel van alle kunst zou kunnen houden, maar het is de normaalste zaak van de wereld als jij totaal van geen enkele stroming van de kunst houdt.
Ik wil jou motivatie wel eens horen waarom jij het allemaal onzin vind. Heb jij je er ooit wel eens langer dan een uur in verdiept? heb jij ooit eens een boekverslag NIET compleet van internet afgehaalt, en je echt nagedacht over een boek?
Of eens een andere film bekeken dan pearl harbor of the fast and the furious?
Ben je überhaupt wel eens naar een tonelstuk of wat dan ook geweest?
ik denk eht niet: en hoe kan jij daar dan over oordelen?

__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2001, 22:31
MasterMe
MasterMe is offline
Ja vaak genoeg.Er zijn ook wel dingen die ik leuk vind.maar met kunst bedoel ik schilderijen en beeldhouwerken. dat vind ik niks aan.oke er is wel is een keer een leuks schilderijtje. maar daarom ga ik me daar niet helemaal in verdiepen.

en als ik mijn standpunt wil verleggen dan doe ik dat met alle plezier als ik erachter sta. maar anders niet.

That's me at this moment
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 22:40
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
Ja vaak genoeg.Er zijn ook wel dingen die ik leuk vind.maar met kunst bedoel ik schilderijen en beeldhouwerken. dat vind ik niks aan.oke er is wel is een keer een leuks schilderijtje. maar daarom ga ik me daar niet helemaal in verdiepen.

en als ik mijn standpunt wil verleggen dan doe ik dat met alle plezier als ik erachter sta. maar anders niet.

That's me at this moment
maar goed, je bent dus ook niet bereidt om je te verdiepen in waarom andere mensen kunst WEL interessant vinden. Want je blijft je vastklampen aan het feit dat jij het NIET leuk vindt.
als je alleen naar topic-titel krijgt...dat alleen al geeft blijk van het feit dat je je niet interesseert wat wij denken, zolang jij maar mag blijven denken dat kunst "sucks" (no offence, maar dat is trouwens geen zinsconstructie, zelfs niet in het engels, maar dat staat hier even buiten)

Als je dit topic had gebracht als "waarom vinden jullie kunst interessant, ik zelf kan me er niet erg in interesseren, maar ik zou graag willen weten waarom andere mensen dat wel leuk vinden", dan had dat al een hoop gescheelt.
Nu ben je gewoon een onwetend persoon die alleen maar andere mensen chag maakt omdat je doet alsof het..fout is als je je WEL interesseert voor kunst.

Wat voor een schilderijen vond jij wel leuk dan?

__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 10:01
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
wie gaat er nou graag naar een museum dan.zijn jullie allemaal gek geworden ofzo.
musea zijn vet . Echt waar, kunst, (helemaal kitch) roeleerd. Niet van Van Gogh, niet van Rembrandt, niet van Mondriaan, en helemaal Picasso niet. Nee gewoon, echte kunstenaars. Echte oprechte losers, die knettergek zijn, het toppunt van genialiteit berijkt hebben en dat uitten met een kwakje verf. Das echt tjil.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 10:11
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
maar goed, je bent dus ook niet bereidt om je te verdiepen in waarom andere mensen kunst WEL interessant vinden. Want je blijft je vastklampen aan het feit dat jij het NIET leuk vindt.
als je alleen naar topic-titel krijgt...dat alleen al geeft blijk van het feit dat je je niet interesseert wat wij denken, zolang jij maar mag blijven denken dat kunst "sucks" (no offence, maar dat is trouwens geen zinsconstructie, zelfs niet in het engels, maar dat staat hier even buiten)

Als je dit topic had gebracht als "waarom vinden jullie kunst interessant, ik zelf kan me er niet erg in interesseren, maar ik zou graag willen weten waarom andere mensen dat wel leuk vinden", dan had dat al een hoop gescheelt.
Nu ben je gewoon een onwetend persoon die alleen maar andere mensen chag maakt omdat je doet alsof het..fout is als je je WEL interesseert voor kunst.

Wat voor een schilderijen vond jij wel leuk dan?


ik zeg dus net. Ik vind kunst niet zoveel aan. maar ik vraag dan ook wat jullie zo leuk vinden en waarom. dan moet je niet gaan zeggen dat ik niet geinterreseerd ben want dat ben ik juist wel maar niemand geeft een fatsoenlijke reactie. behalve internationalist. dat is wel een leuke reactie maar misschien zou hij er ook wat namen bij kunnen noemen.

alvast bedankt.
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 10:12
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 10:16
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Namen, ik ken ze niet eens. Ik ga zo nu en dan gewoon naar een museum en loop daar even rond. Soms blijf ik zonder duidelijke reden een half uur bij een schilderij staan, omdat het iets heeft. Dat heb ik bij sommige schilderijen van Herman Brood ook. Als ik 'Stoephoer' of 'Full metal jacked' zie dan kijk ik daar tijden naar.
Waarom, ik weet het niet. Ik denk dat ik het knap en mooi vind hoe sommige mensen hun gevoel in kunst kunnen stoppen. Ik hou dus ook niet van kunst waarvan je zegt: 'knap gemaakt'. (zoals al onze Grote Meesters).
Ik hou van sprekende kunst.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 16:35
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
sorry hoor, maar lees terug en je moet toch echt concluderen dat jij in het begin van dit topic erg in de aanval was tegen kunstliefhebbers.
En misschien doe je nu geïnteresseerd omdat je merkt dat je het toch niet helemaal kan winnen.
Maar goed als je nu echt geïnteresseerd bent, heb ik voor de rest geen problemen meer met je.
__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 17:41
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Men spreekt hier volgensmij van een zinloze topic. Dit is verboden volgens de geboden, dus kan dicht. Op zich is de discussie wel aardig, maar naar mijn idee zinloos. MasterMe weet dus overduidelijk niet waar hij over praat

Om (zinloos) toch even door te gaan met de discussie zal ik zeggen welke kunst ik echt mooi vind
  • muziek: Metal, alle melodieuze, en echt harde vormen. Klassiek, noten die geen positieve sfeer creëeren, daar word ik vervelend van.
  • literatuur: Ik houd van elk boek, tenzij deze langdradig is of een voor mij slecht verhaal heeft (doktersromannetjes, en dat soort troep) zelfs kinderboeken, gedichten doen het ook heel goed bij mij. Engelse, met een herkenbaar ritme erin.
  • dans: ballet (klassiek) en dat stijltje dat de zangeres van Therion heeft
  • toneel: tzelfde als met boeken
  • beeldhouwkunst: neo-classiscisme, romantiek, expressionisme.
  • schilderkunst: romantiek, kubisme.
  • humor: humor
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 18:39
flurry
flurry is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
Waar is dat, dat lijkt me nog is een leuk museum. van die oorlogs musea zijn ook wel leuk. al die wapens

In Amsterdam
__________________
GROTE KNOEI
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 14:51
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
sorry hoor, maar lees terug en je moet toch echt concluderen dat jij in het begin van dit topic erg in de aanval was tegen kunstliefhebbers.
En misschien doe je nu geïnteresseerd omdat je merkt dat je het toch niet helemaal kan winnen.
Maar goed als je nu echt geïnteresseerd bent, heb ik voor de rest geen problemen meer met je.

Gelukkig maar
__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 14:53
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
Men spreekt hier volgensmij van een zinloze topic. Dit is verboden volgens de geboden, dus kan dicht. Op zich is de discussie wel aardig, maar naar mijn idee zinloos. MasterMe weet dus overduidelijk niet waar hij over praat

Om (zinloos) toch even door te gaan met de discussie zal ik zeggen welke kunst ik echt mooi vind
  • muziek: Metal, alle melodieuze, en echt harde vormen. Klassiek, noten die geen positieve sfeer creëeren, daar word ik vervelend van.
  • literatuur: Ik houd van elk boek, tenzij deze langdradig is of een voor mij slecht verhaal heeft (doktersromannetjes, en dat soort troep) zelfs kinderboeken, gedichten doen het ook heel goed bij mij. Engelse, met een herkenbaar ritme erin.
  • dans: ballet (klassiek) en dat stijltje dat de zangeres van Therion heeft
  • toneel: tzelfde als met boeken
  • beeldhouwkunst: neo-classiscisme, romantiek, expressionisme.
  • schilderkunst: romantiek, kubisme.
  • humor: humor

Dank u wel

__________________
MasterMe Never Needs Succes MasterMe Always Has Succes
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 18:25
Ringmaster
Ringmaster is offline


...mijn mening over musea is: er zijn weinig goede en veel slechte. Ontdek de goede (Cobra museum Amstelveen, Kroller Moller Otterlo, enz enz) en je zult Kunst met de grote K gaan bekijken, vanuit andere perpectieven is alles altijd beter dan vanuit je luie stoel.

Tot hier en niet verder.


------------------
Ain't shit change

[Dit bericht is aangepast door Ringmaster (04-10-2001).]
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 17:46
TheReturnOfRobZooi
TheReturnOfRobZooi is offline
Citaat:
MasterMe schreef:
wie gaat er nou graag naar een museum dan.zijn jullie allemaal gek geworden ofzo.
EENS!

Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 18:39
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
TheReturnOfRobZooi schreef:
EENS!

vroeg hij dat?

aanrader: lees deze topic door.
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Met welke forummer wil jij...
Verwijderd
500 13-07-2007 11:51
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie ik als aanstaande docent beeldend
Verwijderd
16 15-09-2003 11:58
ARTistiek Verliefd
anonieme_teddybeer
40 12-11-2002 22:51
Psychologie Lifw suckt ff!
dewdrop
10 30-09-2002 22:30
Levensbeschouwing & Filosofie Filosofie is onzin
Unexplained
30 12-04-2002 16:18
Games PU amateur?
KoRnGuy
59 17-07-2001 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.