Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2015, 10:09
Verwijderd
Hoe verwijder je je eigen topics?

Laatst gewijzigd op 19-05-2015 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:36
siep-nijverdal
siep-nijverdal is offline
doet dat niet teveel pijn ~? lijkt mij overgevoelig misschien dat je daar niet klaar door komt,
of misschien moet je de straal en je vingers samen gebruiken ..

x
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:37
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Oh haha. tjaa, als het sws al superlekker voelt dan is dat sws al goed! Alleen miss ligt nu t probleem meer psychisch dan lichamelijk (denk ik zelf dan). Miss omdat je lichamelijk gestimuleerd wordt zegmaar maar met je gedachten steeds denkt 'Nu moet ik komen, het gaat zo lekker ik moet nu komen ik wil nu komen' en dan gaat het niet werken.

Vergelijk het met iemand die moeilijk in slaap kan vallen, die gaat steeds denken 'ik moet slapen anders ben ik morgen heel moe, ik moet slapen!' vervolgens zit ie met zn hoofd bij die gedachte en zal t slapen alleen maar lastiger worden.

dat dus misschien
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:39
Verwijderd
Nee het doet geen pijn, moet ik dan aan iets geils denken?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:41
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Bijv. en denk niet dat je persee moet gaan komen, maar dat je t lekker zou vinden om te komen bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:44
Verwijderd
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 11:00
siep-nijverdal
siep-nijverdal is offline
kom je anders wel makkelijk klaar dan ?' mischien moet je je borsten er wel bij stimuleren of het laten doen is mischien ook wel spannend .. of naar een geile foto kijken ...

liefs
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 11:01
Verwijderd
Nee meestal duurt t ff voor dat ik klaarkom maar bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2015, 10:25
Dannyslothof
Avatar van Dannyslothof
Dannyslothof is offline
Ik zou het niet weten, ik kom altijd wel
Met citaat reageren
Oud 12-01-2015, 16:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens weten er duidelijk weer eens te weinig van af. Als de douche recht op je clit richt, kan het gebeuren dat je zo heftig gestimuleerd wordt, dat je niet meer klaar kunt komen. Dan ga je enorm trillen, maar op een gegeven moment houdt het dan gewoon op en moet je stoppen, zonder dat je nou echt klaar bent gekomen. Je kunt dan beter de straal er net naast richten, of je benen wat meer bij elkaar doen zodat het wat meer afgeschermd wordt. Teveel stimulatie is namelijk ook niet goed.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Jongens weten er duidelijk weer eens te weinig van af.
Ik vind de meeste jongens hier prima advies geven? Siep zegt dat directe stimulatie misschien te veel is, net als jij. Kelvin gaat in op de psychologische aspecten en zegt dat als zij 't lekker vindt, 't sowieso goed is.

En wat ik vooral goed vind - beide onthouden zich van absolute uitspraken als 'teveel stimulatie is niet goed'. Terecht, want dat verschilt natuurlijk gewoon per persoon.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 02:53
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
beide onthouden zich van absolute uitspraken als 'teveel stimulatie is niet goed'. Terecht, want dat verschilt natuurlijk gewoon per persoon.
Volgens mij snap jij niet echt wat de definitie van 'te veel' is , verder zou ik zeggen laat je fantasie erbij gaan, probeer wat dingen uit!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 09:19
fotograafje
Avatar van fotograafje
fotograafje is offline
Ik zou zeggen, de straal ietsje minder hard, misschien moet je erbij fantaseren dat je sex hebt met een leuke gozer of zo, en vinger jezelf tegelijk met je andere hand erbij.

Denk niet aan het perse klaar willen komen maar laat je gewoon meevoeren in een fantasie, dank lukt het vast wel om klaar te komen.
Zo doe ik het als ik mezelf lekker aftrek.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:37
satopex
satopex is offline
Citaat:
Ik zet de douche op de harde straal en zet hem dan op mn clit dat voelt egt superlekker dan sta ik helemaal te trillen op mn benen alleen het lukt me dan niet om klaar te komen. Iemand tips?
je moet niet constant de straal op je clit zetten,met vingeren moet je je eerts opgeilen.en als je niet meer houden kan zet dan de douche kop op je clit net zo lang tot je klaarkomd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit klaargekomen?
demanmetvragen
11 03-07-2011 15:42
Seksualiteit klaarkomen
crazygurl.
38 03-06-2008 06:05
De Kantine Het grote forummers citaten topic.
Rodion
264 29-06-2005 16:00
Seksualiteit Hoe vaak masturberen jullie en waar?
gekmeisje18
78 26-05-2005 22:16
Seksualiteit Camping proleempje
rvveen
61 20-07-2004 02:33
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.