Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 16:17
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Advertentie
Oud 14-06-2011, 16:18
Verwijderd
Aw ik wilde net het Saai Fi channel aanmaken.
Oud 14-06-2011, 16:18
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@ .sann: Welke kleur ga je je haar verven?
Oud 14-06-2011, 16:18
Verwijderd
Zonnebloemen.
Oud 14-06-2011, 16:18
Verwijderd
Ja, godsamme, en nu wilde ik 'S@@inn niet naamzoek' doen
Oud 14-06-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, godsamme, en nu wilde ik 'S@@inn niet naamzoek' doen
Oud 14-06-2011, 16:18
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Hihi
Oud 14-06-2011, 16:19
Verwijderd
Jaaaa, mijn nieuwe ava doet het prima&goed!
Oud 14-06-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, godsamme, en nu wilde ik 'S@@inn niet naamzoek' doen
Die is ook leuk.

Iedereen heeft altijd ideeën maar die zijn alweer vergeten voordat het topic vol is.
Oud 14-06-2011, 16:19
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
.sann 96
bloemmetje97 69
Syori 65
Brenda97 35
Absinthe 32
Schrödinger 27
snoopy 24
Azèche 20
Panopticon 20
Stefenootje 18
Little Phoebe 18
Carn 14
Macrador 13
Dobermann 9
Sarah 9
Rationeel 8
Commendatore 6
Quis 2.0 4
Sabir 3
Gnork 3
Jeanne d'Arc 2
Aletta Jacobs 2
Pippeloen 2
lentekriebel 1
Pierrot 1
Oud 14-06-2011, 16:20
Verwijderd
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Offense

Maakt weldegelijk onderscheid en zo heb ik het ook geleerd.
Oud 14-06-2011, 16:20
Verwijderd
Oh wtf. Ik moet echt minder posten.
Oud 14-06-2011, 16:20
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zonnebloemen.
Oud 14-06-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa, mijn nieuwe ava doet het prima&goed!
Ah, ik had net wat bijgelezen en wilde net vragen of ik die ene bewegende kleiner moest maken voor je.
Oud 14-06-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik had net wat bijgelezen en wilde net vragen of ik die ene bewegende kleiner moest maken voor je.
Oh dat is lief! Maar, nee, ik vind deze prima zo.
Oud 14-06-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
@ .sann: Welke kleur ga je je haar verven?
Donkerblond, en van daaruit moet het weer lichtblond worden, mijn eigen kleur. (Het is nu rood/bruin. Hoewel het bruin bijna weg is en het vooral rood/blond is inmiddels)

Citaat:
Ja, godsamme, en nu wilde ik 'S@@inn niet naamzoek' doen
Oud 14-06-2011, 16:22
Verwijderd
Even allemaal duimen dat het deze keer niet roze/paars wordt jongens
Oud 14-06-2011, 16:22
Verwijderd
Ik heb namelijk geen geld om het de kapper deze keer goed te laten maken
Ads door Google
Oud 14-06-2011, 16:23
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Donkerblond, en van daaruit moet het weer lichtblond worden, mijn eigen kleur. (Het is nu rood/bruin. Hoewel het bruin bijna weg is en het vooral rood/blond is inmiddels)
Ahá.

Citaat:
Even allemaal duimen dat het deze keer niet roze/paars wordt jongens
*duimt*
Oud 14-06-2011, 16:23
Verwijderd
Sleutels. Kwijt. Kut.
Oud 14-06-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb namelijk geen geld om het de kapper deze keer goed te laten maken
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
Oud 14-06-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Sleutels. Kwijt. Kut.
Dit. Lijkt. Een. Beetje. Op. Dark. Fairy.
Oud 14-06-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
Ik heb het ook meestal blond (mijn eigen kleur), maar in februari ik had zin in compleet iets anders. Dus toen ging ik het zelf bruin verven. Was de bedoeling. Met een mooie warme tint. Was de bedoeling. In het daglicht was het roze/paars

Dus toen moest ik het de kapper op laten knappen, 124 fucking euro
Oud 14-06-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Dit. Lijkt. Een. Beetje. Op. Dark. Fairy.
vandaag was ik mijn sleutels kwijt
en had ik een beetje last van angsten
maar verder gaat het wel goed
ik ga nog even wat lezen
en ik zie verder wel
Oud 14-06-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook meestal blond (mijn eigen kleur), maar in februari ik had zin in compleet iets anders. Dus toen ging ik het zelf bruin verven. Was de bedoeling. Met een mooie warme tint. Was de bedoeling. In het daglicht was het roze/paars

Dus toen moest ik het de kapper op laten knappen, 124 fucking euro
Oh damn. Dat is wel een bult geld.

Ik ben echt cheap wat betreft mijn haar, lol. Ik ben al in geen jaren naar een kapper geweest. Het is natuurlijk rood (hoewel de ene dag meer dan de andere) en het is van nature gekruld. Ik kan het daarom ook zelf knippen want je ziet het toch niet als ik scheef knip.

En ik ben bang om het te verven omdat je bij rood haar heel vaak je echte kleur niet meer terugkrijgt en dat zou ik zonde vinden
Advertentie
Oud 14-06-2011, 16:27
Verwijderd
Het is trouwens heel raar. Gisteren was mijn haar een beetje donkerblond-achtig en vandaag is het weer rood. Echt zo wazig.
Oud 14-06-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Dit. Lijkt. Een. Beetje. Op. Dark. Fairy.
Ik bedoelde het meer als verwilderd om zich heen kijken en dan kernachtig drie woorden zeggen. Zoiets als:
'Ze greep de klink vast en keek om zich heen. "Sleutels", fluisterde ze, de ogen wijd van totale ontzetting. "Kwijt." Wie sloeg daar met een mokerhamer op haar borstkas, welke macht verdreef de lucht uit haar longen?
"Kút."'
Dat werk.
Oud 14-06-2011, 16:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Offense

Maakt weldegelijk onderscheid en zo heb ik het ook geleerd.
Maar in het standaard Engels zeg je dus gewoon "offence", ook in de context "no offence".
Oud 14-06-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Oh damn. Dat is wel een bult geld.

Ik ben echt cheap wat betreft mijn haar, lol. Ik ben al in geen jaren naar een kapper geweest. Het is natuurlijk rood (hoewel de ene dag meer dan de andere) en het is van nature gekruld. Ik kan het daarom ook zelf knippen want je ziet het toch niet als ik scheef knip.

En ik ben bang om het te verven omdat je bij rood haar heel vaak je echte kleur niet meer terugkrijgt en dat zou ik zonde vinden
Uhu dat kan ik me voorstellen. En rood haar is ook veel te mooi om te verven.

Het ligt er bij mij een beetje aan, nu ik weer een pony heb ga ik vrij vaak, eigenlijk om mijn pony te laten knippen maar dan zie ik de kapper kijken en dan zeg ik: fuck het, doe alles maar Maar soms ga ik ook een half jaar niet.

En ik kan mijn pony niet eens knippen, laat staan dat ik aan de rest ga beginnen
Oud 14-06-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
En rood haar is ook veel te mooi om te verven.
Mijn nichtje van 16 had rood haar en heeft het nu zo vaak geverfd dat haar haar uitvalt. Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Oud 14-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
vandaag was ik mijn sleutels kwijt
en had ik een beetje last van angsten
maar verder gaat het wel goed
ik ga nog even wat lezen
en ik zie verder wel
Oh ja, zo ging dat.

Citaat:
Ik bedoelde het meer als verwilderd om zich heen kijken en dan kernachtig drie woorden zeggen. Zoiets als:
'Ze greep de klink vast en keek om zich heen. "Sleutels", fluisterde ze, de ogen wijd van totale ontzetting. "Kwijt." Wie sloeg daar met een mokerhamer op haar borstkas, welke macht verdreef de lucht uit haar longen?
"Kút."'
Dat werk.
ah!
Oud 14-06-2011, 16:30
Verwijderd
Rood haar is zo mooi. <3

Ik knip mijn haar ook zelf, maar ik heb ook krullen. Als het steil was zou ik het niet durven. Ik heb het wel een keer geverfd, maar dat was een beetje dom, want ik had het 'hazelbruin' of iets dergelijks geverfd. Het bleek dat ik dat van mezelf al had. Dus je zag helemaal geen verschil.
Oud 14-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oh damn. Dat is wel een bult geld.

Ik ben echt cheap wat betreft mijn haar, lol. Ik ben al in geen jaren naar een kapper geweest. Het is natuurlijk rood (hoewel de ene dag meer dan de andere) en het is van nature gekruld. Ik kan het daarom ook zelf knippen want je ziet het toch niet als ik scheef knip.

En ik ben bang om het te verven omdat je bij rood haar heel vaak je echte kleur niet meer terugkrijgt en dat zou ik zonde vinden
Ook niet als je het afscheert?
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Naar de kapper gaan is wel lekker, want daarna voelt je haar heel licht en gezond En als het een goede kapper is dan zit het ook heel goed, natuurlijk.

Maar ik vind het wel een beetje nutteloos, dus ik knip het bijna altijd zelf of ik laat het mijn moeder doen.
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje van 16 had rood haar en heeft het nu zo vaak geverfd dat haar haar uitvalt. Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Gadver.
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje van 16 had rood haar en heeft het nu zo vaak geverfd dat haar haar uitvalt. Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Eeuwig zonde. Mijn achternichtje heeft het mooiste rode haar ter wereld en die heeft het nu ZWART geverfd Maar goed, ze is 15 en puber en onzeker en dan helpt rood haar ook niet. Dat snap ik wel. Maar waarom dan zwart?

En wtf
Ads door Google
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje van 16 had rood haar en heeft het nu zo vaak geverfd dat haar haar uitvalt. Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Oh dat is echt zo zonde!!

.sann, moet je zien (net gemaakt):
Spoiler


Ziet er zo anders uit dan op de foto's van gisteren
Oud 14-06-2011, 16:31
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
.sann, Had je die avatar niet al eerder ooit gehad?
Oud 14-06-2011, 16:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Vrouwen moeten hun haar niet verven, tenzij het grijs is.
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje van 16 had rood haar en heeft het nu zo vaak geverfd dat haar haar uitvalt. Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Wot.
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Rood haar is zo mooi. <3

Ik knip mijn haar ook zelf, maar ik heb ook krullen. Als het steil was zou ik het niet durven. Ik heb het wel een keer geverfd, maar dat was een beetje dom, want ik had het 'hazelbruin' of iets dergelijks geverfd. Het bleek dat ik dat van mezelf al had. Dus je zag helemaal geen verschil.
Oud 14-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen moeten hun haar niet verven, tenzij het grijs is.
Waarom?
Oud 14-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Gadver.
Ja, inderdaad .
Citaat:
Eeuwig zonde. Mijn achternichtje heeft het mooiste rode haar ter wereld en die heeft het nu ZWART geverfd Maar goed, ze is 15 en puber en onzeker en dan helpt rood haar ook niet. Dat snap ik wel. Maar waarom dan zwart?

En wtf
Ja, dat was dus ook met mijn nichtje. En ja, mijn tante belde nogal wanhopig op naar mijn moeder omdat ze echt niet wist wtf ze hier mee moest
Oud 14-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is echt zo zonde!!

.sann, moet je zien (net gemaakt):
Spoiler


Ziet er zo anders uit dan op de foto's van gisteren
Jalooooers
Oud 14-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
.sann, Had je die avatar niet al eerder ooit gehad?
Volgens mij had Interglot ofzo een die er heel erg op leek!
Oud 14-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Wot.
Ja, ik vond het wel inventief!
Oud 14-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen moeten hun haar niet verven, tenzij het grijs is.
Aw, grijs haar staat juist zo mooi bij oudere vrouwen. Ik vind het zo mooi, natuurlijk staan.
Oud 14-06-2011, 16:33
Verwijderd
Mijn moeder heeft van zichzelf heel mooi donkerbruin haar, maar nu ze grijs wordt verft ze het blond. Dat is wel zonde.
Oud 14-06-2011, 16:33
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Maarja, die gaat ook om rebels en puberaal te doen de wc niet doortrekken dus dat is een beetje een maf kind.
Getver.
Oud 14-06-2011, 16:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat ik het zeg.

Nee, vaak gaat het er dan dof uitzien bij vrouwen die hun haar heel vaak verven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.