Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 16:49
Verwijderd
OK, misschien dat dit al geweest is...maar vertel nu eens wat jullie nou echt 'typische' nerds vinden...(ben vanmiddag op een open dag van de universiteit Twente geweest, dus ik heb flink wat inspiratie opgedaan )

Zijn het de figuren met te korte spijkerbroeken, houthakkershemden? Of zit het ware nerd-zijn toch 'in' jezelf, zit het van binnen?

Tell me!

(Ow btw..ben jarig, dus felicitaties zijn welkom...hint hint )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 16:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb je al gefeliciteerd

Uiterlijk van een nerd:
- goedkope sportschoenen
- spijkerbroek in wortelmodel
- wit t-shirt met gele ingetrokken zweetvlekken

En als het koud is:
-een sloeberige trui eroverheen of zo'n fout "overhemd" met een rits, en een ruitje in de kleuren turkoise, oranje en bruin.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:56
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
het stereotype nerd brilletje, onopvallende kleding, kent 103848 computer talen enzo meestal erg betrouwbaar maar sociaal een beetje gestoord? kunnen heel cool zijn
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:57
S
Avatar van S
S is offline
Om te beginnen; gefeliciteerd!

Maar om even terug te komen op het topic, ik denk dat het aan beide ligt. Je uiterlijk én innerlijk.

Kijk, als je perfect kunt leren, geen sociale contacten hebt, maar je toch heel stijlvol kleed, ben je een 'nerd'.

Als je goed kunt leren en het je niet uitmaakt hoe je erbij loopt (lees: je in de typische 'nerd'-kleding rondloopt), ben je een 'nerd'.

Ik ken genoeg mensen die goed kunnen leren, die zich heel goed kleden, maar die wél veel sociale contacten hebben.

Ik denk dus dat het aan de sociale contacten ligt (als er sprake is van geen-nerdkleding) en dat het aan de sociale contacten + de kleding ligt als het om de tweede omschreven 'nerd' gaat.

N*E*R*D is tof .
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:58
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
nare man schreef:
(Ow btw..ben jarig, dus felicitaties zijn welkom...hint hint )
Is het speciale "feliciteer nare man-topic" op kantine je nog niet genoeg? Nou ja...*zucht* van harte gefeliciteerd nare.

Er zijn natuurlijk verschillende soorten nerds. Ik denk meteen aan een Urkel- of Balkenendenerd, type: Grote bril (liefst met koordje), zijscheiding, hoogwaterbroek, irritante opmerkingen.

Maar de laatste decennia onderscheidt zich een geheel nieuw soort nerd: de "computernerd". Deze nerd herken je vooral aan het totale gebrek aan lichaamsverzorging. Zweetlucht, pluissnorretje/baardje, vet haar, 3 weken in hetzelfde zwarte t-shirt van één of ander metalbandje waar niemand ooit van heeft gehoord. Deze nerd herken je niet aan irritante opmerkingen omdat hij in het dagelijks leven niet in staat is met soortgenoten te communiceren. Op internet echter heeft hij een rijk sociaal leven.

En JA dit zijn ste-rety-pen!!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:01
Rioto
raar maar waar ik ken het juist altijd goed vinden met nerd ..EN NEE IK BEN ZELF GEEN NERD!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Is het speciale "feliciteer nare man-topic" op kantine je nog niet genoeg? Nou ja...*zucht* van harte gefeliciteerd nare.
Dat zie ik nu pas Kom net thuis
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:06
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Gefeliciteerd

Bij een nerd denk ik altijd aan een slungelige jongen met een bril, bloempot-kapsel(denk Balkenende), ouwe strakke spijkerbroek, afgetrapte gympjes, verwassen T-shirtje of trui met ruitjes en een lekker ouderwetse bruine leren boekentas. Hij is veel met school bezig(vooral de exacte vakken) en met de computer.
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gefeliciteerd


Ik vind het meer de uitstraling.. iemand kan z'n kleding NOG zo stijlvol dragen.. een nerd blijft altijd een nerd..
Zoiets blijft iemand met zich meedragen, denk ik..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:20
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ook gefeliciteerd

hehe, ik heb der genoeg in m'n klas zitten

*Hebben vaak lang dezelfde kleding aan.. in meestal erg vale, fletse kleuren.. In grijstinten of juist te kinderachtig.
*(Spijker)broek in maat-te-groot, of wortelmodel of te klein, waarbij er een heel stuk (witte) sportsokken bovenuit komt. (of en combi van de eerste 2)
*Goedkope versleten sportschoenen.
*Aan het haar is de "meeste" aandacht besteed. Het zit nog enigzins in model (meestal in een scheiding)
*Sommige exemplaren hebben een bril.. eentje die al jaaaren uit de mode is
* hebben meestal puisten, --> maar lang niet altijd
*Lopen er meestal een beetje klungelig bij --> hoofd naar beneden.
*zit in de pauze meestal alleen of bij de andere nerdo's.
Zit dan met z'n benen tegen elkaar met een broodtrommeltje op z'n schoot boterhammetjes te eten die z'n moeder waarschijnlijk klaargemaakt heeft.
*Verder heb je in de klas 2 soorten nerds..
1. Die helemaal niks uitvoerd, --> lees de hele dag op de pc zit of de nieuwste mariogame aan het uitspelen is..
2. Die de hele dag hard loopt te studeren, voor in de klas zit om zoveel mogelijk interessante informatie op te vangen.
*en dan tot slotte heeft de ultieme nerd een grote bruin studietas!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:24
dystopia
dystopia is offline
Ik feliciteer je niet omdat je er zo om vraagt

Citaat:
charly not schreef:
1. Die helemaal niks uitvoerd, --> lees de hele dag op de pc zit of de nieuwste mariogame aan het uitspelen is..
Tegenwoordig is het veeeel stoerder om je klasgenootjes een virus via MSN te sturen hoor!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
OK, misschien dat dit al geweest is...maar vertel nu eens wat jullie nou echt 'typische' nerds vinden...(ben vanmiddag op een open dag van de universiteit Twente geweest, dus ik heb flink wat inspiratie opgedaan )
Ben je wel eens op de vu geweest? Daar lopen pas geeks

Een standaard nerd vind ik een jongen die iets betha-achtigs doet. Hij heeft veel te veel gel in zijn haar en zijn hele gezicht zit vol met puistjes. In de pauzes praten ze over dragonball-z. Ze dragen een spijkerbroek die veels te kort is en ze hebben witte sportsokken aan. Daarnaast dragen ze sportschoenen van de bristol en ze hebben een sportjas van nike. De ware nerd herken je aan zijn uiterlijk, maar de ware nerd zit ook van binnen, anders zouden ze zich wel beter kleden ofzo...

Citaat:
nare man schreef:
(Ow btw..ben jarig, dus felicitaties zijn welkom...hint hint )
nou, gefeliciflapstaard!!!
Word je 21 en dan ben je nog steeds blij als je jarig bent
erg volwassen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:39
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ben je wel eens op de vu geweest? Daar lopen pas geeks
Heh. Geek en nerd zijn 2 verschillende zaken. Hoewel de stereotypen wel enigzins overeen komen.. straightedger en punker zijn ook 2 verschillende stereotypen.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Main Entry: nerd
Pronunciation: 'n&rd
Function: noun
Etymology: perhaps from nerd, a creature in the children's book If I Ran the Zoo (1950) by Dr. Seuss (Theodor Geisel)
Date: 1951
: an unstylish, unattractive, or socially inept person; especially : one slavishly devoted to intellectual or academic pursuits <computer nerds>

Zoals S dus al zei, ligt waarschijnlijk aan zowel innerlijk als uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:16
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik kom dagelijks enorm veel nerds tegen (delft,faculteit ITS) en het stereotype klopt wel aardig. Zoals hierboven gezegd: de iets te korte spijkerbroek, witte sportsokken, (imo) lelijke sportschoenen en een tshirtje, vettig haar en een jas van een of andr sportmerk zijn allemaal kenmerken van de nerds. Tevens zijn ze meestal enorm verlegen, en contact met ze maken is vaak lastig. Tijdens de voorlichtingsdagen zie je ze een beetje schuchter en ongemakkelijk rondschuifelen, in plaats van informatie in te winnen (daar kom je toch voor??). Als je ze aanspreekt moet je enorm trekken om een gesprek aan de gang te houden en eigenlijk heb ik meestal het idee dat ze helemaal niet willen praten.
Ik denk dat het toch voornamelijk om het laatste gaat, het feit dat ze moeite hebben met sociaal doen, en dat hun uiterlijk daar een gevolg van is (zo onopvallend mogelijk eruit willen zien).
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:50
Sytrial
Sytrial is offline
Uhhm.. de te korte strakke spijkerbroeken idd, en dan vandie fout-model sportschoenen met pokemonsokken.
Ja zulke mensen zitten er bij mij op school
En ze hebben een boekenkast van hier tot gunder op hun rug. (schooltas )
__________________
Feeling like a loaded gun... A bubblegun

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:53
Verwijderd
te korte spijkerbroek uhm ongekamd haar vind ik er typies bij horen want we hebben er 1 in de klas

btw ik vind sportschoenen er niet bijhoren bij een nerd want die bij ons in de klas heeft van die winterschoenen altijd aan bruine nog wel

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
dystopia schreef:
straightedger en punker zijn ook 2 verschillende stereotypen.
Hehe nee joh, ik ben ook hartstikke punk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2002, 19:01
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ik feliciteer je niet omdat je er zo om vraagt



Tegenwoordig is het veeeel stoerder om je klasgenootjes een virus via MSN te sturen hoor!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:10
Verwijderd
op je 21'ste nog op een scholieren forum zitten
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
gentleman schreef:
op je 21'ste nog op een scholieren forum zitten
Op je 16e nog een plaatje van iemand uit familie Duck als avatar hebben
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Op je 16e nog een plaatje van iemand uit familie Duck als avatar hebben
Als je aan Dagobert komt, kom je aan mij.

Maarja even serieus:

kleding is toch alleen maar een uiting van het al ''nerd-zijn''.
Als je al nerd bent, wil je niet opvallen.
Ook onder de andere nerds, want stel je voor dat je met merkkleding word gezien, dat zou wel weer erg untrue zijn natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:22
Verwijderd
He ik ben ook jarig!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:24
Verwijderd
Volgens mij ben ik ook een nerd want ik draag ook witte sportsokken en ik heb ook gel in m'n haar en ik ben ook contactgestoord.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:27
Verwijderd
feli
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 19:29
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
feli
ge----citeerd.

Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:31
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
eXo schreef:
He ik ben ook jarig!
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:31
Darkwell
Darkwell is offline
zijn nerds altijd jongens?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Darkwell schreef:
zijn nerds altijd jongens?
Oja, we hebben natuurlijk ook nog de vrouwelijke variant :

- draagt een bril, maar geen mooie, een dikke uilenbril
- veelal een pukkelige, vette witte huid
- de lach lijkt op een imitatie van een lachende koe
- gaat wel met jongens om, probeert dan ook nog sexy te doen maar struikelt dan over d'r eigen schoenveter

...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:29
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Je bent een nerd wanneer je je anderen lastigvalt met gewetensvragen en commentaar op eventueel roken en drinken.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:52
Rioto
Citaat:
She-Devil schreef:
Je bent een nerd wanneer je je anderen lastigvalt met gewetensvragen en commentaar op eventueel roken en drinken.
dus ik ben ook een nerd om dat ik straight edge ben ?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:23
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Maypole schreef:
dus ik ben ook een nerd om dat ik straight edge ben ?
Ja .

Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:09
Rioto
Citaat:
S schreef:
Ja .

Ik had al zo,n vermoeden

Nee ik vind dat echt BULLSHIT..she devil begrijpt het niet helemaal volgens mij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:12
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Tja, ik ben het wel gedeeltelijk met she-devil eens want altijd als ik commentaar krijg als ik een sigaretje aan het roken ben zijn het echt meestal wel van die computer-nerds..!
__________________
En zo is het.

Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 10:15.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:59
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
angel_girl schreef:
Tja, ik ben het wel gedeeltelijk met she-devil eens want altijd als ik commentaar krijg als ik een sigaretje aan het roken ben zijn het echt meestal wel van die computer-nerds..!
Waar slaat dit nou weer op FFS? Als iemand niet houdt van passief roken is diegene nog geen nerd!

Jammer genoeg hebben een paar mensen zich hier niet in verdiept, maar denken ze er toch wat van af te weten. Daar heb ik geen goed woord voor over. Ik zou zeggen zoek eens op google.

Dt leek me wel een goed artikel: http://www.shartwell.freeserve.co.uk.../nerd-geek.htm

P.S.: Balkenende is trouwens geen nerd.

Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 11:16
Mysterons
Mysterons is offline
in mn klas zitten wel jongens die je "nerd" zou kunnen noemen. eentje die alleen maar computer taal ratelt, heel erg om aandacht vraagt, in zichzelf praat en doet alsof het leven een toneelstuk is. en twee die helemaal into natuurkunde en scheikunde zijn . ze zien er niet heel raar uit, een soort overhemd/blouse achtig ding, gewoon normale broek, en vaak van die supergrote bergschoenen.

eentje is heel schuw, als iemand wat tegen hem zegt duikt hij helemaal weg. ik wil altijd weten wat er nou met hem gebeurd is hoe hij zo geworden is. zowiezo wil ik hun beter leren kennen want het lijken me echt bijzondere mensen, en volgens mij hebben er twee best wel problemen thuis enzo.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2002, 11:17
Built to last
Built to last is offline
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:36
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
stout! schreef:
Is het speciale "feliciteer nare man-topic" op kantine je nog niet genoeg? Nou ja...*zucht* van harte gefeliciteerd nare.

Er zijn natuurlijk verschillende soorten nerds. Ik denk meteen aan een Urkel- of Balkenendenerd, type: Grote bril (liefst met koordje), zijscheiding, hoogwaterbroek, irritante opmerkingen.

Maar de laatste decennia onderscheidt zich een geheel nieuw soort nerd: de "computernerd". Deze nerd herken je vooral aan het totale gebrek aan lichaamsverzorging. Zweetlucht, pluissnorretje/baardje, vet haar, 3 weken in hetzelfde zwarte t-shirt van één of ander metalbandje waar niemand ooit van heeft gehoord. Deze nerd herken je niet aan irritante opmerkingen omdat hij in het dagelijks leven niet in staat is met soortgenoten te communiceren. Op internet echter heeft hij een rijk sociaal leven.

En JA dit zijn ste-rety-pen!!
Inderdaad!
Wel eng dat mensen op de computer een enorme persoonlijkheid zijn en in het werkelijke leven niets anders doen dan verlangen naar het moment dat ze weer online zijn.
Aan de ene kant positief dat er middels die manier een wereld voor ze open gaat, aan de andere kant triest dat ze zo sociaal achtergesteld zijn.
Toch weer die opvoeding?
Gelukkig heb ik geen internet-contacten, volgens mij kun je nog wel eens goed bedrogen worden in iemands persoontje.

Is wereldvreemd ook niet een kenmerk van een ‘nerd’?
Al ben ik natuurlijk ook wereldvreemd op het gebied van computers.
Wat mij betreft ben je pas echt een nerd (en hier irriteer ik me dan ook direct aan) wanneer mensen constant over hetzelfde kunnen praten.
Dat je een saaie hobby hebt (computers met weet ik veel hoeveel chips en highforce of een Golf GTI die 356 kan en super vette stootdempers die niemand anders heeft) is al punt 1, maar dat je ook nog de hele dag over diezelfde saaie hobby praat ratelen is wat mij betreft de irritatiegrens.
Ik vind het leuk om te horen hoe jongens hun zaterdagavond verneuken door bij een benzinepomp te gaan staan, beetje gas te geven, beetje poetsen, wat foto’s maken, intieme lichaamsdelen in de uitlaat stoppen en vervolgens toeteren naar meisjes die toch niks om auto’s geven. Maar om élke keer te horen hoe leuk dat wel niet is gaat me dan weer iets te ver.

P.S.
Wie zegt dat niet iedereen hier gewoon een nerd is?
Wie is wie op het internet en wie is wie niet?
Wellicht ben ik stiekem een vrouw, meisje van 12 met de break-out, een man van 34 met een scooter en een matje of een melkboer uit Dodewaard.
Al denk ik niet dat iemand er wakker van zal liggen....
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Oja, ik ben wat laat, maar zoals elke nerd die erbij wil horen doe ik ook keurig met de rest mee. Nare man, nog gefeliciteerd!
Hoor ik er nu bij of moet ik nog even laten zien dat ik best kan roken zonder te hoesten?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:32
Verwijderd
zo ongeveer zien ze er in mijn ogen uit

)


en NOG EEN NERDJE (ik post maar een link want dit vind ze vast niet zo leuk)
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=22461

maar ff voor t goede beeld zo ziet ze dr nie altijd uit!!
http://jjj.image.pbase.com/u16/ic/me...0.P9220221.jpg
(zo trouwens ook nie wat ze heeft hier mijn kleding aan )


(Deze foto's zijn voor een CKV opdracht gemaakt )

Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:41
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Effe kijken hoor... het beeld van een nerd... komt tie:

- een buitenboordbeugel met zelfstabiliserende elastiekjes ( )
- een bril met ingebouwd vergrootglas
- een witte blouse
- grijze bretels
- in het zakje van die blouse een pennenset met etui en rekenmachine met uitklapbaar display en grafische functies
- grijze broek, model hoog water
- grijze sokken
- schoenen die al minstens twee jaar aan de voeten zitten vastgeplakt


Dat was het wel zo'n beetje volgens mij...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
foto's

HAHAHA, wat ben je toch onwijs aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:07
MrD
Avatar van MrD
MrD is offline
Waarom wordt vaak een Nerd gezien als computer freak! net zoals in voor de mensen die hem al hebben gezien in volle maan rikki hij is daar ook de "nerd" en meteen gaan ze weer naar de onderwerp computers.... moet dat nou altijd?? ok je hebt ze erbij zitten..

maar ik zit oook zeeeeeeeer graag 8er me computer , maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik neit uit ga, me haren enzo niet kam, de zelfde kleren draag!! ik kleed me vaak genoeg om en zorg ook voor ene goed uiterlijk, maar ik zit toch vaak achter de computer..

Zo..dat moest er even uit..

Greetz MrD
__________________
Do I look good or what??
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:45
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Kan ik niet uitleggen, weet het pas als ik er 1 zie. Heb er geen vaste definitie voor of zo. Heeft vaak ook niet zozeer met kleding te maken als wel met uitstraling/houding.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:58
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Gefeli. ouwe lul ben je al zeg.

Nerds zijn in mijn ogen mensen die het erg moeilijk met zichzelf hebben en dat op anderen afreageren.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 17:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Vraagt iemand zich wel eens af wie de nerds maakt? Dat zijn juist de mensen die de nerds het meeste haten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 17:26
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Maypole schreef:
dus ik ben ook een nerd om dat ik straight edge ben ?
Alleen als je ongevraagd je negatieve commentaar en mening geeft. Kijk, wat jij doet is jouw zaak maar val mij er niet mee lastig. Zeker niet wanneer ik dronken wil worden.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 17:37
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Alleen als je ongevraagd je negatieve commentaar en mening geeft. Kijk, wat jij doet is jouw zaak maar val mij er niet mee lastig.
Is dat de definitie van een nerd? Dat is hoogstens asociaal, hangt van de situatie af. Je kunt je ook gewoon van die ander z'n mening niks aan trekken. Is dat zo moeilijk?

Citaat:
Zeker niet wanneer ik dronken wil worden.
Als je drinkt om zat te worden VIND ik dat triest aangezien je dan duidelijk een probleem uit de weg gaat (wat precies, kan van alles zijn)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 17:56
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Als je drinkt om zat te worden VIND ik dat triest aangezien je dan duidelijk een probleem uit de weg gaat (wat precies, kan van alles zijn)
Dit slaat nergens op. Dat je drinken om het dronken triest vindt is natuurlijk je eigen mening, maar hoezo zou daaruit "duidelijk" blijken dat de persoon een probleem uit de weg gaat? Alcohol geeft gewoon een bepaald gevoel, en veel mensen vinden dat gevoel fijn.
(Svp niet komen met de "zonder alcohol kun je het ook gezellig hebben" clichés)
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 18:17
shanli
shanli is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Gefeliciteerd

Bij een nerd denk ik altijd aan een slungelige jongen met een bril, bloempot-kapsel(denk Balkenende), ouwe strakke spijkerbroek, afgetrapte gympjes, verwassen T-shirtje of trui met ruitjes en een lekker ouderwetse bruine leren boekentas. Hij is veel met school bezig(vooral de exacte vakken) en met de computer.
en hij heeft een vooruitstekend gezicht,liefst met een beetje konijnentanden(denkt aan jongen bij haar op school)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Software & Hardware hoi nerds zonder leven.
chappy123
10 20-10-2004 15:24
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.