Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 21:07
Jeronimo
Jeronimo is offline
Ben je niet soms jaloers als je kust met je vriend(in) en weet dat ze hetzelfde al heeft gedaan met haar/zijn ex?
Of dat die ex haar/hem al heeft gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 21:21
Verwijderd
oooh breek me de bek niet open, alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:01
Piccola
Piccola is offline
Breek mijn bek ook maar niet open!
Ik vind het idee dat hij 'ik hou echt van je' en 'jij bent mijn meisje' tegen haar zei zooo erg!!! Want deze dingen zegt ie nu tegen mij.. Ik kan het gewoon niet uit staan dat zij dat ook hadden enzo. Tsjah.. Kweet niet hoe ik het goed kan verwoorden. Maar weet je wat mijn grootste angst was/is? Dat hij meer van haar hield dan dat hij nu van mij houdt. Dat zij altijd specialer zal blijven. Hmm, ja, bah!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:04
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Dat hij meer van haar hield dan dat hij nu van mij houdt. Dat zij altijd specialer zal blijven. Hmm, ja, bah!
WAAAH! Aan het emotionele gedeelte had ik nog ni gedacht!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef:
Ben je niet soms jaloers als je kust met je vriend(in) en weet dat ze hetzelfde al heeft gedaan met haar/zijn ex?
Of dat die ex haar/hem al heeft gehad?
Ja ik zit daar best mee zelfs... en ik vind het onzin van mezelf, maar ik kan dat soort dingen niet uit mijn hoofd verbannen. Verschrikkelijk is dat. Daardoor zit ik steeds zo te twijfelen
Dat zij ook iets heel speciaals hebben gehad... dat hebben we nu ook natuurlijk wel, maar als ze er toevallig een keer over vertelt... ik kan dat echt niet hebben en kan het ook niet zeggen, want het is onzin, ze kan er niks mee.

Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 23:56.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 08:06
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Vroeger wel, maar nu niet echt meer. Als je met iemand hebt, neem je toch aan dat ie je leuker vindt dan zijn ex ( 99% kans ) dus heb ik meestal meer van """

Bovendien dingen als "jij bent de alllllerleukste" hbe ik nog nooit op die manier gehoord, ik ben een heel ander persoon dan die exen en ik krijg dus ook andere dingen te horen. Ik zeg ook niet hetzelfde tegen al mijn vriendjes, en als ik het wel zeg, dan meen ik het ook.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 10:00
~Roosje~
~Roosje~ is offline
ken het helemaal ja!!!! kan je soms echt super flink onzeker van worden, en gewoon super jaloers omdat er gewoon iemand anders al eerder aan mijn vriendje heeft gezeten, en hij dan ook verliefd op haar is geweest....is nu dan wel over, maar toch!
heeft iemand misschien ook enig idee hoe je hier van af kan komen???

liefs Roos
__________________
<-liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen-> <- de wereld was mooier met jouw R.!!!->
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 10:39
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
gewoon niet bij nadenken (vooral niet als je vriend drie weken met je zus is geweest )
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Breek mijn bek ook maar niet open!
Ik vind het idee dat hij 'ik hou echt van je' en 'jij bent mijn meisje' tegen haar zei zooo erg!!! Want deze dingen zegt ie nu tegen mij.. Ik kan het gewoon niet uit staan dat zij dat ook hadden enzo. Tsjah.. Kweet niet hoe ik het goed kan verwoorden. Maar weet je wat mijn grootste angst was/is? Dat hij meer van haar hield dan dat hij nu van mij houdt. Dat zij altijd specialer zal blijven. Hmm, ja, bah!
Nou mijn grote vriendin hier heeft alles al perfect uitgelegd /
Het maakt je gewoon gek, maar toch kun je die vragen en twijfels je kop niet uitkrijgen...

En soms denk ik er een hele tijd niet aan. Maar als hij dan zijn ex weer ziet, of spreekt, of hij heeft het over der, dan komt alles weer boven
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:01
lake bodom
lake bodom is offline
neuj, want zun vorige vriendinnetjes, waren niet zoals mij
maare hij heeft nooit echt iets serieus gehad met een ander.. en ook niet tegen zun ex gezegt datie van haar hield enz..
dus, ben niet jaloers..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:18
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Oh nee, helemaal niet. Zijn ex heb ik zelfs ontmoet, ze is best aardig maar helemaal niet zijn type... heel druk enzo.
Hij is niet voor niets bij haar weg gegaan en uiteindelijk bij mij terecht gekomen, is een reden voor lijkt me...
Zij zou jaloers op mij moeten zijn
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:47
AZSXC
AZSXC is offline
tuurlijk niet
__________________
het leven is een bonte aaneenschakeling van bittere teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 22:07
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Dat gevoel heb ik heel erg!! Mijn vriend heeft namelijk voor mij verkering gehad met zijm beste vriendin. Die dus nu nog steeds zijn echte vriendin is...... ....Hij houdt nu nog steeds heel erg veel van der. Zijn zal altijd op nummer 1 komen en blijven. Dit is echt een rot-gevoel. Dat betekent dus voor mij dat ik nooit het enige meisje in zijn leven zal zijn.....en zal altijd die beste vriendin van hem zijn. Zij betekent ook gewoon alles voor hem....

xxx

Pareltje
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 22:13
Verwijderd
Ja, daar heb ik heel erg last van. Ik kan het ook niet verkroppen dat zij (ik bedoel hier even geen bepaald persoon mee) al die dingen ook met haar vorige vriend én met haar huidige vriend heeft gedaan/zal doen, dat is gewoon een kutgevoel..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 01:08
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Nee dat heb ik echt niet op de een of andere manier...maakt me niks uit, hij vind mij nu toch leuk dat is het enige dat telt voor mij
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 10:38
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bienie schreef:
Nee dat heb ik echt niet op de een of andere manier...maakt me niks uit, hij vind mij nu toch leuk dat is het enige dat telt voor mij
Geheel mee eens
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 10:56
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nee, want hij heeft geen ex. Ik ben zijn eerste... En hij heeft dat gevoel ook niet, daar hebben we t al een keer over gehad. Maar de liefde die ik voor hem voel is tig maal sterker dan wat ik voor mn ex voelde. Dat was niet eens echte liefde, maar meer "wat een lieve knul"....
En mn vriend is maar als te blij dat ik nog steeds bij hem ben en dat ben ik ook!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:43
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Dat gevoel heb ik heel erg!! Mijn vriend heeft namelijk voor mij verkering gehad met zijm beste vriendin. Die dus nu nog steeds zijn echte vriendin is...... ....Hij houdt nu nog steeds heel erg veel van der. Zijn zal altijd op nummer 1 komen en blijven. Dit is echt een rot-gevoel. Dat betekent dus voor mij dat ik nooit het enige meisje in zijn leven zal zijn.....en zal altijd die beste vriendin van hem zijn. Zij betekent ook gewoon alles voor hem....

xxx

Pareltje
hmm rot voor je... misschien kan je t beter uitmaken, want anders zal je altijd dat rotgevoel houden... en als zijn ex op de eerste plaats komt voor hem
hmzz, niet dat ik wil dat t uitgaat ofzo, maarja, ik zou daar iig niet mee kunnen leven
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:


hmm rot voor je... misschien kan je t beter uitmaken, want anders zal je altijd dat rotgevoel houden... en als zijn ex op de eerste plaats komt voor hem
hmzz, niet dat ik wil dat t uitgaat ofzo, maarja, ik zou daar iig niet mee kunnen leven
Ben ik het wel mee eens. Als mijn vriend mij niet op 1 zou zetten, maar zijn ex, dan kon ie opdonderen. En dat klinkt heel hard. Het betekent niet dat ik niet van hou ofzo, maar als dat zo zou zijn, zou ik de eer aan mezelf houden...

Maja als jij er mee kan leven (wat mij niet zo logisch lijkt eigenlijk) moet je het natuurlijk niet uitmaken.
Maar het feit dat je het hier post geeft al aan dat je het neit echt super vindt en daar geef ik je groot gelijk in!

Sterkte meissie, kweet hoe moeilijk de gedachten al kunnen zijn... maar als je zelf al weet dat je neit p[ 1 komt.. Jezus.. pijnlijk

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:54
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Ik kan het echt niet uitmaken....Daarvoor ben ik veel te verliefd op 'm...
Hij zegt steeds tegen me dat hij heel erg verliefd op me is en dat ik het enige meisje voor 'm ben enzo...
Maar ja....dan heb je altijd weer zijn ex...en ook beste vriendin. Ik vind het echt heel erg om eraan te denken dat ie alles wat hij met mij deelt ook met haar deelt en misschien nog steeds deelt.

Ik wil hem echt niet kwijt.....Ik zou er echt niet tegen kunnen hem nu te verliezen...

Maar ik zal altijd het gevoel hebben dat ik op de tweede plaats sta bij hem.....

Ik weet bijna zeker dat als zij om aandacht gaat vragen bij hem....dat ie mij dan laat vallen...(of in ieder geval heel wat minder aandacht aan mij gaat besteden...)

Heeft iemand enige suggesties om van dit gevoel af te komen.....En dan bedoel ik niet..: 'Maak het uit' of zo....

xxx

Wit Pareltje
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:58
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
jah, nogal, dit is de eerste langere serieze relatie van mijn vriend. Hiervoor heeft hij zoveel vriendinnetjes enzo gehad van een week enzo dat hij niet eens meer weet hoeveel en wie enzow. HIj is ook met veel meisjes naar bed geweest enzo, na 2 weken lagen ze al in bed. MIJn vriend heeft me dit allemaal verteld en ik vond het verschrikkelijk om aan te horen. Ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest, en mijn vriend zegt dat hij het met mij ook pas wil doen als ik het wil, die andere had hij alleen voor de sex ofzo... Ik heb nu al 6 maanden met hem, en vind het heel lief dat hij wil wachten, maar ik ben zo bang dat het hem te lang zal duren en hij weer voor de-korte-sex-relaties gaat... Ik weet wel beter, maar toch... Ik voel me ook vaak heel oenig enzow, hij heeft al zo veel ervaring, en ik zo weinig...
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:33
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
*laatste verhaaltje*
Van dit gevoel kom je niet af zolang jij weet dat je niet op nr 1 staat bij hem! Dan kan je doen wat je wil, maar dat zal geen zin hebben, want het blijft toch door je hoofd spoken, omdat je nou eenmaal weet dat z'n ex er nog altijd is en dat je niet op de eerste plaats staat! Sorry, maar ik vind het niet normaal, ik zou er niet tegen kunnen! Ik zou het zeker uitmaken, hoeveel ik ook van mijn vriend hou! Ik zou niet met de gedachten kunnen leven dat ik niet op de eerste plaats sta, maar nog steeds zijn ex! Ik snap niet hoe je het vol kan houden?! Het zou veel te veel aan mij gaan lopen knagen en ik zou knetter gek/onzeker/verdrietig of wat dan ook zijn/worden/blijven! Maar goed, als je het niet uit wil maken... In ieder geval wel heel veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:53
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Van dit gevoel kom je niet af zolang jij weet dat je niet op nr 1 staat bij hem! Dan kan je doen wat je wil, maar dat zal geen zin hebben, want het blijft toch door je hoofd spoken, omdat je nou eenmaal weet dat z'n ex er nog altijd is en dat je niet op de eerste plaats staat! Sorry, maar ik vind het niet normaal, ik zou er niet tegen kunnen! Ik zou het zeker uitmaken, hoeveel ik ook van mijn vriend hou! Ik zou niet met de gedachten kunnen leven dat ik niet op de eerste plaats sta, maar nog steeds zijn ex! Ik snap niet hoe je het vol kan houden?! Het zou veel te veel aan mij gaan lopen knagen en ik zou knetter gek/onzeker/verdrietig of wat dan ook zijn/worden/blijven! Maar goed, als je het niet uit wil maken... In ieder geval wel heel veel sterkte en succes!
Ik ben het wel met Picolla eens (as usual ).. Je kan zijn ex niet uit zijn leven bannen.. Je kan haar niet laten verdwijnen ofzo. Je kan ook moeilijk gaan stoken in hun vriendschap.. Ze zal er altijd zijn.. Ik zou er idd ook niet mee kunnen leven.. Tenminste, als het echt zo ligt als jij hier beschrijft. Is het niet je eigen onzekerheid die hier parten speelt? Waarom denk je dat zij belangrijker voor hem is? Hij zegt tenslotte zelf dat jij de enigste voor hem bent..
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:

Van dit gevoel kom je niet af zolang jij weet dat je niet op nr 1 staat bij hem! Dan kan je doen wat je wil, maar dat zal geen zin hebben, want het blijft toch door je hoofd spoken, omdat je nou eenmaal weet dat z'n ex er nog altijd is en dat je niet op de eerste plaats staat! Sorry, maar ik vind het niet normaal, ik zou er niet tegen kunnen! Ik zou het zeker uitmaken, hoeveel ik ook van mijn vriend hou! Ik zou niet met de gedachten kunnen leven dat ik niet op de eerste plaats sta, maar nog steeds zijn ex! Ik snap niet hoe je het vol kan houden?! Het zou veel te veel aan mij gaan lopen knagen en ik zou knetter gek/onzeker/verdrietig of wat dan ook zijn/worden/blijven! Maar goed, als je het niet uit wil maken... In ieder geval wel heel veel sterkte en succes!
Ben het hier ook mee eens

Meissie, ik ga heel moederlijk doen nu hoor, maar ik ga je even iets zeggen:

Ik hou zielsveel van mijn vriend. Ik zou hem voor geen goud kwijt willen (en ik ben godse blij dat hij toch nog bij me is - het was bijna uit ).
Maar weetje wat daarbij komt? Ik zet hem op 1. Hij is de enige voor mij, en ik hoef niemand anders, helemaal niemand anders. En ik verwacht ook van hem dat ik bij hem op 1 kom, dat ie niemand anders wil/heeft dan mij. En weetje wat? Dat is de meest logische eis die je kan stellen in een relatie...

Een relatie is een verbintenis tussen twee mensen. Dat betekent ook dat je rekening met elkaar moet houden. En relatie heb je omdat je bij elkaar wilt zijn, omdat je voor elkaar kiest.

En hoeveel ik ook van mijn vriend hou, echt zielsveel, als hij iemand anders (of het nou zijn ex is of niet) op 1 zet, kan ie opdonderen. Echt hoor. En dit is dan helemaal niet omdat ik niet van hem hou, want dat doe ik ecth wel. Maar dit is omdat ik mezelf iemand gun die ook voor mij kiest. Omdat ik dat waard ben.

Een relatie moet voor allebei leuk zijn, en niet alleen voor hem. En ook al heb ik ook die aanpassings,- en opofferings neigingen, dit zou me te ver gaan.
Hij kan dit jou niet aandoen als ie weet dat jij er mee zit. Hij hoort geen relatie met jou aan te gaan als ie nog van zijn ex houdt. En als ie dat toch doet, moet ie maar zorgen dat jij op 1 komt.

Dit kutgevoel van jou gaat neit weg, totdat er iets aan gedaan wordt.

Mijn vriend vertelde me afgelopen weekend dat ie zijn ex niet meer (minder) zou gaan zien en dat ze niet meer bij hem (in bed) zou slapen. En toen pas was mijn kutgevoel dat ik al die tijd heb gehad echt helemaal weg...

Je moet jezelf niet opofferen op deze manier, dat sloopt je uiteindelijk..

Ok mijn verhaal wordt te lang.. en het is alleen mijn mening, maar ik kan er niet tegen als iemand zich zo voelt, ik ken het gevoel namelijk wel een beetje

Als je het toch aan gaat houden, vind ik dat echt heeel knap! En dan hoop ik voor je dat het ooit gaat veranderen! Heel veel succes en heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:15
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Jullie hebben wel gelijk! 't Is erg moeilijk voor me om hier mee te leven.
Ik zal eerst even uitleggen hoe ikw eet dat zij altijd op plaats 1 zal blijven: Een tijdje nadat we verkering kregen hadden we het over zijn ex-en. Dus ook dat zijn beste vriendin ook zijn ex was...(dat was opzich al een erge schok voor me...)...Maar goed....toen zei die letterlijk: 'Ja...als wij een afspraak hebben, en ... (ik noem haar naam maar niet) belt op over iets en wil een afspraak maken, Ja sorry, maar dan ga ik naar haar toe.....'

Dat betekent toch wel iets? Toen hebben we het er verder nog over gehad....En toen zei die ook nog dat zij alles voor 'm betekent en dat als er iets gebeurd met der (ja...ze heeft nogal wat problemen met zichzelf)...dat ie dan echt flipt enzo...

Ik merk echt duidelijk uit zijn hele houding dat zij altijd nummer 1 zal zijn. Als ie der ziet enzo, en als ie over haar spreekt....er verandert dan gewoon iets in 'm.......

Ik kan dit gewoon niet van me afzetten...maar ik wil het ook niet uitmaken....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 17:30
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Kijk, dit kan ik me nog enigzins voorstellen:

Citaat:
Wit Pareltje schreef:
als er iets gebeurd met der (ja...ze heeft nogal wat problemen met zichzelf)...dat ie dan echt flipt enzo...
Maar dit..

Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Maar goed....toen zei die letterlijk: 'Ja...als wij een afspraak hebben, en ... (ik noem haar naam maar niet) belt op over iets en wil een afspraak maken, Ja sorry, maar dan ga ik naar haar toe.....'
.. vind ik echt belachelijk! hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf waar het over gaat, maar als ze gewoon belt en vraagt of hij langs komt voor de thee ofzo en hij zegt daarvoor een afspraak met jou af dan zou ik flink kwaad op um worden - als ik jou dan was hè.

Hmm.. misschien moet je het hier maar eens met um over gaan hebben. Vragen waarom hij een relatie met jou is begonnen als hij haar boven jou stelt. En als hij dan vraagt waar je het over hebt, verwijs je naar zijn uitspraken. Hopelijk kan hij je geruststellen en zeggen dat hij het niet zo bedoeld heeft.. Alhoewel, daar los je zijn houding ten opzichte van haar natuurlijk niet mee op.. denk je als je niet wist dat zij exen waren je op dezelfde manier hier tegen aan zou kijken?
Zij is z'n beste vriendin (en toevallig ook z'n ex) dus eigk geen wonder dat hij zoveel om haar geeft.. jij geeft ook veel op de jouwe, mag ik hopen

Ik ga nu trouwens wel heel erg offtopic merk ik, dus ik laat het maar even hierbij
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef:
Ben je niet soms jaloers als je kust met je vriend(in) en weet dat ze hetzelfde al heeft gedaan met haar/zijn ex?
Of dat die ex haar/hem al heeft gehad?
waaah, kben dr net overheen man!! dat heeft ze zo lang gekost! Ookal deed ik ut mezelf ook een beetje aan.. Hij was dus ook door haar ontmaagd, het idee alleen al dat hij haar 'wilde' zeg maar!!! Hij had toen ook daarover geschreven in een boekje enzow en dat hebbik gelezen (ja stiekum, stomme actie, hij vonnut nie eens erg!).. bwaah, ik had het echt niet meer!! deed zo een pijn, ookal is het zo een bullshit.. Maar goed, mensen.. de tijd heelt het, bij mij iig.. Tis nu over..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:21
Verwijderd
Wat dacht je van andersom?!?!?!
Als je voor elkaar in alles het eerste was en heel lang heel veel van elkaar gehouden hebt en de ander nu ineens met nieuwe mensen omgaat waarmee ze de wildste dingen uitspookt die zelfs jullie nooit hebben gedaan!
*hate being an ex*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:22
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
oooh breek me de bek niet open, alsjeblieft
inderdaad........
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:55
Piccola
Piccola is offline
Eergister en gister had ik het ff helemaal gehad... *pffff* Eergister was ff de druppel.. Maake me al best veel zorgen en na dit werd ik gewoon heel fftjes gek ofzo!

Hij was eergister bij mij en hij wou ff zijn email checken. Bleek hij een email van zijn ex te hebben. Hij heeft mij gezegd dat hij nooit meer contact met haar wilde enzo. Dus ik vond het een beetje gek dat ie een email van haar had. Hij dacht dat ik het niet had gezien dus hij klikte snel alles weg. Ik vroeg toen waarom ie al zijn emailtjes las behalve die van haar. Hij zei dat het vast niet belangrijk was of dat het juist heel persoonlijk was. Ik vroeg toen wat voor iets persoonlijks hij nu nog met haar kon hebben als ze al 10 maanden geen contact meer hadden gehad. Daar reageerde hij niet op.. Ik begon ineens te huilen! Ik werd op de 1 of andere manier gewoon bang.. Toen opende hij het mailtje toch. Er stond in: Hai lieve Sander, ik ben zo blij dat we weer met elkaar praten en blabla. Ik vroeg waarom hij nooit gezegd had waarom ze weer contact hadden enzo. Daar gaf ie weer geen antwoord op. Die dag daarvoor had ie voor de grap gezegd dat ie een geheime verhouding met haar had. En ik moest daar meteen aan denken.. En dat zei ik hem. Hij zei toen dat dat niet waar was, dat het een gemeen grapje was, dat ie alleen van mij houdt en dat ie geen gevoel meer voor haar heeft enzo. Dat stelde me wel gerust, dat moest ik gewoon ff horen...
En gister hadden we eindexamenfeest van hem, aangezien zij bij hem in de klas zit, kwam zij natuurlijk ook. Ik was al meteen weer gestrest! Ik had echt zoiets van "als ik die 2 samen zie, word ik weer gek!" Voor het feest belde m'n vriend me om te zeggen hoelaat ik bij hem moest zijn enzo... Ik voelde me een beetje naar door dat met z'n ex en begon weer te janken! Ik dacht dat ie boos zou worden, omdat ik er weer over begon en omdat ik nog steeds zo bang was terwijl hij me de dag ervoor had gezegd dat ik me echt niet druk hoef te maken. Ik voelde me echt een gigantisch dom zeikwijf! Maar in plaats van dat ie boos werd zei hij dat ie er meteen aankwam.. Toen ie bij mij was zei hij dat hij zijn vrienden had gebeld om te zeggen dat wij niet naar het feest kwamen en dat we liever iets leuks met z'n 2en wouden doen! Hij had een brief voor me geschreven met een hele liefdesverklaring erin! Hij heeft me uitgeled hoe hij nu over haar denkt en hoe hij over mij denkt. Najah, dat ga ik hier verder niet neerzetten, maar het was voor mij heeeeel positief en voor zijn ex niet! Ik was hierdoor weer helemaal kalm en voelde me weer lekker.. Maar goed, ik vond het wel heel lief maar ook gek dat ie z'n examenfeest voor mij had afgezegd dus ik vond dat ie gewoon moest gaan. Hij wou per se niet zonder mij dus ik ben gewoon maar met hem meegegaan. Toen ik daar binnen ergens aan het dansen was stond die kut ex van hem achter me en ik werd door iemand geduwd.. Aangezien ik wist dat ze achter me stond heb ik haar een stomp verkocht. Zij dacht dat het per ongeluk ging... Maar dat was niet zo! Ze had wel een beetje pijn!

Najah, ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier nou allemaal neerzet! Maar ik voel me gelukkig weer helemaal goed en maak me niet meer druk! Tuurlijk zit die angst/jaloezie er nog steeds, maar het is me nu wel heel duidelijk dat die angst en jaloezie eigenlijk helemaal niet nodig zijn! Ik had gewoon weer een bevestiging nodig en die heb ik gehad...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:59
brammeke
brammeke is offline
vind je dat nu zo erg


ja mensen zeg
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:48
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
JA dat heb ik ook..

IK WIL OOK ALTIJD alles weten van zijn vorige vriendinnetjes.. en wat hij ermee gedaan heeft enz..

__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:25
Striker
Striker is offline
Heey vriend ik snap precies wat je bedoelt, en tja mischien moet je dat is tegen haar zegen mischien helpt het.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:07
Eefstar
Eefstar is offline
Ik kan het ook niet hebben bij de gedachten aan wat hij allemaal met zijn exen uitgevoerd heeft. Hij heeft zoveel op het gebied van sex al gedaan. Ook als ik iets voorstel. Zo van: Weet je wat me ook een spannende plek lijkt om het te doen, de kleedkamer op de sportclub." Dan krijg ik als antwoor":"Sorry heb ik al met **** gedaan." Daar kan ik echt niet tegen.
Het ergste is nog dat ik ook met een van z'n exen werk....Zij is echt een B*TCH...Hij schijnt nog wat met haar gehad te hebben toen hij met mij ging.... En hij heeft er geen spijt van dat met mij is gegaan
Ik haat het dat hij al zoveel vriendinnetjes heeft gehad en hij pas mijn 3de en de eerste met wie ik all the way gegaan....Ik ben verder niet jaloers hoor
__________________
Make love not war
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Eergister en gister had ik het ff helemaal gehad... *pffff* Eergister was ff de druppel.. Maake me al best veel zorgen en na dit werd ik gewoon heel fftjes gek ofzo!

Hij was eergister bij mij en hij wou ff zijn email checken. Bleek hij een email van zijn ex te hebben. Hij heeft mij gezegd dat hij nooit meer contact met haar wilde enzo. Dus ik vond het een beetje gek dat ie een email van haar had. Hij dacht dat ik het niet had gezien dus hij klikte snel alles weg. Ik vroeg toen waarom ie al zijn emailtjes las behalve die van haar. Hij zei dat het vast niet belangrijk was of dat het juist heel persoonlijk was. Ik vroeg toen wat voor iets persoonlijks hij nu nog met haar kon hebben als ze al 10 maanden geen contact meer hadden gehad. Daar reageerde hij niet op.. Ik begon ineens te huilen! Ik werd op de 1 of andere manier gewoon bang.. Toen opende hij het mailtje toch. Er stond in: Hai lieve Sander, ik ben zo blij dat we weer met elkaar praten en blabla. Ik vroeg waarom hij nooit gezegd had waarom ze weer contact hadden enzo. Daar gaf ie weer geen antwoord op. Die dag daarvoor had ie voor de grap gezegd dat ie een geheime verhouding met haar had. En ik moest daar meteen aan denken.. En dat zei ik hem. Hij zei toen dat dat niet waar was, dat het een gemeen grapje was, dat ie alleen van mij houdt en dat ie geen gevoel meer voor haar heeft enzo. Dat stelde me wel gerust, dat moest ik gewoon ff horen...
En gister hadden we eindexamenfeest van hem, aangezien zij bij hem in de klas zit, kwam zij natuurlijk ook. Ik was al meteen weer gestrest! Ik had echt zoiets van "als ik die 2 samen zie, word ik weer gek!" Voor het feest belde m'n vriend me om te zeggen hoelaat ik bij hem moest zijn enzo... Ik voelde me een beetje naar door dat met z'n ex en begon weer te janken! Ik dacht dat ie boos zou worden, omdat ik er weer over begon en omdat ik nog steeds zo bang was terwijl hij me de dag ervoor had gezegd dat ik me echt niet druk hoef te maken. Ik voelde me echt een gigantisch dom zeikwijf! Maar in plaats van dat ie boos werd zei hij dat ie er meteen aankwam.. Toen ie bij mij was zei hij dat hij zijn vrienden had gebeld om te zeggen dat wij niet naar het feest kwamen en dat we liever iets leuks met z'n 2en wouden doen! Hij had een brief voor me geschreven met een hele liefdesverklaring erin! Hij heeft me uitgeled hoe hij nu over haar denkt en hoe hij over mij denkt. Najah, dat ga ik hier verder niet neerzetten, maar het was voor mij heeeeel positief en voor zijn ex niet! Ik was hierdoor weer helemaal kalm en voelde me weer lekker.. Maar goed, ik vond het wel heel lief maar ook gek dat ie z'n examenfeest voor mij had afgezegd dus ik vond dat ie gewoon moest gaan. Hij wou per se niet zonder mij dus ik ben gewoon maar met hem meegegaan. Toen ik daar binnen ergens aan het dansen was stond die kut ex van hem achter me en ik werd door iemand geduwd.. Aangezien ik wist dat ze achter me stond heb ik haar een stomp verkocht. Zij dacht dat het per ongeluk ging... Maar dat was niet zo! Ze had wel een beetje pijn!

Najah, ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier nou allemaal neerzet! Maar ik voel me gelukkig weer helemaal goed en maak me niet meer druk! Tuurlijk zit die angst/jaloezie er nog steeds, maar het is me nu wel heel duidelijk dat die angst en jaloezie eigenlijk helemaal niet nodig zijn! Ik had gewoon weer een bevestiging nodig en die heb ik gehad...

Waaaah, zo'n herkenbaar verhaal! natuurlijk is bij niet precies hetzelfde gebeurd enzow maar wel idd dat ie nog contact had met d'r enzow en ik me owk echt zorgen heeft gemaakt en hij toen owk een hele verklaring heeft afgelegd hoeveel leuker ik ben, lol. Kheb op zich op verschillende manieren wel ff mn woede op haar los kunnen laten maar meer door dingen die ik dan weet van haar en waardoor ik ff lol kan hebben (zoals dat ze een superlelijke reet heeft, ontzettend kinderachtig, maar wel leuk om te weten ). En owk van mensen in de omgeving horen dat ze mij een leuker meisje vinden enzow. Ik haat die ex namelijk vooral omdat ze mn vriend zooo slecht behandeld heeft, echt een aantal dingen.. bwaah, ze heeft hem zoveel pijn gedaan om dingen die zo niet waar zijn enzow... maar goed, het contact is nu weg tussen hen dusss..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jaloers op het verleden van mijn ex.
Lena.c.
4 15-06-2012 18:34
Liefde & Relatie Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-(
smurfinnetje198
64 01-08-2006 16:22
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 19:22
Liefde & Relatie Jaloers... op het verleden van je partner!
Yummie
46 08-04-2004 14:59
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 18:21
Liefde & Relatie nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!!
**~yvie~**
4 23-02-2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.