Oud 18-01-2013, 17:43
Noa1029
Noa1029 is offline
Ik krijg steken random steken in mijn hart die blijven voor een tijdje ze worden steeds erger en gaan dan weg. En als ik een grote afstand sprint of iets krijg ik een soort druk op mijn burst en iets dat een beetje lijkt op asma ofzo. Iemand die weet wat het is?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 17:49
Verwijderd
Je dokter weet het meest
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 18:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Huisarts!
Wij hebben er over het algemeen niet genoeg verstand van en we gaan je: a.) voor niets ongerust maken b.) zeggen dat het niets is terwijl dat het wel iets ernstigs is. Vraag het aan je huisarts, die weet er meer van af en kan je onderzoeken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:53
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Het lijkt op iets dat ik had. Ik dacht aanvankelijk ook dat het mijn hart was waarin ik steken voelde na lang en/of intensief inspannen, maar uiteindelijk bleken het uitgerekte tussenribspiertjes te zijn. Ik zou je niet al te veel zorgen maken en rustig een afspraakje bij de huisarts maken voor meer zekerheid. Waarschijnlijk heeft het niet veel met je hart te doen...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:51
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Meeste steken bij het hart, zijn niet van het hart. Het hart ligt vrij diep. Veelal zijn de steken van de borstkast. Bij inspanning verrekken de spieren zich daar, wat een stekend gevoel kan geven. Bij inspanning ga je ook meer zuurstof inademen, je borstkast zet dan verder uit, je duwt van binnen het verder naar buiten; dat kan voelen als dat er van buiten naar binnen wordt gedrukt. Overigens kan dat ook bijdragen aan het verrekken van spieren in de borstkast.

Heb ooit na als een balletje geslapen te hebben m'n bed uit gesprongen en uitgerekt; hele dag het idee gehad dat iemand een messenset tegen mn ribbenkast had aangesmeten : (.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 12:02
Verwijderd
Een doktersbezoek is idd een goed idee.

Ik had ook last van druk/steken/krakende pijn bij mijn borstgebied, maar bij mij was het de rechterkant van mijn borstbeen. Het bleek uiteindelijk costochondritis te zijn (waar ik nog steeds last van heb). Als het aan de linkerkant van je borstbeen zit (dus je hart regio) dan kan het heel verontrustend zijn.

Niet teveel om stressen en vooral naar de arts gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Lichaam & Gezondheid Borst pijn
^Rambo^
7 10-09-2003 12:58
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.