Oud 15-07-2003, 20:38
Martok
Avatar van Martok
Martok is offline
Op het journaal van 15 juli om 8 uur om Nld 1 was er een reportage over het Noord Koreaanse Nucleaire conflict.
Volgens een woordvoerder van de Noord-Koreaanse regering heeft Noord-Korea niet een paar kernwapens af zoals de VS hoogstens van hun denken.
Maar al 100 Kernwapens gericht op VS steden, en dat de inlichtingen van de VS 10 jaar achterliggen.

Ook, dat als de VS ook maar iets proberen(bijvoorbeeld een schip te enteren) dan zal er een nucleair antwoordt komen, deze wapens zouden dan gelanceerd worden op alle grote steden zoals Washington DC en New York.

Kom op Koreanen, het is zo goed als onmogelijk dat jullie die steden bereiken, dit omdat hun raket technologie nog niet zo geadvanceerd is om niet onderschept te worden door een VS tegenmiddel(zoals patriot).
Het is vrijwel onmogelijk dat 1 kerncentrale voor 100 kernwapens plutionium heeft geleverd zonder dat de wereld het merkt.

Noord Korea is gewoon dom om de VS te bedreigen.
De VS heeft 3 keer zoveel Atoomwapens.
Om eerlijk te zijn zou de VS eigelijk Noord-Korea in het publiek uitlachen, want iedereen ziet dat dit gewoon een slechte bluf is.
(effe wel duidelijkik ben geen pro-Bush hier)
__________________
Long Live the Fighters!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 20:42
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
ik hoop dat t wel zo is
afschieten die amerikanen
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Rambo schreef op 15-07-2003 @ 20:42:
ik hoop dat t wel zo is
afschieten die amerikanen
.Doe een beetje normaal.Ik ben ook niet pro-Amerikaans hoor,maar dit is overdrijven..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
100 bommen, 6, of één miljoen... als ook maar één zo'n atoombom word afgevuurd en new york in de as legt, heb je nog een ramp waar je u tegen zegt. De amerikanen hebben wel patriot raketen e.d., maar dan nog... Misschien is er trouwens wel helemaal niets aan de hand, misschien bluffen ze gewoon, maar ik zou toch niet lekker slapen als ik in bijvoorbeeld washington zou wonen.....
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:29
Dvalin
Dvalin is offline
Amerika dreigt met vanalles, waarom zou een ander land niet terug mogen dreigen?

O ja, Amerika is niet slecht; maar de huidige Amerikaanse regering is niet beter dan de huidige Noord-Koreaanse (of Libische/Iraanse) regering
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dvalin schreef op 15-07-2003 @ 21:29:
Amerika dreigt met vanalles, waarom zou een ander land niet terug mogen dreigen?

O ja, Amerika is niet slecht; maar de huidige Amerikaanse regering is niet beter dan de huidige Noord-Koreaanse (of Libische/Iraanse) regering
Precies, hoewel het natuurlijk wel zo is dat je beter een democratisch (hoewel?) gekozen president over dergelijke wapens kunt laten beschikken dan een geflipte dictator of geestelijke. Op een democratisch gekozen president kan je als bevolking nog enkele druk uitoefenen, op een dictator niet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:36
Verwijderd
patriot raketten doen weinig tegen ICBM's.

daar komt het grootste probleem: ICBM's verstop je niet zomaar.

dus ik denk dat noord korea misschien 5-10 wapens heeft, op zijn meest.
op zijn minst 0, wapens faken kan soms net zo effectief zijn als ze echt hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:36
Martok
Avatar van Martok
Martok is offline
Ze bluffen ook, hebben ze altijd al gedaan

Hey Rambo, nadat ze de VS hebben genuked zal Europa wel aan de beurt zijn.
Omdat we vrijwel identiek zijn(wij zijn ook kapitalistisch) aan de VS en omdat Europe waarschijnlijk de VS te hulp zal schieten.
__________________
Long Live the Fighters!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:02
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
kweenie hoor.
1) zo'n patriot vangt ook niet 100 %
2) ze konden iig japan al bereiken :/

verder lijkt het me nogal vergezocht dat een televisieploeg betere inlichtingen geeft dan de CIA
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:40
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Rambo schreef op 15-07-2003 @ 20:42:
ik hoop dat t wel zo is
afschieten die amerikanen
Jouw signature klopt precies met alles wat je zegt.

Lijkt me sterk dat N. Korea 100 kernwapens heeft, maar zelfs 1 is al te veel.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:55
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Noord Korea is gewoon dom om de VS te bedreigen.
De VS heeft 3 keer zoveel Atoomwapens.
Om eerlijk te zijn zou de VS eigelijk Noord-Korea in het publiek uitlachen, want iedereen ziet dat dit gewoon een slechte bluf is.
(effe wel duidelijkik ben geen pro-Bush hier)
Niet alleen Noord-Korea is dom. Kernwapens zijn al helemaal dom, de VS is ook niet een van de slimsten in dit conflict en jouw typgedrag kan ik ook niet helemaal als intelligent zien.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:15
Verwijderd
Ik geloof er niet veel van. Ik geloof wel dat Noord-Korea in staat is binnen zeer korte tijd een kernwapen te maken wat West-Amerika kan bereiken. Maar als ze dat afvuren, zijn binnen vijf minuten de Amerikaanse kernraketten al onderweg, en is zowel Noord- als Zuid-Korea en een flink stuk van China één grote parkeerplaats.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:23
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 15-07-2003 @ 22:40:
Jouw signature klopt precies met alles wat je zegt.

Lijkt me sterk dat N. Korea 100 kernwapens heeft, maar zelfs 1 is al te veel.
je hebt gelijk..
ik ben tegen kernwapens
maar de kernwapens die er nu allemaal zijn mogen van mij in noord amerika knallen
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:27
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-07-2003 @ 23:15:
Ik geloof er niet veel van. Ik geloof wel dat Noord-Korea in staat is binnen zeer korte tijd een kernwapen te maken wat West-Amerika kan bereiken. Maar als ze dat afvuren, zijn binnen vijf minuten de Amerikaanse kernraketten al onderweg, en is zowel Noord- als Zuid-Korea en een flink stuk van China één grote parkeerplaats.
Misschien een reden voor de VS om toch niet meteen een kernraket af te vuren? Wat dat betreft kunnen ze Zuid-Korea misschien als buffer gebruiken. Het zou met verbazen als Noord-Korea echt dreiging uit ging voeren op de VS, omdat ze het ongeluk dan over zichzelf afroepen, maar je weet het nooit met dat soort landen. Ze willen graag nogal belangrijk zijn en hebben daar veel voor over. Nucleaire wapens zijn in dat opzicht de ideale manier om aandacht en 'respect' af te dwingen.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:34
Verwijderd
Daarom. Ze zijn compleet gestoord. Het gevaar van Noord-Korea is veel groter en reeëler dan dat van Irak of Aghanistan ooit was. Als Amerika echt wordt aangevallen met kernwapens zullen ze niet aarzelen om daar de hele regio plat te gooien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:42
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik ben het met je eens dat de VS zal moeten reageren, maar dit kunnen ze niet doen met kernwapens. Noord-Korea is te klein. Ook Zuid-Korea en China zullen, zoals je zelf al zei, slachtoffer worden van een counter-attack en voor je het weet zit je midden in WW3.
De VS zal terugslaan maar dit kan niet met kernwapens. Dat is ook een reden waarom Noord-Korea deze 'bluf' kan spelen.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:58
Verwijderd
Misschien heb ik een paar keer te veel The Sum Of All Fears gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 00:10
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline

Was laatst ook nog zo'n film op trouwens over een CIA-agent in Noord-Korea die werd opgehangen. Bleek ook dat Noord-Korea kernwapens zou krijgen.. toen konden de SEALs nog net voorkomen dat ze ook daadwerkelijk het land in kwamen.. voorkomen is wel de beste oplossing.
Maar goed, gaat wat offtopic
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2003, 01:19
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 15-07-2003 @ 22:40:
Jouw signature klopt precies met alles wat je zegt.

Lijkt me sterk dat N. Korea 100 kernwapens heeft, maar zelfs 1 is al te veel.
dus N. Korea mag geen 1 kernwapen hebben, terwijl die GEK in dat witte huis de kracht heeft om 47 keer de wereld te vernietigen?
hypocriet hoor
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 01:54
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-07-2003 @ 01:19:
dus N. Korea mag geen 1 kernwapen hebben, terwijl die GEK in dat witte huis de kracht heeft om 47 keer de wereld te vernietigen?
hypocriet hoor
het grote vershil is dat de dictator van N-Korea de wapens zomaar kan afvuren. hij beslist er in zijn eentje over.

Als George W. B. een Nuke wilt afvuren moet hij eerst toestemming hebben van de senaat (ik heb het over zomaar. dus niet als tegenactie) en zijn militaire staf. de kans dat George dus zomaar met nukes begint te gooien is vele male kleiner dan dat die gek van N - Korea iets gaat nuken.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 02:05
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 15-07-2003 @ 23:42:
Ik ben het met je eens dat de VS zal moeten reageren, maar dit kunnen ze niet doen met kernwapens. Noord-Korea is te klein. Ook Zuid-Korea en China zullen, zoals je zelf al zei, slachtoffer worden van een counter-attack en voor je het weet zit je midden in WW3.
De VS zal terugslaan maar dit kan niet met kernwapens. Dat is ook een reden waarom Noord-Korea deze 'bluf' kan spelen.
Dat vraag ik me nog af. De US moet als tegenactie iets uit de kast halen waaruit hun militaire hegemonie moet blijken. Die zal namelijk voor altijd verdwenen zijn als ze zelf genuked worden.
Maar eigenlijk denk ik dat het allemaal bluf is van Kim Yung-Il grote woorden, maar weinig daden.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 02:46
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
je hebt gelijk..
ik ben tegen kernwapens
maar de kernwapens die er nu allemaal zijn mogen van mij in noord amerika knallen
Ik heb geen zin om hier uitgebreid op in te gaan, maar hopelijk weet je dat als zelfs maar 1 kernwapen in Amerika ontploft, dat negatieve gevolgen voor ons zal hebben.

Citaat:
gegennazis schreef op 16-07-2003 @ 01:19:
dus N. Korea mag geen 1 kernwapen hebben, terwijl die GEK in dat witte huis de kracht heeft om 47 keer de wereld te vernietigen?
hypocriet hoor
De VS gaat echt niet zomaar kernwapens gebruiken, en het feit dat de wereld weet dat hij genoeg heeft om 47 keer de wereld te vernietigen maakt het dat het zowel intimideert als informeerd. In vergelijking tot Noord Korea bijvoorbeeld, waar geen tot weinig gegevens over het land bekend zijn en wij niet weten hoever ze nou eigenlijk zijn met hun productie.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 03:46
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Havock schreef op 15-07-2003 @ 21:36:
op zijn minst 0,
Weet je het zeker?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 05:51
notbonefish
notbonefish is offline
een paar losse gedachten:

1) de kracht van kernwapens is vooral psychologisch. je kunt er steden (deels) mee verwoesten, maar je zou met 100 kernwapens niet het noordamerikaanse continent met de grond gelijk maken bij lange na niet. niet eens een staat. niet eens zo'n klein landje als nederland.

2) de kernwapens die de vs heeft zijn oud. het is onbekend hoeveel van de amerikaanse kernstapel nog uberhaubt functioneel is. kernwapens zijn nou niet echt houdbaar. radioactief enzo

3) Rambo, jij hebt iets tegen al die unieke ecosystemen op het noordamerikaanse continent?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:41
Verwijderd
Noord-Korea zit gewoon aan de grond, daarom willen ze nu zo graag de aandacht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2003, 12:13
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
haha, ik zag et ook
TOTALE NONSENSE

dat land is daar echt zooooooo arm dat ze niet eens centrale verwarming hebben

en trouwens bij de grens tussen noord en zuid korea moeten de wachters iedere 5 minuten worden afgelost omdat ze anders te snel zouden overlopen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-07-2003 @ 23:15:
Ik geloof er niet veel van. Ik geloof wel dat Noord-Korea in staat is binnen zeer korte tijd een kernwapen te maken wat West-Amerika kan bereiken. Maar als ze dat afvuren, zijn binnen vijf minuten de Amerikaanse kernraketten al onderweg, en is zowel Noord- als Zuid-Korea en een flink stuk van China één grote parkeerplaats.
Dat zouden de grote nukes zijn.
Maar ik denk niet dat ze dat zouden doen want oorlog met een derde van de wereld bevolking zullen ze niet riskeren zelfs niet voor alleen wraak (alhoewel je met bush nooit zeker weet)
Ik denk dat ze iets kleinere tactische nukes zouden inzetten als ze al nukes zouden inzetten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:44
Verwijderd
och, je kan zeggen wat je wilt, maar ik weet eker dat we zonder kernwapens al lang een keer een oost-west oorlog hadden gehad

kernwapens zijn voor het grootste deel politieke spierballen, totaal ongeschikt om gewoon als wapen gebruikt te worden door een verstandig en/OF goed gecontroleerde wereldleider.

nukes als eerste gebruiken staat gelijk aan politieke zelfmoord.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:50
Go
Avatar van Go
Go is offline
Dit alles bewijst maar weer dat de VS wel wistten dat Saddam Hoessein helemaal geen massavernietigingswapens bezitte, in ieder geval al helemaal geen nucleaire wapens. Nu er een reeele dreiging komt vanuit Noord-Korea doen de VS helemaal niks, ze gaan in ieder geval niet tot actie over. Ze zijn bang dat de Noord-Koreanen terug zullen slaan met misschien wel nucleaire wapens.
Als de VS er echt zo van overtuigd waren dat Saddam massavernietigingswapens bezitte, zouden ze zeker niet snel aanvallen, ze konden immers de tegenaanval verwachtten.

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo erg dat Noord-Korea nucleaire wapens bezit. Als er een land is dat in de nabije toekomst nucleaire wapens, dan wel niet massavernietigingswapens zal inzetten, dan zijn het wel de VS. Ze denken dat ze gewoon oppermachtig zijn, al helemaal naar de aanval op Irak.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 16-07-2003 @ 12:50:
Dit alles bewijst maar weer dat de VS wel wistten dat Saddam Hoessein helemaal geen massavernietigingswapens bezitte, in ieder geval al helemaal geen nucleaire wapens. Nu er een reeele dreiging komt vanuit Noord-Korea doen de VS helemaal niks, ze gaan in ieder geval niet tot actie over. Ze zijn bang dat de Noord-Koreanen terug zullen slaan met misschien wel nucleaire wapens.
Als de VS er echt zo van overtuigd waren dat Saddam massavernietigingswapens bezitte, zouden ze zeker niet snel aanvallen, ze konden immers de tegenaanval verwachtten.

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo erg dat Noord-Korea nucleaire wapens bezit. Als er een land is dat in de nabije toekomst nucleaire wapens, dan wel niet massavernietigingswapens zal inzetten, dan zijn het wel de VS. Ze denken dat ze gewoon oppermachtig zijn, al helemaal naar de aanval op Irak.

Bla bla bla offtopic bla bla bla als je het niet eens bent met de oorlog tegen Irak zijn daar genoeg topics over bla bla bla zonde dat ik hierop reageer
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:24
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 16-07-2003 @ 02:46:
Ik heb geen zin om hier uitgebreid op in te gaan, maar hopelijk weet je dat als zelfs maar 1 kernwapen in Amerika ontploft, dat negatieve gevolgen voor ons zal hebben.
Negatieve gevolgen zoals? De economie bijvoorbeeld?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:24
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 16-07-2003 @ 12:13:
haha, ik zag et ook
en trouwens bij de grens tussen noord en zuid korea moeten de wachters iedere 5 minuten worden afgelost omdat ze anders te snel zouden overlopen
Stond in de Kijk
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 16-07-2003 @ 12:50:
Dit alles bewijst maar weer *knip*
Aah, de bewijskracht van een forumthread discussiërende jogvolwassenen!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:52
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
SSER schreef op 16-07-2003 @ 13:24:
Negatieve gevolgen zoals? De economie bijvoorbeeld?
Juist!
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
korea bluft volgens mij maar wat en stel dat ze kerwapens hebben ik denk dat bijna niemand zo stom is om een kernoorlog te ontketen maar heel misschien die maffe communist in Noord-korea maar hoe serieus moet je dit nou nemen dit is de zoveelste keer dat ze zeggen dat ze nukes hebben of nucleair terug zullen slaan.......
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:27
Verwijderd
It's gonna be a hot summer.

Maar dat wisten we al.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2003, 19:07
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Wie zegt dat ze een nuclaire bom per raket zullen versturen? Kan ook in een vliegtuig....

Ik denk trouwens dat biowapens een net zo groot gevaar vormen en die kun je nog veel makkelijker gebruiken
__________________
That'll be our little secret

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:59
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Da's goed nieuws voor de VS; 25 jaar geleden waren dat er een stuk meer...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:44
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
FUCK AMERIK.K.KA
waneer komt er een keer echt actie
?
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 18:27:
It's gonna be a hot summer.

Maar dat wisten we al.
hehehe
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 16-07-2003 @ 19:07:
Wie zegt dat ze een nuclaire bom per raket zullen versturen? Kan ook in een vliegtuig....

Ik denk trouwens dat biowapens een net zo groot gevaar vormen en die kun je nog veel makkelijker gebruiken
duh.

ze zijn sneller te maken, makkelijker te camoufleren, véél goedkoper.... iedere "schurkenstaat" () heeft ze.

iedere westerse militaire macht ook, hoewel wij ze puur hebben voor research (hoe wou je antistoffen maken zonder de ziektekiem huh?) nadeel is dat voor de echt krachtige militair gekweekte ziektes maar 1 doel is, en dat is om ongeneesbaar te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 02:14
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 16-07-2003 @ 14:52:
Juist!
Best wel lomp eigenlijk dat we zo afhankelijk zijn van dat land.
Als zij weer wat flikken moeten wij daar weer voor opdraaien en moet onze regering weer gaan bezuinigen e.d
pff...
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 08:17
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Als Amerika onder druk word gehouden dan zijn ze meestal wat minder dwars, het woord "Cubacrisis" kwam gelijk in me op.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Het zal wel een afschrikkingsmanoevre zijn.

De VS zijn zo minder geneigd om aan te gaan vallen, want OF het wordt zelf aangevallen, OF het vervuild de gehele omgeving (waaronder ook Zuid-Korea) OF het zal leiden tot een grote aanval van Noord-KOrea op Zuid-Korea.
Met als doel een verenigd Korea en dat willen de Amerikanen niet.

Denk dat die schietincidenten zorgen voor aandacht uit de VS, maar niet echt tot een aanval door de VS.

Syrie en Iran zijn veel interessanter voor die laatste
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 15-07-2003 @ 21:10:
100 bommen, 6, of één miljoen... als ook maar één zo'n atoombom word afgevuurd en new york in de as legt, heb je nog een ramp waar je u tegen zegt. De amerikanen hebben wel patriot raketen e.d., maar dan nog...
Patriotraketten bleken inefficient in de Golfoorlog op Irak toen Israel 39 scudraketten te verwerken kreeg.
De Arrowraketten zijn beter.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 15-07-2003 @ 21:34:
Precies, hoewel het natuurlijk wel zo is dat je beter een democratisch (hoewel?) gekozen president over dergelijke wapens kunt laten beschikken dan een geflipte dictator of geestelijke.
Inderdaad: (hoewel?

als je ziet wat een macht republikeinen hebben in de VS, mag je dat wat mij betreft ook een dictatuur noemen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
feessie schreef op 16-07-2003 @ 01:54:
het grote vershil is dat de dictator van N-Korea de wapens zomaar kan afvuren. hij beslist er in zijn eentje over.

Als George W. B. een Nuke wilt afvuren moet hij eerst toestemming hebben van de senaat (ik heb het over zomaar. dus niet als tegenactie) en zijn militaire staf. de kans dat George dus zomaar met nukes begint te gooien is vele male kleiner dan dat die gek van N - Korea iets gaat nuken.
Mwah. Gasten die helemaal opgaan in the Project for a New American Century en waarvan mensen die aan dat project meewerken in de Bush administratie zitten, heb ik ook allerminst vertrouwen in. Het zou best wel eens kunnen dat zoiets makkelijk door de Senaat geaccepteerd kan worden...
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:31
Verwijderd
[QUOTE]Gatara schreef op 17-07-2003 @ 10:04:

Met als doel een verenigd Korea en dat willen de Amerikanen niet.

Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 16-07-2003 @ 20:44:
FUCK AMERIK.K.KA
waneer komt er een keer echt actie
?
Naam + Post = blaat
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 17-07-2003 @ 11:31:
Citaat:
Gatara schreef op 17-07-2003 @ 10:04:

Met als doel een verenigd Korea en dat willen de Amerikanen niet.

Waarom niet?
in ieder geval geen verenigd communistisch Korea
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen?
Rabbi Daniel
187 25-09-2002 10:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.