Oud 21-05-2003, 11:31
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind het niet mooi, maar ik stoor me er niet aan.
Wel stoor ik me aan mensen die hun kraagje van bedrijfskleding ook nog es omhoog doen.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-05-2003 @ 11:28:
Jaar geleden mode bij ons op school: wit bloesje, kraag omhoog, daaroverheen roze bloesje, kraag omhoog, daaroverheen blauw bloesje, kraag omhoog, daaroverheen witte polo, kraag omhoog, daaroverheen spijkerjasje, kraag omhoog, daaroverheen jas, kraag omhoog.
Ieeeuuuwwwwww
Onvoorstelbaar ook dat je dan niet totaal omkomt van de hitte... want die jas gaat natuurlijk niet uit als je naar binnen gaat...
Dat zijn dus vijf kledingstukken plus een jas. Als je dat ziet heb je de plicht het geheel in brand te zetten.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:06
Verwijderd
ik vind het lelijk maar kan me er niet echt aan storen het verschilt wat voor kraagje je omhoog zet...je hebt van die uberlelijke patserdingen en als je daar het kraagje van omhoog zet krijg je dus echt zo'n patsereffect
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:11
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 15-05-2003 @ 15:55:
geen porem

Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:25
Nasty_Nas
Nasty_Nas is offline
Ik heb zelf bijna altijd wel kraag omhoog... staat gewoon wat losser.. al dat nette gezeik is nix voor mij...



Kraag omhoog natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:49
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Nasty_Nas schreef op 21-05-2003 @ 15:25:
Ik heb zelf bijna altijd wel kraag omhoog... staat gewoon wat losser.. al dat nette gezeik is nix voor mij...



Kraag omhoog natuurlijk..
Kraag omhoog vind ik meestal wat netter?
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:56
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Kraagjes up is wel mooier dan gewoon... Bij sommige mensen trouwens ook niet, en soms staat het wel niet mooi, maar meestal moeten kraagjes gewoon up.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:00
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik heb soms m'n kraag omhoog, soms niet. Kraagje omhoog bij m/v vind ik wel oke, mits hij niet recht omhoog staat, maar beetje nochalant
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:06
It's me Mexx
Avatar van It's me Mexx
It's me Mexx is offline
Kerels met een opstaande kraag? ............. FOUT! Bij meiden kan het wel leuk staan
__________________
(tja, op deze tekst moet ik nog ff broeden)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:37
DJ Gentleman
DJ Gentleman is offline
Citaat:
Bij sommige mensen trouwens ook niet,
Ja hoe kan je nu weten of het bij je staat

Ik heb het thuis vaak omhoog maar niet als ik naar school ga ofzo, ik heb altijd het idee dat andere zo iets hebben van moet je hem zien komt zeker uit wassena...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:43
Verwijderd
Persoonlijk interesseert het me niet zoveel of een kraagje omhoog, omlaag, naar achteren, naar binnen, naar buiten, afgeknipt, opgeplakt, of op je hoofd of wat dan ook staat Zolang het degene die het draagt staat! (en het is natuurlijk puur persoonlijk of je dat vindt of niet)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:35
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 11:45:
Dat zijn dus vijf kledingstukken plus een jas. Als je dat ziet heb je de plicht het geheel in brand te zetten.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:39
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
bij sommige bloesjes staat t wel leuk.
ik heb zo'n roze achtig bloesje met een zwarte v-hals trui erover heen. dan vind ik t zeker wel sappig staan alsie beetje omhoog staat..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:44
sui
Avatar van sui
sui is offline
bij jongens staat het echt helemaal snob, zo een craigdavidwannabe...
en voor meisjes vind ik het truttig, als er een meisje haar kraagje rechtop heeft, hebben al haar vriendinnen dat meestal ook. bij ons op school kun je zo de kliekjes van elkaar onderscheiden, allemaal doen ze mekaar na
dus ik vind kraagjes omhoog en ik hoop dat die stomme trend vlug over is, ik erger me er soms wel aan ja.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 22:05
*RL-girl*
*RL-girl* is offline
Woptidoo!

ik hoor hier allemaal gezeik over kraagjes KAK enzo... ik vind het wel mooi, maar dan moet het wel een leuke polo of bloesje zijn ofzo.. (met wel een leuk merkje --> Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, River Woods...), want anders loop je er idd zo patserig bij, met zo'n flut jasje van de v&d ofzo en als je die kraag dan omhoog doet! BAH !!!
En wat is er mis met oilily-sjaaltjes dan?
ik heb mijn kraagjes meestal wel omhoog, en soms ook mijn roze oilily-sjaaltje erbij! Vink vet mooi hoor, en het zit wel lekker! EN trouwens ook niets mis met 3 kraagjes onmhoog (en neej, daar gaan je kleren niet van stinken, want wij rennen natuurlijk niet de hele tijd zodat we gaan zweten)

LANG LEVE DE KRAAG!!!!!!!!!

Dus mensen: KRAAG OMHOOG!!!!!!!!!!

= xxx = RL-girl
__________________
~*~ Be one of the higher rated people !!! ~*~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 00:33
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
kraagjes omhoog vind ik ook vrij gay!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 00:34
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik deel die mening.
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 07:44
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
DJ Gentleman schreef op 22-05-2003 @ 13:37:
Ja hoe kan je nu weten of het bij je staat

Ik heb het thuis vaak omhoog maar niet als ik naar school ga ofzo, ik heb altijd het idee dat andere zo iets hebben van moet je hem zien komt zeker uit wassena...
mjah hangt ergewoon af wat voor soort ietsje ze aan hebben.... ligt niej aan de mensen eigenlijk... beetje vaag opgeschreven... sorry maar soms is het dus gewoon niet mooi...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 07:54
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
*RL-girl* schreef op 22-05-2003 @ 22:05:
ik vind het wel mooi, maar dan moet het wel een leuke polo of bloesje zijn ofzo.. (met wel een leuk merkje --> Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, River Woods...), want anders loop je er idd zo patserig bij, met zo'n flut jasje van de v&d ofzo en als je die kraag dan omhoog doet! BAH !!!
Ik vraag me af of jij wel echt bent (Evito? ), maar ik ga toch maar even reageren. Jij vindt een polo/bloesje van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren of River Woods (ik ken het niet, dus het zal wel nog patseriger zijn) NIET patserig? Sjeu, jij moet haast wel nep zijn. Met zo'n merk op je borst lopen, is echt wel patserig, tenminste wel als jij die eis stelt aan een bloesje/polo met de kraag omhoog.
Nou ja, ajuus.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:03
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
als dat ding uit zichzelf overeind blijft staan, vooral doen.. maar ik vind het zo verschrikkelijk stom staan als die mensen er elke minuut aan zitten te trekken...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:05
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
bah kragen omhoog ik wou dat er niemand opgekomen was het is zo kak IK HAAT KAK

en bye the way dj gentleman schaam je je voor wat je bent dat vind ik echt laag. thuis wel doen maar op school niet durfen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:23
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Li schreef op 21-05-2003 @ 18:00:
Ik heb soms m'n kraag omhoog, soms niet. Kraagje omhoog bij m/v vind ik soms wel oke, mits hij niet recht omhoog staat, maar beetje nochalant
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:53
Verwijderd
kraagjes sux0rs
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 15-05-2003 @ 18:30:
Ik vind 't juist kicke ik draag niet zoveel overhemden maar als ik ze draag meestal de kraag omhoog
Sorry gozer maar hierover kan ik het niet eens zijn met je.
Ik heb echt een hekel aan kragen die omhoog staan ALS het op de manier is waarop de kutkakkers bij mij in de buurt het dragen.
Justin Shane van Anti Flag bijvoorbeeld die heeft de kraag van zijn witte overhemd en van zijn leren jas wel omhoog staan en dat kan nog wel. Ik zou het zelf alleen nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:20
floortje1985
floortje1985 is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 23-05-2003 @ 07:54:
Ik vraag me af of jij wel echt bent (Evito? ), maar ik ga toch maar even reageren. Jij vindt een polo/bloesje van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren of River Woods (ik ken het niet, dus het zal wel nog patseriger zijn) NIET patserig? Sjeu, jij moet haast wel nep zijn. Met zo'n merk op je borst lopen, is echt wel patserig, tenminste wel als jij die eis stelt aan een bloesje/polo met de kraag omhoog.
Nou ja, ajuus.

Dit is natuurlijk grooooooooote onzin.... maar is een hele andere discussie.. het is gewoon zo dat een Ralph Lauren blouse veel beter zit dan een eigen-merk- V&D blouse.... Verder is het zo dat de mensen die zich er het meest aan storen dat je een merk draagt... meestal erg jaloers zijn.. het jij-wel-en-ik-niet effect!?
Als je je kraagje omhoog doet (ik ook..) is dat puur omdat je vindt dat je er dan beter uitziet..
Het heeft neits met arrogantie of kak te maken... volgens mij is het zelfs zo dat mensen die hun kraagje omhoog doen het meest onzeker zijn? Heb ik ergens gelezen...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:27
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
floortje1985 schreef op 23-05-2003 @ 12:20:
Dit is natuurlijk grooooooooote onzin.... maar is een hele andere discussie.. het is gewoon zo dat een Ralph Lauren blouse veel beter zit dan een eigen-merk- V&D blouse.... Verder is het zo dat de mensen die zich er het meest aan storen dat je een merk draagt... meestal erg jaloers zijn.. het jij-wel-en-ik-niet effect!?
Als je je kraagje omhoog doet (ik ook..) is dat puur omdat je vindt dat je er dan beter uitziet..
Het heeft neits met arrogantie of kak te maken... volgens mij is het zelfs zo dat mensen die hun kraagje omhoog doen het meest onzeker zijn? Heb ik ergens gelezen...
Jij bent wel erg naief zeg.
(ja, gut, ik kan de trema niet vinden)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:31
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
floortje1985 schreef op 23-05-2003 @ 12:20:
Het is gewoon zo dat een Ralph Lauren blouse veel beter zit dan een eigen-merk- V&D blouse....
En waarom zit die beter, waarom voel je je er lekkerder in? Juist, omdat dat logo er op staat, dat je zelfvertrouwen een flinke boost geeft.

Citaat:

volgens mij is het zelfs zo dat mensen die hun kraagje omhoog doen het meest onzeker zijn? Heb ik ergens gelezen...
Precies, en om dat te compenseren gaan ze zo veel mogelijk patsen met hun dure bloesjes, een beetje het de grootste onzekere is de pestkop-effect..
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:38
floortje1985
floortje1985 is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 23-05-2003 @ 12:31:
En waarom zit die beter, waarom voel je je er lekkerder in? Juist, omdat dat logo er op staat, dat je zelfvertrouwen een flinke boost geeft.


Precies, en om dat te compenseren gaan ze zo veel mogelijk patsen met hun dure bloesjes, een beetje het de grootste onzekere is de pestkop-effect..
Maar als ik mij lekkerder voel in een blouse met een merkje er op.. wie is iemand anders dan om mij daarop te veroordelen?? Als ik mij daarin zekerder voel.. dan is het toch mijn goedrecht?

En heeft verder niets met compenseren te maken. Je hebt ook blouses van Ralph Lauren etc waar het merk niet TE groot op staat....

Verder denk ik ook dat het verschilt van regio waar je woont... zelf woon ik in laren, noord-holland, en is het hier vrij normaal merk kleren te kopen, er zijn zelfs geen merkloze winkels hier in de buurt..

Maar waar dat naïef op slaat?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:50
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
floortje1985 schreef op 23-05-2003 @ 12:38:
Maar als ik mij lekkerder voel in een blouse met een merkje er op.. wie is iemand anders dan om mij daarop te veroordelen?? Als ik mij daarin zekerder voel.. dan is het toch mijn goedrecht?
tuurlijk is het je goed recht.
Maar je moet niet denken dat mensen noodzakelijk jaloers zijn op jouw onzekerheid. Het werkt niet altijd zoals je het zou willen weetje.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:11
DJ Gentleman
DJ Gentleman is offline
Citaat:
En waarom zit die beter, waarom voel je je er lekkerder in? Juist, omdat dat logo er op staat, dat je zelfvertrouwen een flinke boost geeft
gast je voelt je lekkerder omdat het gewoon betere kwaliteit is. V&d of een lacoste dat is nog al een verschil in kwaliteit. Daar gaat het om en daarom zit het gewoon beter.

Citaat:
en bye the way dj gentleman schaam je je voor wat je bent dat vind ik echt laag. thuis wel doen maar op school niet durfen
durven doe ik het wel want doe het heel soms maar iedereen kijkt echt zo van jij bent kak. Terwijl ik helemaal niet zo'n hoogmoed heb ofzo maar dat denken ze dan wel meteen als ik mijn kraagje omhoog doe. Dat is echt kansloos zulksoort mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:14
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
DJ Gentleman schreef op 23-05-2003 @ 14:11:
gast je voelt je lekkerder omdat het gewoon betere kwaliteit is. V&d of een lacoste dat is nog al een verschil in kwaliteit. Daar gaat het om en daarom zit het gewoon beter.
Ik ben nou niet echt kapot van lacoste polo's. Kwaliteit vind ik niet geweldig, de stof veel te dun en de logo's te opzichtig..

schoenen zijn wel leuk
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:41
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
beuk schreef op 23-05-2003 @ 14:14:
Ik ben nou niet echt kapot van lacoste polo's. Kwaliteit vind ik niet geweldig, de stof veel te dun en de logo's te opzichtig..

schoenen zijn wel leuk
je sig... ik word zo gek van dat liedje
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:09
Levi-B
Levi-B is offline
Citaat:
jamaifan15 schreef op 15-05-2003 @ 15:35:
mijn vriendin doet bij sommige bloesjes haar kraagje omhoog, maar haar staat het echt!!!
En bij mij in de klas zit een jongen die probeert elke dag weer meer kraagjes over elkaar heen te doen soms heeft hij er wel vier over elkaar
Wow
lekkûr veel! en ziet het er ook uit of nie?

Groetjes van me!
__________________
www.cu2.nl/Graph
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:54
Verwijderd
Alle merken die hier worden genoemd (Rl, TH, RW, Lacoste) hebben een loge op de borst. En hoe klein ook het is echt wel duidelijk zichtbaar (contrasterende kleuren) en het is vaak zoiets dat je je spiegelt aan het merk. Je hoort dan bij de 'club' van dat merk. Zal later meer neer zetten moet nu gaan..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:54
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-05-2003 @ 12:50:
Het werkt niet altijd zoals je het zou willen weetje.


@ Floortje: het naief slaat erop dat jij dit gelooft:

Als je je kraagje omhoog doet (ik ook..) is dat puur omdat je vindt dat je er dan beter uitziet..
Het heeft neits met arrogantie of kak te maken.

Misschien is het wel zo dat dit op jou betrekking heeft, maar dat hoeft dan nog niet zo te zijn dat alle kakkers dit doen omdat ze het mooi vinden.

(ik wil je niet beledigen hoor meisje, dat is echt niet mijn bedoeling, ik probeer alleen je ogen open te slaan)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:37
*RL-girl*
*RL-girl* is offline
RL- bloesjes etc. zitten gewoon lekkerder, omdat je je er beter in voelt, vind ik hoor... Je weet dat het meer kwaliteit heeft dan een gewoon dinkie van de v&d of whatever...
En wat dan nog als het merkje duidelijk zichtbaar is? Boeit toch niet? Het gaat er gewoon om of je het mooi vind of niet, en bij deze benadruk ik het gewoon nog eens: Ik vind kraagjes omhoog PRACHTIG (en vooral als ze van RL zijn )

XXX RL-girly
__________________
~*~ Be one of the higher rated people !!! ~*~
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:05
checko
Avatar van checko
checko is offline
zijn meestal wel bepaalde soort type mensen die dat hebben, maar heb zelf ook nogal veel polo's...en heel af en toe kraagje omhoog.......
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:36
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Lekker boeiend. En wat belachelijk dat het in is om meerdere kraagjes te hebben? Waar ben je dan mee bezig...Maar goed, het interesseert me niet zoveel eigelijk, kraagjes of niet
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 14:05
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik vind het wel mooi, maar het moet niet teveel van het goede zijn.. bij sommige kledingstukken moet je gewoon de kraag omhoog doen anders staat het niet. Ik vind het niet iets voor kakkers ofzo.. ja als iemand een poloshirt met kraag omhoog draagt misschien wel,. maar ach ik vind het onzin dat je dan direct in een hokje word gestopt.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:11
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
soms vind ik het wel leuk (maar lang niet altijd), maar niet als ze er meerdere over elkaar hebben en dan in het babyblauw en rose ofzo...dat vind ik er egt niet uit zien.
En ook niet met van die lage schoentjes, polo's, olilysjaaltjes enzow derbij...das een beetje teveel van het goeie
Zelf doe ik maar af en toe het kraagje omhoog, alleen bij van die truitjes met korte mouwen
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 17:34
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
DJ Gentleman schreef op 22-05-2003 @ 13:37:
Ja hoe kan je nu weten of het bij je staat

Ik heb het thuis vaak omhoog maar niet als ik naar school ga ofzo, ik heb altijd het idee dat andere zo iets hebben van moet je hem zien komt zeker uit wassena...
Dus als je uit Wassenaar komt mag je wel je kraag omhoog?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:43
Mysterons
Mysterons is offline
als ik een kraag(je) heb doe ik hem omhoog. en dat heeft niks met merk te maken. wat geeft mensen die merken dragen het recht kragen omhoog te zetten en dan zoiets te zeggen (weet niet of het echt is, maar het wordt IRL ook gezegd):" ik vind het wel mooi, maar dan moet het wel een leuke polo of bloesje zijn ofzo.. (met wel een leuk merkje --> Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, River Woods...), want anders loop je er idd zo patserig bij, met zo'n flut jasje van de v&d ofzo en als je die kraag dan omhoog doet! BAH !!! " alsof kraagjes omhoog bij hun "stylo" hoort.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:34
Verwijderd
wanneer jij een lange nek heb vind ik het gewoon staan de perfecte oplossing voor dat soort mensen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:17
sopsgloss
sopsgloss is offline
natuurlijk horen kraagjes omhoog
anders hoefden de fabrieken er natuurlijk geen kraagjes op te maken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:33
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Esmée schreef op 23-05-2003 @ 14:41:
je sig... ik word zo gek van dat liedje
sneak is
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:35
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 01-06-2003 @ 19:17:
natuurlijk horen kraagjes omhoog
anders hoefden de fabrieken er natuurlijk geen kraagjes op te maken
onzin. ze horen omlaag, anders zou de fabriek er natuurlijk geen vouw in maken.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:06
Vevay
Citaat:
beuk schreef op 01-06-2003 @ 19:35:
onzin. ze horen omlaag, anders zou de fabriek er natuurlijk geen vouw in maken.
.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 23:18
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Soms staat het wel, maar vaak vind ik het niet mooi, zeker niet als het meerdere kraagjes zijn die allemaal omhoog staan..
Ik vind het vaak een beetje overdreven staan..

Maar soms staat het wel leuk... Bij sommige shirtje/blouches kan het wel.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:13
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
eeey,

ik doe mijn kraagje altijd omhoog vind ik mooier.
en twee kan best wel vind ik


maarjah de meeste die HET kraagje omhoog doen vind de kleedij van die "alto's" niet mooi.
It's your opinion.

de mzzl
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:47
BrEEzAhSLetJah
BrEEzAhSLetJah is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 02-06-2003 @ 18:13:
eeey,

ik doe mijn kraagje altijd omhoog vind ik mooier.
en twee kan best wel vind ik


maarjah de meeste die HET kraagje omhoog doen vind de kleedij van die "alto's" niet mooi.
It's your opinion.

de mzzl
IkkeJ SlUIt Me VoLLeDuG BiJ JouWW AaN . KrAAgJuuhZ RuLeN!
__________________
DriNk BrEEzaH EverY DaaiJ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle [polo]Kraag wel of niet omhoog?
AMDFreak
91 05-08-2005 17:56
Lifestyle Polo`s zijn voor kakkers???
VicTriX
116 24-04-2005 12:06
De Kantine Wat is een kakker ?
I love stars
122 18-07-2004 10:11
Lifestyle Kraag...omlaag?
snOOdleF
3 11-06-2003 22:21
Lifestyle Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker?
GRRR
58 25-01-2003 23:49
Lifestyle Waarom altijd die kraag?
Verwijderd
70 11-09-2002 20:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.