Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 19:12
jongen2k3
jongen2k3 is offline
Ik zat al 3 jaar met een meisje in de klas die ik leuk vind. Ze heeft een paar jaar geleden ook wel laten weten mij leuk te vinden, maar daar is verder weinig van gekomen. Maar afgelopen zomer (tijdens de vakantie) besloot ik toch maar eens iets te doen. Ik had haar telefoonnummer al een tijdje, en besloot haar een 'neutraal' smsje te sturen. Ze stuurde steeds wel terug en toonde wel interesse (als in gewoon vragen stellen over de vakantie etc)..

Op msn sprak ik haar ook vaak, en we hadden altijd wel leuke gesprekken over van alles en nog wat. Nu heb ik haar dus over msn verteld dat ik haar leuk vind, en ze zei dat ze mij ook wel leuk vond, maar het probleem is dus dat we alleen op msn of met sms praten want op school zijn we allebei te verlegen. Ze doet ook vaak een beetje vaag, de ene keer reageert ze heel spontaan en de andere keer lijkt het alsof het haar niets boeit.

Een ander punt.. op school trekt ze veel op met een andere jongen, die haar wel ziet zitten (althans daar lijkt het wel heel veel op ), en daar kan ik echt niet tegen. Hij gaat altijd dicht bij haar zitten, en ze zitten vaak met z'n tweeën ergens te werken. Ik geloof niet dat zij veel meer in hem ziet dan een goede vriend, maar hij denkt van wel, en ik begin nu ook te twijfelen of ze meer in hem ziet..

Wat moet ik hier nu van denken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2004, 19:22
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Wat je hier van moet denken?

Je moet niet zo verlegen zijn en het maar wagen. Anders is er grote kans dat je spijt zal krijgen. Duidelijkheid is wat jij nodig hebt en die kan zij slechts je geven. Speculaties geven je geen duidelijkheid, slechts hoop en het kan zo lopen als je denkt ja maar het hoeft ook totaal niet. Daarom, geef haar duidelijkheid. Dan kan jij ook duidelijkheid terug krijgen. Het is ff eng, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

Ik zou gewoon met haar praten en iets afspreken en dan bij die afspraak uitleggen dat je wat voor haar voelt. Je hebt niks te verliezen... of ze vindt je wel leuk of niet maar je bent bang dat ze je toch niet leuk vindt en je wil in je huidige droomwereld blijven leven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:36
Spyba
Spyba is offline
nee heb je, ja kun je krijgen.........

Zo zou ik het doen..ps vrijdag ben ikzelf aan de beurt!!!
__________________
Toch maar liever naar de echte (telecom)dealer :)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:44
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Good luck Spyba!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:49
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Waar wacht jij op?

Het lijkt me dat je het moeilijkste deel al hebt gehad (tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt) en zij vindt jou ook leuk. Wat je daarvan moet denken? Nou, jullie vinden elkaar leuk, dus dan lijkt het me dat er wel iets kan gebeuren. Ik denk trouwens dat zij ook wel verwacht dat er nu iets gebeurt aangezien jullie allebei hebben gezegd elkaar leuk te vinden.
Het is waarschijnlijk wel lastig dat jullie allebei verlegen zijn, maar je kunt toch wel gewoon met haar praten op school? Gewoon af en toe met z'n tweetjes ergens gaan zitten. En hopen dat het IRL net zo klikt als over MSN. En als je dat dan wilt kun je dingen met haar afspreken enzo.

En over die andere jongen: Als ze zegt dat ze jou leuk vindt, dan neem ik aan dat ze niets van plan is met die andere jongen. Dat zou ik wel een beetje lullig vinden.
Als je hem toch als bedreiging ziet, dan zou ik maar snel iets met dat meisje beginnen zodat ze niet de kans krijgt om jou te vergeten en hem leuk te gaan vinden. (niet dat ik je bang wil maken ofzo hoor)
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:59
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Als je op school te verlegen bent vraag je haar via msn een keertje mee naar de bios ofzo, zal ze vast geen nee tegen zeggen als ze je ook leuk vind.
Zijn jullie met zn twee en als je op msn gewoon praat met zn twee zal het in de bios toch ook wel soepeler lopen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 22:19
Verwijderd
Precies. blabla the last samurai komt vrijdag in de bioscoop, lijkt me wel een leuke film... ohw jou ook? zin om mee te gaan?

Gewoon een beetje iniatief tonen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 22:28
jongen2k3
jongen2k3 is offline
Ja kijk ik doe m'n best op school om tijd met haar door te brengen, maar stel ik zit ergens in de kantine alleen en ze komt aanlopen, dan gaat ze ergens anders zitten, en steeds dat soort dingen.. Het is niet alsof ik het niet probeer . Maar ik denk dat ik morgen gewoon op haar afstap als ze ergens zit, bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 08:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ben het wel met een aantal eens. Je moet niet meer zo lang wachten en gewoon op dr afstappen. Als die andere jongen haar ook leuk vindt moet je dus zorgen dat jij leuker bent dan die jongen. Praat met dr in real life en zorg dat het klikt tussen jullie. Als dit zo is, komt de rest vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 10:49
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ken et, et kan over msn of sms wel heel leuk en vlotjes gaan zegmaar, maar in real life is het toch andere koek. Vraag dr uit zou ik zeggen. Dan breek je meteen het ijs, en kun je daarna op school wat makkelijker met elkaar omgaan.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:52
The0
The0 is offline
Vraag er op msn mee uit
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:11
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
je loopt een hoop kansen mis als je alleen maar op msn met haar spreekt... je ziet haar vaak genoeg dus je zal altijd wel wat te vertellen kunnen hebben tegen haar, het is niet zo heel moeilijk om een klein gesprekje te beginnen. geen hele liefdesverklaring, dan kan ze waarschijnlijk niet snel genoeg maken dat ze weg is (niks persoonlijks, dat schrikt meisjes af dat weet je)
dussss spreek haar de volgende keer dat je haar ziet aan en niet verlegen zijn, genoeg zelfvertrouwen opbouwen en binnenhalen die prooi!
succes ermee
__________________
mon poisson rouge dans mon bain de mousse
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog niet ontgroend
bas7
20 10-03-2013 07:15
Psychologie Hospiteren en hobby's
hermanf
17 12-10-2006 18:18
Huiswerkvragen: Exacte vakken [ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel
wh00
1 13-04-2006 09:15
Verkeer & Vervoer Meer PK's voor de standaard auto
Q
36 07-01-2006 19:53
Liefde & Relatie Wat vraag je als je niet van uitgaan houdt?
Evito
58 10-12-2002 20:44
Seksualiteit Zoenen (niet de standaard vraag wat moet je doen)
StenenHart
7 01-06-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.