Oud 23-11-2004, 19:41
niempje..
niempje.. is offline
ik weet niet of het hier hoort , maar jullie verplaatsen het dan maar eh

ik had een vraagje over oordopjes.
wie slaapt ermee?
waarom , of waarom zou je het nooit doen?

ikzelf slaap al een jaartje met oordopjes , en ik kan echt niet meer zonder. ik werd helemaal gek door het niet kunnen in slaap vallen door al dat 'lawaai' rond me heen. ook werd ik er al vroeg door wakker. alleen nu is het al een weekje dat ik er last van heb , na een tijdje heb ik er echt zeer van , en 's morgends moeten ze er dan ook zo snel mogelijk uit.
sinds vanmorgend heb ik dan ook afschuwelijk veel pijn in men oren. geen constante pijn maar het komt echt met pieken . is echt heel onaangenaam... ik vroeg me dus af , of het allemaal aan die dopjes zou kunnen liggen , zouden ze iets daarbinnen hebben kunnen verstoren?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik gebruik ze niet, ik kan er heel slecht op liggen. Lig ik op m'n zij, voel ik die dingen in m'n oren drukken. Heel rot. En ik hoor steeds m'n bloed ruisen (of wat er dan ook ruist 'vanbinnen'). Er heeft een keer een oordopje vastgezeten in m'n oor, moest m'n vader eruit halen . Allemaal redenen om geen oordopjes in te doen.

Overigens weet ik geen antwoord op je tweede vraag. Ik vind het raar dat het later begint, terwijl je ze al langer in hebt.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:43
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ik gebruik ze niet en ook nooit gedaan.

het kan zijn dat je verkeerd gelegen hebt? dat ze er in gestoken zijn ik weet niet..dat het nu een beetje ontstoken is.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:47
niempje..
niempje.. is offline
het is inderdaad wel raar ja dat het nu zo opeens komt. ik had het ook al eens gehad , maar dan echt maar voor een paar minuutjes. en denk dat dat gewoon door de druk was , omdat ik em er niet voorzichtig had uitgehaald.
maar ik hoor het inderdaad van veel mensen dat ze het absoluut niet verdragen, dat ze dan hun hart horen kloppen enzo..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:50
asd
Avatar van asd
asd is offline
Nooit oordopjes gebruikt, mn kamer is toch al stil genoeg. Ook al zou ik ze gebruiken, kan ik de wekker niet meer horen waarschijnlijk

Een enorm stekende pijn kan ook een oorontsteking zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:03
Verwijderd
Als het van die goedkope dopjes zijn heb je nu waarschijnlijk ooronsteking. Als je elke nacht oordopjes inhebt en vaak dezelfde gaat het broeerig worden en ontsteken. Er kan nl. geen lucht bij ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:19
niempje..
niempje.. is offline
de pijn dat ik heb lijkt idd op een oorontsteking , al dacht ik dat die pijn toch extremer was..? het zijn wel tamelijk goedkope oordopjes , diegene dat je gewoon in de supermarkt kan kopen , maar ik wissel ze toch vaak af!
ik heb er nu net druppeltjes in gedaan , en dat lucht al wat op. het vervelende is dat ik zowat 'verslaafd' ben geraakt aan die dopjes , het is echt een zaligheid om aan 1 stuk door te kunnen slapen! maar zo zal ik het toch niet kunnen laten.. thx voor jullie reacties al allemaal!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:15
Verwijderd
Ik gebruik wel oordopjes, tegen het gesnurk

En ik gebruik elke avond nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:21
Nyai
Nyai is offline
hoor je je wekker dan wel als je die dingen in hebt?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Welke herrie?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:54
niempje..
niempje.. is offline
hoezo welke herrie?

en ik hoor men wekker nog wel ja.. maar ik heb dan ook een afschuwelijk luide wekker t is wel al eens gebeurt dat ik het pas na een paar minuutjes merk maarjah
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:25
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ik gebruik alleen oordopjes in de repetitieruimte en soms bij een concert...

mjah, als je veel met muziek bezig bent moet je goed voor je oortjes zorgen
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:13
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik gebruik al jaren van die wassen oordopjes, weet niet zo hoe ze precies heten.
Ik word echt altijd overal wakker van, ik kan gewoon niet eens goed slapen van mijn eigen lichaamsgeluiden.
Ook bij mijn vriendin kan ik niet slapen als ik haar hoor slapen. Ja klinkt lomp, maar ik hoor dan haar ademhaling, en dat is toch wel lastig. Maar ja gewoon oordopjes in en dan is het opgelost.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:18
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ey MAAR ik snurk NIET hahahaha
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik gebruik ze niet aangezien ik heel slecht tegen dat soort dingen kan. Ik heb een hele tijd gehad dat ik (zomaar uit het niets ook) niet meer tegen muziekoordopjes kon. Het deed zomaar pijn en is ook plots weer weggegaan.

Ik heb m'n kamer trouwens aan een drukke straat waar je heel veel hoort (mensen, auto's enz.), maar daar wen je heel snel aan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:13
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Ik heb ze ook gebruikt omdat mijn huisgenoot pas tegen 5 uur gaat slapen en ik daar elke nacht van wakker werd. Maar op een gegeven moment raakte ik verkouden en ging dat maar niet over. Na 1 nachtje zonder oordopjes was het ineens weg. En ik wilde er ook wel vanaf, omdat ik mijn vriend ook niet meer kon verdragen (ademgeluiden) en das gewoon niet gezellig.
Heb toen eens met die huisgenoot gepraat. Hij heeft nog niet veel verbeterd, maar ik sta in principe in mijn recht, dus eventueel kan ik daarmee dreigen. En het is gewoon een kwestie van trainen. Begin in de vakantie ofzo eens een weekje zonder, en dan ook niet een keertje met, dan moet je weer overnieuw beginnen. Na een weekje of 2 slaap je al heel wat beter, gewoon een kwestie van trainen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:14
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
niempje.. schreef op 24-11-2004 @ 16:54 :
hoezo welke herrie?
Welke herrie veroorzaakt de noodzaak tot oordoppen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:00
niempje..
niempje.. is offline
argh mijn vader is niet echt een vroege slaper , en ik kan dan zo beschrijven wat ie allemaal zit te doen .. k slaap boven de keuken en ik word echt zot door het minste kastje dat nog opengaat en dan staat men moeder dan vaak weer om 7 uur op s morgends. verder hebben onze buren een hond, die 24uur op 24uur buiten in een kot moet zitten, juist naast ons huis. blaft dus nogal veel en maakt andere rare geluiden. de auto's in onze straat , vliegtuigen , vogels op het dak, de wind.. maarjah ik erger me dan ook snel aan iets.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 23:23
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Simpelweg trainen. En die hond mag je over klagen.

Trouwens; heb je misschien een tikkende klok ofzo hangen? Bijvoorbeeld het aantal tikken tellen helpt wel, luister je ook niet meer naar die buitengeluiden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 00:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Juist door oordopjes ga je leren dat er stilte om je heen moet zijn en word je nog gevoeliger voor elk geluidje.
Toch maar weer gaan wennen aan dat geluid om je heen. Hoe vaker je het hoort, hoe minder je er iets van merkt in je slaap.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:43
niempje..
niempje.. is offline
ja ik ben er inderdaad gevoeliger door geworden . ik ben nu gewoon aan het proberen zonder te slapen , maar hou ze nog steeds naast me voor als ik het echt beu ben. ik zal het zo wel afleren denk ik! al heb ik geen problemen om bij andere mensen te slapen zonder oordopjes. en een tikkende klok heb ik niet hangen nee, werkt dat dan echt voor u?

(over die hond weten we dat we mogen klagen , we willen het dan niet persé doen voor het geblaf maar vooral voor de manier waarop hij behandeld wordt, maar dat maakt het ook niet gezelliger als ze weten dat we klacht hebben ingediend)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:48
Verwijderd
Ik slaap nu bijna een jaar in een klein kamertje boven de keuken, ik woon nog thuis thuis en heb 4 zusjes, die herrie maken sochtends, en ik moet vaak pas later naar school.... dus jah ik draag ze wel. Niet elke avond nieuwe maar ik vervang ze wel , soms heb ik er last van meestal niet... Ik woon buiten de stad, en veel verkeer e.d. is er niet op mijn weg dus veel buitengeluiden zijn er niet s'nacht's; Maar mjn zusjes zijn dus erg lawaaierig sochtends en mijn hamster wil ook nog wel eens feestjes bouwen... dus ik slaap meestal met (Alleen thuis, nooit bij mn vriend of andere plekken)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:14
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ik heb ze ongeveer 10 jaar dag in dag uit gebruikt omdat mijn ex toe ze zwanger was tijdens het slapen nogal vreemde geluiden maakt waar ik dus niet tegen kon.

Spijt, spijt had ik ervan want ben er verslaafd aan geraakt en sinds ik samenwoon met mijn huidige vriendin die een hele rustige eh stille slaper is ben ik er vanaf. Zal me nog 2 keer bedenken voordat ik ze weer ga gebruiken.
Last van mijn oren heb ik er nooit van gehad en ik gebruikte ze todat ze niet meer genoeg afsloten.
Ik had altijd de ronde schuimachtige gele oordopjes
__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Piep in je oren
dovekwartel
18 12-04-2011 20:37
Muziek Oordopjes
Ralph1982
5 29-11-2009 18:30
Muziek Tinnitus (en gehoorverlies) is KUT, draag oordopjes!
Verwijderd
91 02-06-2007 00:52
Software & Hardware Garantie iPod oordopjes
Verwijderd
17 17-05-2007 12:17
Software & Hardware Nieuwe oordopjes
Verwijderd
25 29-10-2006 12:54
Software & Hardware in-ear oordopjes?
blablablablabla
38 30-06-2006 23:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.