Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2010, 13:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben van plan om met mijn vriend deze zomer een paar weken naar Denemarken te gaan (met de auto). Nu willen we er misschien aan het eind van de vakantie nog een paar dagen Kopenhagen achteraan plakken. Ik ben dus op zoek naar een (betaalbaar) hotel.
Ik zit zelf te denken aan een hotel in een buitenwijk van Kopenhagen, waar fatsoenlijke en betaalbare parkeerplek is. Het liefst een station/halte in de buurt waarmee je naar het centrum van Kopenhagen kunt gaan.
Ik heb alleen geen idee hoe ik een dergelijk hotel moet vinden. Iemand suggesties, of aanraders (als je zelf ervaring hebt met een bepaald hotel)?
Advertentie
Oud 13-06-2010, 14:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je al gekeken met www.booking.com? Daar kan je aanvinken dat je in de stad wil of in de buurt van de stad. Als je dat dan bekijkt met google maps kan je kijken of er haltes van tram/bus/trein in de buurt zijn Vind het wel een fijne site altijd, je hebt alleen wel een creditcard nodig om te reserveren maar als je er gewoon heen gaat wordt er geen geld af geschreven (en kan je er dus ook een lenen/gebruiken van je ouders ofzo, doe ik ook altijd).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2010, 16:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Heb je al gekeken met www.booking.com? Daar kan je aanvinken dat je in de stad wil of in de buurt van de stad. Als je dat dan bekijkt met google maps kan je kijken of er haltes van tram/bus/trein in de buurt zijn Vind het wel een fijne site altijd, je hebt alleen wel een creditcard nodig om te reserveren maar als je er gewoon heen gaat wordt er geen geld af geschreven (en kan je er dus ook een lenen/gebruiken van je ouders ofzo, doe ik ook altijd).
Ah, kijk, als je eenmaal op de site dat zoekvak in hebt gevuld, kun je daarna dus je zoekopdracht verfijnen. Dat had ik in eerste instantie niet gevonden. Ik zal eens gaan zoeken of ik wat geschikts kan vinden.
En cc is geen probleem, dus dat komt goed.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.