Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 00:50
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Hooi,

Ik ben een jongen van 16 en een meisje die ik redelijk goed ken is er op een subtiele manier voor uit gekomen dat ze op mij verliefd is, zelf is. Maar ik weet niet wat ik nou precies voor haar voel; Soms heb ik het gevoel dat ik bij haar wil zijn en wil zoenen enzo, maar soms voel ik helemaal niks. Ik vind dit vreemd en wat moet ik er mee? We praten soms uren lang op msn en we zijn naar bios en zwembad geweest. Verder heb ik t gevoel dat er een ergens een onbekende "blokkade" zit, maar ook dat gevoel is vaag. Kan iemand mij/ons helpen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2012, 09:28
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hmm, is het niet zo dat je haar erg leuk vindt, maar niet verliefd bent? En heb je een grote drang tot zoenen etc.? Want als je dat graag wilt doen en zij is een leuk meisje dan komt het daar misschien wel vandaan. =)
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 09:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe voel je je als je bij haar bent? Blij of een beetje 'meh'? Ben je blij als je haar weer ziet na een tijdje? Als je niet blijer wordt als je haar ziet kan het inderdaad best dat je gewoon niet verliefd op haar bent. Dat je soms dan wel zin hebt om haar te zien en met haar te zoenen is niet zo gek, want zoenen is leuk, en het kan ook gewoon leuk zijn om bij iemand te zijn die verliefd op jou is. Of ben je misschien bang om meer om iemand te geven dan alleen 'leuk vinden'? Aangezien je spreekt over een blokkade of zo? Zelfs dan hoeft dat niet te betekenen dat je wel verliefd op haar zou kunnen worden. Als je denkt dat je niet genoeg voor haar voelt kun je misschien tegen haar zeggen dat je haar wel leuk vindt maar niet leuk genoeg, en niet verder met haar aanklooien. Als zij wel verliefd op jou is namelijk zou het niet eerlijk zijn om door te gaan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 10:16
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Hoe voel je je als je bij haar bent? Blij of een beetje 'meh'? Ben je blij als je haar weer ziet na een tijdje? Als je niet blijer wordt als je haar ziet kan het inderdaad best dat je gewoon niet verliefd op haar bent. Dat je soms dan wel zin hebt om haar te zien en met haar te zoenen is niet zo gek, want zoenen is leuk, en het kan ook gewoon leuk zijn om bij iemand te zijn die verliefd op jou is. Of ben je misschien bang om meer om iemand te geven dan alleen 'leuk vinden'? Aangezien je spreekt over een blokkade of zo? Zelfs dan hoeft dat niet te betekenen dat je wel verliefd op haar zou kunnen worden. Als je denkt dat je niet genoeg voor haar voelt kun je misschien tegen haar zeggen dat je haar wel leuk vindt maar niet leuk genoeg, en niet verder met haar aanklooien. Als zij wel verliefd op jou is namelijk zou het niet eerlijk zijn om door te gaan.
Volgens mij is dat bij mij gebeurd... Dankje! Ik snap weer wat meer van het leven.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 14:09
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Citaat:
Hoe voel je je als je bij haar bent? Blij of een beetje 'meh'? Ben je blij als je haar weer ziet na een tijdje? Als je niet blijer wordt als je haar ziet kan het inderdaad best dat je gewoon niet verliefd op haar bent. Dat je soms dan wel zin hebt om haar te zien en met haar te zoenen is niet zo gek, want zoenen is leuk, en het kan ook gewoon leuk zijn om bij iemand te zijn die verliefd op jou is. Of ben je misschien bang om meer om iemand te geven dan alleen 'leuk vinden'? Aangezien je spreekt over een blokkade of zo? Zelfs dan hoeft dat niet te betekenen dat je wel verliefd op haar zou kunnen worden. Als je denkt dat je niet genoeg voor haar voelt kun je misschien tegen haar zeggen dat je haar wel leuk vindt maar niet leuk genoeg, en niet verder met haar aanklooien. Als zij wel verliefd op jou is namelijk zou het niet eerlijk zijn om door te gaan.
Mijn gevoelens voor haar als ik bij haar ben zijn ook afwisselend, en inderdaad soms is dat "meh" en soms is dat "Jippie". Maar je hebt gelijk dat ik haar goed moet laten weten hoe het zit, alleen dan ben ik ook nog zo dat ik dat redelijk lastig vind. Ik wil mensen liever niet kwetsen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 20:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat je haar meer kwetst als je met haar doorgaat en op een later tijdstip besluit dat je het toch niet leuk genoeg vindt (dat is wat mijn vriendje heeft gedaan vandaag en dat is niet leuk, kan ik je vertellen). Het is echt heel lastig om op een normaal tijdstip te zeggen zo van 'ik vind je wel leuk, maar ik denk niet dat ik heel erg verliefd op je ben en ik doe het liever heel rustig aan', maar het is voor haar denk ik wel prettiger.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 23:59
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Er is een wonder gebeurd, ik wordt nu steeds zenuwwachtig als ik met haar praat vandaag en ik heb nu voort eerst een gevoel wat ik zelfs in die "soms jipiie" periodes niet heb gehad Dus ik denk dat t wel goed gaat konen tussen ons ) Alsnog bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.