Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2014, 23:26
kanon002
kanon002 is offline
Hallo ik ben een jongen en ik zit in het 4e middelbaar.

In het 1e middelbaar had ik een liefje en daar heb ik ook mijn eerste zoenen mee gehad. Het was redelijk prettig en we deden het dan ook meerdere keren iedere dag constant eigenlijk. toen het uit was met dat meisje heb ik redelijk lang geen lief meer gehad. Maar sinds het 3e middelbaar had ik wat meer aantrek van de meisjes. Er was 1 meisje die ik graag had, maar ik had ze nog nooit gezien in het echt. Ik kende ze namelijk alleen van chat op facebook of via sms. We zeiden constant :'ik zie je graag' of 'ik wil je zoenen' enz, maar toen we afspraken was alles redelijk genant. Ik was namelijk erg nerveus en zij ook denk ik. Maar na de eerste date praatte we nog wat via sms en chat en deden we nog liever tegen elkaar. En we zeiden dat we elkaar de volgende date zouden zoenen, en dat deden we ook. Het was een erg korte 'kanonzoen' als ik het zo kan noemen. Het was vreselijk, ik was te nerveus. Ik wist dat ik al m'n eerste zoen gehad had, maar ik bleef denken dat ik het verkeerd deed met m'n eerste lief.daarna heb ik nietmeer veel met dat meisje gepraat

Dan dit schooljaar in september leerde ik een nieuw meisje kennen en we spraken iedere dag af na school. Het was leuk, we praatte veel, knuffelden enz. Ik wist dat het meisje wou dat ik ze zoende, ze had het me al een paar keer via sms gezegd, maar ik durfde weer niet omdat ik dacht iets mis te doen, ik wist ookniet wanneer ik ze moest zoenen, op welk moment. Ik wou ze niet zomaar plots zoenen zoals ik bij die 'kanonzoen' deed. Ik wist niet hoe ik het moest aanpakken dus zoende ik haar niet. Een paar dagen later wou het meisje nietmeer met me praten omdat ze dacht dat ik het niet meende omdat ik haar niet wou/durfde zoenen. Ik durfde het haar ookniet vertellen want daar was ik te trots voor.

Dan heb ik nog een ander meisje leren kennen en ze heeft me ook verteld via sms dat ze wou dat ik ze 'binnen deed' dus spraken we af. tijdens de date was ik erg nerveus want ik wist niet wanneer ik hetmoest doen. Dus wachtte ik tot het allerlaatste moment en zei ik gewoon. Nu of nooit en heb ik ze gezoend. Het was vreselijk. Ik wou gewoon een normale zoen zonder tong, maar dat meisje duwde haar tong in m'n mond en al snel deden we 'de wasmachine' . Het was een erg slechte ervaring. Ik heb nog meerdere keren met dat meisje gezoend omdat ik dacht dat het zou beteren, maar met iedere zoen begon ik meer en meer te walgen. Dus heb ik het uit gemaakt met dat meisje.

Maar nu ben ik weer aan het smsen met een meisje. Een mooi meisje en ik heb ze graag.Ik moet constant lachen om haar smsjes en soms heb ik een erg grote drang om bij haar te zijn. Ik heb nognooit afgesproken met dit meisje. Ik heb er wel al een paarkeer tegen gesproken in het echt een paar maanden geleden ofzo , maar niet zo'n lange gesprekken. We smsen al een hele tijd en beginnen nu ook melig te doen tegen elkaar net zoals bij dat meisje in het 3e middelbaar. we zeggen dat we elkaar graag zien en dat we bij elkaar willen zijn en elkaar zoenen en zelf meer. We hebben ook al een paar keer gebabbeld over zoenen. Ik vroeg hoe haar exen zoenden , hoe haar eerste zoen was, wat ze graag had enz. Ze zei dat ze graag zonder tong zoende. En ze vond het leuk om te 'happen' ik wist niet wat dat was dus verwijsde ze naar de 2e film uit de pirates of the carribean reeks waar will en elisabeth elkaar zoenden tijdens het gevecht. Ik heb nognooit 'gehapt' met een meisje. Alleen nogmaar getongzoend. ik heb dit meisje echt graag en ze heeft al een paar keer gevraagd om af te spreken, maar ik verzin telkens een uitvlucht. Ik durf niet met haar af te spreken want dan wilt ze dat ik haar ga zoenen. Ik weet nie hoe of wanneer ik haar moet zoenen en ik ben bang dat ze het niet fijn zal vinden. Ik wil dat het perfect is met haar.

Bedankt voor jullie tijd als je nog steeds aan het lezen bent , graag zou ik nu wat advies krijgen, want ik ben hopeloos. Ik durf dit tegen niemand anders te zeggen daar ben ik te beschaamt voor. Ik toon als een erg zelfverzekerde jongeman, maar eigenlijk ben ik erg nerveus als het over vrouwen gaat. Voor een date voel ik me altijd misselijk en heb ik buikpijn omdat ik nerveus ben.

Groetjes kanon002
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2014, 07:51
Verwijderd
Ja, stel je niet aan, gewoon blijven oefenen, gaat vanzelf wel beter.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 10:16
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zolang je niet probeert haar lippen er af te bijten is er niet zo veel wat je fout kunt doen bij kussen. Vind je tongzoenen in het algemeen vies of alleen bij dat meisje? Als jullie elkaar net kennen moet je ook niet gelijk die natte lap in iemands keel duwen, gewoon kussen en dan langzaam opbouwen. Bij kussen hoort nu eenmaal een beetje tuf. Als je dat al vies vind vrees ik voor je seksleven.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Bij kussen hoort nu eenmaal een beetje tuf. Als je dat al vies vind vrees ik voor je seksleven.
Volgens mij vindt hij niet het gekits vies, meer gewoon dat dat meisje niet kon zoenen.

@TS: Begin anders gewoon weer eens een beetje vooraan, met kusjes geven op de mond. En wat je zelf al zegt: een zoen moet wel een beetje vanzelf komen, zomaar een meisje kanonzoenen werkt niet zo goed.

Succes en veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 23:33
Anoniempjexx
Anoniempjexx is offline
Je moet happen zien als zoenen zonder tong maar wel met je mond open ik denk dat het wel makkelijk gaat en je moet vanzelf afwachten wat zij wil als je met haar aan het zoenen bent! Veel suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie nog niet gezoend aaahh
love-in-the-air
29 05-01-2014 16:40
Seksualiteit Erge drang tot zoenen.
Pukkell
2 02-02-2012 15:51
Liefde & Relatie wat zou jij doen, nog es zoenen of niet?
redbloodedwoman
20 25-12-2004 15:54
Liefde & Relatie Zoenen, zoenen!
Sade
88 30-09-2003 20:40
Liefde & Relatie zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid?
maanluna
6 24-07-2003 11:47
Verhalen & Gedichten Honderd zoenen (dit is een vrolijke)
Roos
5 18-02-2002 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.