Oud 27-11-2007, 21:00
Verwijderd
Ik zoen alleen voor kratjes bier, dus ik ben dan aardig dronken
Oud 09-12-2007, 12:41
driene
Avatar van driene
driene is offline
mijn eerste kus was toen ik 12 was op vakantie in spanje.
ik had met men stiefzus en -broer wat jongens leren kennen en er zat er
eentje bij van mijn leeftijd. we gingen vaak wat samen zwemmen of
samen naar de disco's avonds. mijn stiefzus vertelde mij dat de jongen
in kwestie mij wel erg leuk vond maar hij was ook nogal verlegen. we hebben dan nog wat aan het strand gezeten 's avonds en dan zaten we gezellig naast elkaar
en toen we terug naar onze caravaan gingen heeft ie me gekust. het was maar
een snelle kus en wat onwennig, ik voelde me raar, maar veel meer weet ik er
eigenlijk al niet meer van, het is al zo lang geleden ook. achteraf was ik best wel trots, eindelijk mijn eerste kus, jaahh!!
Oud 10-12-2007, 16:33
Iza
Iza is offline
Ik was 15 en het was gewoon in de kroeg dus er was niet zoveel aan. Het was wel een lekkere zoen met een leuke jongen dus ik heb er geen spijt van ofzo, alleen jammer dat het met iemand was die ik niet kende terwijl ik ook al wat gedronken had maargoed
Oud 10-12-2007, 16:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Toen ik 11 was had ik een vriendinnetje op de camping (frans meisje), mijn idee van een vriendinnetje was samen mekaars handje vasthouden. Haar idee was haar tong bij me naar binnen werken.
Oud 12-12-2007, 11:42
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Eh, ik was 17 ofzo en het was bij haar thuis in de tuin op één of ander schommelding. Op zich beviel het best wel, want we zijn daarna nog een paar uurtjes doorgegaan om 't onder de knie te krijgen.
't Was niet geforceerd ofzo. 't Was er gewoon zo eentje die er aan zat te komen.

En goed zoenen is een flinke turnon.

Citaat:
Haar idee was haar tong bij me naar
binnen werken.
xD
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 12-12-2007, 20:13
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
de eerste keer is nu eigenlijk bijna 2 jaar geleden.. ik was met mijn oudere broer mee naar zijn studentenvereniging (waar ik nu zelf ook lid ben) om oud en nieuw te vieren.. aan de bar zitten praten met een meisje (er werd me constant ingefluisterd dat ik haar kon hebben) op een gegeven moment vroeg ze of ik mee ging dansen.. nou okee.. ik kreeg er op een gegeven moment wel genoeg van en ging aan de kant staan.. zij kwam naar me toe en vroeg of ik even mee naar buiten ging.. daar hebben we staan zoenen.. ze was er best goed in trouwens..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 19-10-2008, 08:50
hafctom
hafctom is offline
mijne eerste tz ?
heb ik gister gekregen vn het lkkerste meisje uit nederland .
we waren al een tijdje smoor op elkaar , en we gingen eigenlijk vndaag zwemmen . maar ging niet door omdat ze ziek was , ma ze mogt wel met me bij der thuis afspreken . zo gezegt zo gedaan , ik stap in de trein , half uur w8en op de bus :hamer:regels connexxion he .
nou k eindelijk na der toe , na 40 minuten eindelijk ben ik bij der . we lopen samen hand in hand door het bos , daar kreeg ik mijn 1ste gewone kus van der . der zouden er nog veel volgen . ong 50 . bij haar thuis , gepraat over koetjes en kalfjes:klappen:klappen:klappen:zzz
bla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla .wij gingen na de hangplek daar , ik vroeg der en ze zei meteen ja ,weer veel gelul bespaar ik jullie ,na 2 uur later zei ik " ik moet weer na huis loop je ff mee" zei liep mee . weer zelfde weg trug (domme keuze) weer gezoend enzo nou wij eindelijk aan de andere kant van de straat waar de halte staat . willen we samen oversteken . vroem gaat mijn bus . nouja zeg connexxion . wij gaan dus zitten w8en op de volgende . genietend vn de muziek die uit een huis komt:lol:lol ik pak haar op de bek vraagt ze tongen ? ik wist niet wat me overkwam . maar wel gedaan . en het was heerlijk we hebben het 5x overgedaan .
dus de perfecte date , op de perfecte dag met een perfect meisje
Oud 19-10-2008, 12:05
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
Ach ja, ik was 12, slaapfeestje, doen durf waarheid.. Je raad het al. Ze vond dat ik het goed kon, en het was onze 1e keer en het was helemaal niet vies
Oud 19-10-2008, 12:14
mafkees416
mafkees416 is offline
Ik was wat laat geloof ik

Ik was 17 en het was met mijn toenmalige vriendin. Zij had wel al eens gezoend, ik nog niet. We waren op mijn kamer, beetje kletsen, beetje knuffelen (had ik een heel goede stoel voor) en opeens begonnen we te zoenen. Ik vond het briljant, tuurlijk, je eerste zoen.
Later bleek dat er nog meer meisjes op aarde waren, (netjes nadat het uit was) en mijn ervaring is dat mijn gezoen erop vooruit ging met elke zoenpartner.
Ook binnen een relatie ga je natuurlijk steeds beter zoenen omdat je elkaar beter aan gaat voelen.
Wat dat betreft heb ik het ernstig naar mijn zin momenteel!
__________________
In tegenstelling tot mijn gebruikersnaam ben ik ook in staat tot serieuze bijdragen aan dit forum...
Oud 19-10-2008, 15:16
Verwijderd
ik was 15, met mijn (ex)vriendje. Op de oprit waar normaal de auto van mijn moeder staat. En die zoen was eigenlijk bijzonder goed voor een eerste zoen voor beiden. We hebben het 2 jaar samen uitgehouden, daarna nog
Oud 19-10-2008, 15:23
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Hehe, mijn allereerste zoen was niet zo veel bijzonders aan.. Ik was 12 geloof ik.. In de brugklas, en het was in het fietsenhok achter de school.. Kan me er weinig van herinneren XD

Mijn laatste 'eerste zoen' (met mijn huidige partner dus) staat me daarentegen nog wel heel goed bij =P We hadden afgesproken in de stad waar hij woont, en ik er 15 km vandaan... Dus ik eerst 3 kwartier gefietst, onder weg nog wat regen gehad, maar goddank, toen ik er aankwam was het droog <3 Dus samen een beetje gewandeld, door de stad, en buitenom langs het water, maar toen begon het weer keihard te regenen en hebben we ongeveer een half uur onder een boom staan schuilen. Vervelend genoeg *kuch* had ik maar een dun vestje aan en het dus heel koud, maar hij was wel bereid me warm te houden XD Toen heeft ie daar gevraagd of ik zn vriendin wilde zijn (heerlijk cliché, wel echt een perfect moment <3) waar ik toen niet direct antwoord op heb gegeven.. Toen het wat minder hard regende zijn we naar zijn huis gefietst en zijn we naar zijn kamer gegaan. Ik weet niet meer hóé het is gekomen dat ik op den duur op zijn bed lag, in plaats van zat, maar ik vond het niet erg 0=) Toen hebben we elkaar eerst een hele tijd aangekeken en geknuffeld, niks ongemakkelijks ofzo, voelde juist heel goed, heel normaal.. En uiteindelijk hebben we gezoend ^_^ Toen vroeg hij daarna of ik al een antwoord had, en bij wijze van antwoord heb ik m nog maar een keer gezoend XD
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Oud 20-10-2008, 07:58
Alyssia
Alyssia is offline
Afgelopen maart, met mijn huidige vriend. We hadden net de galavoorstelling van de schoolmusical gehad (beide in de band) en toen hij afscheid van me nam gebeurde het opeens. We hadden beide nog nooit gezoend, dus het ging nogal klungelig, maar het was wel leuk. ^^ Inmiddels al heel veel geoefend. ^_^
Oud 20-10-2008, 13:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zo dit is wel een reeële up
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 20-10-2008, 17:47
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
mijne eerste wasmachine ?
heb ik geister gekrgen vn het grootste BrEezahsletja uit neejderland .
we waren al een tijdje smeug op elkaar , en we gingen eigenlijk vndaag naar het station . maar ging niet door omdat ze aan het pijpen was , ma ze mogt wel van haar pimp met me bij der thuis afspreken . zo gezegt zo gedaan , ik stap in de trein Zonder te betalen , half uur w8en op de bus breezertje erbij :hamer:regels connexxion he .
nou k eindelijk na der toe , na 40 minuten eindelijk ben ik bij der . we lopen samen hand in hand door het bos , daar kreeg ik mijn 1ste gewone kus van der . der zouden er nog veel volgen . ong 50 . bij haar thuis , gepraat over Yes r en ali b ..:

Dan ben ik thuis mijn jumping skillz gaan testen met Patrick jumpen!
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Oud 20-10-2008, 23:38
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hihihi, dat was met mijn huidige vriendin, tijdens onze TWEEDE date.. naja, date? Het was ook eigenlijk geen date, we hadden afgesproken dat ik bij der langs zou komen Dus ik daarheen, hebben we eerst leuk de hondjes uitgelaten en met die hondjes gespeeld, om daarna, uitgeblust op haar bed neer te ploffen. Daar lekker in elkaars armen gelegen en toen op een bepaald moment keken we elkaar recht in de ogen, en toen gebeurde het . Geen gedoe met kwijl overal of draaimolens en weet ik veel allemaal, het was eigenlijk wel enorm lekker en lief Daarna zijn er gelukkig nog vele heerlijke zoenen gevolgd en gelukkig mag ik nog steeds als enige haar zachte en mooie lippen kussen!
Oud 21-10-2008, 21:55
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Het gebeurde twee maand voor ik 17 werd als het goed is..
Een jongen vond mij leuk, ik heb niet eens perse.. Maar vanuit de omgeving best gepushed dat het zo raar was om op ja 16e nog niet gezoend te hebben.. Anyways, we waren een keer samen naar de bios geweest en nog een paar keer afgesproken. De 3e of 3e keer kwam hij bij mij thuis en toen mijn ouders naar bed waren en we samen op de bank lagen gebeurde het.
Ik moet zeggen dat ik het niet zo boeiend vond.. Zoals een vriendin van mij omschreef: 'het voelde net als 2 naaktslakken' haha. Dat klopte wel zo'n beetje Ik heb trouwens nog 2maand wat met die jongen gehad en het zoenen is nooit echt veel beter geworden. Was niet het enige dat-ie niet zo goed kon..

Gelukkig is het met m'n vorige ex en vooral m'n huidige vriend veeeeeel beter!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 23-10-2008, 14:31
roosjuu
roosjuu is offline
M'n eerste verkering (2 maand aangeweest), toen voor de eerste keer gezoend, was ik 17. Was heerlijk hoor! Helemaal toen z'n tong in m'n mondje ging..
Oud 23-10-2008, 14:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
M'n eerste verkering (2 maand aangeweest), toen voor de eerste keer gezoend, was ik 17. Was heerlijk hoor! Helemaal toen z'n tong in m'n mondje ging..
Bij het lezen van die laatste zin krijg ik echt de kriebels.
Oud 28-10-2008, 23:35
deemzet
deemzet is offline
Mijn eerste zoen; 15 jaar oud, zij was 13, het was eigenlijk heel lekker we lagen tegen elkaar aan op mijn bed (ja ik weet) en toen begon het heel spontaan
We hadden verkering, en toen gelijk was het raak heerlijk, eerst zachte kusjes, toen beetje tong, daarna lekker tongen, geen kwijl, centrifuges of dat soort dingen
Ze vond dat ik het goed kon, het was mijn eerste keer, voor haar niet volgens mij en toen het uitging vond ze het nog steeds dus zal wel waar zijn mss heb ik talent

meisje die goed zoent zeker een turn-on, die niet goed kunnen zoenen niet meegemaakt
__________________
- don't go with the flow... BE the flow...-
Oud 29-10-2008, 09:39
LadyMeiss
LadyMeiss is offline
Mijn eerste kus was heel bijzonder.
Het was namelijk op een feestje, toen ik goed gedronken had.

Halverwege de kus werd ik soort van wakker/nuchterder,
en kreeg ik door: holyshit! ik ben aan het kussen!
__________________
Kijk eens op mijn eigen forum over Seks! -----> www.Hoe-Zo.net
Oud 29-10-2008, 12:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Dat was op een matras, voor de TV tijdens een date soort van met een goede vriend van me waarvan ik eigenlijk niet wist dat hij me leuk vond en ik wist ook niet of ik hem wel leuk vond. Het was voorbij voordat ik het doorhad en ik weet ook eigenlijk niet wat ik er van moest vinden.

Daarna is het nog wel goedgekomen, min of meer, maar met hem eigenlijk niet
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-10-2008, 21:29
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
Ik was 16, het gebeurde in de vakantie in het zwembad(bubbelbad) op de camping. Het ging wel lekker, was niet vies ofzo tsmaakte alleen n beetje naar chloormaargoed das vrij logisch gezien de locatie
Oud 02-11-2008, 16:42
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
leuke up!! *wil ook antwoorden* please laat dit topic hoog staan zonder slotje, zo'n tof topic en zo weinig reacties, dat kan niet he!!

ot:

mijn eerste kus was op zestien januari 1998. Ik was nog net geen dertien, en was bijna drie maanden samen met m'n 'eerste vriendje', en we hadden alleen nog maar handjes vastgehouden en heel voorzichtige kusjes op de lippen gegeven, en op een gegeven moment stonden we bij hem thuis in de keuken, en draait hij mij een tong! oh bah zeg, ik weet nog hééééél goed dat ik in mijn dagboek schreef over mijn eerste zoen dat het degoutant was, "precies of er een dikke natte slak in je mond wordt geduwd " - niet zo geweldig dus. Ik denk dat we een week of twee weken later nog één keer gezoend hebben, in de cinema, en een paar dagen later ging het uit, als ik mij niet vergis. Ja, zoenen was niet zo geweldig

en de eerste zoen met mijn huidige vriend was zooooo heeeeeerlijk... Het was op achttien mei 2007, een vrijdag, en ik had die dag acht uur les. Hij werkt waar ik studeer, dus hij was "vlakbij", en 's middags waren we samen iets gaan eten, geloof ik, en naderhand stuurde hij mij een smsje: "had u bijna gekust daarnet..."
tijdens de pauze van het eerste college van de namiddag ben ik nog gauw even naar hem gelopen, gewoon omdat ik hem even wou zien (en hij mij), en toen kwam er een heel lief zacht voorzichtig kusje op de lippen, in de gang waar de werknemers hun fietsen stallen, en toen moest ik rennen naar de les - de pauze was nog niet gedaan toen ik binnen kwam, en het meisje dat naast mij zat in de les was natuurlijk superbenieuwd wat er was gebeurd ofzo, en ik had een Heel Erg Rood Hoofd en ze zei: "gullie hebt gekust!! " en ik antwoordde: een heel kleintje maar en tijdens de tweede helft van de les stuurde hij een smsje: " *happy* " en ik was ook heel erg happy
Toen dat college gedaan was en er dus terug heel even pauze was, ben ik opnieuw naar zijn kantoortje gerend, en toen hebben we hartstochtelijk gekust, en het was héééééérlijk! Anderhalve maand hebben we naar dat moment toegeleefd, en het was echt de meest geweldige kus die je je kan inbeelden...
"it felt... right... en leuk uiteraard."


*smelt*
Oud 02-11-2008, 19:35
xmaster
xmaster is offline
mijn eerste keer was ng ni zo lang geleden ik was toen 13 net als nu
we hadden 3 week en alleen nog maar kusjes op mond gegegevn.
en op een dag was ik bij haar thuis we lagen een beetje te klieren op haar bed en opeen lagen we naast elkaar en begon ze me te zoenen en ik zoende terug.
het ging een week later uit maar ik heb het gevoel dat het helemaal niet is gebeurd
Oud 02-11-2008, 23:45
Noddy
Noddy is offline
Ik was 12 jaar en ik ging mocht met een vriendin mee op vakantie. In het zwembad kwamen we steeds twee jongens tegen, en een vond ik wel erg leuk. De zus van mijn vriendin merkte dat, dus had zij een date voor mij geregeld.
We gingen toen naar de film, naar Tomb Raider. Mijn vriendin ging ook mee en die vriend van mijn date ook.
Goed, film gekeken en toen werden mijn vriendin en ik thuisgebracht. Mijn date stuurde hun weg, en toen stonden we maar te staan. Hij vroeg toen: Nou, zullen we dan maar zoenen?
Het was verschrikkelijk, echt smerig! Ik heb toen ook nog in mijn dagboek geschreven dat ik NOOIT meer wilde zoenen. Inmiddels weet ik wel beter.
__________________
Make that the cat wise
Oud 03-11-2008, 14:32
Verwijderd
Wil ik niet aan terugdenken, er was veel kwijl en gezucht, en daarna ¨hier heb ik zooo lang naar verlangd¨ van zijn kant

Oja en het was voor onze garagedeur
Oud 03-11-2008, 16:05
M.D. Apathy
Avatar van M.D. Apathy
M.D. Apathy is offline
Ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.
Oud 03-11-2008, 16:21
kayleighnico
kayleighnico is offline
die heb ik al gehad
Oud 03-11-2008, 17:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Toen ik 12 was, op een slaapfeestje met onze klas, op de hooizolder, waar de hele klas bij was, lagen we heel de nacht te zoenen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-11-2008, 22:15
Verwijderd
Ik was 12, hopeloos verliefd op de jongen waarmee ik zoende, en het was eigenlijk wel leuk!
Oud 03-11-2008, 22:34
Verwijderd
Ik was 16/17 en ´t is nog steeds aan.
Oud 04-11-2008, 22:17
Garfield.
Garfield. is offline
Mijn eerste zoen was op m'n 14e, met mijn toenmalige vriendin van 15. Was na een volleybal wedstrijd waar zij was komen kijken, en nadat ik gedouched enzo had, liepen we naar het parkeerterrein waar ze mij zoende..
__________________
"Mummie herrijst om te worden aangeslagen voor 5.000 jaar achterstallig belastinggeld."
Oud 05-11-2008, 10:36
Anna17J
Anna17J is offline
Citaat:
leuke up!! *wil ook antwoorden* please laat dit topic hoog staan zonder slotje, zo'n tof topic en zo weinig reacties, dat kan niet he!!

ot:

mijn eerste kus was op zestien januari 1998. Ik was nog net geen dertien, en was bijna drie maanden samen met m'n 'eerste vriendje', en we hadden alleen nog maar handjes vastgehouden en heel voorzichtige kusjes op de lippen gegeven, en op een gegeven moment stonden we bij hem thuis in de keuken, en draait hij mij een tong! oh bah zeg, ik weet nog hééééél goed dat ik in mijn dagboek schreef over mijn eerste zoen dat het degoutant was, "precies of er een dikke natte slak in je mond wordt geduwd " - niet zo geweldig dus. Ik denk dat we een week of twee weken later nog één keer gezoend hebben, in de cinema, en een paar dagen later ging het uit, als ik mij niet vergis. Ja, zoenen was niet zo geweldig

en de eerste zoen met mijn huidige vriend was zooooo heeeeeerlijk... Het was op achttien mei 2007, een vrijdag, en ik had die dag acht uur les. Hij werkt waar ik studeer, dus hij was "vlakbij", en 's middags waren we samen iets gaan eten, geloof ik, en naderhand stuurde hij mij een smsje: "had u bijna gekust daarnet..."
tijdens de pauze van het eerste college van de namiddag ben ik nog gauw even naar hem gelopen, gewoon omdat ik hem even wou zien (en hij mij), en toen kwam er een heel lief zacht voorzichtig kusje op de lippen, in de gang waar de werknemers hun fietsen stallen, en toen moest ik rennen naar de les - de pauze was nog niet gedaan toen ik binnen kwam, en het meisje dat naast mij zat in de les was natuurlijk superbenieuwd wat er was gebeurd ofzo, en ik had een Heel Erg Rood Hoofd en ze zei: "gullie hebt gekust!! " en ik antwoordde: een heel kleintje maar en tijdens de tweede helft van de les stuurde hij een smsje: " *happy* " en ik was ook heel erg happy
Toen dat college gedaan was en er dus terug heel even pauze was, ben ik opnieuw naar zijn kantoortje gerend, en toen hebben we hartstochtelijk gekust, en het was héééééérlijk! Anderhalve maand hebben we naar dat moment toegeleefd, en het was echt de meest geweldige kus die je je kan inbeelden...
"it felt... right... en leuk uiteraard."


*smelt*
O, wat klinkt dat moooi! Dat wil ik ook nog eens meemaken... als het even kan .

Ik heb mijn vriendje behoorlijk lang laten wachten op een eerste tongzoen (bijna een jaar nadat we verkering hadden gekregen). Ik wist dat hij het wilde, maar hij heeft me nooit gepusht of ook maar iets gedaan wat daarop leek. Sterker nog: ik had die dag voor de eerste keer zijn lippen met de mijne aangeraakt.
En toen ik dat een tweede keer deed, voelde ik opeens zijn tong heel kort tegen de mijne aankomen.. Ik schoot in de lach en trok me terug, o mijn God, ik had dat dus echt niet zien aankomen en daarna heb ik hem niet meer gezoend op zijn mond.
Ik weet niet wat ik ervan vind, het was heel kort en heel snel en heel raar... dus echt een mening heb ik nog niet. Nu zijn we ruim 6 maanden verder en ik heb nog steeds niet écht getongzoend met hem! Argh!
Ik vraag me serieus af of dat nog ooit gaat gebeuren.... Maar goed ik ben dus jaloers op bovenstaande bericht!
Oud 05-11-2008, 13:57
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
^Dus als ik het goed begrijp ben je al 1,5 jaar samen met je vriend? En je bent 17 volgens je nickname?
Hoe kan dit?
Oud 05-11-2008, 15:15
Rivie
Rivie is offline
Eeeuhm; ik was 15 en het was in 1 woord; goor! Het was een jongen van school en we waren verliefd op elkaar, we liepen steeds rond de school en zo; op een gegeven moment zoende hij me keihard op me bek; echt ranzig! Dikke wasmaschine dus!
Later zoende ik met S. (mijn huidige partner) en die kon het veel beter! En kan het nog steeds beter!
Oud 05-11-2008, 16:19
Verwijderd
Misschien een rare vraag, maar als je toch niet de naam van je huidige partner wil vertellen, waarom zet je dan wel "S." neer en niet gewoon meteen "Later zoende ik met mijn huidige partner"?
Oud 05-11-2008, 17:38
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Citaat:
^Dus als ik het goed begrijp ben je al 1,5 jaar samen met je vriend? En je bent 17 volgens je nickname?
Hoe kan dit?

Ik zie het probleem niet? Bedoel je dat ze 17 is en nog nooit heeft gezoend, of dat ze 17 is en al 1,5 jaar samen is met haar vriend?

En dan nog zie ik het probleem niet.. Waarom zou het niet kunnen? Zoenen is geen must, en mijn vorige relatie duurde ook 2,5 jaar, en ik was 16 toen het uit ging..
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Oud 06-11-2008, 00:23
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik zie het probleem niet? Bedoel je dat ze 17 is en nog nooit heeft gezoend, of dat ze 17 is en al 1,5 jaar samen is met haar vriend?

En dan nog zie ik het probleem niet.. Waarom zou het niet kunnen? Zoenen is geen must, en mijn vorige relatie duurde ook 2,5 jaar, en ik was 16 toen het uit ging..
een probléém is het niet, maar het is wel vréémd dat je op je zeventien anderhalf jaar een 'relatie' hebt en nog nooit hebt gekust - of allee, in ieder geval toch niet standaard maar het moét natuurlijk niet ...
Oud 06-11-2008, 07:12
Anna17J
Anna17J is offline
Citaat:
^Dus als ik het goed begrijp ben je al 1,5 jaar samen met je vriend? En je bent 17 volgens je nickname?
Hoe kan dit?
Geen idee? Ik heb er gewoon nooit behoefte naar gehad of zo, en hij gaf en geeft me gewoon tijd. I dunno ^^, tis misschien niet standaard in een relatie maar ik ben in principe toch niets anders gewend, dus ik vind het zelf niet zo raar. En ja, ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend en ik ben 17 jaar (ik was dus 16 toen ik verkering met hem kreeg).
Oud 06-11-2008, 21:12
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
M'n allereerste zoen was met een vriendinnetje omdat we allebei nieuwsgierig waren. Ik denk dat ik 12 was en kan me alleen nog herinneren dat het best raar was.
__________________
ohw
Oud 09-11-2008, 13:45
Tha Gamemeister
Avatar van Tha Gamemeister
Tha Gamemeister is offline
mijn eerste zoen was in het reuze rad in walibi
ik was met een meisje die al eerder gekust had en dus was ik erg bang dat ik iets fout zou doen
de dag erna maakte ze t uit dus ik geloof dat ik erg slecht ben in kussen
das 4 maanden geleden ik ben er nog niet overheen...
Oud 16-11-2008, 00:46
tsjappie
Avatar van tsjappie
tsjappie is offline
14, maandje geleden? Had haar net gevraagd, ze zei ja en toen gaf ik d'r zo'n heel snel kusje. Daarna heel smooth van; Wat kort daarnet, en toen m'n alléreerste échte kus,voelde zo raar, zo'n warme tong die je voelt.

Ze kon het de 1e keer niet zo niet goed, ze heeft nogal een kleine mond en tong dus na een paar keer te proberen maar gezegt dat ze gewoon heel rustig met d'r tong moet doen en d'r mond wat wijder open. Ze ging de eerste keer nogal tekeer maar ik hou van lekker rustig, daarna voelde het zo goed!
Hebben volgens mij iets van anderhalf uur een beetje lopen zoenen, vroeg of ze het wel fijn vond en of ze nog wat had te zeggen over mijn skills, geen klachten.

Maarja, af en toe wat van die bloopers maarja goede tijd, goede tijd...
Oud 16-11-2008, 22:59
Caster
Avatar van Caster
Caster is offline
Het gaat steeds sneller merk ik, de mensen van rond de 20 zijn later ontgroend dan mensen van nu lees ik. Ik was op mn.. ik weet de leeftijd niet meer, maar in groep 7 ontgroend. Best geforceerd, zij wou me zoenen en ik dacht waarom niet... Het is niet ideaal zon relatie.
Ik moet eerlijk zijn dat ik ook een keer iemand zoende omdat ik me verveelde, het was een goede vriendin van me maar daardoor niet meer (aanrader voor anderen: kwets geen mensen).
Oud 18-11-2008, 11:58
Verwijderd
Ja die heb ik al gehad, en dat was lief, spannend en een beetje onwennig.
Oh en toen was ik 11.
Oud 18-11-2008, 13:18
wopper87
wopper87 is offline
Ik was bij tweelingzusjes thuis op hun kamer. We waren alle drie 10. Het was de eerste keer eigenlijk gelijk erg lekker. We zijn toe gelijk verder gegaan met 'doktertje spelen', niet geneukt hoor, maar meer van als ik die van jou mag zien laat ik de mijne ook zien... Alleen jammer dat hun ouders ons uiteindelijk betrapte
sindsdien heb ik gelukkig alleen maar complimentjes gehad voor mijn zoenprestaties. Jong geleerd is oud gedaan
Oud 24-11-2008, 01:17
checkycheck
checkycheck is offline
Ik was 9 ofzo, en had een vriendinnetje in me klas waar ik altijd mee naar het park ging. Toen hebben we een keer gezoend omdat we dat zagen op tv. Was echt zoon speeksel tongzoen. Maar de echte sinsdien was toen ik 15 was. Had een dagje in de stad rondgehangen met een chick die ik leuk vond, en bij de Metro vroeg ik of ik der mocht zoenen. Even later bleek ze me niet eens leuk te vinden en deed ze het om in contact met een gast uit me klas te komen...
__________________
f . c k -all i need is U
Oud 25-11-2008, 22:38
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Mijn eerste kus was heel bijzonder.
Het was namelijk op een feestje, toen ik goed gedronken had.

Halverwege de kus werd ik soort van wakker/nuchterder,
en kreeg ik door: holyshit! ik ben aan het kussen!
Dit, en toen ben ik weggelopen
Achteraf was het eigenlijk best lekker
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 26-11-2008, 10:40
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Eerste zoenervaringen waren op de basisschool. We deden op de klassenavonden altijd flessendraaien: je draait de fles en diegene waar die bij stopt moet je dan zoenen. Stom spel! Mijn eerste echte zoen was met een vakantievriendje toen ik een jaar of 13 was. Het was een hele lekkere lieve zoen en in de vakantie hebben we elkaar ook nog vaak gezoend Helaas vertrok hij na een week alweer naar huis wat voor ons toen te ver weg was om een 'relatie' te onderhouden. Jammer, want hij is tot nu toe nog steeds de beste kusser Ik zou hem graag nog 's zoenen, maar hij heeft een vriendin..
Oud 28-11-2008, 17:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik was 18 en het was op mn eindexamenfeest. En het was kut. Achteraf gezien was die kus zelf niet eens heel slecht, maar de walging over de *setting* overheerste.
- Het kwam compleet onverwacht, ik was helemaal niet van plan die gast te kussen, wtf ik had zelfs nog nooit gekust toen.
- Ik wou het zeker niet met hem
- We waren ladderzat
- De halve school lag in een deuk.

Bah.

Dat was dus in mei, vervolgens ging ik van school en die zomer was ik zo getraumatiseerd door die ervaring haha dat ik koste wat het kost het idee wou wegpoetsen met een andere zoen. Dat het tenminste van iemand kwam met wie ik het ook echt wou. Dus ik greep de eerste de beste die ik een beetje leuk vond een maand later. Ik blij (achteraf gezien kon hij voor geen meter zoenen). Hij werd smoorverliefd op me en ik ging steeds meer walgen van het concept *zoenen* Na 2 maanden gaf ik er de brui aan. En pas toen ik al ver de 19 gepasseerd was kwam mijn 1e goeie zoenervaring.

Seks daarentegen was direct heel fijn.... ik had gwn de goeie gevonden. Mijn ontmaagding ging precies zoals ik altijd al aan dacht toen ik nog jonger was. Maar dat is weer een ander verhaal
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 08-12-2008, 21:27
ikonzeker
ikonzeker is offline
ik was(ben ) 15 ,mijn vriendin bleef bij me slapen en we lagen samen op een matr ,en toen kuste we elkaar,
het was heerlijk, maar ik trilde wel(ik denk van onzekerhed) hadden jullie dat ook??

groete
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Topic: Eerste Kus
TOMMYHILFIGERRR
20 11-02-2012 16:53
Liefde & Relatie eerste kus
richard-97
15 13-06-2011 11:36
Seksualiteit eerste kus
Verwijderd
65 05-03-2006 19:43
Liefde & Relatie Je eerste kus
Periodiek
205 03-09-2005 22:42
Verhalen & Gedichten "Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd.
giftig kevertje
30 11-07-2004 17:25
Seksualiteit hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
miss kittie
37 11-08-2003 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.