Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 19:57
aboe
aboe is offline
Hey hey,

Ik had donderdag conditietraining op school. Na een oefening stond ik op en "ging ik door mn rug" ik kon helemaal niets meer. Het deed niet zon pijn als ik ontspande maar als mn rug aanspande verging ik van de pijn. Heb 2 dagen op bed gelegen. ( ik kon ook niet lopen) Vandaag weer gewoon gelopen en lang gezeten. Ik wilde de telefoon pakken en kreeg weer hetzelfde gevoel. Die steken! Ik kan mn nek niet draaien of naar beneden doen, dat voel ik heel goed op een plek in mn rug. Echt heel pijnlijk.
Zitten nu doet ook heel pijn

Weet iemand wat dit is? EN hoe dit over gaat? Dokterbezoek nodig?

Dank je wel

Liefs Aboe met een hele zere rug
__________________
het veiligste is om te doen waar je bang voor bent
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:42
Mara
Mara is offline
Ga naar de dokter. Misschien heb je iets verrekt en heb je gewoon rust nodig, maar het kan ook zijn dat je fysiotherapie nodig hebt (misschien beweeg je verkeerd waardoor dit komt). Even een afspraak maken dus, de dokter kan je meer vertellen!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:56
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ga inderdaad naar de dokter. Misschien is bedrust noodzakelijk, anders moet je juist bewegen denk ik.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ga naar de dokter!

Mijn zusje en ik hebben allebei precies hetzelfde gehad. We zijn allebei doorgestuurd naar een manueel therapeut (die 'kraakt' je rug, dat doet geen pijn maar hij maakt je wervels weer los), en we kregen ook oefeningen.
Verder heb ik geleerd om een betere houding aan te nemen, zodat je klachten voorkomt, en ik doe af en toe nog wat oefeningen om mn spieren wat sterker te maken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:02
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
ik ben vorige week op een avond 2 keer door m'n rug gegaan. ik denk dat het lag aan het feit dat ik de hele dag al drug bezig was met breakdancen (schoolproject)

maar vandaag zat ik gewoon in de les, en ik ging weer door m'n rug
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 22:49
VLeinV
Avatar van VLeinV
VLeinV is offline
ouch! Hier heb ik ook al sinds m`n 13e (ofzo) last van!

Ik werd toen eerst naar een fysiotherapeut gestuurd en later naar Cesar Therapie voor het aannemen van een betere houding. Ik merk dat ik met zwaar sjouwen het erg in m`n rug krijg en dan weet ik eigenlijk ook al dat ik binnenkort door m`n rug zal gaan.

Zelf zat ik er ook nog aan te denken om misschien nogmaals aan de dokter te vragen wat er verder aan gedaan kan worden. Het zou zonde zijn om al vroeg arbeidsongeschikt o.i.d. te raken!
__________________
- there`s more to language than just the words -
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 12:42
Theseus
Avatar van Theseus
Theseus is offline
Tijdens de repetitieperiode van een voorstelling waar ik in meespeelde ben ik ook een keer door mn rug gegaan. Moest van mn dansdocente gewoon rustig aan doen, niet meedansen, maar kijken en als het nog een keer zou gebeuren even langs de dokter gaan...
__________________
Het is niet makkelijk als je een monster bent...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
VLeinV schreef op 19-12-2004 @ 23:49 :
ouch! Hier heb ik ook al sinds m`n 13e (ofzo) last van!

Ik werd toen eerst naar een fysiotherapeut gestuurd en later naar Cesar Therapie voor het aannemen van een betere houding. Ik merk dat ik met zwaar sjouwen het erg in m`n rug krijg en dan weet ik eigenlijk ook al dat ik binnenkort door m`n rug zal gaan.

Zelf zat ik er ook nog aan te denken om misschien nogmaals aan de dokter te vragen wat er verder aan gedaan kan worden. Het zou zonde zijn om al vroeg arbeidsongeschikt o.i.d. te raken!
same here..

Doktersbezoek, die kan je vast meer vertellen...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:09
VLeinV
Avatar van VLeinV
VLeinV is offline
ja, heb het nu ook al besloten.

Heb vanochtend gewerkt (ben alpha hulp bij de thuiszorg) en kan nu niet eens normaal meer lopen
__________________
- there`s more to language than just the words -
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:37
Verwijderd
Je hebt twee dagen in bed gelegen zónder een dokter te raadplegen? Lijkt me absoluut tijd voor een dokter.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zitbal goed voor mijn rug?
jeroeno
2 19-02-2014 12:57
Lichaam & Gezondheid Mijn rug zit heel vaak gewoon vast
Noortjexx
3 09-12-2012 19:14
Lichaam & Gezondheid Pijn onderin mijn rug
FrantiC
12 11-12-2006 11:16
Lichaam & Gezondheid pijn in rug
Mo6
9 14-01-2005 13:46
Lichaam & Gezondheid Enorme pijn in mijn rug..
Verwijderd
17 05-10-2003 16:38
Lichaam & Gezondheid Pijn in mijn rug
lord_mabizz
5 07-09-2003 17:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.