Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2010, 22:04
ikhebhonger
ikhebhonger is offline
Het is voorbij! Ik zeg voorbij! Ik weet dat ik al 6 jaar terug een mooie verwijsbrief van de tandarts had gekregen om mijn verstandskiezen die nooit zullen doorkomen te verwijderen. Maar waar je geen last van hebt blijf je vanaf. Twee jaar terug kwam ik tot de ontdekking dat mijn tandarts niet dom was en op dit moment lijkt het te gaan gebeuren dat ik zelf ga ervaren dat mijn tandarts ontzettend intelligent is. Dat preventief verwijderen was bij mij ter voorkoming van een pijnlijke ontsteking. Iets dat pericoronitis ofzo heet en zelfs met de zwaarste pijnstillers moeilijk te overleven is en het mooiste spoedje naar de kaakchirurg: DE VERDOVING ZAL NIET WERKEN.


Volgens mij begint het nu te ontsteken. Heb net gespoelt met listerine (natuurlijk hopeloos). Het doet pijn als ik plotseling slik....toen ik er net overheen poetste voelde ik echter niets Maar waarschijnlijk is het ontstoken aan de binnenkant


Laatst gewijzigd op 10-07-2010 om 22:20. Reden: Twintig overbodige smilies verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:04
ikhebhonger
ikhebhonger is offline
Iemand trouwens nog tips? Mocht ik later nog erger last krijgen of morgenochtend?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wil je in het vervolg een duidelijke topictitel kiezen en ook niet zo veel smilies gebruiken? Dat houdt het alemaal wat overzichtelijker.

Ontopic: heb je ook pijnstillers ingenomen sindsdien? Je noemt namelijk wel pijnstillers, maar als ik je verhaal goed begrijp is dat toen bij de kaakchirurg geweest. Dat kan een deel van de pijn wegnemen, zodat je vanavond ook een beetje kan slapen.

Mocht je nog terug moeten en je hebt weer te maken met een verdoving die niet werkt, zegt dat dan ook. Want dan kan er bij gegeven worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:29
ikhebhonger
ikhebhonger is offline
Citaat:
Wil je in het vervolg een duidelijke topictitel kiezen en ook niet zo veel smilies gebruiken? Dat houdt het alemaal wat overzichtelijker.

Ontopic: heb je ook pijnstillers ingenomen sindsdien? Je noemt namelijk wel pijnstillers, maar als ik je verhaal goed begrijp is dat toen bij de kaakchirurg geweest. Dat kan een deel van de pijn wegnemen, zodat je vanavond ook een beetje kan slapen.

Mocht je nog terug moeten en je hebt weer te maken met een verdoving die niet werkt, zegt dat dan ook. Want dan kan er bij gegeven worden.
Sorry! Ben een beetje in paniek. Nee ik begin nu pas last te krijgen van ontsteking en ben dus nog niet naar de kaakchirurg geweest. Heb net na het tandenpoetsen toch even geprobeerd te eten en drinken en toen had ik eigenlijk geen pijn. Maar zo nu en dan voel ik tijdens het slikken een pijnscheut op de plek waar de kies onder zit.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:30
ikhebhonger
ikhebhonger is offline
Zit nu aan de cola light en ook dat gaat er pijnloos in, maar als ik nu gewoon slik voel ik wel een pijnscheut.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ontsteking van kiezen
Verwijderd
7 11-04-2011 21:42
Lichaam & Gezondheid abces(ontsteking) tampon in kies
Joan
18 21-02-2006 20:18
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
De Kantine Wat is jouw overheersende neusgat?
Catullus
44 25-01-2004 13:13
Lichaam & Gezondheid anorexia/bolumia?!
meissie
44 03-03-2003 18:06
Lichaam & Gezondheid De nadelen van een tongpiercing?
[DFU]DutchGirllie
9 11-10-2001 07:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.