Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 14:50
Piccola
Piccola is offline
Mjah, ik heb nu dus ruzie of iets dergelijks met m'n ex Marco.
Dat is dus vorig jaar uitgegaan en we kregen allebei verkering met een ander.
Nou blijkt dus dat hij nog steeds veel van me houdt en me dolgraag terug wil. Hij stuurt al zeker 2 maanden allemaal smsjes met: ik hou van je, ik wil je terug en blabla! Hij vroeg me of ik het voor hem niet wou uitmaken met mijn vriend en dan zou hij het met zijn vriendin uitmaken zodat we weer samen kunnen zijn enzo!
Ik hou ook van hem, maar niet meer op die manier! Dat heb ik hem ook elke keer gezegd. 3 Weken geleden kreeg ik weer zo'n smsje.. Ik heb toen teruggestuurd dat ik het niet leuk vond dat ie maar bleef "zeuren" en dat ik gewoon bij mijn huidige vriend blijf!
Sindsdien is ie boos/gekwetst! Ik hoor nix meer van hem.. Hij reageert niet als ik hem bel of sms ofzo... Ik zit hier echt heel erg mee, want ik mis hem gigantisch en wil hem niet als gewone vriend kwijt ofzo!
Wat moet ik nou doen? Gewoon maar afwachten of ik ooit weer iets hoor, moet ik een brief schrijven, moet ik tot 7 augustus wachten en dan praten ofzo? 7 Augustus ga ik dus naar Italië en daar is hij dan dus ook op die camping..
Wat kan ik nou doen of zeggen zodat de vriendschap niet overgaat? Hij moet me gewoon begrijpen dat ik mijn vriend niet voor hem ga dumpen, want dat wil ik niet! Waarom doet ie nou zo?

Mjah... Sorry voor mijn zeikverhaal, maar ik vind het gewoon wel echt klote..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 15:00
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik zou wel iets van me laten horen als ik jou was.
Misschien voelt hij zich wel op de een of andere manier afgewezen door jou, ook 'persoonlijk' en vindt ie t moeilijk om daarmee om te gaan(?) Laat m in ieder geval weten dat je het niet fijn vindt om ruzie met hem te hebben en dat je echt nog wel om een geeft, gewoon vrienden wil blijven etcetce, maar dat je wel bij je huidige vriend wil blijven. Hij heeft niet het recht om zo te reageren. Het is jouw leven, jouw keuze en die moet ie dan ook respecteren vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:17
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ja das idd minder, zoals me-myself&anne al zegt zou ik wel wat van me laten horen iig vragen wat hem dwars zit en hem uitleggen dat je hem heel lief vindt enzo maar niet meer als vriend. dat je veel van je huidige vriend houdt en het daarmee niet uitmaakt voor hem.

als ie dan nog boos blijft heeft hij een probleem jij hebt je best gedaan (niet eens iets fout gedaan) dus hij moet niet blijven zeuren!

wees wel heel duidelijk tegen hem.
my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:30
Verwijderd
Hmm hier hadden we het net al even over. En ik denk ook wel dat je hem moet laten weten dat je heel veel om hem geeft en hem echt nooit kwijt wil als vriend.
Maar hij moet ook begrijpen dat ie niet van jou kan verwachten dat je Sander maar gewoon even dumpt voor hem. Dat hij nog steeds van jou houdt en eigenlijk niet van zijn huidige vriendin, daar kan jíj niets aan doen. Hij kan dat niet ook verwachten van jou.
En zoals ik al zei: Als die vriendschap echt zo sterk is (en dat geloof ik wel uit de verhalen te merken) dan gaat ie niet zomaar kapot. Hij zal nu even gekwetst zijn (wat overigens zijn eigen schuld is) en hij zal niets van zich laten horen. Misschien om afstand te creëren, zodat ie makkelijker over je heenkomt. Maar uiteindelijk zal hij jou ook missen (waarschijnlijk nu al, maar issie te koppig) en zal hij echt iets van zich laten horen!
Hij wil jou ook vast niet kwijt, zeker niet omdat ie nog zoveel van je houdt, hij wil je echt niet kwijt als vriendin!

Dus laat maar gewoon iets van je horen, dat je hem als goede vriend wil blijven houden en dat je er altijd voor hem zal zijn enzow. En uiteindelijk komt het wel goed en gaan jullie een harstikke fijne tijd hebben op de camping!!

Maar ik begrijp dat dit moeilijk is voor jou.. Maar het komt vast weer goed

Sterkte ermee en tot snel!

Kus

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:40. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:35
Piccola
Piccola is offline
Mjah.. Ik heb hem gisteravond 3 keer proberen te bellen, maar hij nam niet op. Toen heb ik hem 's nachts nog een smsje gestuurd met:
Lieve Marco, ik hoop niet dat je boos op me bent. Ik wil jou nooit kwijt want ik hou wel van je als vriend! Wil je alsjeblieft iets van je laten horen? Kusjes Edy!
Maar goed, heb hier tot nu toe nog nix op terug gekregen ofzo.
Toen dacht ik; misschien is zijn beltegoed op! Maar normaal gebruikte hij dan altijd de telefoon van zijn moeder, dus dat kan hij dan nu toch ook wel doen?
Nou ja, ik blijf proberen! Elke dag! Maar als ik volgende week nog nix heb gehoord kap ik er maar mee en dan moet het maar op zijn tijd. Dan wacht ik wel tot hij er weer behoefte aan heeft ofzo! Pfff, ik heb hem nog nooit zo gemist zeg..
Maar bedankt voor jullie reacties! Lief!

Kus,
Piccola!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:38
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Oké... misschien een beetje overbodige reactie...

Maar ik denk niet dat je meer kan doen dan wat je al gedaan hebt. Je hebt 'm duidelijk gemaakt dat je hem niet kwijt wil maar dat je niet verder wil gaan dan vriendschap... ik denk dat het dan van hem afhangt of hij daar mee kan leven of niet.

En wat ze hierboven al zeiden... als 'ie je echt mist komt 'ie heus wel weer terug. Ik herken er wel wat van mezelf in... ik kan me af en toe ook zo aanstellen, zo koppig doen, maar uiteindelijk komt het altijd wel weer goed... dat ligt dan natuurlijk ook aan hoe de ander zich opstelt maar volgens mij ligt het daar hier niet aan.

Maar oké... wat ik al zei, je doet je best... en daarbij, het moet natuurlijk wel van twee kanten komen... jij kan niet bezig blijven zonder dat hij ook maar iets van zich laat horen... dan is 'ie in mijn ogen gewoon heel erg lullig bezig. Als 'ie je voor zoiets zou laten vallen... maar, als die vriendschap echt zo sterk is dan doet 'ie dat heus niet
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:03
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Oké... misschien een beetje overbodige reactie...

Maar ik denk niet dat je meer kan doen dan wat je al gedaan hebt. Je hebt 'm duidelijk gemaakt dat je hem niet kwijt wil maar dat je niet verder wil gaan dan vriendschap... ik denk dat het dan van hem afhangt of hij daar mee kan leven of niet.

En wat ze hierboven al zeiden... als 'ie je echt mist komt 'ie heus wel weer terug. Ik herken er wel wat van mezelf in... ik kan me af en toe ook zo aanstellen, zo koppig doen, maar uiteindelijk komt het altijd wel weer goed... dat ligt dan natuurlijk ook aan hoe de ander zich opstelt maar volgens mij ligt het daar hier niet aan.

Maar oké... wat ik al zei, je doet je best... en daarbij, het moet natuurlijk wel van twee kanten komen... jij kan niet bezig blijven zonder dat hij ook maar iets van zich laat horen... dan is 'ie in mijn ogen gewoon heel erg lullig bezig. Als 'ie je voor zoiets zou laten vallen... maar, als die vriendschap echt zo sterk is dan doet 'ie dat heus niet
Dankje! Zo overbodig is je reacite helemaal niet hoor!

Ik kreeg een uurtje geleden een smsje van hem met:
Nee, ik ben niet boos. Marco.

Nou, vriendelijk berichtje.. Maar goed, het is tenminste iets!
Verder is het dan maar afwachten, want ik kan idd niet meer doen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:35
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Dankje! Zo overbodig is je reacite helemaal niet hoor!

Ik kreeg een uurtje geleden een smsje van hem met:
Nee, ik ben niet boos. Marco.

Nou, vriendelijk berichtje.. Maar goed, het is tenminste iets!
Verder is het dan maar afwachten, want ik kan idd niet meer doen!
Mm je moet het zelf weten hoor, maar ik zou hem nu juist nog 1 smsjes sturen, want waarschijnlijk zit ie nu te wachten van.... regaeert ze nu.. of laat ze me gewoon 'stikken' (voor zijn gevoel dan he) Hoeft nix bijzonders te zijn, gewoon een aardig 'hoeissie-smsje' ofzow
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:30
Piccola
Piccola is offline
Ik heb hem gister gestuurd dat ik blij was iets van hem te horen en of ie nog wel mijn vriend is enzo! Ik kreeg toen terug dat ie altijd eenn vriend zal zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
De Kantine De saai der verwachtingen #645
Allure
500 09-07-2009 20:46
Liefde & Relatie beste vriendin
dwight88
11 21-08-2005 13:02
Liefde & Relatie Verliefd op goede vriend
Hannekeuh
10 31-01-2005 15:45
Liefde & Relatie Vervolg op vorig topic..vriendschap loopt op zijn eind..
groovy
2 01-04-2004 21:23
Verhalen & Gedichten Liefde of vriendschap???
tinke
1 23-10-2001 07:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.