Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 18:11
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Ik heb sinds een maand een vriend, en ik ben echt heel blij met hem. En hij ook met mij, want hij laat dat constant merken. Hij stuurt me de hele tijd door smsjes, wil me de hele tijd zien (elke dag wat afspreken), en zegt de hele tijd door hoeveel hij van mij houdt en dat hij me mist en geeft me ook cadeau's. Ik kreeg hier eigenlijk een beetje een raar gevoel van soms, ik ben zeker wel verliefd op hem, maar ik heb soms een beetje beklemmend gevoel ofzo, ik kan het niet goed omschrijven. Het betekent wel wat voor me dat hij dat zegt en doet, maar ik weet niet, betekent dit dat ik niet genoeg voor hem voel of komt het doordat dit mijn eerste vriendje is? Zijn er meer mensen die dit hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 18:13
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Kun jij je nog herinneren hoe het was vóór jullie relatie?


En, ja, er zijn vast meer mensen die hier 'mee zitten'.
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:17
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik herken t precies. Als t je echt dwarszit, denk ik dat je er met m over moet praten. Ik kreeg van mijn inmiddels ex-vriendje ook de hele dag door smsjes, ontzettend veel cadeautjes en dat gaf me n ontzettend vaag gevoel. Ik had t in die periode heel moeilijk en dat maakte t alleen maar moeilijker. Praten hielp niet, want dan beloofde hij dat ie zou minderen, maar de dag erna begon t weer...
Leg aan je vriendje uit dat je t niet fijn vindt... Dat t heel lief bedoeld is, maar dat je t moeilijk vindt enzo. Natuurlijk kun je iets voor m voelen en dit gewoon niet fijn vinden. Je wilt heus wel es afspreken, maar niet elke dag. Je hebt toch ook nog andere vriend(inn)en die je wilt zien? Zet niet als stop vanwege een vriendje.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:30
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
[B]Kun jij je nog herinneren hoe het was vóór jullie relatie?
]
Wat bedoel je daar precies mee? Hoe het tussen mijn vriend en ik daarvoor was? ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:40
Verwijderd
misschien niet zo aardig dat ik het zeg maar als je vriend na een maand al zegt dat ie van je houd weet ie kennelijk niet wat "houden van " inhoud.
Tenzij je hem al langer kent, dan veranderd dat de zaak.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:51
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Hij houdt wel veel van je en hij bedoelt het allemaal wel goed enzo maar hij vergeet je vrij te laten. Ga maar eens naar een feestje ofzo en dan zonder hem, dan zal je het wel merken. Dan zal hij waarschijnlijk stikjaloers worden.

Mijn advies: wees duidelijk, en durf af en toe te zeggen "nu even niet" je hebt ook je eigen vrienden, die moet je niet gaan verwaarlozen omdat je te veel tijd met je vriendje door brengt.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:18
Verwijderd
Ik vind het doodnormaal dat je een beklemmend gevoel krijgt, en dit zegt helemaal niets over jouw gevoelens voor hem..

Als je iets met elkaar hebt heb je nog steeds tijd voor jezelf nodig en ook vrijheid. Elkaar elke dag zien en zoveel aandacht is dus niet altijd even fijn. Je mag dus best wat meer ruimte vragen van je vriend dan dat hij je nu geeft!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid raar gevoel in buik
Jahney
4 29-05-2006 14:18
Lichaam & Gezondheid Raar gevoel in me hoofd,,
Mandies
7 14-03-2004 17:32
Drugs & Alcohol Kut gevoel bij trippen.
Fujitsu
24 21-09-2003 14:35
Psychologie Zweverig gevoel of zo, ik weet niet wat het is.
Eend
23 17-06-2003 18:08
Seksualiteit Vriendin heeft raar gevoel
ricardowww
12 25-01-2003 21:39
Lichaam & Gezondheid Raar gevoel..
Choke
5 23-10-2002 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.