Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 12:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Het begon gister avond laat weer. Ik ging ff de muggen dood slaan op mijn kamer. Leuke bezigheid zou je maybe zeggen, maar ik haat die beesten echt! Op een gegeven moment werd ik helemaal licht in mn hoofd, begon sneller te ademen en was helemaal de weg kwijt. Ik was plotseling zo alleen. Normaal had ik mijn cavia altijd op mijn kamer, maar dit zit sinds kort bij mijn konijn in het hok beneden in de woonkamer, dus ik kon haar ook niet even gaan knuffelen.
Ik weet niet wat het was. Het was geen paniek of angst, want dat voelt anders. Het was meer alsof ik goed besefte, dat ik alleen was. Het was zo raar gevoel.
Vandaag stond ik op en het onweerde. Ik vond het rustgevend, maar ondertussen had ik ook dat vreemde gevoel.
Toen ben ik maar DVD gaan kijken, (Volle Maan) Op het eind, dat Hans die overdosis nam, begon ik me onwijs kut te voelen, want hij had op dat moment vrienden die hem hielpen he?
Ik zat in mijn eentje bij de EHBO met een stel vreemde artsen om me heen...

Nahjah, nu voel ik me nog steeds niet zo lekker en heel erg licht in mijn hoofd en zo, heel raar

Kent iemand dit gevoel een beetje?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 12:18
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het gevoel dat er niemand voor je is,
je helemaal alleen staat, en het geen mens ook
maar een heel klein beetje kan schelen of je dood bent of niet..?


Ken het alleen-gevoel wel, maar wordt meestal
niet licht in m'n hoofd ed..
Of, ja, wel licht in m'n hoofd, maar dat komt dan
door de angst/paniek-aanval die ik dan weleens
krijg, of doordat ik ga hyperventileren..
Is niet hetzelfde denk ik.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
goed, hier nog een keeer (de compu had een foutmelding, kan dus weer opnieuw gaan typen)

je gevoel herken ik niet echt, of misschien een beetje.
zoals bij een aantal van jullie wel bekend is, was 2 jaar geleden best wel een kutjaar. Toen had ik ook wel zo'n gevoel dat er niemand voor me is en het niemand wat kon schelen wat er met mij gebeurde.

De duizelingen had ik echter niet.
Misschien als je het weer hebt, dat je beter op je bed kan gaan liggen en wachten tot het over is. Het lijkt me vrij moeilijk om op je benen te staan en zelfs een beetje gevaarlijk.

Kan je cavia niet weer naar boven komen...
want je mist hem, maak ik uit je verhaal op, toch wel als hij niet op je kamer is. Of is het om een of andere reden onmogelijk om hem op je kamer te houden.

mn nichie heeft wel vaak dat ze snel gaat ademhalen en duizelig wordt. MEestal trekt haar moeder haar dan bij dr op schoot en gaat iemand anders wat water halen (een beker, geen glas) en een washandje met koud water. Ze is namelijk niet helemaal meer bij bewustzijn op zo'n moment, dus dat is om haar een beetje 'bij' te houden, en het drinken om de ademhaling minder snel te laten gaan. Misschien kan jij dat eens proberen (dat op schoot zitten kan je overslaan )

ja, sorry, ik weet het ook niet verder.

knuffel, Wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:30
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Quiana schreef op 08-06-2003 @ 13:18:
Het gevoel dat er niemand voor je is,
je helemaal alleen staat, en het geen mens ook
maar een heel klein beetje kan schelen of je dood bent of niet..?
nee, dat voelt ook anders, het is heel vaag gevoel
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:31
Verwijderd
Soort van hyperventilatie oid...?

Waarom zet je je cavia niet weer boven neer?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
en ... dat is het ook niet
Het is heel raar, het is niet dat je helemaal duizelig bent of zo, maar dat je een paar cm boven de grond zweefd. En het is verder ook een heel leeg gevoel, maar ook juist weer niet. Kei hard moeten janken, maar geen traan kunnen uiten, omdat je niks voelt. Heel vreemd
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:33
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-06-2003 @ 13:31:
Soort van hyperventilatie oid...?

Waarom zet je je cavia niet weer boven neer?
omdat ie dan zo eenzaam staat en ze het veel leuker bij Konijn vindt. Daar is ze ook veel minder schuw en zo. Maar om Konijn nou ook weer met Nicky op mijn kamer te zetten gaat me weer slapenloze nachten verzorgen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
sorry eend, dat ik niet begreep wat je bedoelde.
ik vind het nog steeds erg moeilijk voor te stellen, en weet dan helaas ook niet wat ik nu moet zeggen...

*knuff*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Eend, *knuf*. Sorry, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.

(maar je mag me altijd emailen of toevoegen op msn)
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
... schreef op 08-06-2003 @ 13:36:
sorry eend, dat ik niet begreep wat je bedoelde.
ik vind het nog steeds erg moeilijk voor te stellen, en weet dan helaas ook niet wat ik nu moet zeggen...

*knuff*
geeft niet
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:22
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik ken dat gevoel.. Heb het ooit 1 keer gehad.. terwijl ik eigenlijk nooit echt problemen heb ofzo.. heel vreemd..

Nog zoiets vreemds.. Ik heb een keer een half uur op me horloge gekeken, de wijzers vlogen in het rond.. Het leek 1 minuut ofzo. maar toen keek ik op en was er al een half uur voorbij.. Dat was ook vroeger.. ook zo vreemd..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:22
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-06-2003 @ 14:15:
Eend, *knuf*. Sorry, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.

(maar je mag me altijd emailen of toevoegen op msn)
Waarom zegt iedereen sorry? Ik verwacht heus niet van anderen dat ze gelijk weten wat het is hoor Ik bedoel...ik probeer er zelf juist achter te komen en geef nou toe: Jullie zijn toch geen psychiaters die alles weten...toch?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:25
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-06-2003 @ 14:22:
Waarom zegt iedereen sorry? Ik verwacht heus niet van anderen dat ze gelijk weten wat het is hoor Ik bedoel...ik probeer er zelf juist achter te komen en geef nou toe: Jullie zijn toch geen psychiaters die alles weten...toch?
TOen ik dat had zag ik mijn kamer als een lange gang.. Ik wist dat ik zo naar beneden kon naar me ouders toe.. maar in mijn hoofd sprak iets dat tegen en liet me op mijn kamer blijven met het gevoel dat ik helemaal alleen was terwijl ik wist dat dat niet zo was.. Een vreemd gevoel in buik hoofd, geen pijn.. geen duizeligheid.. iets wat niet te omschrijven is.. HEEL VREEMD!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:31
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-06-2003 @ 14:22:
Waarom zegt iedereen sorry? Ik verwacht heus niet van anderen dat ze gelijk weten wat het is hoor Ik bedoel...ik probeer er zelf juist achter te komen en geef nou toe: Jullie zijn toch geen psychiaters die alles weten...toch?

Viel mij ook al op, Eend bijt niet als er geen oplossing wordt gegeven

Ik ken het gevoel niet.
Als ik jou was, zou ik op zo'n moment eens, er juist bij stil staan. niet ontvluchten door een video te gaan kijken, maar de confrontatie aangaan en op papier neer te zetten wat je nou voelt/denkt. Óf, je belt iemand op, vraagt degene naar je toe te komen. Om voor jezelf duidelijk te krijgen, waar het nu aan ligt.

Suc6 ermee...

(L)
Mar.

[offtopic]ps: Ik heb zo'n leuk eendje aan mijn tas hangen, deed mij denken aan jou[.offtopic]
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 08-06-2003 @ 14:25:
TOen ik dat had zag ik mijn kamer als een lange gang.. Ik wist dat ik zo naar beneden kon naar me ouders toe.. maar in mijn hoofd sprak iets dat tegen en liet me op mijn kamer blijven met het gevoel dat ik helemaal alleen was terwijl ik wist dat dat niet zo was.. Een vreemd gevoel in buik hoofd, geen pijn.. geen duizeligheid.. iets wat niet te omschrijven is.. HEEL VREEMD!
jaaaaaaaa Eindelijk, dit komt in de richting
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 08-06-2003 @ 14:31:


[offtopic]ps: Ik heb zo'n leuk eendje aan mijn tas hangen, deed mij denken aan jou[.offtopic]
Offtopic: Is dat zo'n geel eendje, zo'n knuffeltje van ut merk nici? Die zo zn snafeltje omhoog heeft staan toevallig?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:09
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-06-2003 @ 14:49:
Offtopic: Is dat zo'n geel eendje, zo'n knuffeltje van ut merk nici? Die zo zn snafeltje omhoog heeft staan toevallig?
Nopie, geen geeltje....
Zo'n 1-tje met bruin lijfje/kop en-groene vleugels en lieve zwarte kraaloogjes-eendje...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:57
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 08-06-2003 @ 15:09:
Nopie, geen geeltje....
Zo'n 1-tje met bruin lijfje/kop en-groene vleugels en lieve zwarte kraaloogjes-eendje...
ow kewl, nah, die ander heb ik dus aan mijn tas hangen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2003, 18:18
Fantodo
Avatar van Fantodo
Fantodo is offline
hey , dat moet een erg vreemd/vervelend gevoel zijn. Ik herken het wel een beetje. Heb soms het gevoel dat ik op 1 of andere manier uittreed ,dat ik heel alleen boven de wereld/v.n.l de mensen hang als een soort toerist en vervolgens in het doolhof der mensheid verdwaal. Ik ben wel daar , beweeg ,praat misschien , maar zit gedeeltelijk toch ergens anders. En krijg dan ook zo'n zweverig gevoel in m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:43
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Fantodo schreef op 08-06-2003 @ 19:18:
hey , dat moet een erg vreemd/vervelend gevoel zijn. Ik herken het wel een beetje. Heb soms het gevoel dat ik op 1 of andere manier uittreed ,dat ik heel alleen boven de wereld/v.n.l de mensen hang als een soort toerist en vervolgens in het doolhof der mensheid verdwaal. Ik ben wel daar , beweeg ,praat misschien , maar zit gedeeltelijk toch ergens anders. En krijg dan ook zo'n zweverig gevoel in m'n hoofd.
jups, dat ja
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:03
snoops
Avatar van snoops
snoops is offline
Ik heb op school vaak het gevoel dat ik zweef. Dat ik er wel ben maar dat ik niemand kan bereiken en vooral dat niemand het iets kan schelen of ik er nu wel of niet ben. Dit heb ik al het hele schooljaar. Het is ook een heel eenzaam gevoel. Is dat ook wat je bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:05
snoops
Avatar van snoops
snoops is offline
Ik zal het in elk geval fijn vinden als je me toevoegd aan msn. Ik herken mezelf wel in je verhaal. Urginia@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:08
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Eend schreef op 08-06-2003 @ 13:14:
Het begon gister avond laat weer. Ik ging ff de muggen dood slaan op mijn kamer.
Ik hoop dat ze jou ook doodslaan als je eten wilt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 17-06-2003 @ 18:08:
Ik hoop dat ze jou ook doodslaan als je eten wilt.
Dat hoop ik ook wel ja.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten mijn verhaal: droom of werkelijkheid?
alu_aapi
0 20-11-2003 21:23
Psychologie nachtmerries: ANGST
Fantôme
27 07-10-2003 17:35
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 10:03
ARTistiek Harry Potter verhaaltje door juliette!
juliettebinoche
10 23-10-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.