Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 18:03
meisje833
meisje833 is offline
Het zit namelijk zo ik was hotel de botel van een jongen, hij vond mij op het eerste gezicht ook erg leuk maar toen we een week met elkaar optrokken zei hij dat ik ze z'n type toch niet echt was, ik voelde me verschrikkelijk klotye natuurlijk want ik was en ben nog steeds gek op hem..
maar hij kent mij dus nog niet zo lang een paar weken, waarbij we maar 1 week goed met elkaar zijn opgetrokken, omdat we elkaar beter wilde leren kennen.
Hij zei dat hij in 1 week al wist dat ik z'n type niet was, maar ik heb zoiets je hoort toch weleens vaker dat je bijv, elkaar niet ziet staan of de ene partij niet, en dan na ene jaar slaat de vonk toch over.
Ik zit in de zelfde vriendengroep als hem en zie hem dus geregeld, ik hoop zo dat hij mij nog beter wil leren kennen en dan niet 1 kant, want hij heeft in die week precies me slechte kant leren kennen, ikwas erg vervelend en irritant tegen hem, gewoon uit verliefdheid, en ik wil laten zien dat ik echt wel de moeite waard ben en ook normaal kan doen...

Of zou dit hopeloos zijn en gewoon tjah ...vrienden blijven en voor de rest nergens meer op hopen..
want hij zegt bijna niks meer tegen me, hij is erg stil doet verlegen en als we praten is het heel kortaf waarom hij zo doet is me een raadsel, voordat dit hele gedoe begon konden we het supergoed vinden, en kletste we superveel op msn het is zo vreemd
nu doet hij alsof we vijanden zijn. en toch let hij steeds op me als ik niet kijk..mhh best vreemd allemaal..hij heeft nog nooit een vriendin gehad zou het daardoor komen dat hij zo doet, dat hij misschien niet met z'n gevoelens om kan gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2004, 18:48
need4speed
need4speed is offline
Het zou allemaal kunnen.
Je kan het hem beter zelf vragen denk ik.
Als hij nog met je wil praten natuurlijk.

Even op de vraag "kan je iemands type worden naarmate iemand je langer kent??"

Dat kan, maar dan ga je jezelf waarschijnlijk aanpassen aan hem.
Meestal hoor je inderdaad wel eens dat mensen na een jaar verliefd op elkaar worden, maar meestal is er al een van de twee die langer verliefd is op de ander, of ze zijn allebei al langer verliefd op elkaar zonder het van elkaar te weten.

Misschien is die jongen inderdaad wel verliefd op jou maar kan hij niet zo goed met zijn gevoelens overweg.
Of misschien vind hij je een hele goede vriendin maar voelt hij verder niks voor je.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:50
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik weet het niet. Het lijkt me dat je na één week iemand niet kan beoordelen. Dus volgens mij kun je wel proberen om lief en leuk te zijn enzo. Je hoort wel vaker dat als mensen verlieft zijn dat je geintresseert raakt in zijn intresses.
(zo heb ik ooit html geleerd omdat me ex-vriendje computernerd was)
Maar goed. Ik denk toch dat je vooral jezelf moet blijven en of het wat wordt merk je vanzelf wel dan. Ik vind het trouwens raar dat iemand die je pas 1 week kent in dezelfde vrienden groep als jij zit.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:56
elledc
elledc is offline
Ik geloof er niet in, ik ben aangetrokken tot iemand of ik ben het niet. Ik mag nog goed bevriend zijn met een jongen dat we elkaar àlles vertellen, maar als ik niet verliefd op 'm ben dan weet ik ook dat dit binnen een week of een jaar niet plots zal veranderen. Ik heb het voor iemand of ik heb het niet. Ik geloof in liefde op het eerste gezicht, de vonk is er of is er niet zoals ik al zei, maar jah iedereen is anders he.

[edit] Dat is nu een antwoord op je topicvraag maar als je het mij vraagt kan die jongen best verlegen zijn en misschien wil ie niet uitkomen voor zijn gevoelens. Weet je wat je doet, dat is afwachten en hem zeker niet achterna lopen, heb geduld en misschien dat hij zelf achter je aan komt lopen

Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 19:17
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
filia dei schreef op 22-08-2004 @ 19:50 :
Ik vind het trouwens raar dat iemand die je pas 1 week kent in dezelfde vrienden groep als jij zit.
nou ik zit er pas bij, want 1 meisje daar is een vriendin en die heeft me meegenomen naar die groep en het klikte meteen goed dus
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 19:31
meisje833
meisje833 is offline
tjah hij is idd verlegen en heeft nog nooit een vriendin gehad, hij is ook best wel onzeker want hij is nooit verder dan zoenen gegaan.
hij is dan wel 19 maar ook niet echt volwassen voor z'n leeftijd
maar ik heb zoiets als iemand je heeft leuk gevonden dan moet dat gevoel toch nog wel een beetje zijn gebleven, okeej hij is op mijn uiterlijk gevallen en mijn innerlijk was niet zijn type ''zei hij na een week dan "
maar als ik iemand heb leuk gevonden heb ik voor zo'n iemand altijd nog een zwak hoor, en eens peciaal gevoel maarja ik weet natuurlijk niet hoe hij is.
Ik heb gehoord dat hij nogal in zichzelf is met gevoelens dus niemand weet bijna ook niemand van z'n vrienden wat hij nou werkelijk denkt, bedoel je bent me type niet is meestal zo'n standaard zinnetje, en hij wist nieteens wat z'n type dan wel was toen ik het vroeg...dusja en hij let steeds op me als ik in die vriendengroep ben, bij mij is hij als enige verlegen..of zou dat komen door dit hele gedoe dat hij zich geen houding weet te geven
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 19:58
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Dat kan heel goed al in een week, dat merk je snel genoeg. Hoef je elkaar niet door en door te kennen, vind ik.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:13
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Waarom wil je in godsnaam voor iemand veranderen? Iemand die jou niet wil zoals jij bent is een nono.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:02
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
echt van type veranderen niet
maar hij kan wel van meing veranderen en jullie kunnen naar elkaar groeien
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:28
Verwijderd
Nee, mensen veranderen niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:34
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2004 @ 22:28 :
Nee, mensen veranderen niet.
Mensen veranderen wel, maar gaan niet van de ene maand op de andere op 'n ander type vallen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Methuus schreef op 22-08-2004 @ 22:34 :
Mensen veranderen wel, maar gaan niet van de ene maand op de andere op 'n ander type vallen.
Mensen veranderen bijna niet.

Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:39
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2004 @ 22:37 :
Mensen veranderen bijna niet.

Da's al correcter.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:45
Mindfields
Mindfields is offline
Je hebt 2 soorten 'jebentmijntypeniet':

1. het is gewoon zo, ik ken jongens die mijn type niet zijn omdat ze gewoon totaal in een ander 'hokje' vallen.
2. het is een goedkope truc om iemand af te wijzen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:51
Verwijderd
"Je bent mijn type niet" = "Je bent lelijk"

Alternatief:

"Je bent mijn type niet" = "Ik heb al een vriendin"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 09:56
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Je kan niet iemands type worden. Ik denk dat je het moet opgeven. Hij vindt bepaalde karaktertrekjes van je niet leuk en denkt dat die op en duur door wrijvingen zuleln zorgen en vandaar heeft ie geen zin in een relatie met je.

Ik heb het ook wel eens gehad. Vond ik een meisje echt leuk, maar toch niks begonnen omdat ik wist dat het mis zou gaan om bovenstaande reden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:11
Verwijderd
Ik heb de beginpost niet gelezen, alleen de vraag bovenaan .
Natuurlijk kan het zijn dat als je iemand een tijdlang kent, dat je dan allebei verandert, zeker als je nog jong bent. En als je veel met elkaar om gaat, dan vergroot dat de kans dat je 'naar elkaar toe' verandert. Maar dat duurt dan wel even, en je kunt 't niet echt expres doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 08:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.