Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 18:47
honeybee_liske
honeybee_liske is offline
Zit in nogal een moeilijke situatie...
Heb al een hele tijd serieuze gevoelens voor een goede vriend van mij, maar hij heeft een relatie die op dit moment al zo'n 2,5jaar duurt...
Nu ben ik dus niet het type dat tussen 2 mensen komt en zeker niet als ik weet dat ze gelukkig zijn samen.
Maar het rare is dat hij mij ook altijd schatje noemt, vooral op msn en in sms-berichtjes dan. Ik snap zijn bedoeling niet, ook omdat hij zijn relatie een tijd verzwegen heeft en het pas heeft verteld toen ik er op een andere manier achter ben gekomen.

Dus nu weet ik ff niet wat doen, als iemand raad heeft... altijd welkom

Liefs, Liske
__________________
I'm not acting like a bitch, it's just a lifestyle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 18:53
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Schatje is denk ik een algemene naam voor hem. Hoe gaat hij met andere meisjes om? Heeft hij veel vriendinnen? Dan denk ik dat hij je gewoon behandeld als een goede vriendin. Dat verzwijgen, heeft hij dat express gedaan, of heeft hij gewoon niet verteld dat hij iets had simpelweg omdat de situatie daar niet toe was.
Sommige jongens doen dit ook alleen maar om een gevoel van zekerheid te krijgen. ''Als ik nou niet vertel dat ik iets heb met haar, misschien wordt zij dan ook wel verliefd op me'', dat is gewoon iets wat veel jongens hebben en waar je je niet al te veel van aan moet trekken.
Ik denk niet dat je je conclusies moet trekken uit 1 woord, of een voorval. Pas als hij echt aanhankelijk begint te worden, moet je je misschien indenken of hij ook wat in jou ziet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:57
honeybee_liske
honeybee_liske is offline
Hij heeft wel tamelijk veel vriendinnen, maar bij hen is hij eerder verlegen wat hij bij mij totaal niet is, ik ken hem nu wel al zo'n 3jaar, dus het zou wel heel goed kunnen dat hij mij gewoon als een goede vriendin ziet en daarom die koosnaampjes gebruikt. Ik heb het hem nooit gevraagd omdat ik er eerder niks achter zocht, nu nog niet echt, maar ik begin gewoon te twijfelen of ik er toch niet iets achter moet zoeken
__________________
I'm not acting like a bitch, it's just a lifestyle
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:35
ironflower
ironflower is offline
Ik zou het er met hem over hebben.

Mijn vriend noemt ook andere meisje lieverd ed.
Maar hij gebruikt dat gewoon om hun aan te spreken en hun aardig vind. (Al zit ik er soms wel eens mee, maar ik weet dat het niets betekend)

Als mijn vriend het tegen een goede vriendin zegt, zit er geen diepere betekenis achter.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:49
Verwijderd
Ga iig niet uit op het schatje.
Ik zeg dat ook wel vaker, maar merk ook dat ik hier mee op moet passen, gezien het feit dat sommigen dit wel eens verkeerd opvatten. Maarja, de beste manier is dus wel hem vragen hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ernst schreef op 02-05-2004 @ 19:53 :
Ik denk niet dat je je conclusies moet trekken uit 1 woord, of een voorval. Pas als hij echt aanhankelijk begint te worden, moet je je misschien indenken of hij ook wat in jou ziet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:52
Poesket
Poesket is offline
Jij zegt dat het een goede vriend is... maar naar mijn denken moet je dan toch wel weten dat hij al een lange tijd een vriendin heeft.

Anyway vraag het hem of hij misschien meer voelt voor jou dan alleen vriendschap en vertel hem over jou gevoel op die amnier weet je waar je aan toe bent.
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
honeybee_liske schreef op 02-05-2004 @ 19:47 :
Zit in nogal een moeilijke situatie...
Heb al een hele tijd serieuze gevoelens voor een goede vriend van mij, maar hij heeft een relatie die op dit moment al zo'n 2,5jaar duurt...
Nu ben ik dus niet het type dat tussen 2 mensen komt en zeker niet als ik weet dat ze gelukkig zijn samen.
Maar het rare is dat hij mij ook altijd schatje noemt, vooral op msn en in sms-berichtjes dan. Ik snap zijn bedoeling niet, ook omdat hij zijn relatie een tijd verzwegen heeft en het pas heeft verteld toen ik er op een andere manier achter ben gekomen.

Dus nu weet ik ff niet wat doen, als iemand raad heeft... altijd welkom

Liefs, Liske

Uhm.. ik noem ál mijn vrienden lieverd, schat, poppie, honnepon...

Het duurde even voordat mijn vriend er aan gewend was, maar dan is het niet erg meer. Ik ben gewoon iemand die altijd moet knuffelen en lieve woordjes zegt.. Dat zit in je, dat is gewoon zo.

Leave the guy...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:06
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
schatje hoeft niet persee te beteken dat hij je leuk vindt. als je t echt wilt weten, moet je t hem gewoon vragen.
-xxx-
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik noem mijn beste vriendinnen ook altijd 'lieverd', ik spreek ze daar ook mee aan en daar zit ook niks achter. Verwacht dus niet te veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
goodbyeman
11 04-09-2016 18:09
De Kantine Help snel ik moet oppasen op een kind van 2/5n ik weet niet wat ik de hele dag moet d
euh..
26 27-07-2005 22:22
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
hotbulma
24 16-06-2005 09:26
Seksualiteit Ik weet niet wat ik wil...
Zweefvliegtuig
33 16-10-2003 09:07
Psychologie ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me
HelpMePlease
12 28-02-2003 07:14
Liefde & Relatie Weet niet wat te doen...
Tofke
2 03-11-2002 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.