Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 16:14
kusj
kusj is offline
Mijn ex- is vorig jaar 2 weken nadat ik het uit heb gemaakt verongelukt.
Ik had er wel verdriet om, maar ik ben al heel snel (3 weken later) met andere jongens omgegaan. Maar het kwam ook door het feit dat hij in nijmege woonde en ik in Eindhoven.
Dus de mensen waarmee ik omging kende hem niet of nauwelijks. zodat ik niet meer aan heb herinnert werd, en ik op een of andere manier alles zo snel mogenlijk kon vergeten.

Ik heb daarna wel niet meer echt een relatie gehad, ik dacht doordat het kwam omdat niemand mij wou, en dat het gewoon geen type’s voor mij zijn. Maar ik begin langzaam te geloven dat ik zo van me afduwde, ik bedacht smoesjes om van ze af te komen, en begon daar ook zelf in te geloven.

Zels iemand waar ik toch wel heel erg bij paste, en die mij ook wel heel erg leuk vond!

Maarja, ik kuste gewoon wat, enz. maar als het verder op relatiegebied kwam werd ik bang, en begon ze van me af te duwen.

en de laatste tijd, (2 maanden ofzo) komt alles maar terug komen, ik zie alles wat er gebeurd is, de ruzies, het telefoontje van zn moeder weer terugkomen.

Maar nu is er weer een jongen, die mij leuk vind. en die heb ik via een vriendin, alles verteld, omdat ik van alle leugens afwou!(omdat het wel een goede vriend van haar was, en ik na 1 jaar leugens, ziek werd om steeds jongens smoesjes te moeten vertellen, want hun wisten ook wel dat het smoesjes waren)

Nu ben ik wel bang dat hij mij zielig vind, maar 3 dagen nadat die vriendin (met toestemming) alles aan heb had verteld, kuste we voor de 1e keer.

Maar ik weet het niet, ik wil hem graag leuk vinden, alleen mijn hoofd zit vol van mn ex. ik heb geen gevoel meer.ik wil rustig kunnen denken, maar op een of andere manier kom ik er niet uit!, nog niet eens een klein beetje, als ik aan mn gevoelens denk, zie ik alleen een groot gat, met geen positieve en negatieve gevoelens in,
Hij is echt aardig, maar verder… ik weet het niet..

Help..

(het is raar, ik dacht altijd dat mensen stiekem in hun hart wel een keuze konden maken, en zich maar aanstelden. maar ik kan het niet, echt niet)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2004, 16:21
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ik zou rustig aan doen. niet gelijk een relatie beginnen. Hij weet wat er aan de hand is met jou duz. Zet alles voor jezelf eerst op een rijtje en als het echt de ware is wacht hij wel op jou.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 16:36
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
probeer voor jezelf eerst uit te vinden of je helemaal over je ex heen bent en over hetgeen er gebeurt is. want ik kan me voorstellen dat zo'n gebeurtenis best wel traumatisch kan zijn opzich en dat zoiets later op begint te spelen. je hebt het misschien een hele tijd verdrongen en nu ben je gaan nadenken en komt het weer boven, met alle moeilijke gevoelens die daarbij horen!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 11:18
waves
Avatar van waves
waves is offline
spring niet meteen in de relatie, waarschijnlijk gaat het dan te snel en is het te veel. voor hem is het ook moeilijk als jij je ex niet van je af kunt zetten.
zoek eerst voor jezelf uit wat je nog voor je ex voelt en hoe je alles rondom hem kunt verwerken.

succes!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:19
kusj
kusj is offline
Ik voel nx meer voor mn ex, het is al zolang geleden, het is alleen dat rare lege gevoel!denk ik.

Het was ook uit, door een moeilijke reden. (hij was aan de drugs, en heel erg.. depresief etc.) Daardoor had hij mij van te vore ook al heel veel pijn gedaan!

Het was gewoon allemaal zo raar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Niks meer zien
Verwijderd
27 17-05-2015 00:09
Psychologie Het-wat-wil-je-op-dit-moment-het-liefste-topic nr 21#
coopergirl
495 17-12-2005 18:05
Psychologie Ik heb echt het gevoel alsof ik niks meer zelf mag beslissen
Eend
5 10-06-2005 13:24
Liefde & Relatie Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij....
meisje833
6 17-08-2004 21:51
Liefde & Relatie je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden.
meisje833
7 12-07-2004 21:22
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.