Oud 28-10-2007, 16:53
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik heb de mogelijk om de 1710 XPS van dell te kopen voor 1500 euro met de volgende specs erin:

Intel® Core™2 Duo T7400 Processor (2,16 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-cache)
17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm (1.920 x 1.200) met TrueLife™
2.048 MB Corsair 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
120 GB HD
512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7900 GTX grafische kaart

Is 1500 euro hiervoor een goeie prijs of is het nog wat aan de hoge kant?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2007, 09:06
Verwijderd
Dat valt mee. Besef je wel dat de accutijd van zo'n bak erg (!) beperkt is, zeker wanneer je gaat gamen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Dat valt mee. Besef je wel dat de accutijd van zo'n bak erg (!) beperkt is, zeker wanneer je gaat gamen.
ws haalt ie niet meer dan een uurtje op volle toeren, maar daar heb je toch een stopcontact voor
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:59
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik weet dat ie een beperkte accu heeft maar het gaat me meer om de prijsverhouding. Ik heb er niet acht verstand maar maar omdat ik vaak van huis weg ben heb ik een laptop nodig die als sterke desktop mee kan.(werk op verschillende locaties en slaap op verschillende locaties)

Het enige nadeel is dat de 7900 GTX geen direct x 10 heeft. Kun je in deze laptop straks de nieuwe 8800 GTS laten zetten of lukt dat niet ?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 18:16
Verwijderd
In theorie zal dat best mogelijk zijn maar het is wel een kostbare aangelegenheid. Daarbij staat er geen GTS-Mobile op de planning bij nVidia voor zover ik weet.
Je zegt dat je het ding nodig hebt als sterke desktop, wat doe je er precies mee dan? Gamen etc. kan ook op iets goedkopere laptops die langer meegaan op de accu. Dit soort laptops zijn bedoelt als desktopvervangers en dus niet zozeer om echt veel mee te nemen. De accuduur van zo'n laptop zal dan ook op hooguit 1 uur zitten en vaak minder als je het ding heel vaak 100% belast.
Dan zou ik je eerder aanraden om te kijken naar een goedkopere laptop en daar een 9-celsaccu bij te kopen. Dat ding kun je dan veel langer gebruiken op de accu dan deze.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:16
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
mij hij dienst juist als desktop vervanging. Het is de bedoeling het ik hem overal op het stroomnetwerk kan aansluiten, niet om op de accu te leven
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 20:02
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
17" = fail

weet je hoe zwaar zo'n ding dan gelijk is. En de batterijduur. Gamen is sowieso niet handig op laptops. Dan maar op 1 locatie nemen en voor dat geld een hele vette desktop kopen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:22
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik zit zelden langer dan 2 dagen op een vaste locatie. Dan vind ik het nog altijd handiger op een latop van enkele kilo's mee te nemen i.p.v een dikke computer met beeldscherm
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:23
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
veel van plek verwisselen betekent meestal drukte. Waarom zou je dan tijd verspillen met veel gamen. Dan zou ik eerder een lichtgewicht laptopje nemen dat wel alles kan.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 08:16
Verwijderd
Citaat:
mij hij dienst juist als desktop vervanging. Het is de bedoeling het ik hem overal op het stroomnetwerk kan aansluiten, niet om op de accu te leven
Dan maakt het idd niet uit en is die laptop best een goede koop.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:14
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
veel van plek verwisselen betekent meestal drukte. Waarom zou je dan tijd verspillen met veel gamen. Dan zou ik eerder een lichtgewicht laptopje nemen dat wel alles kan.
Zijn er dan lichtere laptops van dezelfde qualiteit in dezelde prijsklasse als deze ?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:17
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Zijn er dan lichtere laptops van dezelfde qualiteit in dezelde prijsklasse als deze ?
Macbooks? Voor 1500 euro heb je een hele christelijke laptop met dik veel geheugen. De grafische kaart is wel een stuk minder, maar met z'n 13" is ie uber-draagbaar.

Kijk je overigens niet stuk op dat DirectX 10 hoor. Da's leuk en aardig, maar het -hoeft- niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Macbooks? Voor 1500 euro heb je een hele christelijke laptop met dik veel geheugen. De grafische kaart is wel een stuk minder, maar met z'n 13" is ie uber-draagbaar.

Kijk je overigens niet stuk op dat DirectX 10 hoor. Da's leuk en aardig, maar het -hoeft- niet.
Tja, voor diezelfde 1500 euro heb je dan ook echt wel flink mindere specs. Nee, dan zou ik toch voor die laptop gaan of een 15.4".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Game laptop
yahoogle
9 18-04-2014 16:04
Software & Hardware Laptop nodig voor studie gamedesign - Suggesties?
Verwijderd
10 23-08-2013 22:02
Software & Hardware Laptop met redelijke videokaart
Diary of Dreams
5 08-04-2008 12:42
Software & Hardware game laptop
Spoonie
13 25-02-2007 22:53
Software & Hardware Info over laptop
All Out Of Love
10 28-01-2006 14:00
Games C&C Generals op ATI Radeon 9000 IGP
Destralak
26 04-02-2005 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.