Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2002, 17:28
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Hallo Iedereen,

Sinds vanmorgen heb ik het volgende probleem: Als ik in een willekeurig programma een bestand wil openen, krijg je zo'n bestand-zoekvenstertje (een mini-verkenner) waarin je kunt bladeren door je mappen en bestanden op je schijven.

Alleen sinds vannochtend is de sorteervolgorde veranderd! Normaal sorteert hij op alfabet, maar nu sorteert hij op laatst gewijzigd! Heel erg storend zoals jullie zullen begrijpen. Wanneer ik gewoon in Windows Verkenner blader, of via Deze Computer en dan surf door m'n schijven, is alles wél gewoon gesorteerd op alfabet!

Wie weet of, zo ja hoe dit aan te passen is? Het is in elk geval erg storend.

Danny
ps: en ja, ik heb al geprobeerd.. rechtermuisknop, pictogrammen schikken op, naam. Dat werkt ook wel, maar niet voor eeuwig! Als ik het venstertje sluit en opnieuw open, of als ik reboot, dan zijn de wijzigingen weer ongedaan gemaakt
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2002, 18:34
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ik heb wel de engelse versie, ik zal dus gokken naar de termen...je maakt eerst een map zoals het hoort (pic schikken etc...dan waarschijnlijk extra (tools) en dan map opties...vervolgens beeld en kiezen voor toepassen op alle mappen...als dat niet lukt kies je gewoon instellingen voor alle mappen herstellen, ENKEL als het vorige niet lukt...succes
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:00
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Hoi Droyd,

Beiden had ik al geprobeerd, heb het nu nogmaals gedaan .. maar helaas, het moge niet baten. Heeft iemand anders nog ideeën?

Merry Christmas,

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
zoals je al deed

pictogrammen schikken --> op naam

dan:

optie extra --> mapopties --> tabblad weergave --> op alle mappen toepassen --> ok

edit:

lees dat dat t neit doet

dan weet ik t ook niet meer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.