Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 20:07
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Zijn er goedjes die jullie geprobeerd hebben en die geen/veel minder effect geven dan jouw bedoeling was? Ook bij een hogere dosis?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2005, 22:04
Verwijderd
mja best veel van die energieshit voel ik weinig van. maarja dat is verschillend per persoon. Die energiedrankjes als kokmok. of die kruiden als guarana, daar staat op dat je max 1 theelepel mag ofzo..nou maak er maar 3 eetlepels van
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 22:58
Verwijderd
Ik heb wel eens een halve portie paddo's gegeten (mexicaanse volgens mij) en echt helemaal NIETS gemerkt. Ik had gehoopt op een vette visuele trip. Maar ja, ik had het ook niet op een lege maag gegeten, dus misschien lag het daaraan?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 23:51
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 09-08-2005 @ 23:58 :
Ik heb wel eens een halve portie paddo's gegeten (mexicaanse volgens mij) en echt helemaal NIETS gemerkt. Ik had gehoopt op een vette visuele trip. Maar ja, ik had het ook niet op een lege maag gegeten, dus misschien lag het daaraan?
misschien verwachtte je er teveel van.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 10-08-2005 @ 00:51 :
misschien verwachtte je er teveel van.
Nou, er gebeurde gewoon echt NIETS! Ik had toch wel verwacht dat ik me iets anders zou voelen of dingen een beetje anders zou ervaren, maar ik voelde me gewoon nuchter, als het ware. :/
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 01:30
Type
Avatar van Type
Type is offline
en was dat een leuke trip...?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:04
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 09-08-2005 @ 23:58 :
Ik heb wel eens een halve portie paddo's gegeten (mexicaanse volgens mij) en echt helemaal NIETS gemerkt. Ik had gehoopt op een vette visuele trip. Maar ja, ik had het ook niet op een lege maag gegeten, dus misschien lag het daaraan?
Ja, duh, een halve portie op een -no offence- best wel groot lichaam (je bent 1,80 ofzo toch?), en dan ook nog eens een volle maag, dat wil niet echt werken nee.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:25
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb een aantal keer ephedra gehad waar ik écht niks van merkte. Terwijl ik van sommige pillen uit hetzelfde potje wel wat merkte
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:39
Verwijderd
als mensen nou aan meer factoren denken als alleen het goedje wat ze nemen. Volle maag en lichaamslengte/gewicht zeggen ook niet alles.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:29
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
veel van die herbal xtc dingen werken echt slecht, daar moet je er wel meer van nemen voordat je iets merkt. en die 'lustopwekkende' dingen werken ook voor geen meter. teminste, ik merk geen verschil met normaal
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 10-08-2005 @ 12:29 :
veel van die herbal xtc dingen werken echt slecht, daar moet je er wel meer van nemen voordat je iets merkt. en die 'lustopwekkende' dingen werken ook voor geen meter. teminste, ik merk geen verschil met normaal
penis xl
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:52
Verwijderd
Die passiebloem joints. Maar dat gaven ze zelf toe Vooral smaak, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 16:00
Verwijderd
ja das ook voor het versterken van je paddotrip..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 16:09
Verwijderd
Ik had geen idee, ik was 14 ofzo en ik zag joints. Ze hadden ze in meer smaakjes, maar hebben nix over paddo's gezegd.

De paddo's en ephedra werkten overigens wel altijd ok, tenzij ik weer eens aan de ephedra gewend was.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 19:42
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Salvia merkte ik (vrijwel) niets van. Volgens Wikipedia is 10% van de mensen er ongevoelig voor. Ik denk dat ik A) te weinig gebruikte (3x ~ 33% van 5x extract) B) op de verkeerde manier gebruikte (joint). Ben er op zich blij mee want ik had geen sitter. Hogere dosis weet ik niet.

De cathonine in Khat is 48 uur nadat het geknipt is uitgewerkt. Dat maakt het geen goede drug om te kopen bij een smartshop wanneer je het af en toe even wilt gebruiken of gebruikt als vervanging voor een sigaret. Daar kwam ik na een week pas achter. Eigen schuld. Hoewel de effecten van de drug wellicht niet onder de noemer 'smartproduct' valt.

Halve portie strontaria paddos op volle maag heeft bij mij ook niet veel effect. De hoeveelheid tijd tussen die consumptie en de laatste keer dat je paddos hebt gebruikt heeft ook invloed op de sterkte van je trip. Bepaalde voeding kan er ook effect op hebben maar hoe dat precies zit weet ik niet uit m'n hoofd.

Citaat:
Oma schreef op 09-08-2005 @ 23:04 :
mja best veel van die energieshit voel ik weinig van. maarja dat is verschillend per persoon. Die energiedrankjes als kokmok. of die kruiden als guarana, daar staat op dat je max 1 theelepel mag ofzo..nou maak er maar 3 eetlepels van
Dat kan komen omdat je adrenaline-systeem (al) overbelast is. In de volksmond noemt men dat 'gewenning'.

Ohja en Leonitis merk ik ook niet veel van behalve het 'euforische' effect wat dat wetenschappelijk ook exact inhoud. Dat moet ik nog onderzoeken. Wanneer ik lang niet heb geblowt merk ik erg veel van een joint (en ik rook met maar 0,1 - 0,2 gram bagger-skunk per joint hetzij doorgaans op lege maag). Echter, wanneer ik aardig wat heb geblowt de tijd daarvoor merk ik niet veel meer van zo'n joint. Er zijn ook tijden geweest dat ik elke dag blowde en dan merkte ik niet veel van die eerste joint in de ochtend meer.
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.

Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 19:47.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 12:00
Nevertheless
Avatar van Nevertheless
Nevertheless is offline
Catnip. Het werkt wel, alleen je wordt er volkomen nuchter van. Daar gaat al je geld dat je aan alcohol hebt uitgegeven
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
herbal xtc merk ik vrijwel niets van, evenals van die capsules waarvan je je goed zou kunnen concentreren...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:37
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-08-2005 @ 13:16 :
herbal xtc merk ik vrijwel niets van, evenals van die capsules waarvan je je goed zou kunnen concentreren...
Wat zat er in?
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Nevertheless schreef op 11-08-2005 @ 13:00 :
Catnip. Het werkt wel, alleen je wordt er volkomen nuchter van. Daar gaat al je geld dat je aan alcohol hebt uitgegeven
Dat heb ik ook ooit geprobeerd, werkte inderdaad voor geen meter. Bij mijn kat trouwens wel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Vanima Estel schreef op 14-08-2005 @ 20:37 :
Wat zat er in?
Misschien adderal?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:42
Verwijderd
nee dat is alleen op doktersrecept
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:47
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Gisteren hebben we Salvia gehaald bij de feelgood in Breda. Op het busje stond 15x extract, goed voor 20-30 doseringen. Wij een heel klein beetje in een pijpje gedaan en gerookt. Niks gemerkt. Daarna het halve busje geprobeerd, weer niks. Wij gaan terug naar de feelgood en vragen hoe het komt. Die kerel wil ons geld niet teruggeven en zegt dat er nog wel wat gaat komen. Echt helemaal niks. Wij de rest in een joint gestopt en nog steeds geen enkel effect (wel van de wiet maar we merkten niks van de salvia). We zijn dus 25 euro armer geworden en je voelt er werkelijk geen kont van.

Zijn er mensen die wel wat van salvia voelen???
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:10
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 20-08-2005 @ 12:47 :
Zijn er mensen die wel wat van salvia voelen???
Kort gezegd, ja. En dat was met 10x.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:12
Verwijderd
hooo, weer eens niet ingelezen voor je wat gebruikt..
salvia werkt heel vaak de eerste paar keren niet. Het duurt ff voordat je doorbreekt. En soms moet je gewoon een tijd niet roken en dan weer een keer proberen zodat je misschien wel het effect herkent.
Ook is het het beste om een gasaansteker te gebruiken, omdat salvia hoge verbrandingstemperatuur heeft. En 1 a 2 goede hijsen nemen en lang inhouden is de manier waarop je het rookt (dus niet in een joint). Oh en weeg voortaan ff alvorens wat in het pijpje te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:34
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 20-08-2005 @ 12:47 :
Gisteren hebben we Salvia gehaald bij de feelgood in Breda. Op het busje stond 15x extract, goed voor 20-30 doseringen. Wij een heel klein beetje in een pijpje gedaan en gerookt. Niks gemerkt. Daarna het halve busje geprobeerd, weer niks. Wij gaan terug naar de feelgood en vragen hoe het komt. Die kerel wil ons geld niet teruggeven en zegt dat er nog wel wat gaat komen. Echt helemaal niks. Wij de rest in een joint gestopt en nog steeds geen enkel effect (wel van de wiet maar we merkten niks van de salvia). We zijn dus 25 euro armer geworden en je voelt er werkelijk geen kont van.

Zijn er mensen die wel wat van salvia voelen???
Dat was waarschijnlijk 5x ipv 15x en als je het in een joint rookt werkt het niet. Sowieso is de setting HEEL erg belangrijk, en zoals iemand boven mij al opmerkte; De eerste paar keer merk je ook weinig.

Beter inlezen voor je in de weer gaat met Salvia, me dunkt.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2005, 15:19
Virgin Whore
Avatar van Virgin Whore
Virgin Whore is offline
ik heb zelf geen salvia gebruikt maar mijn vriend wel. hij heeft geen trip ervaren maar wel iets raars, kon het geloof ik niet uitleggen.. hij dacht dattie op een helling zat enn meer van dat soort wazige shit
het kan gewoon komen omdat sommige mensen zegmaar immuun voor salvia zijn, en dat is zeker niet zeldzaam. dus.. ook een kans dat je niet goed genoeg hebt ge-inhaleerd.. want bij salvia is dat super belangrijk. je moet het dus in een waterpijp doen en zoveel mogelijk rook iets van 30 sec. tot 1 minuut inhouden.

ik heb ook weleens dingen gehad waarvan ik niet zeker wist of ik er iets van merkte.. kanna.. wild lettuce.. maar bij allebei die dingen had ik ook geblowd en dan kun je soms de eventuele effecten niet uit elkaar houden.. of het kan een placebo effect zijn... guarana merk ik niet echt duidelijk iets van, ik gebruik het zegmaar hetzelfde als energy drink, alleen werkt het langer door, ik doe het op school en werk enzo.
__________________
Raping the Virgin Whore...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:05
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Ik had samen met een m8 gister een gram salvia 15x extract (25 euro) opgerookt, was de meest nutteloze 25 euro ooit

Merkte er echt he-le-maal niks van
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:14
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
HTID schreef op 20-08-2005 @ 17:05 :
Ik had samen met een m8 gister een gram salvia 15x extract (25 euro) opgerookt, was de meest nutteloze 25 euro ooit

Merkte er echt he-le-maal niks van
Waarschijnlijk de bovenstaande m8? Beter inlezen de volgende keer.

1 gram 15x extract voor 25 eu is heel erg goedkoop trouwens. Weet je zeker dat het niet 10x of 5x extract was?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:39
Nevertheless
Avatar van Nevertheless
Nevertheless is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-08-2005 @ 20:41 :
Dat heb ik ook ooit geprobeerd, werkte inderdaad voor geen meter. Bij mijn kat trouwens wel
Ik heb nu door dat je er thee van moet zetten. Als je met 3-4 personen bent half zakje (a 12,50) erin gooien (in een koffiefilter) en dan +/- 20 minuten laten trekken. Smaakt naar zoethout thee. Dan voel je het wel, 2,3 uur ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 17:09
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 20-08-2005 @ 17:14 :
Waarschijnlijk de bovenstaande m8? Beter inlezen de volgende keer.

1 gram 15x extract voor 25 eu is heel erg goedkoop trouwens. Weet je zeker dat het niet 10x of 5x extract was?
Jah sry

En ja ik weer zker dat het 15x was, Bovendien hadden we allebei een lege maag dus het had echt wel moeten werken
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 17:09
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Nevertheless schreef op 20-08-2005 @ 17:39 :
Ik heb nu door dat je er thee van moet zetten. Als je met 3-4 personen bent half zakje (a 12,50) erin gooien (in een koffiefilter) en dan +/- 20 minuten laten trekken. Smaakt naar zoethout thee. Dan voel je het wel, 2,3 uur ongeveer.
Thx, dat zal ik dan volgende keer wel doen
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 17:43
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Citaat:
Oma schreef op 20-08-2005 @ 13:12 :
hooo, weer eens niet ingelezen voor je wat gebruikt..


We zijn gewoon naar de smartshop gegaan en gezegd: wij willen salvia en hoe gebruik je het. Die kerel heeft het uitgelegd, gezegd dat je het in een pijpje moest doen en wegen was heel belangrijk. Wij heel klein beetje gedaan. De setting was ook perfect, het regende wel maar het is 'ons' parkje, een paar goede ervaringen. Maar je dan maar geen salvia, heb geen zin om alles te laten om te kunnen 'salviaën'.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:05
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
HTID schreef op 20-08-2005 @ 18:09 :
Thx, dat zal ik dan volgende keer wel doen
Dat gaat over Kat

En je hoeft niet alles te laten, maar je moet je gewoon goed voorbereiden. Even wat documentatie opzoeken over hoe het te nemen bijvoorbeeld, smartshop mensen weten vaak ook niet alles. Waterpijp met een bepaalde hoeveelheid (iets meer als aangeraden ) Salvia erin en in een keer leegroken zonder uitademen is volgens mij het beste. Omdat Salvia erg gevoelig is, is de manier van roken ook erg belangrijk.

En net zoals bij wiet, werkt het de eerste keer vaak niet. Bovendien varieert de weerstand per persoon erg sterk, dus het kan zijn dat je gewoon meer nodig hebt. Maarja, je kan er ook ongevoelig voor zijn.

Voor mij persoonlijk is Salvia dé psychadelica, ik heb er hele wonderlijke ervaringen mee gehad, niet te vergelijken met enige andere drug die ik heb genomen. En de eerste paar keer merkte ik er ook weinig van...
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:39
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 20-08-2005 @ 19:05 :


Voor mij persoonlijk is Salvia dé psychadelica, ik heb er hele wonderlijke ervaringen mee gehad, niet te vergelijken met enige andere drug die ik heb genomen. En de eerste paar keer merkte ik er ook weinig van...
Ja dat kan wel zo zijn, maar waarom ging je er dan mee door als je de eerste keren niets voelde?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:59
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 20-08-2005 @ 19:39 :
Ja dat kan wel zo zijn, maar waarom ging je er dan mee door als je de eerste keren niets voelde?
Vanwege iemand die tegen me zei dat het de moeite waard zou zijn.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 20-08-2005 @ 19:39 :
Ja dat kan wel zo zijn, maar waarom ging je er dan mee door als je de eerste keren niets voelde?
shit geef je met alles zo snel op..
als je niet eens geduld heb om een mooie ervaring te krijgen is het sowieso al niet voor jou weggelegd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2005, 08:41
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Oma schreef op 20-08-2005 @ 20:08 :
shit geef je met alles zo snel op..
als je niet eens geduld heb om een mooie ervaring te krijgen is het sowieso al niet voor jou weggelegd.
Kan het ook nog aan het merk liggen? Wij hadden sage ofzo, wat voor merken roken jullie? (of is er maar 1 )
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 08:44
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ik had Happy Caps (verkopen ook wel meer zooi in smartshops).
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 10:32
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
HTID schreef op 21-08-2005 @ 09:41 :
Kan het ook nog aan het merk liggen? Wij hadden sage ofzo, wat voor merken roken jullie? (of is er maar 1 )
Volgens mij zijn er meerdere maar heten ze allemaal Sage, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb zo'n potje met een goudachtig label erop.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:23
Nevertheless
Avatar van Nevertheless
Nevertheless is offline
Citaat:
HTID schreef op 20-08-2005 @ 18:09 :
Thx, dat zal ik dan volgende keer wel doen
Dan heb ik het wel over Catmint en niet over Salvia.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 18:53
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Een keer Liqiud E geprobeerd, geen effect. Dat terwijl ik het flesje in een keer nam in plaats van in twee keer verspreid over de avond. Uiteindelijk maar weer overgegaan op de pep.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 19:01
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Het komt vaak voor bij die middelen voor dat alcohol de effecten onderdrukt. In jou geval haplo, zal dat dus wel de rede zijn.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 22:12
Snijer
Avatar van Snijer
Snijer is offline
Ikzelf heb 2x die nieuwe herbal XTC's genomen (niet ephedra maar de vervangers die schijnbaar hetzelfde zijn) en ze werkten allebei de keren niet.

Verder heb ik ooit ... iets anders genomen met een of ander lijp ventje op de voorkant van het pakketje, volgens mij heette het space trips. Iig dat werkte ook niet.

Paddo's werkten echter wel (de 2de keer, toen ik een hele portie nam)
En de Salvia ook (ook de 2de keer, toen ik de helft van het potje in 1x oprookte door een waterpijp).

En beviel allebei heel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 09:32
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Ooit es van de wiettax een stel wiet bonbons gekocht (in de smaak van Snickers, Mars, Twix, Bounty etc.)


Rasechte rotzooi :/
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 10:21
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-08-2005 @ 13:16 :
herbal xtc merk ik vrijwel niets van, evenals van die capsules waarvan je je goed zou kunnen concentreren...
Ik werd er half hyper van en mijn kater trok sneller weg dan normaal, maar het was niet teh shit oid.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 19:49
Verwijderd
Drie keer salvia. Het voerde niks bij me uit, terwijl ik de gebruiksaanwijzing dus echt wel goed had opgevolgd. zonde.
Elke keer overigens meer dan voorgeschreven genomen.

Kattekruid dat ik bij de smartshop haalde, deed niks.
Alsem, ook bij de smartshop gehaald, deed niks.

Let wel: het spul dat ik zelf kweekte, deed erg veel.

Nou ja, je kan ook niet alles hebben. De ephedra die ik bij de smartshop haalde, deed wel wat. ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.