Oud 01-12-2004, 02:54
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
er zijn (vinger) technieken die er voor kunnen zorgen dat een man aanzienlijk veel langer dan de gebruikelijke 12 seconden klaarkomt. en met aanzienlijk bedoel ik echt aanzienlijk (als in: in de minuten) dat klinkt wat mij betrefd wel de moeite/ranzigheid wel waard. helaas zijn de meisjes die datsoort tecnieken kennen heel schaars.

ze zouden eens uit kama sutra moeten gaan lesgeven op school, volgens mij wordt iedereen dan een stuk gelukiger.
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 10:58
Verwijderd
Mn ex en ik hebben dat wel eens gedaan..
t was tog best wel stimulerend eig .. t orgasme wordt er alleen nou neit egt langer van, wel een stuk intenser..

Later had ik het ook bij haar gedaan, en zij vond het ook 'lekker', maar da's dan weer kunstig, want jullie hebben daar geen prostaat zitten.. nja zal wel gewoon geilheid geweest zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:51
MB
Avatar van MB
MB is offline
tsja, maar sommige meisjes vinden het ook lekker om anaal geneukt te worden, dus blijkbaar is het bij hun ook een hele gevoelige plek

En poepen is niet fijn, en meisjes mogen op een of andere manier niet poepen, want dat is een vies idee
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 13:22
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
shit,
maar zit er dan geen poep aan je vingers thijs?

lijkt me niet echt leuk als je vriendin jouw poep aan der vingers heeft....dat is gewoon niet geil...maar opzich zou het best leuk kunnen zijn...zo te horen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 13:33
Verwijderd
[QUOTE]Sutreb schreef op 23-11-2004 @ 22:14 :
[B]Ik heb wel eens iets gehoord over dat het voor een jongen fijn is als je een vinger in zijn anus doet als je hem vingert, QUOTE]


een jongen vingeren??


Ik heb er wel ervaring mee, in de badkuip, is wel lekker, maar k focus me teveel op of het pijn gaat doen om er echt van te genieten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-12-2004 @ 11:58 :
Later had ik het ook bij haar gedaan, en zij vond het ook 'lekker', maar da's dan weer kunstig, want jullie hebben daar geen prostaat zitten.. nja zal wel gewoon geilheid geweest zijn..
ligt ook niet alleen aan de prostaat hoor..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 16:16
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 24-11-2004 @ 18:36 :
In die ene gare film van road trip was er zo'n gast die in een spermadonorkliniek niet kon klaarkomen en toen was er zo'n verpleegster die een vinger in zn ass stak en toen kwam ie meteen. nja btje gaar verhaal maar toch. En poepen is cool, respect voor poepen
Dat was niet omdat ie niet kon klaarkomen, hij wilde gewoon gepijpt worden door die hete verpleegster
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:45
tergemble
tergemble is offline
vinger in anus ...toppunt van zieligheid
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:00
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
vinger niet in anus ...toppunt van bekrompenheid
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 01-12-2004 @ 20:00 :
vinger niet in anus ...toppunt van bekrompenheid
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 03:46
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Caligula schreef op 01-12-2004 @ 17:16 :
Dat was niet omdat ie niet kon klaarkomen, hij wilde gewoon gepijpt worden door die hete verpleegster
die scene is overigens minder overdreven dan je denkt.
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 00:39
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
http://www.sexwoordenboek.nl/prostaat.html

Vrijwel iedereen zegt dat ie het niet gaat proberen, maar ik durf wel te wedden dat er hier zat zijn die het gaan proberen na het lezen van bovenstaande pagina (van de link)

Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:55
H4NS0
H4NS0 is offline
HAHA GATVER. ik kan het niet begrijpen dat, voornamelijk jongens, dat lekker vinden. Geeft mij eerder het idee dat je net zo goed een lul in je kont kan drukken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:50
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Als jij er liever een lul in stopt dan moet je dat vooral doen, zoek een leuke donkere parkeerplaats met vunzige ventjes op zou ik zeggen

Er zijn toch zat mensen die er enthousiast over zijn, dus een kern van waarheid zal er zeker in zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:28
H4NS0
H4NS0 is offline
Citaat:
Timmert schreef op 13-12-2004 @ 00:50 :
Als jij er liever een lul in stopt dan moet je dat vooral doen, zoek een leuke donkere parkeerplaats met vunzige ventjes op zou ik zeggen

Er zijn toch zat mensen die er enthousiast over zijn, dus een kern van waarheid zal er zeker in zitten.
Ik zeg helemaal NIET dat ik er LIEVER een lul in heb. Ik wil er niks in. je moet toch wat beter lezen voordat je replied.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vinger in kont (vies)
Anoniem159753
10 02-12-2014 00:15
Seksualiteit anus
spoekie398
5 25-04-2012 22:55
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Films, TV & Radio Serie: De Co-Assistent op Net 5
Rachel
69 27-10-2007 10:19
Seksualiteit -meiden- : tips bij pijpen
Boer_kameeL
16 13-11-2002 16:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.