Oud 25-06-2003, 14:13
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Hoe krijg je nou een echt mooie huid?? Ik heb het dan vooral over de gezichtshuid. Niet dat die van mij zo erg is, maar als ik reclames zie van (dure) modemerken, zoals Prada en Gucci zie ik daarin altijd mannen en vrouwen met perfecte huidjes!! Ik weet wel dat die mensen worden gemake-uped and whatever allemaal niet, maar kan je als 'normaal' mens (dus zonder dat je model bent) ook zo'n huid krijgen? Oftewel: hebben jullie tips daarvoor??


Ik heb wel eens gehoord dat je heel veel water moet drinken, maar zijn er nog meer van dit soort dingen die goed voor je huid zijn??
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 18:07
kinkymoi
kinkymoi is offline
veel water drinken, gezond eten, vitamine C (als ik het goed heb) helpt extra voor een mooie huid, niet roken, geen alcohol, goede gezichtsreiniger, voorzichtig met zon.... ik geloof dat dat het wel zo'n beetje is

maar die mensen die je in reclames en op reclameposters ziet zijn bijgewerkt met de computer dus hou je niet aan dat ideaalbeeld vast..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 18:27
poesiefox
poesiefox is offline
Vitamine B!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 18:30
kinkymoi
kinkymoi is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-06-2003 @ 18:27:
Vitamine B!
ok ik wist het ook niet zeker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 18:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
kinkymoi schreef op 25-06-2003 @ 18:07:
maar die mensen die je in reclames en op reclameposters ziet zijn bijgewerkt met de computer dus hou je niet aan dat ideaalbeeld vast..
Idd, de juiste belichting en veel make-up helpt niet..

Dus vergeet dat idd maar
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:06
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
geen chemische goedjes erop smeren....zoals clearasil enzo want die halen et beschermlaagje van je huid af en dan krijg je puistjes! ik denk nie da je je huid zoveel kan veranderen....gwoon goed verzorgen en veel water drinken...en ja idd nie roken!
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-06-2003 @ 18:41:
Idd, de juiste belichting en veel make-up helpt niet..

Dus vergeet dat idd maar
nou, dat helpt al een heleboel hoor.
ik heb een keer een foto laten maken bij een professionele fotograaf en daarop heb ik echt een supergave huid. nou heb ik die vanmezelf dus absoluut NIET (ook toen niet) en dat ding is niet met de computer bewerkt.
vooral de belichting doet veel volgens mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:17
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-06-2003 @ 19:10:
nou, dat helpt al een heleboel hoor.
ik heb een keer een foto laten maken bij een professionele fotograaf en daarop heb ik echt een supergave huid. nou heb ik die vanmezelf dus absoluut NIET (ook toen niet) en dat ding is niet met de computer bewerkt.
vooral de belichting doet veel volgens mij.
Weet ik, maar je kan er niet vanuit gaan dat iets niet met de computer is bewerkt..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:03
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Kzag laatst in een magazine een artikel over bijgewerkte foto's van beroemdheden en modelen. Gebeurd idd vaker dan je denkt!
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:07
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
zag laats ook een foto van Britney Spears zonder make up!!! haar huid zag eruit alsof ze zo uit een horrorfilm kwam lopen! zelf ik heb een mooiere huid (en ik heb hier en daar zelfs een puistje). Jasses!!!!!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:09
Verwijderd
voldoende nachtrust, volgens mij ook .
maar dat weet ik dus niet zeker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:11
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 25-06-2003 @ 20:09:
maar dat weet ik dus niet zeker
Ik wel! je huid vernieuwd zich 's nachts (nou weten we denk ik oom waar britney's huiscrisis vandaan komt). Wel je make-up verwijderen voor je gaat slapen natuurlijk
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:12
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
-veel slapen
-fruit
-water
-dagcreme
-gezond leven dus
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:46
01-LoPeZsTyLe
Avatar van 01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Gebruik scrubcreme daar krijg je echt een mooie huid van!
__________________
:)..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:10
Meidegek
Avatar van Meidegek
Meidegek is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 25-06-2003 @ 19:06:
geen chemische goedjes erop smeren....zoals clearasil enzo want die halen et beschermlaagje van je huid af en dan krijg je puistjes! ik denk nie da je je huid zoveel kan veranderen....gwoon goed verzorgen en veel water drinken...en ja idd nie roken!
Denk je nou echt dat ze clerasil verkopen als je puisten er niet van weggaan maar je er net puisten van krijgt?
Hahahaha tuurluk!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:15
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Het is ook grotendeels genetisch bepaald. Een vriendin van me rookt ontzettend veel, maar heeft de mooiste huid.
Reinigen voor het slapengaan is iig heel belangrijk. Het is niet zozeer van belang dat je dure lotions gebruikt, als ze maar voorzichtig zijn met je huid.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:25
Verwijderd
Zelf heb ik sinds een jaar echt een mooie egale huid, heel enkel maar een vlekje of een bultje. Daarvoor had ik echt continu bultjes op m'n kin en voorhoofd.. niet mooi...

Hoe ik eraf gekomen ben?
Ik ben afgestapt van dingen als clearasil enzo, ik ben overgestapt op gezichtszeep voor de droge of gevoelige huid (heb je van eigen merken bij de Etos en Kruidvat wel, ook wel van Dove en Nivea) daar was ik me om de dag mee, en om de dag met lauw water. Ik schuur niet met washandjes oid over m'n gezicht, gewoon met m'n handen.

Als je make-up draagt elke avond even weg tonic-en met een watje en tonic voor gevoelige huid. Krijg je het lekker schoon mee. Geen tonic met alcohol; die droogt je huid uit.

En tja... verder eet ik gezonder en drink ik meer water.
Als ik een bultje heb smeer ik er wat zinkzalf op en laat het zitten.

't Zal niet bij iedereen werken, maar je kan een mooie huid krijgen zonder dure dingen te gebruiken... gewoon zo min mogelijk foundation enzo gebruiken (maar als jongen zal je dat wel niet doen) en je gezicht niet al te grondig willen reinigen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:01
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Meidegek schreef op 25-06-2003 @ 22:10:
Denk je nou echt dat ze clerasil verkopen als je puisten er niet van weggaan maar je er net puisten van krijgt?
Hahahaha tuurluk!!
jah dus.....ik heb et zelf gebruikt en bij mij werd et alleen maar erger omdat et beschermlaagje van je huis eraf gaat en der amal vuil op komt: puistjes als gevolg! ze gaan er wel van weg...maar et komt er daardoor weer net zo hard trug!
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Modellen hebben van zichzelf meestal ook geen perfecte huis, die staan stijf van de make up. Enne ik heb gehoord dat je 's ochtends op nuchtere maag een glaasje lauw water met citroensap moet drinken, werkt zuiverend (=mooie huid).
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:49
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 26-06-2003 @ 12:12:
Modellen hebben van zichzelf meestal ook geen perfecte huis, die staan stijf van de make up. Enne ik heb gehoord dat je 's ochtends op nuchtere maag een glaasje lauw water met citroensap moet drinken, werkt zuiverend (=mooie huid).
jah ik heb owk ergers gelezen dat als je je insmeerd met citroensap dat je sproeten ervan weggaan...hmm keertje proberen
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Brown eye schreef op 26-06-2003 @ 12:49:
jah ik heb owk ergers gelezen dat als je je insmeerd met citroensap dat je sproeten ervan weggaan...hmm keertje proberen
Denk niet dat je sproeten kan wegkrijgen.
Sproeten zijn nl. roestige uiteinden van zenuwen...(om het nog romantischer te benoemen, hehe )
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:12
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
phensic schreef op 26-06-2003 @ 14:04:
Denk niet dat je sproeten kan wegkrijgen.
Sproeten zijn nl. roestige uiteinden van zenuwen...(om het nog romantischer te benoemen, hehe )
haha....lekker idd....maarja khb et owk maar een keer in de fancy ofzoiets gelezen...et zal wel een fabeltje zijn...maarja keer proberen of et echt werkt
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:17
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 26-06-2003 @ 12:49:
jah ik heb owk ergers gelezen dat als je je insmeerd met citroensap dat je sproeten ervan weggaan...hmm keertje proberen
Doe maar niet.... sproetjes zijn lief!
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:24
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 26-06-2003 @ 14:17:
Doe maar niet.... sproetjes zijn lief!
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:03
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 26-06-2003 @ 12:49:
jah ik heb owk ergers gelezen dat als je je insmeerd met citroensap dat je sproeten ervan weggaan...hmm keertje proberen
Sproeten zijn juist leuk!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:56
Verwijderd
Sommige mensen hebben nou eenmaal een ontzettend mooie, egale huid van zichzelf. Als je een probleemhuid hebt is het volgens mij gewoon onmogelijk om zoiets te bereiken.

Wanneer ik een paar dagen vol in de zon zit ziet m'n huid er sowieso een stuk beter/egaler uit, maar daarna is het weer net zo erg als daarvoor.

Biotherm heeft trouwens wel goeie produkten voor de vette/onregelmatige/acnehuid.

En tsja.. dat vitamine B.. ik weet niet. Ik probeer het wel, volgens mij krijg ik echt héél veel vitamine B binnen, maar of het nou helpt weet ik niet.

Ik heb ook echt teveel talgproduktie, als ik 's ochtends m'n meeëters weghaal zitten ze er 's avonds gewoon weer.. Als ik daar toch eens iets aan kon doen..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:22
psychobunny
Avatar van psychobunny
psychobunny is offline
ik heb een mooie egale huid,zelden tot nooit last van puistjes,maar ik rook,ik dronk redelijk wat vroeger,nu bijna nix meer,is lig heel veel in de zon...
__________________
ik heet bunny,hoe heet ben jij?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
phensic schreef op 26-06-2003 @ 14:04:

Sproeten zijn nl. roestige uiteinden van zenuwen...
Ghehe dit is echt de grootste onzin die ik ooit van mijn leven heb gehoord

Geroeste zenuwen! Ja hoor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 12:47
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-06-2003 @ 10:07:
Ghehe dit is echt de grootste onzin die ik ooit van mijn leven heb gehoord

Geroeste zenuwen! Ja hoor
roestige zenuwen... pas maar op dat je geen tetanus krijgt!!!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 29-06-2003 @ 12:47:
roestige zenuwen... pas maar op dat je geen tetanus krijgt!!!
Hmm geeft een huisarts zo'n tetanus prik, want dan ga ik morgen even langs en dan stuur ik mijn vriendje ook meteen

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:37
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
eehm, ik heb sinds een half jaartje geen puistjes meer... terwijl ik daarvoor dikke acne had op mijn voorhoofd zitten daar nu alleen een paar littekens (bah...)

Ik gebruikte vroeger ook altijd clerasiel ik ben overgestapt op een tonic van synergie pure (loreal dacht ik) werkt prima! Dar smeer ik er drie keer per week op en mijn huid blijft in orde.
Verder ben ik vegetarisch, dat helpt volgens mij ook een hoop en ik rook niet (meer) en ik drink amper alcohol (gemiddelt 1 alcoholische conspumtie per maand)...

Maar verder? Elke huid is verschillend dus je zal net zolang met gewoontes (roken etc.) en crémpjes moetten prutsen totdat je het ideale resultaat heb berijkt...
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:11
skatefamke
skatefamke is offline
- geen varkensvlees (sowieso minderen met dierlijke producten, sinds ik veganist ben heb ik een veel mooiere huid)
- kruidenthee i.p.v. zwarte thee

verder de dingen die hier al genoemd zijn.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:11
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
En tsja.. dat vitamine B.. ik weet niet. Ik probeer het wel, volgens mij krijg ik echt héél veel vitamine B binnen, maar of het nou helpt weet ik niet.
Vitamine b moet opgenomen worden met vet anders neemt het lichaam de vitamine niet op, boter en melk eigenlijk een van de weinige voedingsmiddelen die deze beide hebben.
Dus boter en melk zijn noodzakelijk als je een goede huid wilt hebben.

Verder over varkensvlees,varkensvlees zit te veel vet net als oude kaas en belegen.
Je kan beter jonge kaas,hute kaas, rosbief,rookvlees,nemen
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:01
Pieternel
Avatar van Pieternel
Pieternel is offline
Tegen puistjes --> benzoylperoxide hydrogel 10% PCH (is ook met 5% PCH, maar dat is minder agressief), verkrijgbaar bij de apotheek ...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:09
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
01-LoPeZsTyLe schreef op 25-06-2003 @ 21:46:
Gebruik scrubcreme daar krijg je echt een mooie huid van!
welke gebruik je??
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:56
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Sinds ik lichttherapie krijg, heb ik een veel mooiere huid

Verder werkt Vaseline op korte termijn wel aardig voor een droge huid...
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:58
Upke
Upke is offline
Vitamine H, van Huid!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:03
Verwijderd
Op volgorde van makkelijkheid:

Je hoeft niet per se veel water te drinken, als je maar veel drinkt (en dan bedoel ik dingen zónder alcohol).
Fruit eten helpt ook, daar wordt je huid sterker van en dan heb je ook minder kans op puistjes (als je echte acne hebt maakt het trouwens geen verschil).
Weinig vet eten, ook goed voor je huid. Geen idee waarom... nouja, weinig hoeft niet per se, maar niet extreem veel.
Wassen met water en met speciale gezichtsreinigers (wel iets milds nemen, anders wordt je huid te droog, clearasil moet je echt alleen doen op puistige plekken), als je op staat en voor je gaat slapen, en ook na het zwemmen, maar niet te uitgebreid, want dan droogt je huid weer uit
Niet roken
Geen foundation gebruiken (eventueel een klein beetje poeder, maar niet meer)
Na het scheren iets verzorgends gebruiken
Een keer per week scrubben.
Geen koffie of thee drinken
Eventueel op droge plekken en op kwetsbare plekken (onder je oog bijvoorbeeld) een milde dagcreme smeren (niet die van je moeder, die is te vet voor jouw jonge huidje), vaseline glimt zo.
Niet langer dan een paar minuten douchen
Niet op rokerige plaatsen zijn
Niet lachen, fronsen, huilen, of anderszins emoties tonen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:11
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Je kan ook bijvoorbeeld 1 keer in de week een uurtje uittrekken om je gezicht helemaal te reinigen.

- alle make-up er grondig afhalen
- scrubben met gezichts scrub creme
- een paar minuutjes boven een stoombadje gaan bungelen
- een gezichtsmaskertje doen wat past bij jou huidtype
- als je het er weer af heb gewassen even je kop verfrissen met een watje met tonic
- en dan een lekker crčmpje.

Of het helpt doet er dan niet eens zoveel toe, het is in ieder geval super relaxed
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 09:48
zomaar een mens
Avatar van zomaar een mens
zomaar een mens is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 23:03:

Niet langer dan een paar minuten douchen
Niet lachen, fronsen, huilen, of anderszins emoties tonen
waarom??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 23:03:

Geen koffie of thee drinken
Is thee slecht voor je huid..? Waarom..?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
zomaar een mens schreef op 04-07-2003 @ 09:48:
waarom??
water droogt je huid uit, en als je gezicht beweegt kun je rimpels krijgen oja, ook niet praten dan maar
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-07-2003 @ 09:59:
Is thee slecht voor je huid..? Waarom..?
om de theďne en het looizuur, maar ik weet niet precies waarom, het stond in een Magriet (zegt niet zó veel, de hele Magriet staat vol met onzin)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:00
~blue christal~
Avatar van ~blue christal~
~blue christal~ is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 26-06-2003 @ 14:17:
Doe maar niet.... sproetjes zijn lief!
Niet altijd, ik heb namelijk geen duidelijk zichtbare sproetjes. Je zou het ook aan kunnen zien voor veel grote mee-eeters op mijn neus...
__________________
Come as you are, as a friend, as a lover, as an old enemy
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 14:30
Eazy E
Avatar van Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
Pieternel schreef op 30-06-2003 @ 17:01:
Tegen puistjes --> benzoylperoxide hydrogel 10% PCH (is ook met 5% PCH, maar dat is minder agressief), verkrijgbaar bij de apotheek ...
neej 10% is veelste agresief, heb t ook eens uitgeprobeert.. maar kreeg zo'n lelijke huid.. allemaal vet grote rode vlekken in me gezicht.. was echt een ramp

kgebruikte wel 5 % tegen minibultjes, helpt wel opzich.. maar niet zo heel goed.. nu gebruik ik helemaal niks meer gewoon met water wassen.. gebruik toch geen make up meer.. maar heb nu wel veel meer bultjes.. als je echt van al je puisten af wil moet je roacutane gebruiken ofzo, maar dat mocht ik niet van de dokter, omdat ik daarvoor te weinig had
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:35
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Niet zo druk om maken... Stress is nl heel slecht voor je lichamelijke welzijn en je bloedsomloop... dus ook voor je huid..
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 17:01
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
bier drinken
==> t gist reinigt je huid, dus minder puistjes en n stralende huid
je kan ook biergisttabletten nemen (heb ikke verder geen ervaring mee, alleen maar gehoord)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 00:40
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 07-07-2003 @ 17:01:
bier drinken
==> t gist reinigt je huid, dus minder puistjes en n stralende huid
je kan ook biergisttabletten nemen (heb ikke verder geen ervaring mee, alleen maar gehoord)
Die slik ik, maar heb geen veranderingen gemerkt!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 25-06-2003 @ 18:27:
Vitamine B!
Idd, mijn huid is net weer aan het herstellen van 3 maanden met nauwelijks vitamine-B (ik ben vegetarier), het was echt vreselijk achteruit gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:16
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-07-2003 @ 12:00:
Idd, mijn huid is net weer aan het herstellen van 3 maanden met nauwelijks vitamine-B (ik ben vegetarier), het was echt vreselijk achteruit gegaan.
nu ik vegetarisch ben krijg ik minder en minder pukkels zkal eens vitamine b gaan slikken
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex - huidig vriendje?
Avalon_Mae
17 29-03-2005 12:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers
Mirage2000
500 08-03-2005 12:27
Psychologie ben ik lelijk??
Hardrock girl
142 03-02-2005 00:39
Liefde & Relatie De passie van liefde en seks
Sol-v
9 06-11-2002 19:56
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 14:14
ARTistiek Magie van verleiding
14 25-10-2001 09:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.