Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2007, 17:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-01-2007 @ 22:50 :
wat was je situatie dan? sterkte..
nou hij was al 5 maanden lang mijn scharrel, en 2 jaar geleden was ie 3 weken lang wel mijn vriendje. in september zijn we weer wat aan gaan rommelen. maar hij wordt op de een of andere manier maar niet verliefd. Of dat nou komt door de afstand of het er gewoon in zit wist ie niet.
dus nu moeten we zien te leven met een gigantisch zwak voor elkaar enzo. ik wou dattik m gewoon een verliefdheidsdrankje kon voeren. bluh.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Oud 12-01-2007, 17:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij blijft toch netjes elke dag me smsen... maar het gevoel wordt gelukkig al wat minder. Denk toch zelfbescherming. Zit nog steeds in onzekerheid wanneer we nou naar Engeland gaan en of het echt gaat gebeuren...

Maar ik moet eerst maar eens hard tentamens halen, dan ga ik weer eens peilen hoe het ervoor staat...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-01-2007, 17:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-01-2007 @ 18:32 :
goehoeeeeeeed.
Het Dieselmeisje?
Oud 12-01-2007, 18:44
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hm. Ik ben totaal in de war. Heb leuk contact met mijn collega en zie hem morgen met uitgaan, dus dat gaat prima..

Maar de jongen die ik echt zo ongelooflijk leuk vind, is, raar. Vandaag deed hij ongelooflijk lief en verliefdig en het was ontzettend gezellig en alles was perfect totdat een stoephoer uit mijn klas het nodig vond om mij obviously te beconcurreren en met hem te gaan flirten, wat hij natuurlijk niet afslaat die lul. En toen presteerde hij het om niet eens afscheid te nemen van mij maar wel uitgebreid van haar.

Ik heb het zo gehad met hem en ik wil dit weekend nog duidelijkheid en daarna zet ik hem uit mijn hoofd. Wat denkt hij wel niet.

En ik heb ruzie met twee vrienden, niet direct maar gekloot in de groep en dat is niet bevorderlijk voor mijn humeur.
Oud 12-01-2007, 19:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-01-2007 @ 12:38 :
@ Theemuts; tof joh! Succes alvast Enne, ik was vroeger ook heel druk met scouting en hele zaterdagen daar aanwezig incl, voorbereiding enzo. Maar ik ben mezelf tegen gekomen en doe het allemaal rustiger aan. Maar laat je vriend lekker genieten van zn hobby, ookal is het lastig, weet er alles van (Ik had het geluk om een vriend te hebben toendertijd die ook helemaal weg was van scouting)
Nouja, ik heb zelf ook een jaartje bij de scouting gezeten (via hem), maar daar ben ik sinds de zomer mee gestopt, omdat het te druk werd met mijn studie en ik toen ook ineens ziek werd enzo. Heb zelf ook nooit op scouting gezeten en merkte dat ik die kennis toch ook wel miste, dus ja... scouting was voor mij ook leuk in het begin, maar uiteindelijk bleek het toch niet zo goed te werken. Dus ik weet ook wel goed hoeveel tijd erin gaat zitten en hoe gezellig het kan zijn, maar hij kan nooit zo goed 'nee' zeggen tegen scouting en draait zelf 2 groepen. Maargoed, we gaan vanaf nu gewoon de tijd weer wat meer indelen, zodat we ook echt tijd voor ons samen vrij kunnen maken

Oh, en mocht je het leuk vinden om te weten: ik ga mijn eindstage doen op de dagopvang voor kinderen met gedrags- en leerstoornissen. Dus vandaar de relaxte werktijden, omdat je met dagopvang niet te maken krijgt met nacht- en weekenddiensten Dus dat werkt ook al aardig wat bevordelijker voor onze relatie. Als ik een stage had met allemaal onregelmatige diensten, zou het echt een ramp worden...

@ luchtballon: wat fijn om te horen! Hoop dat jullie er deze keer wel op een goede manier mee om kunnen gaan (al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik niet helemaal snap wat er fout gaat als jullie met meerdere mensen weg zijn...)
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-01-2007, 19:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha hoe kan ik hem nu al zo leuk vinden, ik ken hem amper, waarschijnlijk denk ik alleen maar dat ik hem leuk vind. En weet ook echt niet wat hij nou van mij vindt.. dat van dat verliefdheidsdrankje lijkt me ook wel een goed idee
Dit gevoel heb ik al lang niet meer gehad, ook niet bij mn ex, dus dat zegt ook wel genoeg. Als hij me dan niet leuk blijkt te vinden had ik het gevoel iig niet voor niks.
Oud 12-01-2007, 19:48
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
dat een kleine opmerking 8 uur van puur plezier en ziekelijke hoeveelheid verliefdheid kan vergallen.... en de opmerking kwam niet van haar trouwens. maar ach, ze wist wel hoe ze t weer goed kon maken, ondanks dat t geen fout van haar was
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-01-2007, 19:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm, ik voel t, dit gaat niks worden oke dan ga ik ook niet maar aan hem denken, en proberen dat gevoel kwijt te raken. Dan is het alleen maar een leuke meevaller als hij me toch leuk blijkt te vinden.
Oud 12-01-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-01-2007 @ 20:03 :
Nouja, ik heb zelf ook een jaartje bij de scouting gezeten (via hem), maar daar ben ik sinds de zomer mee gestopt, omdat het te druk werd met mijn studie en ik toen ook ineens ziek werd enzo. Heb zelf ook nooit op scouting gezeten en merkte dat ik die kennis toch ook wel miste, dus ja... scouting was voor mij ook leuk in het begin, maar uiteindelijk bleek het toch niet zo goed te werken. Dus ik weet ook wel goed hoeveel tijd erin gaat zitten en hoe gezellig het kan zijn, maar hij kan nooit zo goed 'nee' zeggen tegen scouting en draait zelf 2 groepen. Maargoed, we gaan vanaf nu gewoon de tijd weer wat meer indelen, zodat we ook echt tijd voor ons samen vrij kunnen maken

Oh, en mocht je het leuk vinden om te weten: ik ga mijn eindstage doen op de dagopvang voor kinderen met gedrags- en leerstoornissen. Dus vandaar de relaxte werktijden, omdat je met dagopvang niet te maken krijgt met nacht- en weekenddiensten Dus dat werkt ook al aardig wat bevordelijker voor onze relatie. Als ik een stage had met allemaal onregelmatige diensten, zou het echt een ramp worden...
Haha, ik herken het echt. Ik draaide ook twee groepen en mn vriend (nu ex, get, gek om hem vriend te noemen) draaide er eentje en dan niet met mij samen. Dus we zagen elkaar vrijwel niet daar, ja, ff tussendoor ofzo. Maar iig wel tof dat je het snapt De gezelligheid enzo. Maar ja, soms kon ik er ook geen nee tegen zeggen..

En OMG wat een te gekke afstudeerplaats! Wat voor studie doe je eigenlijk? *te lui om evt. in profiel te kijken* En dan je werktijden overdag is helemaal ideaal.. Jeetje, ik heb plaatsvervangende enthousiasme

OT: ik mis hem.. En ik blijf zn vrienden stom vinden, kan al helemaal chagerijnig worden als ie t dr over heeft. Mja, ach. Hij mag de mijne ook niet allemaal, dus we blijven maar lachen
Oud 12-01-2007, 21:06
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-01-2007 @ 20:58 :
En OMG wat een te gekke afstudeerplaats! Wat voor studie doe je eigenlijk? *te lui om evt. in profiel te kijken* En dan je werktijden overdag is helemaal ideaal.. Jeetje, ik heb plaatsvervangende enthousiasme
Ja, ik stond zelf ook wel even te stuiteren toen ik hoorde dat het alsnog zo snel al doorging hoor Zit nu in het laatste jaar van HBO-verpleegkunde, maar wil uiteindelijk de jeugdpsychiatrie in en wil hierna nog de master pedagogiek gaan doen. Dus daar sluit deze stage echt ideaal bij aan

OT: vriendlief is bijna weer terug van scouting, straks nog even de stad in met wat vrienden, maar vriendlief wilde eerst nog 'samen douchen' zei hij net over de telefoon, dus ik ben benieuwd
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-01-2007, 22:42
Verwijderd
Slecht.

Leuke meid leren kennen. Het gevoel hebben dat je echt op 1 lijn zit. Afgesproken voor een date. Blijkt ineens dat ze dus een vriend heeft, waar ze ze weinig voor voelt. En zoals bijna bij alle vrouwen die ik tegenkom: ze gaat proberen haar huidige relatie te redden.

2007 begint dus weer waar 2006 mee opgehouden is.
Oud 13-01-2007, 00:37
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
__ schreef op 12-01-2007 @ 14:40 :
goedzo, fijn voor je ! maar wat was er ook alweer precies met hoe jullie doen met anderen erbij? dat heb ik nooit helemaal begrepen geloof ik!
Um ja, dat is ook een beetje onduidelijk omdat het zo erg niet nodig is/was.
Ik voel me snel genegeerd en dan vind ik dat stom en dan ga ik hem terug negeren waardoor hij zich genegeerd voelt en dan vindt hij dat ook stom en dan zijn we zonder het tegen elkaar te zeggen boos op elkaar. Dan merken we het wel, maar doen alsof we het niet merken, en eh ja, zo'n spiraal die steeds erger wordt en nergens voor nodig. en dan allebei te koppig om gewoon ff een knuffel te geven om het goed te maken.zie dit -in mindere mate vaak - bij veel stellen trouwens, zo onnodig maarja..
Soms komt het ook niet door mij overigens, maar andere stomme dingen, zoals dat hij vergeet te melden dat hij zich niet zo lekker voelt oid en daarom anders reageert.

Maare, volgens mij valt daar vrij makkelijk veel aan te verbeteren en hij denkt daar gelukkig ook wel zo over
__________________
Don't worry, be happy
Oud 13-01-2007, 07:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Eindelijk. Na 5 uur onderweg te zijn geweest was ik gisteravond eindelijk in Tilburg (Eerst trein missen door een te late bus, toen de trein uitgegooid worden vanwege storingen op het spoor, een andere route gekozen die een uur langer duurde en me 20 minuten in de kou liet staan bij een overstap).
Argh, vroeger (met de oude dienstregeling) was alles makkelijker

En nu ben ik alweer op Hij wilde nog knuffelen, maar hij slaapt met gemak tot 12 uur uit en ik ben klaarwakker.
__________________
<):o)
Oud 13-01-2007, 09:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Luchtballon: Super dat het toch goed gekomen is! !

OT: Hij is poepig! Elke x wordt het gewoon leuker en gezelliger. Ik merk dat ik ook meer mezelf ben bij 'm, voelt wel goed. Nu maar zien of hij dat ook aankan Gisteren was m'n timing om weg te moeten echt klote trouwens. Maar goed, komt hij ook wel overheen en volgende x blijf ik wel gewoon slapen. Ofzo. Nou ja, hij is leuk!

En vandaag ook een leuk dag je voor me! Jeej!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-01-2007, 11:00
Verwijderd
ik heb zin om wakker te worden, me om te draaien en te zien dat nog iemand ligt en vervolgens tegen hem aan te kruipen..

*droomt verder*
Oud 13-01-2007, 11:56
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-01-2007 @ 12:00 :
ik heb zin om wakker te worden, me om te draaien en te zien dat nog iemand ligt en vervolgens tegen hem aan te kruipen..

*droomt verder*
is heel herkenbaar.

Kheb btje het gevoel dat ik gelukkiger was voor ik een relatie kreeg. Het gezegde dat je iets da je ni kent ook ni kan missen klopt in mijn geval dus wel. Nu mis ik iemand die me rustig in zn armen houdt, die me vertelt dat ik bijzonder ben, die me écht een veilig gevoel kan geven, zoals ik dat voorheen nooit gekend heb. Kortom: mijn gevoel voor hem zit nog steeds heel diep. Elk liefdesliedje herrinnert me aan hem. Kmis 'm nog steeds en de traantjes kunnen van de ene op de andere moment nog steeds beginnen te stromen als ik aan 'm denk, zelfs na al die tijd.

Verdwijnt dit ooit nog?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-01-2007, 12:08
EtHeO
EtHeO is offline
Slecht. Echt focking slecht.

... nadat ze bij mij in huis kwam wonen (we hadden toen nog niets) konden we t heel goed met elkaar vinden. Naar mijn idee te goed, omdat ze al een vriend had. Maar nadat ik haar beter leerde kennen (in 3 weken of zo), bleek dat het toch niet zo goed tussen haar en haar vriend ging.
Na een tijdje heeft ze het toch uitgemaakt, en heb ik haar ondersteund. Na een tijdje werd het toen wat tussen ons. In het begin wist ik niet zo goed hoe ik me moest gedragen, maar dat ging steeds meer vanzelf. Eerst was mijn verliefdheid vooral sympathie voor haar, maar ik werd steeds meer echt verliefd. En net na de kerstvakantie maakte ze het uit. "Ze was er niet meer zeker van dat ze het zelfde voelde voor mij als ik voor haar."
Ze woont nog steeds in de kamer naast me, ik zou nog steeds niets liever doen dan 's nachts bij haar in bed kruipen. Ik mis de "mij" die ze me gaf.
Oud 13-01-2007, 12:21
Verwijderd
Ja, goed. Ik zit nu bij hem, in zn kamertje en hij is er niet want hij had stage maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ja ik mis m, maar over een paar uurtjes is hij terug en kan ik hem weer knuffelen. <3
Oud 13-01-2007, 12:27
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
vanavond gaat een vriend van me vertellen wat hij voor me voelt, en dit is niet wederzijds.
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 13-01-2007, 12:28
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Pluis schreef op 12-01-2007 @ 18:38 :
nou hij was al 5 maanden lang mijn scharrel, en 2 jaar geleden was ie 3 weken lang wel mijn vriendje. in september zijn we weer wat aan gaan rommelen. maar hij wordt op de een of andere manier maar niet verliefd. Of dat nou komt door de afstand of het er gewoon in zit wist ie niet.
dus nu moeten we zien te leven met een gigantisch zwak voor elkaar enzo. ik wou dattik m gewoon een verliefdheidsdrankje kon voeren. bluh.
Als je dat vindt, laat je het mij dan ook even weten?
Oud 13-01-2007, 12:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Leuk I C U, dat het zo goed gaat
Oud 13-01-2007, 14:27
Nuck
Nuck is offline
Stiekem heb ik heel veel zin om hem nog eventjes te zien voor ik wegga, maar dat zit er helaas niet in ...
__________________
As if!
Oud 13-01-2007, 15:54
Verwijderd
ik zit te twijfelen of ik met vriendinnetjes op vakantie moet gaan en ik kom er maar niet uit. en het is tijd voor vernieuwing want hij&ik gaat niet werken
Oud 13-01-2007, 16:00
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Haha, ik leer gewoon steeds meer mensen kennen. En ik word zelfs beter in contacten maken!
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 13-01-2007, 16:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-01-2007 @ 13:43 :
Leuk I C U, dat het zo goed gaat
Dank je! Ik ben er ook wel blij mee, moet ik zeggen Vergeleken bij m'n vorige zogenaamde 'relatie' is dit echt zo heel anders en zo heel veel beter... Nu is dat niet zo heel moeilijk, want die vorige knurft twijfelde vanaf het begin aan z'n gevoelens en had ook niet zoiets van: hé, laat ik dat ff melden. Tja. Neeh, ik ben blij met m'n huidige dodo <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-01-2007, 17:13
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
EtHeO schreef op 13-01-2007 @ 13:08 :
Slecht. Echt focking slecht.

... nadat ze bij mij in huis kwam wonen (we hadden toen nog niets) konden we t heel goed met elkaar vinden. Naar mijn idee te goed, omdat ze al een vriend had. Maar nadat ik haar beter leerde kennen (in 3 weken of zo), bleek dat het toch niet zo goed tussen haar en haar vriend ging.
Na een tijdje heeft ze het toch uitgemaakt, en heb ik haar ondersteund. Na een tijdje werd het toen wat tussen ons. In het begin wist ik niet zo goed hoe ik me moest gedragen, maar dat ging steeds meer vanzelf. Eerst was mijn verliefdheid vooral sympathie voor haar, maar ik werd steeds meer echt verliefd. En net na de kerstvakantie maakte ze het uit. "Ze was er niet meer zeker van dat ze het zelfde voelde voor mij als ik voor haar."
Ze woont nog steeds in de kamer naast me, ik zou nog steeds niets liever doen dan 's nachts bij haar in bed kruipen. Ik mis de "mij" die ze me gaf.
Dat zuigt dude, sterkte.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 13-01-2007, 18:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hij is een blijvertje
Hij is echt zo ontzettend lief en het gaat zoveel beter tussen ons dan een jaar geleden
Wij hebben echt dat verliefd zijn en elkaar missen wat 'normale' stellen in het eerste jaar (of eerste paar jaar) hebben, maar wat er bij ons door omstandigheden niet van is gekomen. En dat na 4 jaar nog.
__________________
Tsja
Oud 13-01-2007, 18:09
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Weer met hem gewerkt en, hij is sexy Vannacht zie ik hem, hopelijk heb ik dan wat meer lef om met hem te kletsen etceteraa Vind hem ook leuker dan ik dacht, want toen hij binnen kwam lopen kreeg ik spontaan de kriebels leuk leuk leuk.

En verder ga ik deze week nog duidelijkheid vragen aan die andere jongen want ik word gek.

En zin om mijn vrienden weer te zien en daarnaast vind ik het leuk om met alle klanten te flirten haha
Oud 13-01-2007, 19:24
Verwijderd
Ik heb echt een buitengewoon talent om elke situatie ingewikkeld te maken en dan vervolgens net te doen alsof ik er niets mee te maken heb. Op dit soort momenten merk ik echt dat deze stad een dorp is en alles altijd bij iedereen terechtkomt.
Verder heb ik hem verteld dat hij moet kiezen tussen niets, of iets, maar dan op mijn manier. We zouden morgen afspreken maar ik heb nog niets gehoord, dus ik krijg het idee dat hij voor zichzelf gekozen heeft. En dat is misschien maar goed ook.
Oud 13-01-2007, 19:52
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Stuk verdriet. Echt mijn idee van een leuk weekend zo. Stik er maar in.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-01-2007, 20:17
Verwijderd
Ik weet niet of het telt, maar ik ben even fucking pissed off omdat de din van mn broer vreemd is gegaan.
Oud 13-01-2007, 21:12
Verwijderd
Haha, ik ben heel erg boos stiekem.
Oud 13-01-2007, 21:17
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-01-2007 @ 20:52 :
Stuk verdriet. Echt mijn idee van een leuk weekend zo. Stik er maar in.
x2
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 13-01-2007, 22:45
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-01-2007 @ 12:00 :
ik heb zin om wakker te worden, me om te draaien en te zien dat nog iemand ligt en vervolgens tegen hem aan te kruipen..

*droomt verder*
Inderdaad...my thoughts.


Citaat:
~oceangirl~ schreef op 13-01-2007 @ 12:56 :
is heel herkenbaar.

Kheb btje het gevoel dat ik gelukkiger was voor ik een relatie kreeg. Het gezegde dat je iets da je ni kent ook ni kan missen klopt in mijn geval dus wel. Nu mis ik iemand die me rustig in zn armen houdt, die me vertelt dat ik bijzonder ben, die me écht een veilig gevoel kan geven, zoals ik dat voorheen nooit gekend heb. Kortom: mijn gevoel voor hem zit nog steeds heel diep. Elk liefdesliedje herrinnert me aan hem. Kmis 'm nog steeds en de traantjes kunnen van de ene op de andere moment nog steeds beginnen te stromen als ik aan 'm denk, zelfs na al die tijd.

Verdwijnt dit ooit nog?
Tuurlijk slijt dit wel. Maar je moet het jezelf wel toelaten, jij moet het zélf een plaatsje geven. Niet zoveel in het verleden blijven hangen daar heb je echt niets aan, dat is nu afgelopen en je kunt er niks meer aan doen.
Oud 14-01-2007, 00:05
Silencios
Avatar van Silencios
Silencios is offline
Als een vrije vogel
Oud 14-01-2007, 06:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
mijn nazi-baas :angry: ik moest beginnen om 12 uur gisteren, en om 11:59 belde hij waar ik bleef.
'ja sjaak, ik sta nu in de hal, ik ben bijna in de keuken'
"JE BENT TE LAAT"
'wedden van niet!'

en vrije dag vragen kan niet meer, je moet een andere dag nu werken. ik werk 2 dagen in de week, ga 5 dagen p/week naar college. is het dan zo raar dat ik soms een vrije dag wil? en nee dat mag niet, dan moet ik tijdens m'n collegeweek een dag extra werken. de mazzel!

en dan ook me nog eens 11.5 uur laten werken, en dat terwijl ze weten dat ik 7 uur later weer op de werkvloer moet staan. echt RUKKERS gewoon.

gisteren hebben ze het echt te bont gemaakt overigens. 2 chefs pakten me vast bij mn schouders, en de baas kwam aanlopen met een schaar 'zo, nu gaat je staart eraf!".

laat ik het zo zeggen: die gozer kan geen kinderen meer krijgen, NOOIT meer, en zijn ballen mogen voor de 2e keer vanuit de buikholte naar z'n zak afzakken.

en dan wat positiever nieuws: het gaat tussen haar en mij echt goed t is gewoon zo super om haar te zien, al is t 3 dagen achter elkaar ik dacht nog, ja de derde dag zal wel saai worden, ze zal me vervelen, maar nee, echt niet. no way. kan niet wachten tot woensdag weer volgens mij vind haar ma mij ook wel OK. nja ze heeft alleen nog verhalen gehoord, en ik heb er niet zo heel veel zin in dat ik straks IRL "tegenval' omdat de verhalen alleen maar louter positief waren haha. maar zo'n vaart zal t niet lopen.

mijn ma is er nogal sceptisch over, maar dat begint van haar kant wel te slijten.

zo, en nu ga ik naar Auschwitz Mk.II. i.e.: mijn werk. zij die geheid sterven gaan groeten u.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-01-2007, 07:20
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-01-2007 @ 07:59 :

zo, en nu ga ik naar Auschwitz Mk.II. i.e.: mijn werk. zij die geheid sterven gaan groeten u.
Ksnap dat je baas niet je beste vriend is maar kheb ff smakelijk gelachen om deze uitspraak.

en @ fairy oid: helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Maar gelijk heb je, dat weet ik. bedankt voor je reactie.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 14-01-2007, 08:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 14-01-2007 @ 08:20 :
Ksnap dat je baas niet je beste vriend is maar kheb ff smakelijk gelachen om deze uitspraak.
Ik werkelijk geen seconde.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-01-2007, 08:50
Verwijderd
Op één of andere manier moet ik de laatste paar dagen veel denken aan onze kussen. En dan vooral die bij hem in de kelder. Dat was wel leuk ja En dat terwijl we nooit iets hebben gehad ofzo.
En naja, die meneer van het vorige berichtje doet een beetje vaag. Het ene moment zo, en het andere moment zo. Heb ik even geen zin meer in. Spreek 'm wel over een paar dagen weer ofzo.
Oud 14-01-2007, 08:57
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-01-2007 @ 09:45 :
Ik werkelijk geen seconde.
sarcasme hoop ik
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 14-01-2007, 09:04
Estar
Estar is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 14-01-2007 @ 09:57 :
sarcasme hoop ik
Ik zie er ook de humor niet van in.
Oud 14-01-2007, 09:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-01-2007 @ 10:04 :
Ik zie er ook de humor niet van in.
Dit.

En hij ligt nog steeds te slapen terwijl ik alweer wakker ben
Gisteravond met de trein naar Roosendaal gegaan en natuurlijk weer gezeik op het spoor. Met de oude dienstregeling 2x 30 minuten. En nu meer dan 3 uur (met vertragingen)
__________________
<):o)
Oud 14-01-2007, 09:34
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Hij heeft tegen zijn ouders gezegd dat ik mezelf niet thuis voel bij hem thuis. Dus nu willen ze een openhartig gesprek met mij. Alweer. En zo snel mogelijk. Jeetje, hoe kan ik nou echt eerlijk zijn? En ik geloof niet dat ze zelf ook eerlijk zijn en zeggen: 'ja, we mogen je niet zo' . Zo evil zijn ze ook weer niet. Ik kan daar echt niet gaan zitten, en ineens vertellen over wat ik voel. Dat gevoel veranderd toch niet. Wat ze ook zeggen. Alleen mijn vriend snapt dat niet.
Oud 14-01-2007, 09:58
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 14-01-2007 @ 09:57 :
sarcasme hoop ik
Dus, dat mag ik hopen? Maar dat maakt het nog niet grappig. Maar ja, we weten wie het zegt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-01-2007, 10:14
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat een politiek correct gemiep weer over een enkele opmerking. En dan ook die mensen die even een berichtje quoten om even te laten zien dat zij het er ook mee eens zijn.
__________________
tirade
Oud 14-01-2007, 10:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-01-2007 @ 11:14 :
Wat een politiek correct gemiep weer over een enkele opmerking. En dan ook die mensen die even een berichtje quoten om even te laten zien dat zij het er ook mee eens zijn.
heeft niets met politiek correct te maken. Die opmerking was gewoon niet grappig...

Anyway OT: ik vond zo'n lief briefje terug van hem... <3
__________________
Tsja
Oud 14-01-2007, 10:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik dig lieve smsjes <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-01-2007, 10:52
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Maar goed, we laten ons er niet onder krijgen natuurlijk. Dipjes zijn er om overheen te komen. Maar straks (als hij terug is van onderneming 3 dit weekend) een fijne strandwandeling maken of zo.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-01-2007, 10:55
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-01-2007 @ 11:14 :
Wat een politiek correct gemiep weer over een enkele opmerking. En dan ook die mensen die even een berichtje quoten om even te laten zien dat zij het er ook mee eens zijn.
ja het leven zit niet mee
Oud 14-01-2007, 10:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-01-2007 @ 11:14 :
Wat een politiek correct gemiep weer over een enkele opmerking. En dan ook die mensen die even een berichtje quoten om even te laten zien dat zij het er ook mee eens zijn.
Doe eens niet zo moeilijk en post eens een keer on topic!
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.