Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 14:00
Verwijderd
Niet dat deze situatie voor mij op gaat, maar ik vroeg me af wat jullie zouden doen?

Stel je komt er achter dat je vriendje foute dingen doet! Zoals handelen in coke, vrouwen of hij heeft met miljoenen euro's gefraudeerd. Wat zou jij doen? Ga je bij hem weg? Of blijf je bij hem en je laat je overweldigen met cadeautjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 14:04
Verwijderd
hmmmm ik weet het niet, ik val (gelukkig) niet op dat soort mannen...

en ik kan nu wel zeggen dat ik hem meteen zou dumpen maarja, ik heb nooit in zo'n situatie gezeten dus eigenlijk is deze post volledig onnuttig
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:10
Verwijderd
Eerst even profiteren en dan dumpen!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-10-2003 @ 15:10:
Eerst even profiteren en dan dumpen!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:11
Thomas
Thomas is offline
Dat zal mij niet overkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:11
Verwijderd
Nou, ik zal wel bij hem blijven hoor. Ik weet zogenaamd van niets! Als ik dure zonnebrillen en bontjasjes krijg blijf ik echt wel bij hem En als hij een appartement met een jacuzzi en een ijskast vol met champagne heeft dan blijf ik echt wel bij hem
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:15
Verwijderd
ik zou het toch wel eng vinden...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:15
Verwijderd
Ik hoop dat ik diegene meteen zou dumpen, maar de kans dat ik opportunistisch ben en 'm nog even aanhou betstaat en de kans dat ik zo verliefd ben dat ik hem heel mutserig ga vergeven is nog groter.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:15
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Wawl schreef op 28-10-2003 @ 15:11:
Dat zal mij niet overkomen.
Lezen jullie de tekst eigenlijk wel... Er staat als je erachter komt dat je vriendje foute dingen doet. Op dat moment heb je dus al its met hem! Of laat jij hem van te voren checken door je vader bij de FBI ofzo..?
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:17
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-10-2003 @ 15:11:
Nou, ik zal wel bij hem blijven hoor. Ik weet zogenaamd van niets! Als ik dure zonnebrillen en bontjasjes krijg blijf ik echt wel bij hem En als hij een appartement met een jacuzzi en een ijskast vol met champagne heeft dan blijf ik echt wel bij hem
Ik ken echt iemand die in zo'n situatie zit en die neemt het er ook flink van, het is echt zo grappig om hem er over te horen praten 'hmm ja, en nu gaan we op vakantie naar Blablabla, want drugs dit, zus en zo'
Als je niet mee zit; waarom niet, maar ik denk niet dat ik me er erg prettig bij zou voelen (drugswereld= niet zo veilig)
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 28-10-2003 @ 15:15:
ik zou het toch wel eng vinden...
inderdaad..
Ik weet niet. Ik zou veel met hem praten, ik zou eigenlijk vooral heel kwaad zijn over het feit dat hij tegen me heeft gelogen, of zoiets heeft verzwegen. Dat feit vind ik eigenlijk het onvergeeflijke, niet het feit dat hij het doet. Ik zou het niet goedkeuren maar ik zou het niet uitmaken omdat hij het doet, maar omdat hij het me niet heeft verteld. Omdat ik er achter heb moeten komen.

Ik zou hem namelijk niet meer vertrouwen. Op geen enkel gebied en daar zou ik gillend gek van worden.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 15:15:
Lezen jullie de tekst eigenlijk wel... Er staat als je erachter komt dat je vriendje foute dingen doet. Op dat moment heb je dus al its met hem! Of laat jij hem van te voren checken door je vader bij de FBI ofzo..?
Sommige mensen beter denken na voordat ze zich in een relatie storten .
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 28-10-2003 @ 15:22:
Sommige mensen beter denken na voordat ze zich in een relatie storten .
Ach, maar is toch een 'stel dat'? Dan doet het er niet toe of het je in het echt ooit zou overkomen of niet, want je stelt, hypotetisch, dat het je overkomt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-10-2003 @ 15:31:
Ach, maar is toch een 'stel dat'? Dan doet het er niet toe of het je in het echt ooit zou overkomen of niet, want je stelt, hypotetisch, dat het je overkomt.
Ja daar heb je dan ergens wel weer gelijk in. Hoe dan ook, ik heb nog nooit een relatie gehad, dus verder kan ik hier weer eens niet over meepraten .
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als het mij zou overkomen, zou ik eerst proberen hem te overtuigen dat hij ermee moet stoppen. Doet hij dat niet, dan... Tsja, wat dan?! Het ligt er dan aan of ik mijn gevoel of mijn verstand de overhand geef: wordt het mijn gevoel, dan blijf ik bij hem, wordt het mijn verstand (en omgeving dus) dan is het uit...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:09
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Ach, zolang je verder geen plannen heb om in je verdere leven met bepaalde prinsen te gaan trouwen, waarom niet? Gimme, Gimme, Gimme
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:26
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mijn eigen veiligheid is me meer waard, want als iemand criminele dingen doet dan heeft hij vast ook vijanden.

Maar eerst misschien nog wel ff flink meeprofiteren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:42
Verwijderd
ik heb geen idee....ligt er natuurlijk aanwat ie precies doet...
als t in mijn ogen te ver gaat dan heeft ie 2 keuzes, kappen of wij kappen ermee.

Als t wat minder erge is, zal ik wel zeggen dat ik er niet mee eens ben en hopen dat ie veranderd, en anders t achter mijn rug doen en mij er noooooooit bij betrekken en niet verwachten dat ik em op kom zoeken in de gevangenis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 28-10-2003 @ 16:09:
Ach, zolang je verder geen plannen heb om in je verdere leven met bepaalde prinsen te gaan trouwen, waarom niet? Gimme, Gimme, Gimme
ok,wat moet jij in godsnaam met een stel vrouwen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-10-2003 @ 15:10:
Eerst even profiteren en dan dumpen!
Precies, go Mabel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op een meisje met een foute vriend...
sander-ruiter
6 28-04-2011 10:43
Liefde & Relatie Fout vriendje/vriendinnetje
Tesca
46 06-06-2004 16:27
Liefde & Relatie Een vriendin van mij heeft een foute vriend
Mr. Tumnus
15 22-09-2003 15:37
Psychologie Omgaan met acties uit het verleden
Verwijderd
35 17-08-2003 15:28
Liefde & Relatie Als hij verkeerde vrienden heeft...
devilcat
12 01-08-2002 18:16
Liefde & Relatie een foute vriend
Verwijderd
5 07-02-2002 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.