Oud 28-10-2007, 11:40
Lethe
Lethe is offline
I-doser is een programma met geluidsfragmenten die hetzelfde effect op je zouden hebben als drugs. http://www.pressit.nu/index.php?n=528 (zie link)
Nu kan ik me zelf moeilijk voorstellen dat dit echt werkt. Ik kreeg het bestand niet gedownload, maar ik ben wel benieuwd naar het effect, als het al een effect heeft Iemand hier die deze fragmenten heeft beluisterd?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2007, 14:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
dit kost toch 100 dollar?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:47
Lethe
Lethe is offline
Het is ook gratis te downloaden.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 20:52
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
kheb het beluisterd en het doet niks met me en ik vind het onzin.
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 20:58
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
kheb het beluisterd en het doet niks met me en ik vind het onzin.
Mij doet het ook niks. Ik had wel even iets van ja het werkt, maar wss dacht ik dat alleen maar. Toch schijnt het te werken bij een aantal mensen.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Placebo? Ik heb niet geluisterd en ben het eigenlijk ook niet van plan, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets werkt. Drugs werken door de opname van bepaalde neurotransmitters te remmen, deze na te bootsen en dergelijke. Puur lichamelijke effecten. Zou je dit door een auditieve stimulus na willen bootsen, zou je moeten weten welke delen je op welke manier stimuleert door welk geluid. Ik denk dat de structuren die aangesproken moeten worden (en associaties die opgewekt moeten worden) bij geen mens hetzelfde zijn, aangezien hersenstructuren zich onder andere vormen door ervaring. Globale structuren zijn wel hetzelfde, maar de specifiekere indeling kan sterk verschillen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 00:09
Verwijderd
Ik heb het wel eens geluisterd, maar het enige dat het bij deed was dat ik er ontzettend agressief van werd omdat het echt een grúwelijk irritant geluidje was - niet zo lang volgehouden ook, dus. Maar als je het mij vraagt, is het idd placebo of iets in die richting, áls het al iets doet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:20
Lethe
Lethe is offline
Al is het een placebo-effect, dat maakt op zich niet uit Maar goed, aan jullie reacties te merken is het dus niet echt de moeite waard. Dan ga ik het niet meer proberen te downloaden
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 13:39
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Ik heb het ooit geprobeerd en het werkt. Bij veel mensen zal het niet werken omdat ze simpelweg de concentratie en het geduld niet hebben (of geen goede headphones). Ik heb er een paar geprobeerd en de een werkt beter dan de ander. Qua echte drugs heb ik alleen ervaring met wiet en hasj en ik moet zeggen: het effect van de I-Doser wiet wijkt niet veel af dan dan van de echte. Het was alleen een stuk zwakker en het duurde langer.

En hier een verslagje van mijn ervaring met DMT:

DMT
Prescription (VERY STRONG)
35 Minutes

The feeling of doing our DMT dose is as though one had been struck by noetic lightning. The ordinary world is almost instantaneously replaced, not only with a hallucination, but a hallucination whose alien character is its utter alienness. Nothing in this world can prepare one for the impressions that fill your mind when you enter the DMT dose sensorium. The paradox is that DMT is the most powerful yet most harmless of all these things. Load Universe into Cannon. Aim at Brain. Fire.


Donderdag 17-05-07, 00:05: Ik vond deze beschrijving zo vaag dat ik nieuwsgierig werd. Nou, ik heb 't geweten. Het effect dat ik had was minder heftig dan hier beschreven staat. Het klopt wel dat het heel vreemd aanvoelt, niet vergelijkbaar met wat dan ook. Terwijl ik dit typ, voel ik het nog steeds. Het begon als een lichte huidtinteling in met name m'n handen en later m'n armen. De tinteling verspreidde zich naar binnen toe wat het gevoel gaf alsof m'n handen en armen sliepen, maar dan niet pijnlijk. Ik probeerde ze te bewegen, wat wel lukte, maar het voelde alsof het niet mijn handen waren. Nou ja, wel mijn handen, maar meer alsof het robothanden betrof. Mijn lichaam was een voelende robot en ik bestuurde het met mijn geest als controlekamer. Ik tintel nog steeds, 10 minuten na toediening. Wellicht is dat wat men bedoelde met 'struck by noetic (=mentale) lightning'. Ik tintel zelfs in mijn buik.
DMT werkte vooral lichamelijk op me, geen wereldbeeldverandering, openbaring of uiterlijke hallucinatie. Het was mijn gevoelszintuig dat overuren draaide. Toch voel ik me geestelijk best vreemd, best 'alien'. Interessant. En nu begint de tinteling irritant te worden... Het werkt niet uit. Vooral in m'n handen. Typen gaat niet moeizaam, maar ik blijf 't voelen.
Nu, weer tien minuten later, is het minder geworden. Gelukkig. Het was niet naar, maar wel vreemd.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 20:19
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik heb net 10 minuten geprobeert, (Had niet het geuld om 45 minuten van mijn dag weg te gooien)

Ik had de mariuana aangezet.
Ik merk wel iets
ben iets slomer en meer ontspannen

Ik geloof ook best dat zon licht woozy effect van dat gebruik kan komen, maar een blij gevoel of whatever kan je oo met gewone muziek veroorzaken., dus zo alien vind tik het niet.

Ik zal eens een keer de hele file afluisteren als ik daar zin en tijd voor heb.

Als ik daarna zin heb in tric-trac en in tosti dan weet ik of het werkt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:21
luiezak
Avatar van luiezak
luiezak is offline
Het is wel zo dat dmv geluid je hersenen kunnen gestimuleerd worden, toch vind ik dat het maar onzin is. Ik heb het zelf geprobeerd en je moet er helemaal open voor staan etc. Dus ze willen meteen zeggen dat de gewone mens die altijd wel een beetje sceptisch is nooit er iets van zal merken. Alleen mensen die het echt willen voelen merken het. Dus voor mij hoeft het niet, het is ook helemaal geen 100 dollar waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol I-doser!?
Verwijderd
23 21-11-2010 01:18
Drugs & Alcohol High/Stoned worden zonder wiet?
Gerrie
52 27-09-2010 16:31
Drugs & Alcohol I-doser
J-roenn
18 19-05-2010 23:08
Drugs & Alcohol Alternatief
Verwijderd
31 24-03-2009 20:59
Verhalen & Gedichten Schrikkeljaren #2
CSN
15 08-05-2006 10:40
Drugs & Alcohol SpaceCake (dosering)
apekop123
17 22-03-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.