Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 14:31
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik vraag me nou echt af waarom mensen dit doen. Waarom doe je in godsnaam aan partnerruil??? Heb je niet genoeg aan elkaar?? Wat vinden jullie??

Xx~Druppel~xX
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:31
Verwijderd
'k ben het met je eens. 't is dom
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:33
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik zou t echt noooooit doen
tis nix voor mij
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:34
Troffee
Troffee is offline
ben ik dnek ik veelste jaloers voor...
__________________
--== Don't Talk, Just Kiss ==--
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:36
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Druppel schreef:
ik vraag me nou echt af waarom mensen dit doen. Waarom doe je in godsnaam aan partnerruil??? Heb je niet genoeg aan elkaar?? Wat vinden jullie??

ik heb nog nooit mensen meegemaakt die aan partnerruil deden
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:03
Rgv
Rgv is offline
Zijn er zat hoor...
Maar vind het ook belachelijk
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark, the sun sets forever over Blackwater Park
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Druppel schreef:
ik vraag me nou echt af waarom mensen dit doen. Waarom doe je in godsnaam aan partnerruil??? Heb je niet genoeg aan elkaar?? Wat vinden jullie??
Als mensen dat willen, zie ik het probleem niet. En je moet niet zo zeuren, JIJ hebt er geen last van als mensen dat doen. Als iemand dat als een verrijking voor z'n relatie ziet, is dat zijn/haar beslissing, niet de jouwe.

Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:59
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Als mensen dat willen, zie ik het probleem niet. En je moet niet zo zeuren, JIJ hebt er geen last van als mensen dat doen. Als iemand dat als een verrijking voor z'n relatie ziet, is dat zijn/haar beslissing, niet de jouwe.

x-actly my thoughts, gekrompen gedoe

Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 16:28
caine
caine is offline
Citaat:
Troffee schreef:
ben ik dnek ik veelste jaloers voor...

precies ja...

__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
x-actly my thoughts, gekrompen gedoe
Ja. Begin een beetje een hekel te krijgen aan dat preutse bekompen gezeur op dit forum. Je hoeft niet alles te willen doen, maar sta ajb een beetje open voor ideeen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 22:18
Verwijderd
ik moet er zelf echt niet aan denken... zowieso ben ik d'r veel te jaloers voor en dan gaat ie met een ander seksen wat ik zelf toch wel heel speciaal vin enzow. Ik denk dat als je een relatie hebt dat je dan alleen diegene wil en niet dat je allebei ff met een ander gaat neuken. Neeej echt niet duz!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 23:06
Soullar
Soullar is offline
ik hoorde laatst allerlei verhalen van mijn familie scheen dat er weldegelijk aan dat gedoe werd gedaan in de jaren 70...
stond er wel raar van te kijken... en zeker ik het nu nog tegenkom... dan blijft een oom van me logeren... right...

maar ik heb der geen last van dus boeit me ook niet echt... en neej ik zou dat wel kunnen maar zeker niet willen... deze meid wil ik voor geen goud delen ze is van mij en eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan anderen meer
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 23:37
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
Kennissen van mij zijn hierdoor van elkaar gescheiden ......

niks voor mij, ook veel te jaloers
__________________
Je liep er al een tijdje mee rond. Iets heel anders gaan doen? Of toch niet? En opeens heb je het: je wordt conducteur !
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 23:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ja. Begin een beetje een hekel te krijgen aan dat preutse bekompen gezeur op dit forum. Je hoeft niet alles te willen doen, maar sta ajb een beetje open voor ideeen van anderen.

precies dat missen een boel mensen open staan voor nieuwe dingen mensen dan kun je ook ooit een brede grijns trekken en zeggen dit is cooler dan ik d8

nee maar ff on. er mag hier wel wat open - mindheid komen kijken.
't lijkt me zelf alleen ook niks

__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 11:32
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik zou het echt niet kunnen...Het idee dat hij met een of andere blonde sloerie ligt te vozen...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:57
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ach...het zal wel voor de spanning zijn, maar ik moet er niks van hebben
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:47
laydee
laydee is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
x-actly my thoughts, gekrompen gedoe


Absoluut niet mee eens! Ik sta best open voor andere meningen, maar heb wel mijn normen en waarden!
En partnerruil is dus net iets wat die normen en waarden overschrijdt!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:52
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
vind ik niet echt kunnen...
ik laat mijn vriend niet met iemand anders ....
en hij mij ook niet

__________________
WaT zIt Je GeZiChT lEuK ...nEuKeN?.....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:37
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
laydee schreef:
Absoluut niet mee eens! Ik sta best open voor andere meningen, maar heb wel mijn normen en waarden!
En partnerruil is dus net iets wat die normen en waarden overschrijdt!
En openstaan voor anderen houd dus in dat je er rekening mee houd dat jouw normen en waarden niet persé voor de rest van de wereld gelden. Dat jij iets niet ziet zitten, prima, moet je zelf weten. Dat anderen hun seksleven op een bepaalde manier willen uitbreiden is hun zaak en niet aan jou om dat te bekritiseren.

__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:53
dwerg
dwerg is offline
gatver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet er nie aan denken
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:29
Deniece
Deniece is offline
Nee zou ik ook NOOIT doen... Ik ben veels te gek op mn vriend.. En ik ben idd ook veels te jaloers ervoor... oh men dat zou egt niet goedkomen.
Als andere mensen op deze wereld daar wel behoefte aan hebben, mogen ze dat helemaal zelf weten. Het is hun leven, zal IK nix over zeggen....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 21:43
MP-nl
MP-nl is offline
Partnerruil doe je aleen als je dat beiden wilt. Je doet het alleen met een ander stel waar je gewoon geil van wordt als je ze ziet of aan hen denkt. Bij de jongeren is het te vaak nog zo dat seks altijd gepaard gaat moet gaan met liefde. Echter, als je wat ouder wordt kom je er achter dat er ook gewoon "lust" is, en daar komt helemaal geen liefde bij kijken. Het is op zijn tijd gewoon heerlijk om eens een andere vrouw te neuken terwijl je vrouw het weet / mee instemt en zij ondertussen door een andere vent genaaid wordt. Heerlijk!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 22:32
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
t zelfde met triootje vast bedoeld om meer spanning en variatie in je sexrelatie te brengen maar zelkfs met goeie afspraken lijkt me dat dit toch nog misgaat

en ach ik zou niet eens willen ,als ik iemand anders als mn vriendinnetje wil dan had ik niet met dr gehad
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:14
Heartbeat
Avatar van Heartbeat
Heartbeat is offline
Parterruil is kinda ziekelijk en helemaal niks voor mij, ikke hee jaloers typke
__________________
Lord Of All Sick and Insane People Totally Madness :)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:19
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Onder andere door partnerruil ontstaan soa's. Ze zijn mede de veroorzakers van het HIV-virus. Kom nu niet met dat zolang-je-het-met-condoom-doet gelul aanzetten want we weten allemaal dat dat veel te vaak niet gebeurd. Het is een schande dat er zelfs parenclubs zijn. "Maar anders gaan ze het toch in het geheim doen?" Ja maar het wordt tenminste niet gestimuleerd. Dus zal het aantal mensen die het doen afnemen. Het is ranzig en je (vaste) partner geeft je blijkbaar niet genoeg genot als je het doet.

JinX
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:45
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Onder andere door partnerruil ontstaan soa's. Ze zijn mede de veroorzakers van het HIV-virus. Kom nu niet met dat zolang-je-het-met-condoom-doet gelul aanzetten want we weten allemaal dat dat veel te vaak niet gebeurd. Het is een schande dat er zelfs parenclubs zijn. "Maar anders gaan ze het toch in het geheim doen?" Ja maar het wordt tenminste niet gestimuleerd. Dus zal het aantal mensen die het doen afnemen. Het is ranzig en je (vaste) partner geeft je blijkbaar niet genoeg genot als je het doet.

JinX
Hahahaha ik begin jou serieus steeds grappiger te vinden!
Volgens mij is het best leuk om in jou schoenen te staan want dan ziet de wereld er een stuk apparter uit.
Het is wederom totale kolder die je verkondigt hier. Alleen al vanwege het oogpunt dat mensen die elkaars partner zijn, doorgaans toch wel soa vrij zijn. EN als partner dan met partners sex hebben, dat kan er geen sprake zijn van soa overdracht. Ik noem maar eens iets geks.
Voor de rest kan je ook wel peilen aan de reacties hierboven dat het simpel bestaan van die clubs niet echt aanmoedigt tot aan meedoen. Als je dingen zo gaat bekijken dan blijft er weinig meer over op de wereld wat je nog zou kunnen doen.
Het enige wat jij doet in dit stukje is mensen die een beetje openminded zijn, wat avontuurlijks in zech hebben, afzeiken alleen maar omdat jij een zeer bekrompen kijk op de wereld hebt. Ik zou zeggen: laat ze, zij laten jou toch ook?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Onder andere door partnerruil ontstaan soa's.
Tuurlijk joh. Die ontstonden 'out of the blue' toen mensen partnerruil gingen doen.

In clubs wordt safe seks ontzettend gestimuleerd, condooms kun je daar gewoon gratis pakken, en er wordt veel voor gewaarschuwd.

En bovendien: Zo'n uptight persoon als jij hoeft niet voor HIV te vrezen natuurlijk, jij houdt het bij je vriendin die voor jou nog nooit een ander gehad heeft!

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit grenzen verleggen/parenclubs/triootjes/partnerruil e.d.
strontkind
16 22-01-2008 15:10
Seksualiteit Wat doen jullie om je sexleven te verbeteren?
MaStar
40 10-10-2007 10:28
Seksualiteit Dingen doen voor je partner.
Kindmeisje
51 17-04-2006 23:48
Seksualiteit Partnerruil!!!
Kimmyrockz
28 15-05-2003 15:36
Psychologie Moet verhaal kwijt
Verwijderd
12 10-03-2002 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.