Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2008, 18:41
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Vind je het stoer, lekker of wil je de werkelijkheid ontvluchten? Kortom: waarom blow jij?

TS: ik blow af en toe om de werkelijkheid lichtelijk te ontvluchten (hoe fout dit ook klinkt). Even lekker chillen, niet al te veel na hoeven denken maar gewoon leven in het moment.
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2008, 18:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Omdat ik het leuk vind, mijn leven is vrij overzichtelijk:

Leuke dingen: doen.
Stomme dingen: niet doen.

Werkt prima
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:05
Verwijderd
Ik blow niet. Waarom ik het niet doe?

*Er lijkt me geen reet aan.
*Dure hobby.
*Bovendien kan ik niet roken; laat staan een joint.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De reden die de ts noemt klinkt heel herkenbaar. Ik ben een persoon die zich druk kan maken om alles en ik zie het als een soort uitweg om even weg te zijn van alles waar ik me soms veel te druk om kan maken. Ik ben me bewust van het feit dat het geen problemen oplost en dat ik dat zelf moet doen. Echter af en toe even weg zijn van alle hedendaagse beslommeringen vind ik wel heel fijn.

Daarnaast helpt het me om te ontspannen. Zoals gezegd kan ik me druk maken om de kleinste dingen en het helpt me om dit wat minder te doen. Helaas heeft het als groot nadeel dat m'n concentratievermogen er door achteruit gaat en ik minder goed dingen kan onthouden. Echter, dingen opschrijven werkt heel goed om ze te onthouden en een iets minder concentratievermogen neem ik dan maar voor lief.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik blow niet. Waarom ik het niet doe?

*Er lijkt me geen reet aan.
*Dure hobby.
*Bovendien kan ik niet roken; laat staan een joint.
Open dan een eigen topic ipv vragen te beantwoorden die niet gesteld worden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:33
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
De reden die de ts noemt klinkt heel herkenbaar. Ik ben een persoon die zich druk kan maken om alles en ik zie het als een soort uitweg om even weg te zijn van alles waar ik me soms veel te druk om kan maken. Ik ben me bewust van het feit dat het geen problemen oplost en dat ik dat zelf moet doen. Echter af en toe even weg zijn van alle hedendaagse beslommeringen vind ik wel heel fijn.

Daarnaast helpt het me om te ontspannen. Zoals gezegd kan ik me druk maken om de kleinste dingen en het helpt me om dit wat minder te doen. Helaas heeft het als groot nadeel dat m'n concentratievermogen er door achteruit gaat en ik minder goed dingen kan onthouden. Echter, dingen opschrijven werkt heel goed om ze te onthouden en een iets minder concentratievermogen neem ik dan maar voor lief.
Ik blow niet zó frequentief en lang dat ik er een minder concentratievermogen door heb maar in de rest van je post herken ik mezelf terug. Piekeren doe ik nogal vaak, ook wanneer ik dit liever niet doe, blowen zorgt ervoor dat ik even helemaal nergens aan denk. Vandaar ook dat ik het jammer vindt dat ik op dit moment geen wiet in huis heb want dat peikeren komt de laatste dagen op een hoogtepunt (kan er zelfs niet meer door slapen). Achja, binnenkort maar even halen.
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een hele lange tijd elke dag geblowd. Eigenlijk voornamelijk omdat het kon en ik het heel fijn vond om alles van me af te schuiven. Op een goed moment kwam ik er achter dat het geen zin heeft om alles van me af te zetten. Ik creëerde er eigenlijk alleen maar meer problemen mee zonder dat ik iets oploste of afmaakte. Dat besef heeft er voor gezorgd dat ik inzag dat het anders moest.

Het krijgen van een vriendin gaf uiteindelijk de doorslag. Immers wie wil er nou iemand die elke dag stoned op de bank komt hangen en nergens zin in heeft.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:45
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Tsja, het is natuurlijk ook niet voor niets dat er steeds meer mensen problemen hebben met de gevolgen van frequentief blowen, het maakt je lusteloos.

Mijn probleem is dat ik van mezelf wat lusteloos ben @ the moment en dan zin krijg in dingen die me een beetje afleiding geven van dat gevoel. Dingen oplossen en afmaken is niet mijn sterkste kant helaas, ik houd nogal van uitstellen
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 20:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tsja, het is natuurlijk ook niet voor niets dat er steeds meer mensen problemen hebben met de gevolgen van frequentief blowen, het maakt je lusteloos.

Mijn probleem is dat ik van mezelf wat lusteloos ben @ the moment en dan zin krijg in dingen die me een beetje afleiding geven van dat gevoel. Dingen oplossen en afmaken is niet mijn sterkste kant helaas, ik houd nogal van uitstellen
Offtopic: Dat blowen je lusteloos kan maken wil ik uit ervaring wel van je aannemen. Dat er steeds meer mensen problemen hebben met de gevolgen van fequentief blowen echter niet omdat hierover cijfers ontbreken en je het dus simpelweg niet kunt vaststellen. Dat er mensen door in de problemen komen is ongetwijfeld zo maar het is slechts een klein deel van de bevolking. Dat de alcohol cijfers veel verontrustender zijn verbaasd niemand maar daar hoor je geen hond over.

bron. Zie pagina 45

Dit is echter niet de strekking van het topic.


Dingen uitstellen ken ik maar al te goed. De ervaring leert me dat het in de regel alleen maar tot meer ellende leid. Zodra drugsgebruik (in welke vorm dan ook) je afleiding hiervoor moet zijn moet je jezelf toch eens gaan afvragen of je verstandig bezig bent en of het niet eens tijd word om op z'n minst te gaan minderen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:01
StIpse
StIpse is offline
Citaat:

Dingen uitstellen ken ik maar al te goed. De ervaring leert me dat het in de regel alleen maar tot meer ellende leid. Zodra drugsgebruik (in welke vorm dan ook) je afleiding hiervoor moet zijn moet je jezelf toch eens gaan afvragen of je verstandig bezig bent en of het niet eens tijd word om op z'n minst te gaan minderen.
Ook zelf meegemaakt. Wat je gebruikt maakt niet uit, het effekt telt. Totdat je erachter komt dat je jezelf belazert. Wel veel steun aan m'n ouders gehad. Nu kies ik heel bewust voor m'n eigen gevoel. Wordt door anderen niet in dank afgenomen, maar het is MIJN leven. Minderen..., voor mij werkt het niet, ben gestopt, alleen soms (nog niet eens 1x/mnd) even los. Maar die behoefte wordt ook steeds minder. Heb een paar goede klankborden en dat maakt een wereld van verschil!

Succes, want je doet het voor jezelf!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Vind je het stoer
in mijn vriendengroep is het "stoer" om juist niet te blowen

nee maareh, soms blow ik om gewoon goed stoned te worden en een lekker gek te doen, soms omdat ik gewoon gigantisch veel zin heb om te blowen (vooral icm met coke of speed), soms om de verveling tegen te gaan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:40
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Het is niet zo dat ik het te vaak gebruik want ik kan niet eens zeggen dat mijn gebruik regelmatig is. Het uitstellen zit in mijn aard en heeft ook te maken met wat problemen die ik heb in mijn privé omstandigheden.

Maargoed, om even op je OT standpunt te reageren: feit is wel dat er steeds meer rotzooi in wiet wordt gestopt waardoor het verslavende effect groter is, dit kun je volgens mij niet meer ontkennen tegenwoordig.


De wiet helpt voor mij alleen maar af en toe om afstand te nemen van de dagelijkse sleur of vervelende shit. Hoewel ik ook wel weet dat dit soms juist averechts werkt aangezien het roken van een joint de emotie die je op dat moment hebt versterkt.
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 10:41
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
ontspannend
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Open dan een eigen topic ipv vragen te beantwoorden die niet gesteld worden.
Wordt boos!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 17:25
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Offtopic:
Citaat:
Wordt boos!
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 00:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vroeger om hard stoned te worden, tegenwoordig om leuke dingen leuker te maken en de sfeer te verbeteren. Muziek is intenser, tekenfilms grappiger, vrienden nog gaver.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 18:01
Caster
Avatar van Caster
Caster is offline
Ik doe t voor de lekker, hoewel ik het zelf zo niet noem. Ik noem het gewoon chill. Toen ik begon deed ik het omdat ik nieuwsgierig was, maar vooral voor de andere smaak dan gewone rook.
Nu blow ik niet veel, maar draai wel mijn eigen joints.

Ik merk wel dat als ik iets van een maand niet heb geblowed en dat vergelijk met wanneer ik de dag ervoor heb geblowed zie ik toch wel een groot verschil met gevoelens. Als ik dus zon maand niet heb geblowed begin ik weer echt zon pubertje te worden, veel drukker enzo. Als ik heb geblowed of kort daarvoor heb ik altijd echt een schijthekel aan kinders die stoer doen. Dan moeten mensen al helemaal niet te druk doen, energierijk is natuurlijk wel leuk om te lachen ;-) .

Jullie zijn allemaal wel minstens 17 jaar! Dan ben ik al wel wat jonger, dus blow ik waarschijnlijk wat minder en ook met andere redenen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 18:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tegenwoordig blow ik niet zoveel meer, maar in de tijd dat ik regelmatig blowde, was dat om beter te kunnen slapen, de gezelligheid en om me wat minder deprie te voelen. Hoewel dat laatste niet altijd goed uitpakte, omdat het je gevoel ook juist kan versterken. Slapen ging perfect op wiet. Als ik tegenwoordig blow, is het 'voor de gezelligheid'. Ik wil het niet meer als uitvlucht gebruiken, en daarbij merkte ik dat mijn geheugen slecht werd... En dat combineert niet met studie..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2008, 18:48
Caster
Avatar van Caster
Caster is offline
Ik leer zelf fantastisch met een beetje wiet, dan ben ik veel gemotiveerder. Maar als het echt om studie gaat zal het wel een stuk slechter werken.
En met regelmatig blowen bedoel je dan 1 per week?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 15:49
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Offtopic:
Citaat:
Vandaar ook dat ik het jammer vindt
Als we toch bezig zijn.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 16:01
Verwijderd
Ik blow gewoon als ik 's avonds niks te doen heb, ga ik lekker blowen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 12:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik leer zelf fantastisch met een beetje wiet, dan ben ik veel gemotiveerder. Maar als het echt om studie gaat zal het wel een stuk slechter werken.
En met regelmatig blowen bedoel je dan 1 per week?
Met regelmatig bedoelde ik zo'n 4 a 5 keer per week. Soms vaker, soms wat minder, maar gemiddeld zoiets ;p Studie en blowen gaat bij mij ook niet samen omdat de hele wereld me onverschillig laat als ik stoned ben. Ik heb dan helemaal geen zin me aan te zetten tot het bestuderen van teksten.. ;o
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 23:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik leer zelf fantastisch met een beetje wiet, dan ben ik veel gemotiveerder. Maar als het echt om studie gaat zal het wel een stuk slechter werken.
En met regelmatig blowen bedoel je dan 1 per week?
Dat je je er beter door kan concentreren zit in je hoofd. Je denkt dat het zo is maar in werkelijkheid wordt je door het minste of geringste afgeleid. Bovendien is het zo dat je korte termijn geheugen er veel slechter onder word. Dit heeft invloed op je leerprestaties omdat dat wat niet in je korte termijngeheugen terecht komt ook niet in je lange termijn geheugen komt. Of je nou aan het leren bent voor een proefwerk op de middelbare school of bezig bent met een belangrijk tentamen of je afstudeerproject maakt uiteraard geen fuck uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 15:39
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Tsja en daarmee wijs je iedereen gelijk op het minpunt van blowen! Toch blijft het gevoel van lekker chill, relaxed de dag confronteren overheersen voor mij Het is trouwens echt een belachelijke gedachte dat wiet geïllegaliseert zou worden en de coffeeshops zouden moeten sluiten, niet?
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 15:51
Verwijderd
geen flauw idee hoe het is begonnen en waarom ik het nog steeds doe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2008, 19:41
Diplex
Avatar van Diplex
Diplex is offline
Ik vind mezelf nog jong om te beginnen, ik ben er zelf nooit van plan om er te beginnen. Ik heb met me ouders een afspraak gemaakt dat ik nooit zal beginnen met roken, etc.

Je verpest deels van je leven ermee, je hebt er helemaal niks aan. Misschien een beetje chillend, maar dat gaat natuurlijk na een paar minuutjes verdwijnen.

Ik kan er gewoon helemaal niet mee beginnen, ik weet dat het me schoolcariérre helemaal zal verpesten. Ik wil een goede toekomst hebben en niet roken of blowen. Voor mijn: Laat staan!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 19:45
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Meestal blow ik omdat ik er gewoon zin in heb. Net zoals ik zin kan hebben in chocola.
Het lijkt soms een gewoonte om een joint te draaien, maar ik doe het altijd omdat ik het lekker vind. Ook om gewoon even te chillen, m'n hoofd even uitroken bij wijze van.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 12:17
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb geen problemen met de werkelijkheid. Ik heb gewoon af en toe zin om gewoon apatisch op de bank te hangen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 15:47
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Lees hier ook reacties van mensen die überhaupt niet blowen dus kan die van mij er ook wel tussen.

Ik heb op mijn 11e voor het eerst geblowd, omdat het natuurlijk stoer was en omdat de jongens waar ik mee omging toen al 16 waren. Je moet wel een beetje meekomen met die gasten dacht ik toen.

Blowen op zich beviel natuurlijk wel, alleen deed het dan eens in de 2 weken, of eens in de maand. Dat is veranderd naarmate ik ouder werd, toen ging ik alleen maar meer blowen. Toen was het meer voor het relaxte gevoel, ik probeerde geen problemen te ontlopen of iets dergelijks.

Totdat ik vorig jaar in februari op 19 jarige leeftijd ineens van alle vormen van blowen last kreeg in de borst en dergelijke. Eerste keer gebeurde het toen ik net een waterpijp (met extension, gevuld met Irish whiskey) had gerookt, altijd wel waterpijpen gerookt, nergens last van, maar dat was de laatste keer aan de bong. Toen een voorstelling bezocht van Jörgen Raymann, van te voren een blunt gedraaid en gerookt, weer hetzelfde klote gevoel. Niks van de show meegekregen uiteindelijk. Blunts draai ik meestal puur, dus dan maar geen blunts roken dacht ik. Vanaf dat moment ging het alleen maar slechter, bij elke blow die ik rookte kreeg ik het weer, dus ben ik alleen maar hash gaan roken (hardleers en koppig he ).

Na een tijdje alleen maar hash te hebben gerookt, ging het gewoon goed, maar een paar weken hash ging me vervelen, dus draaide ik een mix met iemand. Weer precies hetzelfde gevoel in de borst, zeurende pijn ook in de luchtwegen tot aan m'n longen, hartkloppingen etc. Naar huis proberen te rijden in de auto, maar heb over dat stukje van 10 km ruim 3 uur gedaan omdat al m'n spieren vast sloegen en ik niet eens meer normaal kon zitten.. Vanaf dat moment geen enkel stofje THC meer in m'n lichaam gehad, wat de eerste weken wel op een afkicken leek. Nu, bijna een jaar later, nog steeds gestopt (met blowen dan ) en verwacht het ook niet gauw meer te doen.

Nja, om een lang verhaal kort te maken, blowen is echt relaxt, zolang het lichamelijk draaglijk is voor de gebruiker. Na 8 jaar wèl te hebben geblowd en ineens zo'n ommeslag, heel bizar. Nooit ziek geworden van blowen or whatsoever, en ineens dat. Ach, misschien is het zo alleen maar beter geweest, in ieder geval voor mijn bankrekening
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 16:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Je verpest deels van je leven ermee, je hebt er helemaal niks aan. Misschien een beetje chillend, maar dat gaat natuurlijk na een paar minuutjes verdwijnen.
Oh, geen last van eigenlijk en vaak is het effect langer dan een paar minuutjes

Tja, waarom ik blow...
Omdat het chill is
Manier van denken wordt anders, muziek wordt beter en zelfs onderweg naar morgen wordt grappig
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 14:29
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Ik blow niet. Waarom ik het niet doe?

*Er lijkt me geen reet aan.
*Dure hobby.
*Bovendien kan ik niet roken; laat staan een joint.
Sorry, maar even uitgaande jouw reacties van het topic "Mensen die geen alcohol drinken";

Mensen die niet kunnen roken zijn echt mietjes!! Je weet niet wat je mist man als je nog nooit heb geblowd! Echt relaxt, je concentratievermogen gaat achteruit, but still, autorijden is the bomb!



Sorry forumbazen..
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 15:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Omdat het stoer is, en sinds ik het doe heb ik meer vrienden en chicks, dus werkt goed.

Al ga ik hier ooit nog wel eens ontopic reageren
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 18:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sorry, maar even uitgaande jouw reacties van het topic "Mensen die geen alcohol drinken";

Mensen die niet kunnen roken zijn echt mietjes!! Je weet niet wat je mist man als je nog nooit heb geblowd! Echt relaxt, je concentratievermogen gaat achteruit, but still, autorijden is the bomb!



Sorry forumbazen..
Ik ben blij dat je zelf al inziet dat dit niet echt de bedoeling is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 16:35
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Ik ben blij dat je zelf al inziet dat dit niet echt de bedoeling is.
Sorry, ik probeerde mezelf nog tegen te houden

Maar je snapt natuurlijk wel waar het sarcasme vandaan komt
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 21:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sorry, ik probeerde mezelf nog tegen te houden

Maar je snapt natuurlijk wel waar het sarcasme vandaan komt
Ik snap je sarcasme maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 21:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
omdat niet?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-12-2008, 00:29
Dice94
Dice94 is offline
Omdat ik nieuwschierig ben/was naar effect

Ben toch wel teleurgesteld, heb het zaterdag en zondag gedaan. Ik inaleerde ook niet nep ofzo, gewoon goed over je longen, moest er wel aardig door hoesten, later ook nog shot genomen..
Maar ik wordt gewoon niet stoned/licht in je hoofd/melig.
Zou nog wel hasj willen proberen, misschien heeft dat beter effect bij mij..
Wiet vind ik alleen niks.

Maar ik deed het dus om nieuwschierigheid..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik nieuwschierig ben/was naar effect

Ben toch wel teleurgesteld, heb het zaterdag en zondag gedaan. Ik inaleerde ook niet nep ofzo, gewoon goed over je longen, moest er wel aardig door hoesten, later ook nog shot genomen..
Maar ik wordt gewoon niet stoned/licht in je hoofd/melig.
Zou nog wel hasj willen proberen, misschien heeft dat beter effect bij mij..
Wiet vind ik alleen niks.

Maar ik deed het dus om nieuwschierigheid..
het is bij veel mensen zo dat ze de eerste paar keer niks voelen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 15:55
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
het is bij veel mensen zo dat ze de eerste paar keer niks voelen
Hmm.. Toch hoef ik het eigenlijk niet persee sinds ik het ook niet zo lekker vond of wat dan ook ..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 15:44
Woeste Woerd
Avatar van Woeste Woerd
Woeste Woerd is offline
Ik blow (alhoewel 4 maand clean nu) om even lekker te ontspannen. Even de spieren lekker losjes te hebben en dan gewoon even helemaal niks doen. Ook heerlijk om naar dingen met kleuren te kijken (vuurwerk, lichtborden 's avonds).
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 00:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
omdat ik bij wim zit
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 00:55
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
omdat ik bij wim blijf zitten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 01:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
wim je moet jezelf zoveel waarschuwingen gaan geven morgen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 01:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wim je moet jezelf zoveel waarschuwingen gaan geven morgen
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 17:52
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik blow omdat ik ff nergens aan wil denken, bijvoorbeeld het eeuwige gezeur en gezeik van mijn 'schoonmoeder'.. Omdat het relaxt is. Omdat ik dan heerlijk slaap 's nachts. Omdat ik het geld ervoor heb. Omdat het gezellig is om met veel vrienden te doen.
Helaas ken ik ook iemand die te ver is doorgeslagen; hij blowt op een dag waar ik een week of twee voor nodig heb (5-8 joints per dag), wil nooit iets doen behalve op de bank hangen of achter de pc zitten, heeft ook geen concentratievermogen enz. Ik ben blij dat het niet zover is gekomen bij de rest van de groep, maar ik weet wel dat ook onschuldige jointjes uiteindelijk veel schade kunnen veroorzaken...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:44
Verwijderd
ik blowde zo'n 2-3 jaar terug heel flink, zeg maar 1-2 gram de dag. ik weet eigenlijk niet zo heel goed waarom, het was meer een soort van gewoonte, daarvoor was het nog leuk, maar toen, als ik blowde, werd ik eigenlijk niet eens echt meer vaag, een beetje duf en dat was het eigenlijk, maar toch was het ergens wel lekker, maar niet meer zoals 5 jaar terug ofzo, toen ik nog echt zwaar stoned en high ervan kon worden.en toen ben ik er maar mee gekapt, want ja, wat had ik eraan. het geld was het niet eens waard, ookal koste het me maar een euro of 80 per maand ( ja ongeveer €2 de gram, thuisdealer de gekste. voordat ik die had was het trouwens 200 euro de maand makkelijk alleen aan wiet)

en ik ben blij nu gestopt te zijn, ik doe het af en toe nog eens, als ik zat en ofzo, maar missen doe ik het niet, en ik ben er wat actiever door geworden, vooral minder in mezelf gekeerd, door ermee te kappen, en daar ben ik blij om.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 23:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Om te kunnen slapen...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Om te kunnen slapen...
dat werkte op den duur niet meer bij mij
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 08:30
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dat slapen werkt dus heel raar bij mij, ik word wel moeier van blowen, maar dan kijk ik bijvoorbeeld startrek, en dan is de joint op voor het eind van de aflevering is nog niet nabij draai ik een nieuwe, en dan is de aflevering af en de joint niet op etc etc etc

En moesasji, was het bij jou dan letterlijk zo dat je in bed lag en niet kon tukken, of alleen dat je je bed niet in ging?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
dat werkte op den duur niet meer bij mij
Ik heb nooit jaren achter elkaar een paar gram per dag geblowd, misschien dat dat er mee samenhangt? Wiet staat bij mij meestal wel garant voor een goede nachtrust.. Ik word er lui, passief en slaperig van

Knap dat je na je intensieve gebruik gestopt bent, en fijn dat 't zo goed bevalt
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol zijn legale drugs wel zo goed?
Sharida
4 02-07-2012 17:28
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Algemene schoolzaken Geschorst wegens stoned zijn tijdens schooltijd...
SummerStar
49 11-06-2003 19:50
Lifestyle [Daar issie weer!:] Wat voorn opmerkingen heb jij allemaal te horen gekregen...
Verwijderd
364 18-04-2003 09:58
Drugs & Alcohol wiet schadelijk?????
lovesista18
51 24-01-2003 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.