Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 15:44
Verwijderd
Enne..
Wat deed je? Als je het kan herinneren...

Enne..
Hoe ging je daarna met de 'reacties' om enzo?







-x-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 15:45
Verwijderd
uhm... mag ik daar op terug komen..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:11
nps
Avatar van nps
nps is offline
*ladida*
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:12
Verwijderd
zuipverhalen zijn echt boring
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:15
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik ben één keer in mijn leven op een feestje geweest (na groep 8 that is) en dat was ook wel genoeg. Op dat ene feestje heb ik toen al het eten opgegeten, dus als je dat misdragen noemt, ja dan wel!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:16
Verwijderd
haha over eten gesproken, ik heb een keer aan 6 mini snacks ofzo geproefd en teruggelegd voordat ik een lekkere had
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:17
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
neuh niet echt, ben nog nooit echt vreselijk bezopen geweest
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:17
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
a new nose schreef op 11-07-2003 @ 17:16:
haha over eten gesproken, ik heb een keer aan 6 mini snacks ofzo geproefd en teruggelegd voordat ik een lekkere had
wat is een "mini-snack"

btw je hebt PM
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:25
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Niet echt gigantisch misdragen ofzo, maar ik schijn wel vervelend te worden Zelfs erger dan normaal
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:38
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Nee... Ik ga nooit naar feestjes, of avonden...

[edit] Misschien morgen avond/nacht... Want dan gaan ze van me werk (ik dus ook, na een week zeuren en overhalen etc..) stappen. Tja en met een grote groep weet je nooit wat er gebeurt...[edit]

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:42
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ja. Héél erg. Zo erg dat ik het niet durf te vertellen.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Niet echt volgens mij, ik weet me altijd wel in te houden
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:54
Upke
Upke is offline
NOG niet...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Nothing schreef op 11-07-2003 @ 17:38:
Nee... Ik ga nooit naar feestjes, of avonden...
Ik dus ook niet eigenlijk. Ik vind ons schoolfeest altijd al verschrikkelijk. Maar ik word meestal overgehaald om tóch maar mee te gaan, maar ik vind er dus echt geen zak aan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:25
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Ja ik weet niet meer wat ik deed, maar je hoort dan van anderen dat je je een beetje hebt misdragen. eigenlijk is dat bij mij bij bijna elke fuif zo. Op een gegeven moment went de omgeving er wel aan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:26
Verwijderd
Eigenlijk ben ik aan het eind van feestjes altijd wel dronken, maar ik geloof niet dat ik me ooit écht misdragen heb (onder écht misdragen versta ik meisjes lastigvallen of ergens anders dan op het toilet in huis pissen)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:32
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
1 keertje heb ik me wel zwaar misdragen.
Is al een hele tijd geleden maar ik moet het nu nog steeds aanhoren van iedereen...
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:32
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 18:26:
Eigenlijk ben ik aan het eind van feestjes altijd wel dronken, maar ik geloof niet dat ik me ooit écht misdragen heb (onder écht misdragen versta ik meisjes lastigvallen of ergens anders dan op het toilet in huis pissen)
Ik misdraag me ook niet echt , ik wordt alleen veel te gezellig of ik kan geen stap meer verzetten van de dronkenheid.
btw ik ken mensen die zich echt misdragen hebben, zoals overgeven op plaatsen waar het niet hoort. Gelukkig weet ik me meestal wel te beheersen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 17:39
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ja dat was dit jaar met oud en nieuw, wat ik in mn vaste stamdiscotheek vierde. In het begin was het wel grappig, ik heb nog staan dansen met een vrouw van ver in de 40 op straat. Maar later sloeg het om, heb ik met een ongelooflijke trol staan zoenen en ook nog met mn exvriendinnetje. Bier over mensen heengegooid en ruzie met de politie gehad, waarna ik een half uur in een politiebusje heb gezeten met mn lamme kop.
Dat was allemaal niet zo leuk.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ja afgelopen 21 juni...

Kijk een beetje kleffen en zoenen enzo met een wildvreemde jongen op een feest met alleen maar jongeren, owke.. Maar met alleen maar "ouderen" is het toch een boel genânter
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:45
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-07-2003 @ 18:41:
Kijk een beetje kleffen en zoenen enzo met een wildvreemde jongen op een feest met alleen maar jongeren, owke.. Maar met alleen maar "ouderen" is het toch een boel genânter
die ouderen... dat is dus de reden waarom ik nooit zulke dingen mee maak!
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 11-07-2003 @ 18:45:
die ouderen... dat is dus de reden waarom ik nooit zulke dingen mee maak!
Nou ja ouderen.. Was een djembé-feest, dus merendeel was "familie-van"..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:54
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-07-2003 @ 18:49:
Nou ja ouderen.. Was een djembé-feest, dus merendeel was "familie-van"..
ah zo, ik ga dus meestal gewoon met 30+ers uit
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:14
Verwijderd
Het is weleens voor gekomen dat de uitsmijter me naar de taxi heeft moeten dragen, en dat ik daarna slapend in de tuin werd aangetroffen door mijn ex en nog wat vrienden..
Wat er daarvoor allemaal nog is gebeurd laat ik liever achterwege!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:15
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 11-07-2003 @ 18:07:
Ik dus ook niet eigenlijk. Ik vind ons schoolfeest altijd al verschrikkelijk. Maar ik word meestal overgehaald om tóch maar mee te gaan, maar ik vind er dus echt geen zak aan.
Haha, begin niet oevr schoolfeesten. Ik vond de muziek zo vreselijk dat ik daar stond met de discman...
Waarom leren ze nou niet op een schoolfeest ook een keer punk of rock of iets in die richting te draaien op zo'n avond...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 18:32
Verwijderd
all the time, baby...

geen zin om verdere toelichting te geven...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Nothing schreef op 11-07-2003 @ 19:15:
Haha, begin niet oevr schoolfeesten. Ik vond de muziek zo vreselijk dat ik daar stond met de discman...
Waarom leren ze nou niet op een schoolfeest ook een keer punk of rock of iets in die richting te draaien op zo'n avond...
omg wat triest zeg!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:32
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nee, ik kan me altijd redelijk goed gedragen, ik weet wat mijn grenzen zijn en als ik voel dat ik daar overheen ga dan stop ik met drinken, als ik af en toe van die jonge meiden zie die niet meer kunnen lopen of de slet uit hangen denk ik bij mezelf "die moeten een alcohol verbod krijgen"
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Mja wel eens een klein beetje, maar niet echt noemenswaardig
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 11-07-2003 @ 20:17:
omg wat triest zeg!


Er wordt nooit dat soort muziek gedraaid op schoolfeesten omdat alto's het hele jaar door al zichzelf kunnen zijn...nou één avondje voor de gewone mensen moet er toch wel afkunnen?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Nothing schreef op 11-07-2003 @ 19:15:
Haha, begin niet oevr schoolfeesten. Ik vond de muziek zo vreselijk dat ik daar stond met de discman...
Waarom leren ze nou niet op een schoolfeest ook een keer punk of rock of iets in die richting te draaien op zo'n avond...
Hehe weet je hoe cool. Bij ons op school hoogstens 3 rocknummers op avond, altijd Nirvana, RATM en Offspring. Laatste schoolfeest kei mooie pit gebouwd, werd RATM afgebroken en werd er geen rock meer gedraaid omdat het er te hard aan toe ging
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:43
Verwijderd
Volgens mij niet....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:44
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-07-2003 @ 20:17:
omg wat triest zeg!
Wat nou joh, als ik dat wil lekker boeiend!! Jij hebt er toch geen last van!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 11-07-2003 @ 20:42:
Hehe weet je hoe cool. Bij ons op school hoogstens 3 rocknummers op avond, altijd Nirvana, RATM en Offspring. Laatste schoolfeest kei mooie pit gebouwd, werd RATM afgebroken en werd er geen rock meer gedraaid omdat het er te hard aan toe ging
Guttegut.
Een pit bouwen bij een feest is irritant. En het effect wordt dan nog eens versterkt door mensen die gericht gaan lopen meppen e.d. Dus eigenlijk moet je gewoon niet zeuren. En het zijn op dat soort feesten idd ook altijd dezelfde nummers. Hoe vet ik RATM ook vind, Killing In The Name heb ik nou ook wel een keer gehoord.

Rot voor je dat korelatie d'r niet meer is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:45
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-07-2003 @ 20:42:
Hehe weet je hoe cool. Bij ons op school hoogstens 3 rocknummers op avond, altijd Nirvana, RATM en Offspring. Laatste schoolfeest kei mooie pit gebouwd, werd RATM afgebroken en werd er geen rock meer gedraaid omdat het er te hard aan toe ging
Aaaah, das jammer. Hard is juist goed!! Lekker ff uit je dak gaan. ookal is het maar voor heel eventjes...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Glow schreef op 11-07-2003 @ 20:45:
Guttegut.
Een pit bouwen bij een feest is irritant. En het effect wordt dan nog eens versterkt door mensen die gericht gaan lopen meppen e.d. Dus eigenlijk moet je gewoon niet zeuren. En het zijn op dat soort feesten idd ook altijd dezelfde nummers. Hoe vet ik RATM ook vind, Killing In The Name heb ik nou ook wel een keer gehoord.

Rot voor je dat korelatie d'r niet meer is.
Het probleem ligt vooral bij de mensen die gericht gaan lopen duwen/ de zijduwers. Die duwen iedereen terug erin met zon tering vaart dat je bijna wel op je bek moet pleuren. Als je gewoon een beetje afstand neemt is er niks aan de hand. Gun "ons" ook 10 minuten plezier.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 19:47
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 20:41:


Er wordt nooit dat soort muziek gedraaid op schoolfeesten omdat alto's het hele jaar door al zichzelf kunnen zijn...nou één avondje voor de gewone mensen moet er toch wel afkunnen?
Ik weet niet hoor maar elke school is anders. En lekker boeiend had jij er last van??? NEE. Oke dat is dan mooi opgelost...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:57
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Nothing schreef op 11-07-2003 @ 19:15:
Haha, begin niet oevr schoolfeesten. Ik vond de muziek zo vreselijk dat ik daar stond met de discman...
Waarom leren ze nou niet op een schoolfeest ook een keer punk of rock of iets in die richting te draaien op zo'n avond...
Waarom ga je dan???

En ik zou je een tering schop verkocht hebben, ga maar iemand anders z'n feestje vergallen met je discman.

Maar wie ben ik
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:59
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-07-2003 @ 20:57:
Waarom ga je dan???

En ik zou je een tering schop verkocht hebben, ga maar iemand anders z'n feestje vergallen met je discman.

Maar wie ben ik
Het was een EINDfeest van SCHOOL en ik heb daar misschien 1 min gestaan (met mijn discman dan)... Damn wat maken jullie er een groot probleem van zeg...

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:12
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb met oud en nieuw een jongen eens keihard in zn nek gebeten. En dan echt hard. Het jong mag me nog steeds niet nu.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:33
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Ik was bij de verjaardag van een super goede vriendin, en er was veel alcohol... Naja, ik dacht geloof ik: ik leef me eens uit.
En wat kwam ervan, ik had alles ondergekotst, van de wc tot en met de tuin. Iedereen voor me zorgen enz. Was wel lief opzicht
Minder was alleen dat ze me hebben gefilmd toen ik aan het kotsen was...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:34
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik niet.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:43
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
ik heb me met op een feessie noggal raar gedragen eerst alle drank opgedronken zo ongeveer en toen achter in de tuin gekotst
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:44
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 11-07-2003 @ 21:43:
ik heb me met op een feessie noggal raar gedragen eerst alle drank opgedronken zo ongeveer en toen achter in de tuin gekotst

Hallo madame de lotgenote
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:46
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ben een keer op een feestje met m'n kleren aan in het zwembad gesprongen
Toen de eigenaren van het zwembad erachter kwamen, moest ik droge kleding van dochterlief aantrekken, 'omdat ik anders kou zou vatten'. Ik schaam me nog steeds dood als ik eraan denk..

Situatie:
Ik: ik heb geen zwemspullen bij me
Hij: ik ook niet
Ik: het is best warm, we kunnen ook met onze kleren aan erin springen, dat droogt straks wel weerl
Hij [enthousiast]: ja, waarom niet?
Ik: nou kom op dan
Hij: ja maar dan staat iedereen zo raar te kijken
Ik: als ik eerst spring, kom jij dan ook?
Hij: ja
Ik spring in het water
Hij komt dus niet..

Tja ik was een naief 12-jarig meisje
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:46
Verwijderd
Nee, ik ben gelukkig niet zo asociaal.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:00
Verwijderd
Ik ben de ideale schoonzoon.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:04
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-07-2003 @ 22:00:
Ik ben de ideale schoonzoon.

Grapjas
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 11-07-2003 @ 22:04:
Grapjas
Ik ben serieus
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:08
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
50
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.