Oud 09-06-2006, 17:03
mini89
mini89 is offline
'k was eigenlijk van plan om daar m'n haar eens mee te wassen, maar heeft iemand ervaring?
ik heb donkerblond/bruin haar, heeft het dan effect?
en was je het er weer uit of groeit het uit?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:06
Verwijderd
Het is toch alleen maar shampoo...? Daar valt weinig aan uit te groeien of te wassen, volgens mij...volgens mij kleurt het je haar nl niet eens. (Als het hetzelfde is als dat ik een keer van mijn zusje heb gebruikt dan iig...ik heb blond haar (niet heel licht, maar ook niet enorm donker) en ik merkte niets aan mijn haar. (Sowieso is het geen verf of iets, maar verder merkte ik ook niets.))
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:07
mini89
mini89 is offline
dat weet ik dus geen eens! kan iemand mij vertellen wat het dan wel doet? (sorry dat dit waarschijnlijk allemaal hele domme vragen zijn )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:08
Verwijderd
Volgens mij doet het weinig. Hoogstens dat je het het blonde wat meer benadrukt, maar daar heb ik geen ervaring mee. Misschien beschrijven ze het op de fles?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 17:16
mini89
mini89 is offline
'k vond net op internet dit:
Andrelon Zomerblond shampoo is speciaal ontwikkeld voor blond haar. Blond haar is op z'n mooist als de zon er mee gespeeld heeft. Het heeft dan natuurlijke gouden highlights en verschillende kleurnuances. Deze shampoo bevat kamille-extract dat bekend is om haar verhelderende eigenschappen en milde, verzorgende werking. Zichtbaar effect: 86% van de vrouwen heeft na gebruik een zonneglans waargenomen in het haar (*consumententest uitgevoerd onder 245 vrouwen met blond tot lichtbruin haar).
volgens mij is het niet erg geschikt voor mijn haar...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 19:48
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Ik heb het vorig jaar ook gebruikt. Ik heb geen enkel verschil gemerkt.
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Volgens mij kan je het gewoon gebruiken hoor. Ik gebruik die omdat ik hem lekker vind ruiken. Ik ben blond, maar merk er echt geen verschil mee.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 09-06-2006 @ 20:15 :
Volgens mij kan je het gewoon gebruiken hoor.
Natuurlijk kun je het gebruiken, het heeft alleen geen effect, op donker haar nog minder dan op licht haar.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:40
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik heb het vorig jaar ook geprobeerd, en merkte totaal geen verschil (heb donkerblond haar)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 23:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gewoon weer een reclametrucje, zogenaamd speciale shampoo voor blond haar. Je haar wordt er niet blonder door en dat is ook niet de bedoeling.
Maar het is wel fijne shampoo.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 02:50
Verwijderd
Citaat:
black pear! schreef op 09-06-2006 @ 19:48 :
Ik heb het vorig jaar ook gebruikt. Ik heb geen enkel verschil gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 08:17
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
black pear! schreef op 09-06-2006 @ 19:48 :
Ik heb het vorig jaar ook gebruikt. Ik heb geen enkel verschil gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 11:05
mini89
mini89 is offline
'k ga het maar niet proberen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 11:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2006 @ 20:23 :
Natuurlijk kun je het gebruiken, het heeft alleen geen effect, op donker haar nog minder dan op licht haar.
In de zin dat je dus niet bang hoeft te zijn dat je haar ineens een stuk lichter wordt Het werkt echt voor geen meter wat dat betreft, ik gebruik hem alleen omdat ik hem lekker vind ruiken en er goed tegen kan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 12:15
Anetj
Anetj is offline
Bij mij werkte het wel, het wordt gewoon iets sneller licht door de zon.
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:26
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Mijn vader heeft grijs haar en die had perongelijk zijn haar met dat spul gewassen en toen kwam er zo'n gele gloed overheen
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:59
mar87
mar87 is offline
Oh die shampoo heb ik ook wel ooit gebruikt maar 't werkte bij mij helemaal niet.
Mijn haar werd niet blonder. En verder vond ik het geen fijne shampoo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 17:55
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
je merkt nauwelijks verschil, hoogstens als je haar in de zomer 'iets' lichter word.. dat het dan ook wat meer lichter word, maar dat is nauwelijks merkbaar

Ik vond het wel fijne shampoooo.. (vooral omdat het juist geen 'voor vet of droog haar' shampoo is..)
Maar bij de kruitvat heb je ook een goedkoper merkje.. (en ruikt hetzelfde, en voelt hetzelfde aan op je haar enz..)

Ik heb namelijk die shampoo een half jaar ofzo gebruikt.. En steeds afwisselent het merk en dan weer de goedkope kruitvat 'zomerblond' shampo
__________________

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 19:09
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
dark*dizzie* schreef op 10-06-2006 @ 15:26 :
Mijn vader heeft grijs haar en die had perongelijk zijn haar met dat spul gewassen en toen kwam er zo'n gele gloed overheen
Zo heeft mijn vader heeft een tijdje lang zijn haar met antiklit gewassen!
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 15:07
JessieL
JessieL is offline
Ik heb het ook gebruikt en merkte wel verschil. Maar mijn haar is dan ook geverfd, mss dat het dan wat uit maakt.
Om je een idee te geven, toen ik het gebruikte vroeg iemand mij of ik mijn haar blonder had geverfd........
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 15:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb bruin haar en merkte niks
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 20:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mja, ik hbe het laatst gebruikt, mijn haar is nog een beetje rood van de laatste verfbeurt, en toen kwamen mijn natuurlijke blonde plukken veel mooier uit. Ik vind het nu al heerlijk. Heb het gekocht voor als mijn numalige shampoo op is.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:09
Verwijderd
't Is gewoon shampoo voor blond haar. Het verft niets, kleurt niets. Gewoon shampoo (Ik heb hem ook.)

Je hebt wel nog een ander merk, John Frida ofzo, dat kleurt geloof ik wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:12
supernova
Avatar van supernova
supernova is offline
als je je haar een beetje blond wil maken kun je beter blondspray gebruiken, die van de kruidvat is tof.

gewoon op je haar splashen, en als de zon er op schijnt gaat het ontkleuren. werkt goed, is niet erg gezond voor je haar..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:14
GirlOnTheMove
Avatar van GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
Bij mij werkte het wel, ik werd na elke wasbeurt blonder. Maargoed ik was dan ook geblondeerd dus mijn haren waren poreus, en dan pakt het sneller
__________________
OMG high five!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:19
jettje
Avatar van jettje
jettje is offline
bij mij werkt het echt heel erg goed!
ik gebruikte zomerblond eerst, maar toen kocht mn moeder Anderelon Stralend Blond en die werkt nog veel beter, na elke wasbeurt wordt het steeds wat blonder, maar dan meer met soortvan highlights. Dus ik raad je Stralend blond meer aan. en hij ruikt lekker!
KUS
__________________
kauw kauwgom
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:39
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik vind zomerblond juist lekker ruiken. Hij ruikt namelijk naar de zonnebrandolie die ik als kind altijd gebruikte , en die was zo fijn .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 20:56
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben blond maar bij mij hielp het weinig. Ik gebruik nu al heel lang Sheer Blonde van John Frieda, stuk duurder maar helpt ook veel beter.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 22:20
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Wat krijg je als je roodgeverfd haar met deze shapmoo wast? Haar met roodgoude en lichtblonde plukken, I totally love it right now .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 23:57
Verwijderd
Ik merkte eigenlijk wel een beetje dat mn haar iets lichter werd (van nature ben ik donkerblond)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 00:01
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-06-2006 @ 22:09 :

Je hebt wel nog een ander merk, John Frida ofzo, dat kleurt geloof ik wel een beetje.
klopt, maar John Frieda shampoo's zijn wel best duur.. dat is dan weer minder, maarja, als je echt goeie shampoo wil!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 20:07
nati
nati is offline
Guhl heeft toch verf-shampoos?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 20:14
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Die shampoos voor bruin haar werken wel bij mij
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 20:16
slaagroom
slaagroom is offline
john frieda is misschien duur maar hij is zo fijn en je haar wordt er super mooi van dus om die paar euro hoef je het niet te laten

zomerblond geeft je haar een blonde gloed, maar de kleur veranderd er niet door hoor
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 20:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb n andere blondeer shampoo.. en het BLEEKT je haar.. het haalt de kleur er juist UIT... dus dat kan je er niet uitwassen en als je op n andere shampoo overstapt groeit het uit ja..
maar tis stukken minder aggressief dan waterstofperoxide
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
nati schreef op 06-07-2006 @ 20:07 :
Guhl heeft toch verf-shampoos?
Ja, ik het zoiets staan.

Ook iets voor blond haar. Colorshine ofzo, is een soort schuim.
Heb zelf vrij donker haar en zag later dat het eigenlijk voor haar was wat al blond was.

Gebruik het soms weleens in wat plukken. Je ziet dan dat die iets lichter wordt. Net alsof dat door de zon is gebeurd zeg maar, maar niet echt duidelijke highlights ofzo, maar dat wil ik toch niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 22:49
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
die blondshampoos zijn ervoor om je blonde haar mooi te houden, niet om blond haar te krijgen. om te voorkomen dat er zo'n grauwe gloed over komt enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 09:59
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lente schreef op 07-07-2006 @ 22:49 :
die blondshampoos zijn ervoor om je blonde haar mooi te houden, niet om blond haar te krijgen. om te voorkomen dat er zo'n grauwe gloed over komt enzo.
Met elke willekeurige goede shampoo komt er als het goed is geen gruawe gleod over je haar. Het punt is meer dat er zo veel prutzooi op de markt is. Wat gezond haar betreft raad ik iedereen de shampoos van de boidyshop aan. Ik kan dat zelf niet meer gebruiken, omdat mijn haar daar zo ontzettend zacht van wordt dat al mijn haardspullen er uit glijden, ik kan dan alleen nog maar los haar dragen. Maar als dat je probleem is, is the Body Shop volgens mij het beste antwoord. Is nog diervriendelijk ook!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 12:16
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Meadow schreef op 08-07-2006 @ 09:59 :
Met elke willekeurige goede shampoo komt er als het goed is geen gruawe gleod over je haar.
dat komt ook niet door de shampoo hoor. maar bijvoorbeeld door de zon of zwemmen enzo, zeker als je geverfd blond haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 15:36
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lente schreef op 08-07-2006 @ 12:16 :
dat komt ook niet door de shampoo hoor. maar bijvoorbeeld door de zon of zwemmen enzo, zeker als je geverfd blond haar hebt.
Dan nog, als je een fatsoenlijke shampoo gebruikt overkomt dat je niet. Met gekleurd haar weet ik niet niet, maar met "normaal" haar zou dat niet moeten mogen gebeuren.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 19:01
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Mwoa, dat John Frieda spul werkt bij mij net zo min als zomerblond. Niet dat ik er vanuit ga dat mijn haar ineens 10 tinten lichter is (alsjeblieft niet), maar Zwitsal maakt m'n haren stukken zachter en glanzender.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 17:35
bijdehand
bijdehand is offline
Citaat:
mini89 schreef op 09-06-2006 @ 17:03 :
'k was eigenlijk van plan om daar m'n haar eens mee te wassen, maar heeft iemand ervaring?
ik heb donkerblond/bruin haar, heeft het dan effect?
en was je het er weer uit of groeit het uit?
het helpt niet echt; ik heb zelf ook donkerblond haar maar het werkt niet mijn haar is nog net zo. ik heb alleen wat lichtere plukken maar die heb ik altijd door de zon.
__________________
whatever it takes, I know I can make it true
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 23:12
Lanmartha
Lanmartha is offline
Ik heb een keer een shampoo gebruikt die je haar blonder zou maken. (Ik ben van mezelf blond) Het was een ander merk, geen idee meer welk merk, maar mn haar werd er enkel een stuk minder glanzend enzo van. En ook absoluut niet lichter. Maar misschien verschilt het per haartype en ook het merk..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 17:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Van John Frieda wordt je haar ook niet lichter, dat beweren ze ook nergens.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 21:43
Confus1oN
Confus1oN is offline
ik gebruik die shampoo ook altijd, volgens mij krijg je der een beetje een blonde glans van... of misschien verbeeld ik me dat en is mn haar gewoon altijd zo mooi glanzend en zacht

PS. ik heb normaal donkerblond haar, tegenwoordig blonde highlights erin.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 11:23
badeenT
badeenT is offline
T werkt, maar alleen als je daarna in de zon bent
__________________
Beautiful disaster
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle De Nieuwste Bezittingen Die Gij Heeft Verworven Topic.
CharismaticBass
500 26-06-2004 14:22
Lifestyle Vertel het nu maar aan Herm! Wat heb je nieuw?
Verwijderd
499 15-06-2004 00:28
Lifestyle My favourite thing!
Verwijderd
155 16-05-2004 12:53
Lichaam & Gezondheid haar verandert.
Giovanna
8 10-05-2004 21:58
Lichaam & Gezondheid welke shampoo is goed voor je haar
bayirgul
31 28-04-2004 14:15
Lifestyle je laatste aanwinst
Susanne
500 21-04-2004 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.