Oud 12-11-2012, 20:47
Scratch
Scratch is offline
ik ben een jongen van 16 en een hele tijd terug was ik met een meisje bezig.
na een paar maanden heb ik der verteld dat ik haar leuk vind omdat we zoveel gemeen hebbe en dat hebben we nog tot de dag van vandaag. het is zo een meisje die sinds der kindertijd nog geen vriendje heeft gehad en nog niet echt geinteresseerd is in jongens en in 1 keer de goeie tege het lijf wil lope "net als haar moeder".

nadat ik vertelde dat ik haar leuk vond heeft ze me afgewezen ookal vroeg ik niet eens echt om verkering of zo maar dat ik interesse had in haar en ik vroeg waarom en ze antwoordde: je bent gewoon niet mijn type.

laatst heb ik van der gehoord dat ze me vanaf begins af aan al als vriend heeft gezien en niet meer dan dat. tussedoor hebbe we ook een ruzie van 6 maanden ofso gehad omdat ik haar perongeluk vernoemd had in een ruzie met een vriendin van haar, maar daar heeft ze een paar maanden gelede haar excuses voor aangebode dat ze zo boos was om eigelijk helemaal niks.

Sindsdien vind ik haar weer ECHT leuk, ik vond haar altijd al leuk maar tis weer helemaal omhoog gekome was laatst nog bij der op bezoek en heb bij haar thuis 12 uur alleen maar zitte praten en gezellig gehad alles klikt gwn.

Mijn vraag is, ben ik haar type gewoon nu niet omdat ze nie echt met jongens nog bezig is of dit nog nie echt een gepaste leeftijd is (ze is 15) en of dat later gewoon nog kan verandere of ist mogelijk om wel haar type te zijn en hoe doe ik dat dan? Ik vind haar echt leuk en scheit weet dat er nog miljarden andere zijn maar boeit me geen ene flikker ik wil gwn voor haar gaan. tips/vrage? ben nie echt iemand die ze hoop verliest of het opgeeft dus me omlaag prate helpt denkik niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2012, 21:12
Verwijderd
Zoals je het brengt lijkt het er op dat ze je echt ziet als goede vriend waar ze mee kan praten en lol kan hebben en meer niet.

Ik zou niets forceren want dit kan averechts werken en gewoon een keer iets spontaans doen. Bijvoorbeeld als je door de stad loopt een tentje in duiken om wat te gaan drinken of wat te gaan eten. dat kan nooit kwaad, dat kan ook opgevat worden als gezelligheid, maar geeft toch weer een iets andere dimensie.

Als ze echt niet wil, kun je haar niet gaan dwingen om jou leuk te gaan vinden. Gevoelens zijn gevoelens en daar zul je je dan bij neer moeten leggen. Dan zou ik kiezen voor de leuke vriendschap waarmee je nog wel bij haar in de buurt kan zijn, dan de jongen die te hard probeert en daarmee ook wel een vriendschap kan verpesten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 23:04
Scratch
Scratch is offline
klopt, ik forceer niks en laat verder niks merken ik doe gwn chill en ga veel met der om of doe van die originele dingen die geen andere jongens doen. ze vind het leuk vrdr maar vraag me af hoe ik de lat wat hoger kan leggen zonder er me vriendschap mee te verneuke.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 09:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk niet dat het wat gaat worden. Ze heeft gewoon geen interesse in je. Dan kun je wel met haar om blijven gaan maar ik denk niet dat dat zal veranderen.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar die 'orginele' dingen die andere jongens niet doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 10:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
laatst heb ik van der gehoord dat ze me vanaf begins af aan al als vriend heeft gezien en niet meer dan dat.
Daar heb je je antwoord. Ze ziet je als een vriend en niet meer dan dat. Kleine kans dat dat gaat veranderen.

Friend zone dus:
Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 21:19
Scratch
Scratch is offline
nu niet nee maar daarom bedoel ik ook later hea. ECHT later, vaak gaan meisjes later nog door zo een veranderings periode heen dat ze andere smaken krijge over dingen en alles anders word zelfs hun persoonlijkheid. op die periode wil ik dan wachte.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 21:24
Scratch
Scratch is offline
Ik fiets 20 kilometer om iemand een pak muffins te brengen, ik sla iemand keihard op de bek die haar verdrietig heeft gemaakt, ik koop aparte cadeautjes nouja ik noem het origineel nog nooit een ander horen doen. ik doe dat verdeeld over lange tijden natuurlijk maar kdoe het wel. kome vast nog wel meer van dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 22:28
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Echt later als in over 10 jaar? En laten merken dat wát ze ook doet, je altijd alles voor haar over hebt en voor altijd van haar zal houden, heeft denk ik eerder een averechts dan een positief effect (want dat wat sowieso wel bij je blijft, daar stop je minder snel moeite en aandacht en interesse in, want het blijft toch wel). Hoewel er waarschijnlijk sowieso 0 effect is, want ze vindt je dus niet leuk of interessant of wat dan ook.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 23:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik fiets 20 kilometer om iemand een pak muffins te brengen, ik sla iemand keihard op de bek die haar verdrietig heeft gemaakt, ik koop aparte cadeautjes nouja ik noem het origineel nog nooit een ander horen doen. ik doe dat verdeeld over lange tijden natuurlijk maar kdoe het wel. kome vast nog wel meer van dat soort dingen
Eh... volgens mij doet zo'n beetje elke jongen dat wel als hij verliefd is hoor. Pas alleen op met dat mensen in elkaar slaan, dat vinden heel veel vrouwen een afknapper.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 23:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
nu niet nee maar daarom bedoel ik ook later hea. ECHT later, vaak gaan meisjes later nog door zo een veranderings periode heen dat ze andere smaken krijge over dingen en alles anders word zelfs hun persoonlijkheid. op die periode wil ik dan wachte.
Waarom wil je wachten op iemand die je niet kent?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 23:28
Verwijderd
lekker op andere meisjes focussen. misschien dat zij dan beseft dat ze je eigenlijk toch wel leuk vindt of dat jij beseft dat er andere leuke meisjes zijn en haar uit je hoofd kan zetten. of ga gezellig op korfbal of iets dergelijks, nieuwe mensen ontmoeten en iets anders om je vrije tijd mee te vullen. daarbij heb ik me laten vertellen dat je bij korfbal gemengd kan douchen, dus dat is helemaal een win-win situatie!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 12:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
nu niet nee maar daarom bedoel ik ook later hea. ECHT later, vaak gaan meisjes later nog door zo een veranderings periode heen dat ze andere smaken krijge over dingen en alles anders word zelfs hun persoonlijkheid. op die periode wil ik dan wachte.
Als je zo lang wil wachten dan merk je ook vanzelf dat je verliefdheid uiteindelijk vanzelf wel afneemt of helemaal overgaat en/of je iemand anders tegen het lijf loopt. Het is niet bepaald makkelijk om jaren achter een meisje aan te lopen dat ondertussen geen enkele interesse in jou heeft en rustig aankloot met andere jongens, terwijl jij alleen maar toe mag kijken en haar bij elkaar vegen als het misgaat. Zeker omdat je een jongen van 16 ben de komende tien jaar heel zonde zijn om zo erg op één meisje te focussen. Ik denk dat je vooral gekwetst wordt, en er is geen enkele garantie dat als ze 'verandert' over een paar jaar ze jou wél leuk vindt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 12:41
Verwijderd
Voor nu negeren en over een paar jaar gewoon nog een keer proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 20:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze heeft geen interesse en die kan je ook niet aanwakkeren.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 09:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
"Je bent niet m'n type" -> "Ik vind je niet leuk en ik ga je in de toekomst ook niet leuk vinden dus je maakt geen schijn van kans maar ik breng het wat vriendelijker"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 13:58
Scratch
Scratch is offline
Citaat:
Waarom wil je wachten op iemand die je niet kent?
man geen flauw idee hoe je multiquote ofso maar:

ik ken haar juist, prima goed volges mij zette ik dat ook in me bricht

ik wacht niet op haar ik vroeg me gwn af of dat uiteindelijk aangewakkerd kan worde
als ik een ander meisje zie, een leuker meisje, dan ga ik daar op af tenzij ik nie durf

gemengd douchen? awesome

ze kan ook bedoeld hebbe: Je bent nu niet me type maar mschn later wel. dat wat die reveerend zei denk ik dat ik moet doen en wrschnlijk ook ga doen, zij en ik wille allebei basischool docent worde dus we doen zelfde opleiding dus die kans is best groot.

ik word eigelijk altijd verliefd op meisjes die ik goed ken, ik heb een meisje die me ook leuk lijkt maar durf nie op der af te stappe en ben nu al verliefd. maak je mr geen zorge op dat ik geen tijd in andere meisjes steek ik durf dat vrdr nie

ook geen idee hoe ik dat kan oefenen of daar een betere insteling over kan krijge ik ben nie bepaald knap door een paar puistjes die op een kut plek zitte en ik heb beetje een buikje en ik heb van die luie oge dat je huid heel laag bove je oge zitte en dat staat ook lelijk ik kijk altijd verveeld, als ik dan me oge helemaal ope doe zie ik er nog lelijker uit.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 14:03
Scratch
Scratch is offline
oja en ze vind me wel een leuke jonge alleen is me uiterlijke type nie haar type, en dat snap ik ook wel je kan wel zegge ja innerljik is blangrijker maar uiterlijk doet er ook heus wel toe je ben gwn een mogool als je met een tiefus lelijk wijf neemt omder innerlijk. iedereen wil ook een beetje van een anders uiterlijk kunne geniete

ps ik ben vervloekt met altijd een hele tijd iemand leuk vinde ik heb iemand op de basisschool 3 jaar leuk gevonde en die ben ik pas nie meer leuk gaan vinde toen ze lelijk werd en we nooit meer contact hadde.
bij mij word et pas minder als OF ze met een ander gaat zitte lebbere recht voor me gezicht OF als ik haar nooit meer zie of spreek
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 14:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je hebt gelijk lelijke mensen vinden nooit iemand. Dat zie je ook als je over straat loopt, alleen knappe mensen hebben iemand en alleen knappe mensen planten zich voort.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2012, 14:17
Verwijderd
Citaat:
oja en ze vind me wel een leuke jonge alleen is me uiterlijke type nie haar type, en dat snap ik ook wel je kan wel zegge ja innerljik is blangrijker maar uiterlijk doet er ook heus wel toe je ben gwn een mogool als je met een tiefus lelijk wijf neemt omder innerlijk. iedereen wil ook een beetje van een anders uiterlijk kunne geniete
Definieer lelijk. Een ander zijn smaak hoeft jouw smaak niet te zijn ;-)

Ik vind mijn buurmeisje ook niet de knapste, maar ze heeft wel een vriend. En die is nou niet bepaald het type jongen met het down-syndroom.

Het gras is altijd groener aan de overkant.

M.a.w. alles wat JIJ niet leuk vind is per defenitie lelijk of moet lelijk gevonden worden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 14:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik snap trouwens niet dat je op haar wil blijven wachten als ze al heeft gezegd dat jij te lelijk bent voor haar.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 14:59
Scratch
Scratch is offline
Citaat:
Ik snap trouwens niet dat je op haar wil blijven wachten als ze al heeft gezegd dat jij te lelijk bent voor haar.
dat heeft ze niet gezegd. iemands type uiterlijk niet zijn betekend niet dat ik lelijk ben voor haar.

en lullo ja dat weet ik ook wel iedereen heef een andere smaak maar dat bedoel ik juist, wat voor mij lelijk is neem ik nie mee uiterlijk doet er altijd toe als een lelijk iemand een knappe vriend of vriendin heeft vind die knappe vriend dus die lelijkerd knap en dat bewijst juist weer dat je altijd wel op het uiterlijk let
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 15:01
Scratch
Scratch is offline
en al ben ik te lelijk, ik kan ook knapper worde later door dat ik ouder word en er anders uit ga zien of een sixpack krijg of snor of baard of breder word ze zegt van breed te houde en daar kanje gwn zelf voor zorge
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 15:22
Verwijderd
Ze heeft geen interesse. En je kan natuurlijk 10 jaar gaan wachten of die interesse er komt. Of 20 jaar. Of langer. Maar ik zou zelf verder gaan met m'n leven.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 17:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
@TS: Je lijkt gewoon niet te snappen dat wanneer iemand zegt "je bent mijn type niet," dat dat gewoon een aardige manier is om te zeggen dat ze je niet leuk vindt. Als ik door een heel lelijk persoon word benaderd zeg ik ook dat hij mijn type niet is, puur en alleen omdat het nogal lullig is om te zeggen "nee dank je, je bent lelijk, doei."
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 18:43
Scratch
Scratch is offline
Citaat:
@TS: Je lijkt gewoon niet te snappen dat wanneer iemand zegt "je bent mijn type niet," dat dat gewoon een aardige manier is om te zeggen dat ze je niet leuk vindt. Als ik door een heel lelijk persoon word benaderd zeg ik ook dat hij mijn type niet is, puur en alleen omdat het nogal lullig is om te zeggen "nee dank je, je bent lelijk, doei."
dat zei ik tog ook, daarom zeggik ook of dat met de tijd kan verandere. en dat zij er mschn later wel een andere mening heeft ik heb precies hetzelfde gehad bij meisjes die ik leuk vond, ik heb er genoeg eerst lelijk gevonde die ik nu knap vind en ook genoeg eerst knap gevonde die ik nu juist lelijk vind. wie zegt dat dat niet nog bij haar kan gebeure dakan tog.

tuurlijk ga ik gwn vrdr met me leve alleen ben ik nou gwn stront verliefd voor de 2e keer op een meisje en die gevoeles gaan nie weg maar voor de 2e keer trwns ook: ik ga tussedoor wel vrdr met me leve en alles heus nie dak haar stalk of lastig val of geobsedeerd ben met haar ik vraag me gwn dinkies af erover
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2012, 18:48
Scratch
Scratch is offline
volges mij leze jullie mensjes nie alles xd
Dat: Je bent mijn type niet is ook al weer een jaar terug
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 18:56
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Misschien gewoon wachten zoals Reverend ook zei? Laat er een jaar of een paar jaar overheen gaan, kijk of je haar dan nog leuk vind en ga er dan nog eens voor. Als ze dan nee zegt gewoon een ander meisje zoeken die je wel leuk vind om je uiterlijk of je kunt proberen om aan je uiterlijk te gaan werken door wat oefeningen te gaan doen.
En als je niet wil wachten kun je anders ook proberen een speciale kant van jezelf te laten zien die ze niet van je verwacht had en hopen dat dat de "trigger" is.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 17:20
Scratch
Scratch is offline
zoals wat ik weet niks speciaals
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:38
Verwijderd
Als je dat wel weet probeer je het nog een keer
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 23:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
volges mij leze jullie mensjes nie alles xd
Dat: Je bent mijn type niet is ook al weer een jaar terug
Oh, in dat geval vindt ze je nu vast wel haar type.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:05
Verwijderd
Jaar geleden heeft ze je afgewezen, maar dat was als reden dat ze gewoon goede vrienden wilde zijn
soms is dat ook beter, want op het moment dat je een relatie hebt, en die gaat kapot, is het ontzettend
moeilijk om echt goede vrienden te blijven.
Maar als je merkt dat ze het ook wel errrug gezellig vind met jou, kan je het toch gewoon weer proberen?
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 23:44
Scratch
Scratch is offline
Citaat:
Oh, in dat geval vindt ze je nu vast wel haar type.
hoe weet jij dat nou ze kent je niet eens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 23:47
Scratch
Scratch is offline
Citaat:
Jaar geleden heeft ze je afgewezen, maar dat was als reden dat ze gewoon goede vrienden wilde zijn
soms is dat ook beter, want op het moment dat je een relatie hebt, en die gaat kapot, is het ontzettend
moeilijk om echt goede vrienden te blijven.
Maar als je merkt dat ze het ook wel errrug gezellig vind met jou, kan je het toch gewoon weer proberen?
Veel succes!
hea ja klopt nouwja ik ga het denkik weer probere als we same die opleiding doen tenzij ze natuurlijk van me weg groeit omdat we opt college andere mense gaan ontmoete dan is de kans ook best groot dat ze een andere leuke jonge ontmoet fuckzooi wat is het leve tog kloterig.

iemand iets tege onzekerheid? ik ga wel ff wat rondzoeke maar volges mij is dat ook beetje minpuntje aanmezelf ik ben wat onzeker en als ik onzeker denk klap ik dicht en ga ik stottere of weetik niks te zegge das stront irritant
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 12:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hoe weet jij dat nou ze kent je niet eens


Je snapt dat hij niet serieus was, hè?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 00:20
Scratch
Scratch is offline
Citaat:


Je snapt dat hij niet serieus was, hè?
nu wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat voor lichaam vinden mannen mooi? [revised]
Hulk
185 08-07-2008 23:47
De Kantine Welk nummer heb jij nu in je hoofd?
Racing Dutch
500 10-01-2008 22:19
Liefde & Relatie hoe weet je wat je type is?
skaz
48 26-10-2006 21:46
Liefde & Relatie Hoge schulden....ja of nee?
evanescence
74 27-08-2005 15:21
Liefde & Relatie kan je iemands type worden naarmate iemand je langer kent??
meisje833
16 23-08-2004 12:11
Liefde & Relatie zat zijn om geen eerlijke kans te krijgen
Blitzwing
9 25-03-2002 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.