Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 06:35
TrUeKiLL
TrUeKiLL is offline
Ik vraag het me namelijk af...
Want ik heb diverse keren gezien dat mensen ''multiculturele'' stelletjes nakijken of gaan zitten aanstaren alsof het schokkend is wat ze doen. Ik vind zelf dat t moet kunnen, ik bedoel we zijn als mens gelijk aan elkaar dus waarom niet dat zwart en wit ook samengaan?
Geef je mening..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 06:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Nou ik ben zelf donker, en ik kan me niet voortellen dat ik ooit met iemand zal hebben die niet blank is. Ik voel mij gewoon niet aangetrokken tot donkeren. Het moet kunnen

Alleen vinden blanke meisjes donkere mensen niet aantrekkelijk, ik geef ze groot gelijk eerlijk gezegd

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 07:12.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 06:53
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Niets op tegen, moeten ze zelf toch weten
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 07:36
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind dat echt FOUT
al die blanke blondines met die negers.. echt vreselijk gewoon..
ik weet niet waarom maar ik vind het nix..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 19-05-2003 @ 07:50:
Alleen vinden blanke meisjes donkere mensen niet aantrekkelijk, ik geef ze groot gelijk eerlijk gezegd
Das onzin, iig erg generaliserend.

Ontopic: 't zal me een worst wezen, moeten ze helemaal zelf weten.

Mijn vriend is toevallig blank, maar als hij paars (of 'donker') was geweest en er verder niets veranderd was aan hem (qua innerlijk bedoel ik dan dus), dan denk ik dat ik nog steeds wat met hem had gehad (weet het wel zeker).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 07:51
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Heel normaal. Mijn beste vriendin is ook gekleurd en om eerlijk te zijn zie ik het niet eens meer. Daarmee bedoel ik dat ik nooit denk: zij is gekleurd en ik ben blank of haar vriend is blank. Dat zou ook nergens op slaan.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 07:55
miro
Avatar van miro
miro is offline
Boeiend? Mensen hebben nou eenmaal een voorkeur. Tis echt niet zo dat dat stom is hoor. Ik zie echt zo vaak een donkere jongen met een blond meisje, ik zie dat niet anders dan 2 blanken of 2 gekleurden. Wat mij juist opvalt is dat je juist 2 donkere mensen niet vaak met elkaar ziet.

Iig ik zit er niet mee, tis maar net waar je op valt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:12
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik ben zelf blank en mijn vriend is halfafrikaans half portugees. En is dus donker.
Maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet gezien dat we raar worden aangekeken ofzow?

Dat hij donker is maakt me niets uit, het gaat er meer om dat ik van hem hou dan van zijn kleur..
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:20
Verwijderd
I don't care..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Zo normaal als iedere andere relatie. Ik ben zelf tweemaal in het verleden verliefd geweest op donkere meisjes, en ik moet zeggen dat ik de uiterlijke schoonheid van een donker meisje dat van een blank meisje vind overtreffen door de prachtige donkere ogen, het zwarte haar, hmmm...ik houd al op maar ehm, de laatste tijd realiseer ik me meer en meer dat uiterlijk niet belangrijk is. Anyways, heel normaal dus!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:21
Verwijderd
dat is hier heel normaal, ik weet niet uit welke windhoos van nederland jij komt, maar hier is t normaal beeld hoor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:37
Yolcu
Yolcu is offline
Die uitspraak van de persoon boven mij is het niet eens waard om te quoten.

Ik heb een donkere vriend gehad en ik merkte inderdaad dat mensen daar een beetje 'scheef' naar keken, zo van: zij is blond en heeft een donkere vriend, dan moet ze wel een domme slettebak zijn. Zo'n gevoel had ik erbij. En er werd mij steeds maar verteld dat ik hem niet kon vertrouwen e.d.

Maar je wordt verliefd op een persoon, niet op z'n kleur.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:47
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
wat maakt mij dat nou uit, de enige reden waarom ik naar ze zou kijken is omdat het een mooi stel is
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:50
Verwijderd
Dat kan dus echt niet!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:06
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ik vind het geen gezicht..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
II_Duce schreef op 19-05-2003 @ 11:05:
jou uitspraak is het wel waard om te quoten. je bent namelijk inderdaat een domme slettebak. Het zwarte ras is het niet waard zich voort te planten. helemaal niet met blanke vrouwen. blank is voor ons. geel en debiel is voor hen. zo dat word het nieuwe integratieproces
nou als ik zou moteen kiezen tussen jou en een neger, dan is de keuze duidelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:10
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 19-05-2003 @ 08:36:
ik vind dat echt FOUT
al die blanke blondines met die negers.. echt vreselijk gewoon..
ik weet niet waarom maar ik vind het nix..
?????

Dus omdat de 1 toevallig als neger geboren is,
en de ander toevallig als blondine geboren is het het fout
en als de een toevallig als blonde vent geboren is en het meisje ook mag het wel
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:32
Thomas
Thomas is offline
Persoonlijk heb ik er uiteraard niets op tegen, maar toch kan ik me voorstellen dat ze nog wel eens het nakijken hebben als ze bv hand in hand over straat gaan. Veel mensen hebben blijkbaar toch nog grote vooroordelen over gemengde stelletjes, maar daar moet je je dan maar gewoon niets van aan trekken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 10:51
Verwijderd
Als dat een keurig stelletje is heb ik er niks op tegen. Als het zo'n Ghetto Thug Niggafiguur is kan ik er niet tegen, maar dat komt niet omdat die kerel zwart is maar omdat ik gewoon een hekel heb aan Ghetto Thug Niggafiguren.

Ik heb überhaupt een hekel aan als ik een meisje zie met zo'n Ghetto Thug Niggafiguur, of die nu blank of zwart is (in het eerste geval is het dan een Ghetto Thug Niggafiguur-wannabee).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-05-2003 @ 11:51:
Als dat een keurig stelletje is heb ik er niks op tegen. Als het zo'n Ghetto Thug Niggafiguur is kan ik er niet tegen, maar dat komt niet omdat die kerel zwart is maar omdat ik gewoon een hekel heb aan Ghetto Thug Niggafiguren.

Ik heb überhaupt een hekel aan als ik een meisje zie met zo'n Ghetto Thug Niggafiguur, of die nu blank of zwart is (in het eerste geval is het dan een Ghetto Thug Niggafiguur-wannabee).
shokerende vooroordelen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:03
Verwijderd
fuckin hell wat is dit voor waardeloze vraag????

natuurlijk moet dit kunnen!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:14
Upke
Upke is offline
Ja eej ik vind het wel kunnen maar, wat krijg je als je een aziaat kruist met een neger?? Heb ik nog nooit gezien wil iemand plaatje sturen? En wat krijg je als je een indiaan met een blanke kruist, krijg je dan een soort Steven Segal gevalletje?? Of een blanke met geen baardgroei??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 19-05-2003 @ 13:14:
Ja eej ik vind het wel kunnen maar, wat krijg je als je een aziaat kruist met een neger?? Heb ik nog nooit gezien wil iemand plaatje sturen? En wat krijg je als je een indiaan met een blanke kruist, krijg je dan een soort Steven Segal gevalletje?? Of een blanke met geen baardgroei??
Jij bent echt grappig.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 19-05-2003 @ 13:14:
1. Wat krijg je als je een aziaat kruist met een neger? 2.Wat krijg je als je een indiaan met een blanke kruist?
1. Tiger Woods
2. Mestiezo's. Ze wonen in mexico.

Waarom zou het niet kunnen? Ik ben toch het bewijs.
Blank en zwart in een relatie geen taboe meer in Nederland. In de Verenigde Staten daarentegen is het bijna onmogelijk.

Een Turk met een Nederlander. Dat is pas een taboe.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:44
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik vind het echt onzin dat dat niet zou kunnen, we zijn nu toch wel zover dat dat gewoon acceptabel is!
Ik heb een aziatische vriend (en ik ben blank), en ja, ik voel me soms ook nagekeken (vooral door andere aziaten! ). En dat vind ik best irritant, ik bedoel, laat ons lekker, we doen er toch niemand kwaad mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 12:46
sjw
Avatar van sjw
sjw is offline
why not??..
__________________
zoekt en gij zult vinden :)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:54
pure_evil
pure_evil is offline
Mijn vriend is half indonesisch en ik ben blank. k voel me idd soms nagekeken, maar ik heb zelf geen problemen met "gemixte" stelletjes..

juist mooi, als je denkt aan de prachtige kinderen die er voortkomen uit een "gemixt" stel!
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:55
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
TrUeKiLL schreef op 19-05-2003 @ 07:35:
Ik vraag het me namelijk af...
Want ik heb diverse keren gezien dat mensen ''multiculturele'' stelletjes nakijken of gaan zitten aanstaren alsof het schokkend is wat ze doen. Ik vind zelf dat t moet kunnen, ik bedoel we zijn als mens gelijk aan elkaar dus waarom niet dat zwart en wit ook samengaan?
Geef je mening..
op zich niks mis mee natuurlijk.

en of het nou een vooroordeel van mij is of niet, maar ik zie altijd wle heel veel van die huppelkutjes met zo`n gangster-neger naast zich. maar hey als ze gelukkig zijn.
het valt me trouwens ook op dat ik veel van die huppelkutjes zie die op 16-jarige leeftijd een mooi schattig donker babytje hebben en gek genoeg zie ik papa dan nooit ergens...

maar misschien woon ik gewoon in het verkeerde deel van friesland
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 19-05-2003 @ 13:14:
Ja eej ik vind het wel kunnen maar, wat krijg je als je een aziaat kruist met een neger?? Heb ik nog nooit gezien wil iemand plaatje sturen? En wat krijg je als je een indiaan met een blanke kruist, krijg je dan een soort Steven Segal gevalletje?? Of een blanke met geen baardgroei??
Jij bent idd heel loos, maar om er maar even serieus op in te gaan: mixjes zijn over het algemeen ongelooflijk lekker
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 19-05-2003 @ 11:59:
shokerende vooroordelen
Wat lul je nou uit je nek? Helemaal geen vooroordelen, ik zeg gewoon dat ik een hekel heb aan mensen die zich gedragen alsof ze uit een videoclip van Ja Rule zijn weggelopen. Ik zeg júist dat het me niets uitmaakt als het gewoon nette mensen zijn, dus misschien moet jij eerst even denken voordat je wat zegt. Of je hebt geen flauw idee wat het woord vooroordelen betekent, dat kan ook. Verder schrijf je het woord 'shockerend' verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 13:01
Verwijderd
En op de vraag - ligt natuurlijk helemaal aan de stelletjes. Het valt me echter wel op dat het in mijn omgeving vaak de BrEeZaHs zijn die meestal met donkere jongens omgaan. Maar het ligt ook aan de jongens en meisjes in kwestie - zijn het mensen die vooral binnen een groep van een kleur zitten of niet? Het valt natuurlijk meer op als een jongen die normaal gesproken altijd bij blanken zit opeens met een donker meisje thuiskomt, en aan de andere kant is het ook logischer als een donkere jongen die met veel blanken omgaat, met een blank meisje verkering krijgt...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:50
Verwijderd
Ik vind niks.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:52
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Jadie schreef op 19-05-2003 @ 13:35:
1. Tiger Woods

Waarom zou het niet kunnen? Ik ben toch het bewijs.
Blank en zwart in een relatie geen taboe meer in Nederland. In de Verenigde Staten daarentegen is het bijna onmogelijk.

Een Turk met een Nederlander. Dat is pas een taboe.
Tiger... Jaaah daar moeten we er meer van hebben! Echt mooi iemand vind ik dan zelf

Maare, denk wel dat je eenigzins gelijk hebt. Echt een taboe is het niet, oudere mensen kunnen het vooral 'vreemd' vinden. Alhoewel ik het allemaal onzin vind, ben zelf het resultaat van blank + zwart.

Trouwens hiero gaat het de hele tijd over een zwarte man en een blank meisje, en daar hoor ik inderdaad nog wel eens commentaar over. Maar wat nou als het meisje de donkere persoon is? Is het dan ineens wel Oke?
__________________
Not the average girl from your Video....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:14
Verwijderd
mijn vriendin is syrisch...

ik vind dat mensen zich niet zo druk moeten maken over zoiets volslagen idioots als dit.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:17
LoNsDaLe2
Avatar van LoNsDaLe2
LoNsDaLe2 is offline
belachelijk
meestal is zown meisje dan ook een hoertje, die meent dat ze stoer is met haar buitenlandse vriend
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:34
Piccola
Piccola is offline
Tuurlijk moet dat gewoon kunnen. Waarom niet? Van mijn part is de 1 pimpelpaars... Als je maar gelukkig bent samen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 17:36
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
biep schreef op 19-05-2003 @ 11:10:
?????

Dus omdat de 1 toevallig als neger geboren is,
en de ander toevallig als blondine geboren is het het fout
en als de een toevallig als blonde vent geboren is en het meisje ook mag het wel
tjah soryr ik vind het gewoon een vies idee...
dat zon neger maar mooi een andere neger neukt..
ik snap oko niet dat een meidje zon neger aantrekkelijk kan vinden
maar goe.d. zal wel aan mij liggen
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:08
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
LoNsDaLe2 schreef op 19-05-2003 @ 18:17:
belachelijk
meestal is zown meisje dan ook een hoertje, die meent dat ze stoer is met haar buitenlandse vriend
Je doet je naam een eer
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:55
Verwijderd
je moet kijken naar personen niet naar kleur

boeit dus niet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:58
Verwijderd
tuurlijk kan dat.
zolang ze van elkaar houden is alles goed..
toch?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 19-05-2003 @ 18:36:
tjah soryr ik vind het gewoon een vies idee...
dat zon neger maar mooi een andere neger neukt..
ik snap oko niet dat een meidje zon neger aantrekkelijk kan vinden
maar goe.d. zal wel aan mij liggen
Ja, idd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:18
zonneschijntje
Avatar van zonneschijntje
zonneschijntje is offline
euhm nou het maakt mij echt nix uit hoor als een blank meisje met een gekleurde jongen heeft of andersom. het gaat toch niet om de kleur van je uiterlijk????dat vind ik echt heel erg raar. maarjah misschien ligt dat wel aan mij. en waaarom zal je niet op een gekleurde jongen of meisje kunnen vallen??tuurlijk kan dat wel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:20
Verwijderd
het maakt mij helemaal niks uit, zolang het inderdaad maar geen 'thugz' zijn, dat zijn echt nerds.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
mieltje schreef op 19-05-2003 @ 16:52:


Maare, denk wel dat je eenigzins gelijk hebt. Echt een taboe is het niet, oudere mensen kunnen het vooral 'vreemd' vinden. Alhoewel ik het allemaal onzin vind, ben zelf het resultaat van blank + zwart.
Idd, dat is gewoon harstikke ouderwets. In de tijd van onze ouders was de eerste vraag die je als jongen kreeg of je ook protestants, katholiek, enz. was, door die stomme verzuiling.
Je moet het lekker zelf weten als je een vriend(in) met een andere huidskleur hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:43
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Dan vind ik dat leuk voor hem/haar...

al zal ik het zelf niet zo snel doen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:58
Verwijderd
Moeten ze vooral doen. Je gaat het toch ook niet raar vinden als een blonde jongen iets met een bruinharig meisje heeft?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:06
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
FOUT!!! RANZIG!!! mja, ik vind dat het niet kan, ik zie vaak genoeg van die zwarten met onze mooie blanke dames, dat mag niet! neem je eigen ras, pik dat van ons niet. ik vind het echt fout! afblijven
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 19-05-2003 @ 21:06:
FOUT!!! RANZIG!!! mja, ik vind dat het niet kan, ik zie vaak genoeg van die zwarten met onze mooie blanke dames, dat mag niet! neem je eigen ras, pik dat van ons niet. ik vind het echt fout! afblijven
flikker op LoNsDaLe2
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:12
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 19-05-2003 @ 21:06:
FOUT!!! RANZIG!!! mja, ik vind dat het niet kan, ik zie vaak genoeg van die zwarten met onze mooie blanke dames, dat mag niet! neem je eigen ras, pik dat van ons niet. ik vind het echt fout! afblijven
En wat nou als je net zoals ik je eigen ras afstotenlijk vindt

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:19
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
jij bent zekr zwart of moslims dan? (dan kan ik t begrijpen, neem een dier ofzo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Liefde & Relatie Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje
anonieme_teddybeer
76 12-10-2002 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.