Oud 20-10-2009, 16:19
A-Girl
Avatar van A-Girl
A-Girl is offline
Ik ben nou 16 en al mijn vriendinnen hebben al sex gehad. Ik daarentegen heb nog niet egt een vriendje gehad en ben nog niet ontmaagd. al het voorgaande wel gedaan maar dat niet. is dit heel raar of niet?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 16:27
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik was 19 jaar en ik was precies op tijd.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 16:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Nee, je loopt niet achter.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 20:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik was 19 jaar en ik was precies op tijd.
+1

[edit] wat was ook de leeftijd van mijn eerste zoen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 21:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee, je loopt niet achter.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 03:57
Verwijderd
Niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 17:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee, je loopt niet achter.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 20:22
Verwijderd
JE MOET JE NU LATEN ONTMAAGDEN!! dit niet GEZOND MEER!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 20:34
made for him
Avatar van made for him
made for him is offline
Wat een gezeur..
ik ben ook 16,
maar mijn vriendinnen zijn nog lang niet allemaal ontmaagd.
Dus don't worry, ik hoor t wel meer.
Zolang je "t voorgaande"al wel gedaan is valt het allemaal nog wel mee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 21:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nee hoor, dat is echt niet raar. Er zijn genoeg meisjes (en jongens) die ouder zijn dan 16. Je moet het gewoon pas doen als je een jongen bent tegen gekomen waarbij je echt voelt dat je er zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:30
GlenL
GlenL is offline
Het is helemaal niet raar dat je nog maagd bent. Er staat geen maximum-leeftijd op ontmaagen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:41
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
geloof me, je bent liever een meisje dat op haar 16e nog maagd is, dan eentje die al 10 jongens over haar heen heeft laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Heel normaal. Je bent niet de enige
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 21:26
Verwijderd
stel dat wij allemaal ja zouden zeggen (wat we zeker niet zullen doen, want meisje je hebt nog zoveel tijd) wat dan?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 00:07
SHARONN1992
SHARONN1992 is offline
Tuurlijk loop je niet achter. Jij kunt nu nog zeggen tegen je vriendin. Ik wacht tot ik de ware vind.
Je moet eerst iemand ontmoeten het het gevoel hebben hier blijf ik bij. En sommige meiden zeggen dat ze ontmaagd zijn maar zijn dat niet. Wacht gerust op de ware die jou kan ontmaagden, dan geniet je nog het meest!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 09:28
Verwijderd
Nouja, wachten op 'de ware' is ook wel een achterhaald idee natuurlijk. Maar er is een groot verschil tussen wachten tot je een leuke vriend hebt en zomaar een random guy neuken.

Ontopic: Nee, je loopt niet achter. Denk na.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 12:33
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat een gezeur..
ik ben ook 16,
maar mijn vriendinnen zijn nog lang niet allemaal ontmaagd.
Dus don't worry, ik hoor t wel meer.
Zolang je "t voorgaande"al wel gedaan is valt het allemaal nog wel mee
Alsof het wel heel verschrikkelijk was als 'het voorgaande' nog niet was gebeurd.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 15:14
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
Wat een gezeur..
ik ben ook 16,
maar mijn vriendinnen zijn nog lang niet allemaal ontmaagd.
Dus don't worry, ik hoor t wel meer.
Zolang je "t voorgaande"al wel gedaan is valt het allemaal nog wel mee
het valt allemaal nog wel mee?
kom op... het is niet alsof er regels voor zijn, zolang je niet op je 40 nog met hetzelfde probleem zit, want dat is gewoon niet fijn voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 18:28
Verwijderd
Ongeveer de helft van de in Nederland wonende meisjes van zestien heeft nog nooit seks gehad. Dus nee, je loopt niet achter.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 23:50
made for him
Avatar van made for him
made for him is offline
Citaat:
het valt allemaal nog wel mee?
kom op... het is niet alsof er regels voor zijn, zolang je niet op je 40 nog met hetzelfde probleem zit, want dat is gewoon niet fijn voor jezelf.
Ik bedoelde meer zovan:
als je dat "'t voorgaande" nog niet had gedaan, dat ik best begrijp dat je je daar dan onzeker over zou voelen.
maar dat je je over de rest dus nog geen zorgen hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 09:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind je post nog steeds niet prima.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 17:41
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Ongeveer de helft van de in Nederland wonende meisjes van zestien heeft nog nooit seks gehad. Dus nee, je loopt niet achter.
En de grens ligt op het VMBO-T? Lager opgeleiden worden volgens mij vroeger ontmaagd dan hoog opgeleiden.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
En de grens ligt op het VMBO-T? Lager opgeleiden worden volgens mij vroeger ontmaagd dan hoog opgeleiden.
Maar dan zou ik minimaal professor worden.

Ben het eens met deze stelling.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 02:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En de grens ligt op het VMBO-T? Lager opgeleiden worden volgens mij vroeger ontmaagd dan hoog opgeleiden.
Hoger opgeleiden zijn natuurlijke de hele tijd bezig met denken aan hele belangrijke en ingewikkelde dingen en hebben daarom minder zin in/tijd voor seks dan een lager opgeleid iemand die alleen maar de cosmo girl leest en zichzelf opdoft zoals het blad voorschrijft, omdat je er dan geil uitziet en dat is belangrijk, want dan krijg je aandacht van jongens en dat is essentieel om iets te betekenen op deze aardkloot.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 06:39
Verwijderd
Citaat:
En de grens ligt op het VMBO-T? Lager opgeleiden worden volgens mij vroeger ontmaagd dan hoog opgeleiden.
Dikke bullshit
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 08:10
Verwijderd
Ik heb daar ook iets over gelezen en ik meende dat er inderdaad wel een verschil was tussen vmbo'ers en havo/vwo'ers, maar het is kleiner dan veel mensen denken. Alsin, 45% van de zestienjarige HAVO/VWO'ers en 55% van de zestienjarige VMBO' ers heeft ooit seks gehad, die orde van grootte. Maar ik weet de precieze getallen niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 08:35
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Hoger opgeleiden zijn natuurlijke de hele tijd bezig met denken aan hele belangrijke en ingewikkelde dingen en hebben daarom minder zin in/tijd voor seks dan een lager opgeleid iemand die alleen maar de cosmo girl leest en zichzelf opdoft zoals het blad voorschrijft, omdat je er dan geil uitziet en dat is belangrijk, want dan krijg je aandacht van jongens en dat is essentieel om iets te betekenen op deze aardkloot.
Nee, maar de hersenen werken beter dus ze blijven zich beter bewust van de lange termijn waar de lager geschoolde bij sexuele bijkomstigheden dat veel minder heeft, en veel sneller prestatie op korte termijn willen leveren en dus eerder over gaan tot echt sex.

Ruwweg. De gem. leeftijd op het VMBO is lager dan op de havo/vwo. Dat zal geen 4 jaar schelen nee, maar het is wel een merkbaar verschil.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 21:24
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer zovan:
als je dat "'t voorgaande" nog niet had gedaan, dat ik best begrijp dat je je daar dan onzeker over zou voelen.
maar dat je je over de rest dus nog geen zorgen hoeft te maken.
ik vind niet dat ze zich over 'het voorgaande' wel zorgen hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:26
esmeev.heerde
esmeev.heerde is offline
hoi.

Nee tuurlijk loop je niet achter.
Je moet het niet met iemand doen waar mee je net een paar maanden hebt of iemand in de discoteek tegen komt en daar smootverliefd over bent misschien is hij niet te vertrouwen en gaat hij rare dingen met je doen.
En het maakt niet uit dat joun vriendinnen het al een keer hebben gedaan.
Als je het voor het eerst wil doen moet het speciaal blijven dus met iemand met wie je het echt wil en die je vertouwd, en misschien al een paar jaren verkeering hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde meer zovan:
als je dat "'t voorgaande" nog niet had gedaan, dat ik best begrijp dat je je daar dan onzeker over zou voelen.
maar dat je je over de rest dus nog geen zorgen hoeft te maken.
Dat is nog steeds een vreemde opmerking.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 18:06
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Nee je loopt niet achter

Ik vind een ''paar jaren' samenzijn zoals esmee zegt toch wel een beetje te overdreven. na een maand of 3-4 vind ik het wel netjes als je zeker ervan bent dat het veilig is met hem en dat jullie beiden respect hebben voor elkaar! (dit vraagt wel om enige analyse van situaties)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 22:17
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik werd precies achttien en ben toch één van de leukste jongens die je je maar kunt bedenken, dus wachten mag best...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 04:06
Verwijderd
Citaat:
Ik werd precies achttien en ben toch één van de leukste jongens die je je maar kunt bedenken, dus wachten mag best...
En je bent n vent, dus je bent in principe nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar de hersenen werken beter dus ze blijven zich beter bewust van de lange termijn waar de lager geschoolde bij sexuele bijkomstigheden dat veel minder heeft, en veel sneller prestatie op korte termijn willen leveren en dus eerder over gaan tot echt sex.

Ruwweg. De gem. leeftijd op het VMBO is lager dan op de havo/vwo. Dat zal geen 4 jaar schelen nee, maar het is wel een merkbaar verschil.
Hersenen hoeven niet perse beter te werken. De een kan gewoon beter leren dan de ander, ja dan kan je n hogere opleiding doen.

En verder lul je poep
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 11:39
A-Girl
Avatar van A-Girl
A-Girl is offline
Dankjewel voor jullie reacties.
Leuk dat er dan weer een discussie uit voortkomt hahah
x
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 00:40
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hoger opgeleiden zijn natuurlijke de hele tijd bezig met denken aan hele belangrijke en ingewikkelde dingen en hebben daarom minder zin in/tijd voor seks dan een lager opgeleid iemand die alleen maar de cosmo girl leest en zichzelf opdoft zoals het blad voorschrijft, omdat je er dan geil uitziet en dat is belangrijk, want dan krijg je aandacht van jongens en dat is essentieel om iets te betekenen op deze aardkloot.
Waarom zo'n domme generalisatie als je weet dat het gewoon over statistieken gaat... niets persoonlijks dus. Je kunt de statistieken weerleggen met nieuwe onderzoeksresultaten, twijfelen aan de methode of het ermee eens zijn, meer niet...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom zo'n domme generalisatie als je weet dat het gewoon over statistieken gaat... niets persoonlijks dus. Je kunt de statistieken weerleggen met nieuwe onderzoeksresultaten, twijfelen aan de methode of het ermee eens zijn, meer niet...
Kijk eens naar het tekentje boven m'n post...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 12:37
Charissa1996
Avatar van Charissa1996
Charissa1996 is offline
dat is normaal hoor!!
ookal ben ik 13 en zeg ik dat
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 12:54
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Ik ben nou 16 en al mijn vriendinnen hebben al sex gehad. Ik daarentegen heb nog niet egt een vriendje gehad en ben nog niet ontmaagd. al het voorgaande wel gedaan maar dat niet. is dit heel raar of niet?
Je moet inderdaad even flink beunen, anders krijg je echt een kut leven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:00
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Kijk eens naar het tekentje boven m'n post...
Ik zie geen tekentje, en als ik het goed heb, zou ik het nut van de post dan al helemaal niet meer inzien, sorry.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens, hou het even ontopic.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 23:46
Verwijderd
Citaat:
En je bent n vent, dus je bent in principe nog maagd.
Maar geen knaap meer
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 21:30
Verwijderd
Je loopt echt niet achter meid, ik vraag me trouwens af of je vriendinnen de waarheid spreken over dat ze al seks gehad hebben... zal er vast wel 1 tussenzitten die het al gedaan heeft, maar ik denk dat er ook tussen zitten die gwoon niet buiten de groep willen vallen..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 21:31
Verwijderd
Dat is normaal, beter dat je met liefde het weggeeft dan met haat achteraf
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:57
Elwin01
Elwin01 is offline
Je moet jezelf niet haasten je tijd komt wel je loopt nooit achter het is pas zover als het zover is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 18:27
Verwijderd
Je loopt zeker niet achter, ik dacht ook dat ik laat was, maar achteraf ben er alleen maar blij om dat ik later was!
Er is inderdaad geen bepaalde leeftijd waarop je ontmaagd moet worden.. Je moet ook vooral niet denken dat je bij moet blijven, ook als je vriendinnen zeggen dat zij wel al ontmaagd zijn. Wacht tot je er een goed gevoel bij hebt en jij denkt dat je de juiste persoon hebt gevonden!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 22:35
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
je loopt zeker niet achter ik ben dan wel 15 maar echt nooit een vriendin nooit gezoend en nooit seks maak je er nie druk om t kom vanzelf
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 17:08
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Maar geen knaap meer
Danke.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 03:42
Verwijderd
Citaat:
Maar geen knaap meer
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 18:17
lovelyGirlx
lovelyGirlx is offline
Je loopt niet achter hoor!
Je moet het gewoon pas doen als je er klaar voor bent!
Ik ben ook 16 & heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt behoefte aan ..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood.
Ieke
0 05-04-2005 16:47
Verhalen & Gedichten Kijk niet achterom
tiram
115 14-11-2004 20:43
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De Geheime Tuin
Een Tweeling
25 23-07-2004 13:49
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.