Oud 22-12-2001, 12:47
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Waarom merk je de eerste keer blowen geen ene fuck?
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2001, 13:04
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Laten we de titel ook normaal houden...

Ik heb 'm ff voor je aangepast
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:33
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
omdat, je dan nog niet weet HOE je precies moet blowen denk k.. dus het werkt gewoon niet goed..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:52
Joseph
Joseph is offline
Bij mij werkte het wel.. Misschien omdat ik eerst had ingerookt met een normale sigaret?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:11
Verwijderd
Omdat je wel over je longen moet roken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:40
Joseph
Joseph is offline
Citaat:
nare man schreef:
Omdat je wel over je longen moet roken.

Dat weet je de eerste keer toch ook wel? Hmm.. ach ja.. Zal wel aan de persoon liggen dan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 19:07
Locke
Locke is offline
Citaat:
Joseph schreef:
Dat weet je de eerste keer toch ook wel? Hmm.. ach ja.. Zal wel aan de persoon liggen dan.
De meeste die nog nooit gerookt hebben weten echt nie hoe zo over hun longen moeten roken hoor ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 22:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik rookte over mijn longen (ik lag een uur lang te hoesten duzz neem aan dat ik t goed heb gedaan)
maar ik merkte er ook geen ene ruk van, en het was een pure joint met k2 (k2 is wel kut maar goed). tweede keer was half om half met santa rosa en daar merkte ik ook weinig tot nix van. Pas vanaf de 3de keer begon het te werken
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 15:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
eerste keer gwoon gelijk een hele joint roken in je eentje, pas stoppen als je stoned bent....


succes gegarandeerd
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 17:58
Joseph
Joseph is offline
Toen ik voor het eerst rookte, was het meteen over m'n longen, nooit moeten hoesten... Misschien komt het omdat mijn vader rookt, dan adem je dat ook de heletijd in...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 18:32
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik rookte wel degelijk over mijn longen, rook zelf al jaren sigaretten, dus daar licht het niet aan.. Ik heb 6 trekjes van een joint genomen, waar niet veel sigaret in zat.. Maar goed, ik ben benieuwd naar de 2e keer!

bedankt in ieder geval. grxxtz
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 19:21
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
angel_undercover schreef:
Ik rookte wel degelijk over mijn longen, rook zelf al jaren sigaretten, dus daar licht het niet aan.. Ik heb 6 trekjes van een joint genomen, waar niet veel sigaret in zat.. Maar goed, ik ben benieuwd naar de 2e keer!

bedankt in ieder geval. grxxtz
Probeer anders dieper te hijsen en meer trekjes te nemen. Voor mij is 6 trekjes bar weinig.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:27
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
ik ging gister mee met een aantal vrienden blowen, ik rook maar had nog nooit eerder geblowed. Mjah ik weet het niet hoor, maar ik merkte er wel degelijk wat van, werd draaierig, vaag gevoel, wel grappig maar echt zoooo vaag. Mjah zal van persoon tot persoon wel verschillen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:55
dopehead
dopehead is offline
ik weet niet waarom jij nix voelde maar ik voelde wel wat....niet veel maar toch iets
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 23:45
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline
Ik merkte er niks van omdat ik niet rookte en daarom niet wist dat ik de rook moest inhaleren.
__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:28
Verwijderd
ik was dus echt wel stonded he...



Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:28
Verwijderd
ik was dus echt wel stonded he...



Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:29
Verwijderd
oops sorry 2 keer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2001, 19:32
poecilotheria
poecilotheria is offline
ja ik was ook de eerste keer zo stoned als een garnaal
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 19:47
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Een hele joint dus gelijk.. okeej, weet ik dat ook weer.. Maar ik was niet zo om meteen een hele te roken, was bang voor het te erge effect.. maar daar zit ik nu niet meer zo over in

grxxxtz
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 17:24
Joseph
Joseph is offline
Neem een heis, hou de rook even in je longen, schud twee keer met je hoofd hard naar voor en weer naar achter, adem uit.
Doen dit nog een paar keer zo en het werkt zeker weten
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 19:43
lake bodom
lake bodom is offline
van blowen merk ik ook niet veel hoor.
paddo's zijn beter. harddrugs natuurlijk nog beter. maar dat ga ik nooit gebruiken.. das slecht voor je
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:48
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
nou, 8ik merkte er ook nix van, maar ik rookte al wel, dus van dat over je longen zal het wel niet liggen!!!
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 16:51
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
je hele longen vol zuigen met rook en dan tijdje inhouden.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:14
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja de 1e keer merkte ik ook nix
nu wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2002, 19:53
dr martens
dr martens is offline
had ik ook en de voor de rest lukte het wel maar ik ben nu 4 maanden gestopt het werd ff te erug
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:01
DaaF
DaaF is offline
Ik was echt wel stoned, maar dat kwam ook omdat ik gelijk een paar shotjes nam. Ja wist ik veel. Ik ging bijna out..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 02:06
Adamh
Adamh is offline
hahahahahaha, dan heb je gewoon gras gerookt ouwe. Koop een geeltje ehhh 11 euro (ofzo) Purple Haze of misty of Jack Harrer of gewoon de ouwe vertrouwde bespoten skunk. Als het goed is kan je precies 1 dikke vette pure pit ervan draaien... kijk dan maar es hoe weinig je voelt hahaha
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:48
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
de eerste keer was ik knetterlijp ik kon niet staan ik kon niet zitten, niet lopen en niet fietsen, beetje te veel van het goede dus...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:21
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Omdat je mij dan ook je jiont moet laten draaien
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:31
qghp
qghp is offline
hee het ligt er gewoon aan dat je te weinig neemt!!! je moet meteen voor de volle 200% hijzuh!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:35
Heen
Heen is offline
THC komt in je bloed. Je bloed moet het herkennen. De eerste keer dat je blowt, herkent je bloed het nog niet en dus heeft het geen enkele uitwerking. Pas wanneer je bloed het herkent en dus goed in zich opneemt, voel je er wat van, alhoewel er ook mensen zijn die er nooit wat van voelen. Ik heb al toentallen keer geblowd, maar vole er nog steeds niks van als ik er geen alcohol bij neem. Misschien een extra immuunsysteem ofzo? Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:42
-DeeDee-
-DeeDee- is offline
Hier wat tips voor mensen die niks voelen:
-rook GOEIE wiet!! dus niet van die troep van een tientje per gram. het kan ook aan de shop liggen: ZOVEEL shops verkopen thcloze troep. Tip: Greenhouse A'dam is de beste.
-inhaleer optimaal. Dat betekent: blaas alle lucht uit je longen totdat je bijna stikt, neem een vette dikke hijs en haal 'm helemaal in en blaas niet meer uit voor 10 sec.
-douw er niet teveel tabak in, tis geen peuk.

Als je hierna nog niks voelt, dan lul je.

ROOK ZE!!!

Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 20:33
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
okeeeej, thxx.. ik heb ondertussen nog niet geblowd, maar ik zal de secund time vertellen,

bedankt iig

grxxxtz
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 20:55
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik merkte wel degelijk wat, voelde me net een pinquin Neej maar dat ligt denk ik eraan dat je lichaam de stoffen niet kent enzow en dat het het nog nooit in je bloed heeft gezeten ofzow (weet niet of het al eerder in deze topic heeft gestaan want heb niet gelezen)

Kus, Marchje
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:14
Verwijderd
eerste x blowen merkte ik ook nix...
2x wel...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2002, 10:57
Verwijderd
kweenie maar dat heeft volgens mij iedereen, vreemd heel vreemd.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 14:55
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
ik merkte al wel snel wat, ik werd zelfs vreselijk stoned alles ging draaien, en ik ben flink fout gegaan, tien uur erna flitste mijn beeld niet meer,
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 19:22
Verwijderd
de eerste x voelde ik een heel klein beetje. Nou voel ik t zelf nog heel vaak niet.. dan weer wel en dan weer niet.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:20
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
De eerste keer merkte ik het zkr wel! Ik had nog nooit een sigaret gerookt ofzow. Maar ik rookte wel meteen over m'n longen (ok ik heb me ook helemaal de pleuris gehoest ) Ik wist eerst niet zkr of ik het wel voelde totdat iemand tegen me zei ga is staan. ik viel bijna om maarja was wel een tof begin
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:22
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
eerste x blowen merkte ik ook nix...
2x wel...
Ja maar je eerste keer was een slechte voorgedraaide en je had niet veel gehad anders had je het denk ik wel gevoelt. btw die kwam ook van WaterWorld (you know what I mean right!)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:12
Sjaakie666
Sjaakie666 is offline
wij hadden vrijdag white widow.. kutzooi dat was goeie shit!!! aay.... zeker een aanradertje
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 17:25
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Heb ergens gelezen dat hoe langer/meer je blowt, je steeds sneller stoned wordt. Wel voordelig...
__________________
The condoms is a problems of the Aids gettin sprayed [Notorious B.I.G.]
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 16:33
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Heb ergens gelezen dat hoe langer/meer je blowt, je steeds sneller stoned wordt. Wel voordelig...
nou die vlieger gaat bij jammergenoeg niet op

eerder andersom heb ik het idee
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:45
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
Dit zal er vast wel al een keer ik hebben gestaan maar toch

Je bloed is die THC nog niet gewend daarom als ik met beginners ga blowen doe ik heel rustig dan doe ik er 45 min. over om een normale dosis op te maken maar als je voor het eerst gaat blowen neem dan een hijs wacht een tijdje neem er dan nog een houd lang in (als je wilt ook de heletijd gaan headbangen) en daarna in zo'n draaimolen dingetje en vooral geen zoete dingen eten en ook geen water drinken want dat vermindert het effect maar de beste manier om meteen stoned te worden is gewoon in 1 blow 5 gram doen en alles alleen opsmoken met hele diepe hijzen lang inhouden en terwijl je inhoud headbangen

Succes vezekerd
__________________
I've got my hash pipe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong
Verwijderd
0 14-03-2008 15:10
Drugs & Alcohol hoe oud? Waarom?
Fantôme
53 10-02-2005 16:20
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 14:50
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekrecensie --> Floortje Bloem
ChicaBonita
7 01-02-2002 17:39
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.