Oud 24-06-2002, 21:22
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hej allemaal,
ik heb een probleempje waar ik best wel mee zit. Mijn allerbeste vriend is een super aardige en lieve jongen. Ik heb hem in korte tijd heel erg goed leren kennen en hij is ook super belangrijk voor mij. We zijn echt beste vrienden. Hij heeft één keer een andere beste vriendin gehad, maar die is hij kwijtgeraakt omdat zij op een gegeven moment heel erg veel met zijn broer omging en omdat hij dat absoluut niet leuk vond.
Nou heb ik zijn broer ontmoet en er is echt een gigantische spanning tussen ons. Het is niet echt verliefdheid, maar meer een soort verlangen. Ik denk ontzettend vaak aan hem. We sturen elkaar heel erg vaak smsjes en hij kijkt me altijd heel sneaky aan. Mijn beste vriend heeft niks door. Ik voel me hartstikke schuldig omdat ik hem zeg maar een beetje 'bedrieg'... Als ik het tegen hem zou zeggen zal dat voor altijd tussen ons in blijven staan, dat weet ik gewoon zeker. Aan de andere kant is het ook gemeen om achter zijn rug met zijn broer aan te kloten. Moet ik hem pijn doen door het te zeggen, of moet ik mezelf pijn doen door er gewoon helemaal mee te stoppen..?
Wie kan me advies geven, ik ben radeloos
Veel liefs, Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 22:31
kirsten
kirsten is offline
Ja, als hij vindt omdat jij zijn beste vriendin bent dat je dan niet teveel mag omgaan met zijn broer, dan vind ik dat een beetje zielig van hem. Ofwel was hij zelf verliefd op dat meisje (en misschien nu ook op jou) ofwel is hij zo bezitterig... Ofwel heeft dat meisje het achter zijn rug gedaan en is hij er later achter gekomen...
In ieder geval: je moet natuurlijk kijken wie het belangrijkste voor je is en of je eventueel een van de twee wil opgeven voor de ander (als het ooit zo ver moet komen). Of je kan ze natuurlijk met elkaar proberen te verzoenen...

Veel succes in ieder geval.
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:35
another supergirl
another supergirl is offline
vraag aan m het hij toestemming geeft om jou met zijn oudere broer uit te laten gaan?

ik bedoel als beste vriend moet hij jou alles gunnen dus ook een vriendje!!
__________________
From zero to bitch in 1.3 seconds :D
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:48
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja jullie hebben misschien een beetje gelijk, maar het is niet zo dat hij echt heel erg bezitterig is... maar hij is denk ik een beetje jaloers, zijn broer heeft altijd wat meer succes bij meisjes volgens mij...
Maar ik ga ook echt super close met hem om, sommige mensen denken ook dat we iets met elkaar hebben...
K weet t allemaal ni, t is zo moeilijk!!!
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:54
another supergirl
another supergirl is offline
vraag dan of hij er moeite mee zou hebben als jij met zijn broer iets zou nemen! ik bedoel dat jij en die broer wat voor elkaar voelen dat heeft niet echt met hem te maken... of hij vind jou ook leuk en dat zou het nog ingewikkelder maken!

maar dar gaan we maar ff nie van uit
__________________
From zero to bitch in 1.3 seconds :D
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:13
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
blijf gewoon met beide omgaan, en als je beste vriend vraagt wat voor relatie je met zn broer hebt zeg dat dan gewoon eerlijk! Je vriend zal dan wel door hebben dat jij met hem EN zn broer om kan gaan toch? En als hij dat niet doorheeft praat er eerst met hem over en probeer de jaloesie uit zijn hoofd te helpen, en laat hem anders gewoon maar. Aan een beste vriend die jou niet gewoon je gang laat gaan heb je ook niks......
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:38
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja ik moet er misschien ook nog wel bij zeggen dat die beste vriend en ik echt heel erg close met elkaar om gaan... Hij is gek op me geweest maar daar hebben we het al heel vaak over gehad... maar toch, hij geeft me vaak kusjes enzo...
En misschien is het met zijn broer toch alleen maar 'lust'... dat zou de vriendschap toch niet waard zijn eigenlijk?
Hellup...
Xx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:57
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Kronkeltje,

Tis wel een klotensituatie!! Kweet niet precies hoe ik je kan helpen want ik weet dat je er heel erg mee zit.. je bent er constant mee bezig...

Misschien zou je het toch eens moeten vragen aan A wat hij er van zou vinden als jij iets met L zou beginnen, oppervlakkig of niet. Of denk je dan dat hij het door zou hebben?

Iig moet deze situatie veranderen want hier heeft niemand wat aan...

xxxxx Eve
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:56
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Owjah ik moet er nog iets bijvertellen wat eigenlijk ook wel heel erg belangrijk is.
Hij is 8 jaar ouder en hij woont drie uur rijden verderop... Het zal zeg maar nooit serieus worden tussen ons ofzow, maar het is alleen een soort verlangen. Kan ik het maken om binnenkort wat met hem af te spreken of niet?
Kus, Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:35
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Owjah ik moet er nog iets bijvertellen wat eigenlijk ook wel heel erg belangrijk is.
Hij is 8 jaar ouder en hij woont drie uur rijden verderop... Het zal zeg maar nooit serieus worden tussen ons ofzow, maar het is alleen een soort verlangen. Kan ik het maken om binnenkort wat met hem af te spreken of niet?
Kus, Kronkel
En hoe oud ben jij dan?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:36
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
16...
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 13:31
QQQ
Avatar van QQQ
QQQ is offline
Okay ik denk dat je die broer moet laten schieten. Dit klinkt als ene onmogelijke relatie en daarvoor zou ik de vriendschap met je beste vriend niet op ey spel zetten!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:24
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
QQQ schreef:
Okay ik denk dat je die broer moet laten schieten. Dit klinkt als ene onmogelijke relatie en daarvoor zou ik de vriendschap met je beste vriend niet op ey spel zetten!
Van een relatie is toch helemaal geen sprake?

Ik ken het gevoel wel, en ik ben dan zelf de persoon die zich niet in kan houden
Het heeft waarschijnlijk niet zoveel zin om die vriend van jou te gaan vertellen hoe de vork in de steel zit. Ik zou gewoon met die broer afspreken, dan is dat iig ook nog spannend, en daarna opbiechten wat je hebt gedaan.
Als die beste vriend van jou je dat vervolgens niet kan vergeven dan is dat heel erg jammer, maar het heeft gewoon geen zin om je te verplichten niet datgene te doen wat je eigenlijk wil.
Mocht hij er dan echt heel erg mee zittenis het altijd makkelijker om je de volgende keer wél even in te houden
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:01
Steve Le Irwkin
Avatar van Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
kijk. mijn advies. BLIJF VAN ZIJN BROER AF. ik ken het probleem, vauit het kleine broertje. dat is dus heus wel KUT. En ik ben ook niet bezitterig. Maar vaak heb je dan zo'n gorte broer zoals Spyker hierboven, die er dan zo over denkt. En dat werkt dus niet mee.
Ik weet hoe kut het is als het je overkomt, doe het die jongen nou niet aan, blijf gewoon bij die broer weg en zoek een andere leuke veel te oude kerel.
__________________
So tell me, why is YOUR signature written in English?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:03
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hej,

In ieder geval bedankt voor al jullie reacties... Ik vind volgens mij dat ik toch maar van hem af moet blijven ja. Ik vind de vriendschap van mijn beste vriend belangrijker dan alleen maar lust met iemand die ik nauwelijks ken. Lustobjecten zijn er genoeg, en echte vrienden zijn zeldzaam. En of het nou rechtvaardig zou zijn van mijn beste vriend om boos en verdrietig te worden of niet, hij ZAL boos en verdrietig worden en daar gaat het meer om. Ik wil hem die pijn en dat verdriet niet aan doen.

Maarja, ondertussen zie ik die broer van hem toch af en toe wel (als hij thuis is in zijn ouderlijk huis en ik ben bij de mn beste vriend) en blikken zeggen waarschijnlijk genoeg. Maar ik vind niet dat ik wat af moet spreken. Daar ligt de grens, denk ik.

Ik vind het klote en baal dat ik niet kan doen wat ik eigenlijk zou willen maar ik moet verstandig zijn.
Verstandig zijn is ni cool...

Veel liefs, en bedankt allemaal, Kronkel.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:38
Steve Le Irwkin
Avatar van Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
was mijn ex-vriendin ook maar zo geweest...


goed besluit zou ik zeggen!
__________________
So tell me, why is YOUR signature written in English?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 20:14
smileyinluv
smileyinluv is offline
verliefd zijn op "de broer van mijn beste vriend"

tsja, klinkt inderdaad niet zow lekker...

maar weet je wat ook k*t is....

verliefd op de beste vriend van je broer.....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 01:08
Steve Le Irwkin
Avatar van Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
ja, of op de beste broer van je vriend...
__________________
So tell me, why is YOUR signature written in English?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Weg van thuis
LEUGEN
7 30-03-2009 17:36
De Kantine Wie hebben jou wel eens bloot gezien terwijl dat niet de bedoeling was?
Negrotiator
41 19-11-2003 20:43
Liefde & Relatie doen ze dat allemaal?
Parlaatje
4 16-03-2003 22:13
Liefde & Relatie beste vriend van je ex
ellaversa
15 12-03-2003 11:19
Psychologie waarom?
nogwatjuh
5 20-11-2002 08:58
Psychologie ik wordt verscheurd door mn ouders.... help me....
heksje
4 19-12-2001 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.