Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2014, 17:49
SparkZ
SparkZ is offline
Hallo

Ik ben overlaatst met mijn ouders en een vriend met zijn ouders naar een "schooletentje" geweest en er was daar een meisje aan het helpen bedienen en ik ben er eigenlijk verliefd op geworden...ik durfde het haar daar niet vertellen met al die ouders erbij en ik heb haar nu toegevoegd op facebook. Ik zou graag een conversatie willen starten maar ik zou niet weten hoe...zoals "Hey, je ziet er een toffe uit en zou je wat beter willen leren kennen" of "Hey, je was die ene die me bediend heeft bij dat schooletentje, herinner je me nog bij tafel 13?"

Zoiets als dat.
Ik heb heel weinig ervaring en omdat ik al bij een paar meisjes mijn kansen heb kapotgemaakt, wil ik het nu zeker niet doen.

Heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2014, 17:51
Verwijderd
Wat je zelf al zegt. Wees gewoon eerlijk. "Ik had je gezien daar en daar en je lijkt me wel tof, heb je misschien een keer zin om wat af te spreken".

Als ze dan nee zegt heb je niets "kapotgemaakt". Voor het kapotmaken krijg je uitgebreid je kans bij een eventuele date.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 17:55
SparkZ
SparkZ is offline
Ja misschien heb je wel gelijk. Dit is ook de eerste waar ik misschien nog een kans kan krijgen omdat ze niet zó populair is, en heeft weinig vrienden, bijna alleen vriendinnen, dus dan heb ik ook weinig concurrentie. Dus deze kans wil ik zeker niet laten voorbijgaan. Laten we hopen, het moet er ooit wel eens van komen he

bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe conversatie starten over examens
SparkZ
1 30-11-2014 14:31
Liefde & Relatie Hoe moet ik met haar praten?
Dr. TJ
7 06-05-2013 20:10
De Kantine Wat saai zeg #170
Dark Phoenix
500 05-04-2008 23:36
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Psychologie Gebrek sociale vaardigheid
pluizeb33stje
17 03-05-2004 23:25
Verhalen & Gedichten Lord Of The Mouwophouders.
HeiNZ
22 24-07-2003 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.