Oud 19-04-2004, 19:06
wutang
wutang is offline
Wat doen jullie aan sperma vlekken op je bed/kleren.

Ik neem aan dat veel dit wassen, en sommige het laten zitten

Hier kan je vertellen wat je doet, hoe en waarom
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hangt er vanaf hoe veel het is. Een klein beetje is met een nat doekje goed weg te krijgen als je er meteen bij bent. Als we net het bed hebben verschoont er er komt wat sperma in dan maken we dat gewoon schoon. Zonde om om zo'n beetje het hele spul weer te vervangen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:34
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
thom green schreef op 19-04-2004 @ 19:14 :
Wat een onzinnige vraag, je geeft het antwoord er zelf al bij: Wassen, met de wasmachine natuurlijk.

En nu een slotje dan maar.....
Ik ken een verhaal over een wasmachine.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ach, dat droogt wel weer op hoor. Het is niet giftig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:04
Verwijderd
In de wasmachine.. maar dat hoeft niet binnen 5 minuten ofzo hoor. Ik ben er echt niet vies van. Tis alleen vervelend als je de hele nacht nog op een natte plek moet liggen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:11
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 19-04-2004 @ 19:36 :
Ach, dat droogt wel weer op hoor. Het is niet giftig.
Idd. Wel minder dat het ook nog eens op je matras te zien is dan. Aan de andere kant, wie zal dat nou zien behalve de persoon die de lakens verschoont.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Even doekje overheen halen en als het goed droog is in de wasmachine, dan is de kans minder dat het extra uitvlekt. Op lakens kan me weinig schelen, zijn toch al wit, maar op zwarte kleren ed, tja, dat gaat natuurlijk wel opvallen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 23:00
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-04-2004 @ 19:34 :
Ik ken een verhaal over een wasmachine.
ik ken zelfs een liedje over een wasmachine...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 23:02
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
"ma!!...mijn dekbed overtrek is vies! Waar moet ik het neer gooien?"

zo doe je dat
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:22
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-04-2004 @ 19:14 :
hangt er vanaf hoe veel het is. Een klein beetje is met een nat doekje goed weg te krijgen als je er meteen bij bent. Als we net het bed hebben verschoont er er komt wat sperma in dan maken we dat gewoon schoon. Zonde om om zo'n beetje het hele spul weer te vervangen.


Need I say more???
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:31
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
thom green schreef op 19-04-2004 @ 19:14 :
Wat een onzinnige vraag, je geeft het antwoord er zelf al bij: Wassen, met de wasmachine natuurlijk.

En nu een slotje dan maar.....
Wat ben ik blij dat dat slotje niet meteen komt... zo sla je elke vraag / discussie meteen dood en waarom? Kom es met een beter argument!
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:39
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
wutang schreef op 19-04-2004 @ 19:06 :
Wat doen jullie aan sperma vlekken op je bed/kleren.

Ik neem aan dat veel dit wassen, en sommige het laten zitten

Hier kan je vertellen wat je doet, hoe en waarom
In mijn begintijd met natte dromen en zo was dit echt een groot probleem voor me en ik snap je vraag heel goed. Ik werd wakker en ontdekte de natte plek maar he thad geen zin om het weg te poetsen want daarmee maakte je het enkel erger. Bovendien kwamen de natte dromen in de ochtend kort voor he topstaan en mijn ma maakte bij ons de bedden op, dus die zag dat meteen.

Maar we wisten ook dat het normaal was dus werd er verder geen aandacht aan besteed. In elk geval begon ze er niet over.

Het enig vervelende van die natte dromen was dan dat je ze kon krijgen als je ergens logeerde of overnachtte. Maar dan trok een strakke slip aan en een pyamabroek zodat een ongelukje nauwelijks zichtbaar was. Op bovenkleding heb ik nooit gemorst toen ik eenmaal de kunst van het aftrekken had ontdekt...
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:53
Verwijderd
In lakens of dekens: eventueel deels wegvegen met een zakdoekje en dan verder gewoon laten opdrogen, het valt dan namelijk niet echt meer op.
In kleren: wassen, of eigenlijk: in de wasmand stoppen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:58
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
uhm.. meestal gebru8iken we na de sex een handdoek... maar omdat ie bijna altijd dan of nog op de badkamer ligt of buiten mijn bereik *ja, is zo lastig als je in elkaar moet blijven *
dus het belandt vaak op bed, kledingstukken etc... maja, daar is de wasmachine voor... ma vindt ut altijd wel grappig
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 09:10
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 20-04-2004 @ 08:39 :
In mijn begintijd met natte dromen en zo was dit echt een groot probleem voor me...
Weet je dat ik echt nog nooit een natte droom heb gehad .
Heeft niet elke jongen last van natte dromen ofzo...?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 20-04-2004 @ 09:10 :
Weet je dat ik echt nog nooit een natte droom heb gehad .
Heeft niet elke jongen last van natte dromen ofzo...?
keer een topic over geweest, daarin had misschien één op de drie jongens ooit een natte droom gehad, en bij de meesten daarvan was het bij 1 keer gebleven.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:34
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-04-2004 @ 09:13 :
keer een topic over geweest, daarin had misschien één op de drie jongens ooit een natte droom gehad, en bij de meesten daarvan was het bij 1 keer gebleven.
k Heb er anderhalf jaar 'last' van gehad.....
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 20-04-2004 @ 10:34 :
k Heb er anderhalf jaar 'last' van gehad.....
Lol, nooit last van gehad. Maar lijkt me idd erg vervelend.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:19
wutang
wutang is offline
Het is niet met natte dromer maar vooral bij me vriendin thuis, haar ouders stellen zo'n vlekken niet zo erg op prijs ben ik bang..


En met natte dromen, het is wel eens voorgekomen maar het blijft meestal niet erg lang. Ik denk dat het bij de meeste een periode is waarin vooral controle moet komen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 18:47
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
wutang schreef op 20-04-2004 @ 13:19 :
Het is niet met natte dromer maar vooral bij me vriendin thuis, haar ouders stellen zo'n vlekken niet zo erg op prijs ben ik bang..


En met natte dromen, het is wel eens voorgekomen maar het blijft meestal niet erg lang. Ik denk dat het bij de meeste een periode is waarin vooral controle moet komen
Wutang, als haar ouders jullie toestaan dat jullie bij elkaar slapen en dat jullie sex mogen hebben, dan hebben ze ook eventuele gevolgen te accepteren. Wat niet inhoudt dat je dan ongegeneerd alles moet laten lopen, maar een een enkel vlekje of spatje moet kunnen. Er is een gezegde: "vergeet de vlekken, onthoud de gezelligheid" .... (hoewel dit eigenlijk op wijnvlekken slaat...)

En ook over de controle, je hebt gelijk, die moet nog komen. Dat gebeurt vroeg of laat doorgaans altijd!@
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:32
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
zorgen dat t ni in je beddengoed komt....
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
thabomb1986 schreef op 20-04-2004 @ 19:32 :
zorgen dat t ni in je beddengoed komt....
kan je zo goed mikken dan?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:45
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
wutang schreef op 20-04-2004 @ 13:19 :
Het is niet met natte dromer maar vooral bij me vriendin thuis, haar ouders stellen zo'n vlekken niet zo erg op prijs ben ik bang..


En met natte dromen, het is wel eens voorgekomen maar het blijft meestal niet erg lang. Ik denk dat het bij de meeste een periode is waarin vooral controle moet komen
wu tang clan ain't nuttin to fuck with
als je chicky dat weet kunnen die sperma vlekjes van je ook achterwegen blijven
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 03:35
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 20-04-2004 @ 10:34 :
k Heb er anderhalf jaar 'last' van gehad.....
Halfjaar niet gerukt ofzo?
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 08:54
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 21-04-2004 @ 03:35 :
Halfjaar niet gerukt ofzo?
Nee, dat vlekkengedoe hield juist op toen ik begreep ik hoe ik het reguleren kon....
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 20-04-2004 @ 08:58 :
uhm.. meestal gebru8iken we na de sex een handdoek
Ja wij gebruiken ook een handdoek ja. Zo komt het dus (bijna) nooit in je beddengoed En de handdoek gaat gewoon in de was daarna.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:52
wutang
wutang is offline
Okey, thnx voor de vele ervaringen

Wat ik wel nog weinig gehoort heb is hoe de meeste er wat aan doen als er iets gebeurt......
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:52
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
waarom vindt iedereen het zo vies? je kwijlt toch ook in bed en dat ga je toch ook niet schoon maken? als je nou een bout in je bed draait, okee...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:20
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
offtopic: hmm dus dat vind je niet vies? gezien de vergelijking die je maakt in je reply in het topic over sperma doorgeven, vind je het dus ook niet vies als je in je bed gepist hebt? want urine is volgens jou toch hetzelfde als sperma?

ontopic: gewoon met wat water zijn die vlekken heel snel weggewerkt
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 19:18
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Van die kwijlvlekken vind ik ook zo vies (werd vandaag nog wakker erin ). Maar net als met spermavlekken krijgt ook dat geen spoedbehandeling.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:34
wutang
wutang is offline
Helaas blijf je sperma vlekken wel zien ook nadat het gewassen is met water, en met water en zeep...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
wutang schreef op 21-04-2004 @ 20:34 :
Helaas blijf je sperma vlekken wel zien ook nadat het gewassen is met water, en met water en zeep...
dan zijn het wel heftige vlekken, of je hebt donker beddengoed . Maar er zijn wel spulletjes te koop die eiwit uit stof halen, ik denk dat 't eiwit het probleem is, kun je ook gebruiken tegen bloed enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:55
wutang
wutang is offline
Tja....goede sperma


Maar ik heb gehoort dat je iets had van vlekkenverwijderaar ofzo??? Raar slijmachtig spul wat je op vlekken moet doen en dan kan je het er goed uitwassen.......Iemand hier enig idee over??
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Gewoon op zestig graden en dan niet te zuinig met waspoeder
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:48
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
de kunst van het opvangen:
- altijd wc-papier of een handdoek langs je bed hebben liggen VOORDAT je aan de seks begint. Anders heb je zo'n spoor van je bed naar de kast en das ook niets ( hoewel het bij licht tapijt niet uitmaakt behalve dat je af en toe in de 'drap'stapt)

maarja, laatst had mijn roosjesdekbed wel een vage witte opgedroogde vlek die ik niet smakelijk vond, toen toch maar ff meteen gewassen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:17
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
wutang schreef op 21-04-2004 @ 20:34 :
Helaas blijf je sperma vlekken wel zien ook nadat het gewassen is met water, en met water en zeep...
Klopt. Het moet slijten, denk ik. Niet teveel naar staren...
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 23:23
Parasietje
Avatar van Parasietje
Parasietje is offline
hihi, dit roept grappige herinneringen op :-D.
(oa. de evenwichtsoefeningen op mijn buik om toch maar de geleende luchtmatras niet te bevlekken).

Maar denk idd gewoon water erover, eruit wrijven en zelf in de wasmand stoppen zodat ouders er niet op letten. En anders doet je moeder gewoon hoofdschuddend er ff wat wasmiddel extra op .
__________________
Linux!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:12
Verwijderd
mij komt het er in poedervorm uit,... geen last van dus
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 18:48
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Wij gebruiken altijd zakdoekjes, die heeft mn vriend altijd in zn tas/broekzak zitten en dan komt er ook geen troep van. Zakdoekjes worden gewoon weggegooit, hoeven ook niet uitgewassen zoals een handdoek
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 22:17
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
sperma droogt op na enkele seconden en heeft geen kleur dus je ziet het niet

tenzij je een uv-lamp op je kamer hebt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 25-04-2004 @ 22:17 :
sperma droogt op na enkele seconden en heeft geen kleur dus je ziet het niet

tenzij je een uv-lamp op je kamer hebt
Als je een donkere dekbedhoes hebt, dan zie je die witte vlekken zonder uv lamp ook wel hoor
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 25-04-2004 @ 22:17 :
sperma droogt op na enkele seconden en heeft geen kleur dus je ziet het niet

tenzij je een uv-lamp op je kamer hebt
sperma heeft soms geen kleur maar is vaak toch een beetje wittig en dan krijg je dus een wittig vlekje...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 12:16
Mark188
Mark188 is offline
Ik heb een keer een badpak van mijn zus aangedaan en ben daar perongeluk in klaar gekomen.
Heb het sperma er meteen met koud water uitgespoeld en daarna in de wasmachine gedaan.
Gelukkig kon ik daarna er niets meer van zien.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 12:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
bruh
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een badpak van mijn zus aangedaan en ben daar perongeluk in klaar gekomen.
Heb het sperma er meteen met koud water uitgespoeld en daarna in de wasmachine gedaan.
Gelukkig kon ik daarna er niets meer van zien.
Hallo meneer internetarcheoloog. Kunt u mij uitleggen waarom deze vrij nutteloze toevoeging aan dit fossieltopic nodig was?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 13:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hallo meneer internetarcheoloog. Kunt u mij uitleggen waarom deze vrij nutteloze toevoeging aan dit fossieltopic nodig was?
Hij wil het met de hele wereld delen!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 13:52
Verwijderd
Wtf
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 14:35
jonesfap
jonesfap is offline
idem hier wel, vriend bleef slapen, ik wist dat hij geil was, dus ook meteen gevraagd om samen te masturberen, maar dat wou hij dus niet doen, kwas toen eigenlijk wel een beetje boos om de een of andere reden, kben dan maar naar beneden gaan sigaretten schieten (met tabak en hulzen), kwam ik terug in mijn kamer, zegt hij doodleuk of ik papier heb, ik zo van meende da nu echt? volgende dag ging hij naar huis, vergat zijn pet, ik ben beginnen masturberen en uit boosheid gewoon zijn pet genomen en er in klaar gekomen, laten opdrogen, en dag nadien nam ik ze mee naar school, hier uw pet je was die bij mij vergeten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 14:51
Verwijderd
Heel normaal. Persoonlijk spuit ik wel eens in de rugzak van een vriend als die niet met me wil aftrekken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 15:24
Verwijderd
Citaat:
idem hier wel, vriend bleef slapen, ik wist dat hij geil was, dus ook meteen gevraagd om samen te masturberen, maar dat wou hij dus niet doen, kwas toen eigenlijk wel een beetje boos om de een of andere reden, kben dan maar naar beneden gaan sigaretten schieten (met tabak en hulzen), kwam ik terug in mijn kamer, zegt hij doodleuk of ik papier heb, ik zo van meende da nu echt? volgende dag ging hij naar huis, vergat zijn pet, ik ben beginnen masturberen en uit boosheid gewoon zijn pet genomen en er in klaar gekomen, laten opdrogen, en dag nadien nam ik ze mee naar school, hier uw pet je was die bij mij vergeten
Gore aanrander!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wat is jou favo/orginele/grappige scheldwoord?
aapje
146 29-02-2020 08:57
De Kantine Roerbakei roerbakei
Tink*
500 10-12-2009 19:29
Lifestyle ~ Fototopic ~ wooooo
~Sjeherazade~
444 29-01-2003 16:05
Seksualiteit Neem jij de telefoon op tijdens de sex?
cursusgeveresjuh!
62 11-12-2002 01:51
Seksualiteit Carelessness in sexual participation
Evito
10 01-12-2002 23:41
ARTistiek voetballen met een paal in je broek
Christiaan's Soul
4 12-08-2001 16:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.