Oud 09-02-2004, 19:50
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
in navolging op de vorige twee succesvolle berichten willen we nu graag horen wat meisjes nu vreselijk aan elkaar vinden. brand maar los.

Groetjes Doopy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2004, 19:51
Verwijderd
--> jongens: wat vinden jullie vreselijk aan meisjes


daar antwoorden nogal veel meisjes, ik denk dat je het daar wel kan vinden
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:53
Verwijderd
meisjes aan meisjes: dat ontzettende gemelk en geëmmer altijd. oftewel: gezeik op niets af, dat tutterige gedoe. wordt een vrouw met een beetje ballen, zeg!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:54
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik hou absoluut niet van dat geroddel. Als je een probleem hebt, zeg het dan gewoon of hou je snater.
Meiden kunnen gewoon veel moeilijker doen over makkelijke dingen.
Maar dat kan ook wel eens een voordeel zijn als je iets wil analyseren
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:58
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Meisjes kunnen heel gemeen en achterbaks zijn, daar kan ik slecht tegen, verder hou ik niet van meiden die zichzelf geweldig vinden (ook als mannen zichzelf geweldig vinden, bah).
Ik denk dat meisjes meer op anderen neerkijken dan dat mannen dat doen (of die laten het misschien minder merken).
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:08
Verwijderd
meisjes blijven lang in ruzies hangen en zijn daarin heel sneaky en gemeen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:15
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Meisjes vinden het vreselijk van elkaar als iemand zegt wat ben ik dik terwijl diegene superdun is
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:17
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik vind heel veel vervelend aan meisjes, daarom ga ik ook liever met jongens om. Die eindeloze concurrentiestrijd tussen die meisjes, bah... Verder, het gezeik over te dik zijn enzo, ok, als je 14 bent dan mag het maar op mijn leeftijd vind ik dat je daar wel overheen zou mogen zijn, in ieder geval als je helemaal niet te dik bent. Sommige meisjes kunnen heel aanstellerig doen, ook verschrikkelijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:24
Verwijderd
Meiden die niet kunnen zeggen waar het op staat en inderdaad het ge-emmer.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:35
Verwijderd
Geroddel.
Onderlinge jaloezie (wanneer ze dat uiten door iemand juist af te kraken).
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:41
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Geroddel, Jaloezie onder elkaar, van iets heel kleins een groot probleem maken, lang boos zijn om niets.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:44
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Gezeik.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:44
iRoel
Avatar van iRoel
iRoel is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 09-02-2004 @ 20:15:
Meisjes vinden het vreselijk van elkaar als iemand zegt wat ben ik dik terwijl diegene superdun is
Ach het is nooit goed... Mijn vriendin wil juist weer dikker zijn (oke... ze is ook helemaal niet dik, maar oke het gaat om het idee...)
Ze zijn zo wisselvallig. Dan is ze te dik, dan te dun.... pffffff waarom snap ik ze niet??
__________________
http://www.cwolde.tk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:48
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Dat geroddel inderdaad, dat trutterige gedoe, jalouzie, zich heel erg druk om niks maken, heel lang boos zijn om iets, nah kan nog wel even doorgaan
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:50
Verwijderd
1meiden die roddelen --> zeg het gewoon recht in iemands gezicht, voorkomt veel problemen.
2make-up hoofden --> meisjes die het alleen over make-up en jongens kunnen hebben, daar ben ik dus egt niet bevriend mee

je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:57
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
het ergste aan meisjes is dat ze vreselijk emotioneel zijn, uren kunnen huilen om niks en uren kunnen praten over ditjes en datjes

jongens daarintegen kunnen zich heel makkelijk ergens overheen zetten

meisjes moeten daar weer uren over praten en ja zo ben ik zelf ook HELAAS!

welke jongen wil er voor een dagje ruilen?
__________________
Independent Women!!!!

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
FF een voorbeeldje van de meiden uit mn klas: sommigen lopen altijd te beweren dat ze met ZOOOOOOVEEEL jongens hebben gezoend en dat ze daarom onwijs stoer zijn. Ik vind dit maar triest gedrag.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:16
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
meisjes - meisjes

dat geroddel altijd
kudde gedrag
krengerig gemeen zijn
altijd bezig zijn met make-upjes en lijnen

OEEEEEEH HAAT @ WIJVEN DIE ALTIJD MOETEN LIJNEN!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2004, 21:17
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Samen naar de wc
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:34
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ze roddelen veel
veel zijn achterbaks
ze draaien om de kern van de zaak heen
maken van een mug een olifant
vinden zichzelf negen van de tien keer te dik (wordt je echt niet goed van van dat gezeik)
te veel make-up (blegh)
zijn jaloers op elkaar
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:36
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Ijke schreef op 09-02-2004 @ 20:57:
het ergste aan meisjes is dat ze vreselijk emotioneel zijn, uren kunnen huilen om niks en uren kunnen praten over ditjes en datjes

jongens daarintegen kunnen zich heel makkelijk ergens overheen zetten

meisjes moeten daar weer uren over praten en ja zo ben ik zelf ook HELAAS!

welke jongen wil er voor een dagje ruilen?
heb je een beetje een leuk leven? dan wil ik wel voor een dagje ruilen....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:28
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wat ik zo haat zijn die types (........ik vind ze zelfs in mijn vriendinnenkring..........) die helemaal idolaat zijn van hun vriend of een (bekende) jongen bijv. JIM of DAVID van idols

Ik snap gewoon niet waarom je daar de hele dag over moet praten!
"vindt hij me wel leuk, zal ik nou wel op hem afstappen, hij is zo lekker" -----> werkelijk tenenkrommend!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:35
DarkWings
Avatar van DarkWings
DarkWings is offline
Dat roddelen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:33
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
even samenvatten.......roddelen, emotioneel, jaloezie en lijnen zijn volgens mij de grootste ergenissen onder meiden.....Of vergeet ik nog wat?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:51
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dat eeuwige getut en gegiechel en popi-jopi doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 18:08
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Meisjes zijn echt krengen, ik heb ook heel weinig vriendinnen want ik kan toch niet met ze overweg. Ik kan vooral niet tegen het feit dat meisjes elkaar altijd proberen te overtreffen, qua vriendjes, qua kleding etc. Heb er een hekel aan.

Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:11
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 11-02-2004 @ 17:51:
Dat eeuwige getut en gegiechel en popi-jopi doen.
dat laatste doen jongens niet wou je zeggen?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:45
ginnut
Avatar van ginnut
ginnut is offline
dat altijd maar gezeik over hun uiterlijk, niet dat ik tevreden ben met mijn figuur... maar doel vooral op het gezeik van 'ojee mn nagels, zit mn haar wel goed, ben helemaal vergeten mn wenkbrauwen te kamen vanochtend' ik bedoel maar... doe normaal
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:57
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 11-02-2004 @ 18:11:
dat laatste doen jongens niet wou je zeggen?
Nee dat wou ik niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 00:37
Luego
Luego is offline
Roddelen, achterbaks gedoe, het niet in hun woordenboek voorkomen van het woord initiatief, getut, zinloos gebabbel, eindeloos gegiechel, moeilijk doen om helemaal niets, afhankelijk gedragen, erg gericht op uiterlijk, zo onzeker dat t voor anderen irritant begint te worden "ow, zit m'n haar nou echt wel goed?" terwijl ze dat 1 minuut geleden ook al zei(den), maar ook bitchy en/of arrogant, populair willen zijn ten koste van wat dan ook, "slutty" (kleding en gedrag), kan nog wel een tijdje doorgaan....


Ik kan heel veel van mensen hebben hoor . Dit is gewoon waar ik me enorm aan kan ergeren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:57
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Dat gedoe altijd.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Meiden onder elkaar zijn gemene krengen die graag hatelijke kutopmerkingen maken, elkaar bij voorkeur in het openbaar heel sneaky afkraken en voor gek zetten.

Als jongens vechten geven ze elkaar een rotschop of een flinke kleun, maar meisjes krabben en bijten en trekken aan haren.

Die vreselijke rangorde van populair naar niet populair, en die eeuwige angst om bij de niet populaire meisjes te horen...vandaar dus het getrap naar meisjes die in die categorie worden ingedeeld, want ojee, stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat kost je je imago!.

Hoe je populair moet worden, it beats me, ik vond het altijd een akelig clubje rotmeiden dat zelfs elkaar het licht in de ogen niet gunde. Altijd dat geroddel, die jaloezie, die rotopmerkingen op dat speciale sarcastische toontje.

En dat begint verdomme al op de basisschool zeg. Die kliekvorming.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:09
sita15
Avatar van sita15
sita15 is offline
breezersletjes
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
En die vreselijke onzekerheid die de oorzaak is van alles! Kom op, heb genoeg zelfvertrouwen om jezelf goed genoeg te vinden zonder dat af te meten aan je relatieve populariteitspositie in een groep.

Waarom moet je anderen naar beneden trappen om je zelf beter te voelen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:29
Tuc
Tuc is offline
Wijfengezeik!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:35
Verwijderd
Ik vind meisjes die zichzelf aanbieden echt vreselijk.
Hoerig gekleed, en hoerig gedrag gatver!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-02-2004, 14:46
Verwijderd
Zoals ik al in dat andere topic zei: het feit dat als je vertelt over een problewem, ze niet zeggen hoe je het op kunt lossen maar alléén maar 'oh wat rot voor je'. Wat heb ik daar nou aan, ik weet dan toch ook wel dat dat probleem rot voor mij is

En ik heb ook een hekel aan meisjes die in geval van het krijgen van relaties van alles (op iemand af stappen, iemand opbellen, iemand uit vragen, zoenen, etc) zeggen 'dat hoort de jongen te doen'.

En aan meisjes die zeggen 'ik val op een persoon, niet op een geslacht'. Ja duh, iedereen valt op iemand op wat voor persoon diegene is en niet alleen om wat voor geslacht diegene heeft, alleen is het bij de meeste mensen zo dat al die personen van hetzelfde geslacht zijn. Een geslacht is nu eenmaal een bepaald aspectje van een persoon.

En het moeilijk doen over seks. 'Ja, ik had wel zin, maar we hadden maar een uur de tijd'. Een uur, dat lukt heus wel hoor. 'Ja, ik had op zich wel zin maar ik was niet supergeil'. Nee, daar is voorspel toch voor, om supergeil te worden. Dat gezeur.

Hoe dan ook gezeur en moelijk doen over dingen, daar betrap ik mezelf vaak ook op.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:50
Tuc
Tuc is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-02-2004 @ 14:46:
Hoe dan ook gezeur en moelijk doen over dingen, daar betrap ik mezelf vaak ook op.
Daar ben je dan ook een vrouw voor.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:54
Verwijderd
mijn fysioterapeut omschreef het als: Meisjes kunnen geen drol doorslikken. ik vond em persoonlijk best grappig
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:00
skadhd
skadhd is offline
Alles van het bovenstaande vind ik irritant, vooral omdat ik zelf niet zo ben. Ik ben qua gedrag vaak een jochie...mja af en toe zeveren over lekkere gasten of vrouwen is wel weer toegestaan. maar al dat geroddel en geziek van 'ik ben dik' moet oprotten. als je vind dat je dik bent ga je maar lekker in ethiopie wonen dan word je vanzelf dun. freak
__________________
If you love somebody, they will love it. They might not love you...But they'll love it. And if you hate somebody, they will hate it.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:12
D-But
Avatar van D-But
D-But is offline
Citaat:
MoonWolf schreef op 09-02-2004 @ 19:54:
Ik hou absoluut niet van dat geroddel. Als je een probleem hebt, zeg het dan gewoon of hou je snater.
Meiden kunnen gewoon veel moeilijker doen over makkelijke dingen.
Maar dat kan ook wel eens een voordeel zijn als je iets wil analyseren
Helemaal mee eens..
__________________
Soft as a butterfly, stings like a bee..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:15
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
gefrustreerde meisjes die commentaar hebben op meisjes die het wél voor elkaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 23:08
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Het blijven hangen in ruzie...
Als het voor de rest al afgesloten is het maar blijven aanhalen in een andere discussie/ ruzie.

Roddelen (al kan ik het zelf ook wel) het gezellig over de rest hebben tijdens een kop thee met koekjes

Jaloezie en dan omdat je het zo geweldig vind degene die het heeft afkraken m.a.w wat een vreselijke broek = wat geweldig die wil ik ook

het negeren van mensen die anders zijn, ja ik weet het ben geen doorsnee 20 jarige meid, wil niet zeggen dat je me niet hoeft aan te spreken of dat ik van een andere planeet kom of zo.

met ze 10en naar de wc omdat er 1 iemand de mascara bij moet werken... om vervolgens 10 minuten later weer met z'n allen de wc in te stormen omdat een ander de lipstick moet doen....

Het geen initiatief nemen als ze een jongen leuk vinden.. ik vind hem zo leuk maar durf niet te bellen en daar de hele middag over door kunnen drammen
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 23:14
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Zonder reden ergens boos om zijn en als je dan vraagt: wat is er krijg je als antwoord: NOU GA DAAR MAAR EENS OVER NADENKEN!
ja sorry hoor, als ik wat lulligs zeg, heb ik dat niet altijd in de gaten.
en 2 gezichten hebben >>> jou begroeten met 3 zoenen, en 'hai lieverd!' en 8er je rug om 'ik mag dus zooooooooo onwijs NIET!'
dat was t wel zo'n beetje
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 00:04
Verwijderd
het gegiechel, geblaat over kleren, make-up en 'prooien'
continu bezig zijn met imago, jaloezie, achterbaksheid, quasi-diplomatiek zijn, getut, die 'samenzweerderigheid', en VOORAL:

met minstens 2 personen naar de wc gaan als ze uitgaan
en dan kleppen over hun uitgelopen mascara, de 'lekkeruh boyzz', en de non-existente vetrollen die ze hebben

...ik ben vast een man in een verkeerd lichaam
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 09:44
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
achter je rug om over je praten (negatief natuurlijk)

hoogmoed (neus in de lucht en iedereen is te min om aan te kijken)

elke 5 minuten keihard zoon hoog giechelgeluid slaken.
vraag je wat er is, dan krijg je als antwoord
"oh....niks hoor!" hihihihihihihihiHIHIHIHIHIHIHI(psycho-lachje)

verder heb ik een soort anti tegen hogehakkentrutjes
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:55
Verwijderd
Met het jeugdwerk ga ik altijd met de jongens om, meisjes van die leeftijd kan ik absoluut niet uitstaan (12 tem 15)
De hele tijd giechelen, zichzelf te goed voor woorden vinden, ontzettend onuitstaanbaar doen, roddelen, te bang om iets te doen omdat ze een nagel zouden kunnen breken, niet met een korte broek willen fietsen (35 graden!!!!!) omdat dat er niet mooi uitziet enz enz

Meisjes in totaliteit... velen nogal bang aangelegd, vinden zichzelf vaak geweldig, kijken neer op iedereen die niet in hun 'perfecte wereldje' past, saai (de meisjes uit het dorp hier), tuttig (willen niet mee naar Werchter, want... bah, stoffig, vies,... - nu krijg ik ook wel de kriebels niet te kunnen douchen, maar dat kan de pret niet bederven ), aanstellerig gedrag om aandacht te krijgen.
Ach ja, maar zo hebben de jongens ook wel weer dingen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:52
@Moon
@Moon is offline
Altijd maar weer dat tutterig gedoe en dat gefluister en gegiechel. En vooral als ze samen dichtbij elkaar zitten te smoezen over iemand en ook duidelijk naar diegene kijken en laten zien dat ze het over jou hebben. En als je dan omdraait naar ze en ze blijven doorpraten kijkend naar jou. ARggghh wat heb ik daar toch een godsgruwelijk hekel aan.
En dan ook nog die meisjes die altijd een make-up doosje overal meenemen. Of 'oh zit mn haar goed of make-up' bladiebladiebla.
Of meisjes die de hele tijd zitten te zeuren dat ze zichzelf dik vinden terwijl ze maatje 34 of 36 hebben. Heb je zelf maat 38, zegt een meisje die maatje 34 heeft tegen jou 'ohh jouw benen zijn veel dunner dan die van mij. Ik moet echt aan de lijn.' En als je zegt dat dat helemaal niet waar is en ze toch maar blijven doorzeuren. Aaaargggggggg
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:17
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
-meisjes maken zich zo druk over van alles
*gescheurde nagels
*alles helemaal perfect
*ow god mn hak breekt
*denken vaak dat ze van alles zijn
*laten je goed merken als ze je niet moeten, zonder woorden..
*roddelen nogal veel
*dat de meeste zo 1x in de maand steeds zeuren om ow heb zo'n buikpijn en aaahh
*meeste vinden jongens zo kinderachtig.. .. tis toch juist leuk als ze met appelflappen schieten over t schoolplein lopen
*zo lopen van kijk kijk zie mij ik ben zo mooi

.......en nog een hele hoop.............


okee ik ben zelf ook een meisje, maar ga er amper mee om ik erger me kapot aan de meeste meisjes/ vrouwen... kschijn ook nogal mannenhumor te hebben mja das juist grappig mja vinden de meeste juist niet haha
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:29
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
Citaat:
Doopy schreef op 09-02-2004 @ 21:36:
heb je een beetje een leuk leven? dan wil ik wel voor een dagje ruilen....
K heb een erg leuk leven!!!
__________________
Independent Women!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Love hurts!
Fleurrr2010
5 09-04-2010 13:48
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten strand (verhaal)
neardo
5 09-01-2005 20:35
Verhalen & Gedichten *verhaal*
duivelaartje
8 13-03-2004 12:37
Liefde & Relatie Elkaar dingen (eigenschappen, kleding) verbieden...?
Verwijderd
42 20-05-2003 17:06
Liefde & Relatie Probleem...
Somebody Special
109 09-04-2002 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.