Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 22:54
DG
Avatar van DG
DG is offline
Hotmail Plus!
Nu nóg meer foto's verzenden en opslaan


De 250 MB die Hotmail je nu biedt is natuurlijk geweldig. Je kunt nu vrijwel iedere foto versturen en opslaan die je maar wilt. Maar met Hotmail Plus kun je ook een hele serie foto's of zelfs filmpjes gemakkelijk verzenden en opslaan!

Het enige dat je moet doen om foto's, video's of muziek te verzenden met MSN Hotmail Plus, is het bestand als bijlage toe te voegen en op de knop Verzenden te klikken.

Met Hotmail Plus heb je ook nog de beschikking over de volgende extra functies:

• 2 GB* opslagruimte
• Bijlagen tot 20 MB per e-mailbericht versturen
• Je account verloopt nooit**, je hoeft je niet minimaal één keer in de 30 dagen aan te melden


Gaat hotmail nu ook gmail proberen na te doen, zagen ze tog in dat 2 mb te weinig was, en dat iedereen die al 2 GB bij gmail had niet meer terug zou komen bij Hotmail tenzij ze met dezelfde mogelijkheden kwamen.
• Geen banners met advertenties
• 35 aangepaste e-mailfilters voor automatische sortering
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2005, 23:05
Verwijderd
Is dat gratis?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 23:35
Verwijderd
Ach, ik blijf nu toch bij Gmail, omdat hotmail veels te veel reclame op de inbox-pagina heeft, en ze sturen je af en toe ook nog eens van die kutmailtjes.

Gmail is daarentegen lekker simpel
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 23:50
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Hotmail plus bestaat volgens mij toch al langer (of noemde het toen Hotmail Premium?) en ze waren daar ook wel eerst met die 2 gieg opslagruimte, nog voor 1 april 2005 wanneer GMail begonnen is met 2 gieg en verder.

Maar het is wel degelijk betalend, dus zo veel mensen hebben het niet volgens mij; en met 250 megabyte komen de meeste mensen wel toe als ze daarvoor ook al met 2 megabyte toekwamen.

Zelf gebruik ik ook liever GMail: meer vertrouwen in Google (open webstandaard), betere layout, ... terwijl Hotmail te veel drukke layout gebruikt met storende reclame en dan nog probeert om niet-IE-gebruikers te storen. Verder natuurlijk helemaal dat GMail ondersteuning heeft voor POP3 en Hotmail van zichzelf niet (er zijn programma's die er wel voor zorgen, maar om de paar maanden verandert MS weer iets aan de site zodat ze niet meer werken).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:02
DG
Avatar van DG
DG is offline
Volens mij was het gratis hoor, die 2 gigs extra, anders heeft het ook geen nut om met gmail te gaan concureren.

bron was msn Today»krijg je als je msn opstart.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:14
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Hotmail begint wel erg droevig achtergesteld te worden als ze niet meegaan. 2MB komop man, als anderen 2GB aanbieden, mijn god wat doe je moeilijk over die paar MB's. En de privacyverklaring van Hotmail liegt er ook niet om: alles wat jij verzend via hotmail wordt eigendom van Microsoft. Alleen daarom al zou ik nooit hotmail gebruiken voor email, anders dan spam/registratiedingen.

Neem fijn Gmail eens en vergelijk hoeveel beter dat is, vooral qua interface en mogelijkheden. Evenals POP mogelijkheid (dus in Thunderbird / Outlook Express je Gmail binnenhalen). Bij Hotmail is/wordt dat een betaalde service.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het conversatiesysteem van Gmail is heilig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:42
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
DG schreef op 09-08-2005 @ 10:02 :
Volens mij was het gratis hoor, die 2 gigs extra, anders heeft het ook geen nut om met gmail te gaan concureren.

bron was msn Today»krijg je als je msn opstart.
Volgens mij toch echt betalend dat "Hotmail plus":
op MSN Today kan ik er echter niets van vinden (heb ik ook niet opstaan, gewoon stomme reclamezooi eigenlijk)
bronnen:
MSN zelf
T.net (wel oud, dus kan ondertussen veranderd zijn)

En uiteindelijk bestaat GMail al 2 jaar en bijna al die tijd hebben de Europeanen het met die verdomde 2 megabyte moeten doen. Ja, er waren trucs om dat te vergroten naar 25 megabyte naar 250 megabyte (en veel meer hebben de meesten dus ook niet nodig), maar hier staat hij voor zover ik weet nog niet verder dan die 25 megabyte (met truc). Gelukkig heeft MS dat nu onlangs ook wat opgeschroefd naar die 2 megabyte voor bijna iedereen.

Dus van concurrentie valt amper te spreken (zeg nu zelf als ze 2 jaar lang achterlopen). MS maakt volgens mij gewoon handig gebruik van de positie van MSN Messenger: elke nieuwe gebruiker daar neemt Hotmail omdat je anders nog je e-mailadres voor een .NET Passport moet opgeven en daarna nog activaties moet doorlopen om het te kunnen gebruiken in MSN Messenger.

Citaat:
Enlightenment schreef op 09-08-2005 @ 11:14 :
Hotmail begint wel erg droevig achtergesteld te worden als ze niet meegaan. 2MB komop man, als anderen 2GB aanbieden, mijn god wat doe je moeilijk over die paar MB's. En de privacyverklaring van Hotmail liegt er ook niet om: alles wat jij verzend via hotmail wordt eigendom van Microsoft. Alleen daarom al zou ik nooit hotmail gebruiken voor email, anders dan spam/registratiedingen.

Neem fijn Gmail eens en vergelijk hoeveel beter dat is, vooral qua interface en mogelijkheden. Evenals POP mogelijkheid (dus in Thunderbird / Outlook Express je Gmail binnenhalen). Bij Hotmail is/wordt dat een betaalde service.
Tja, wie leest die privacyverklaringen nu? Op het ander vlak mag GMail wel al je mail doorzoeken op trefwoorden om zo reclame te maken (en ook voor statistieken, als ik me niet vergis). Maar liever GMail dan Hotmail gewoon omdat Google volgens mij beter omgaat met privacy dan MS.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De "dikke" variant van Hotmail is tegenwoordig inderdaad gratis.
Citaat:
ILUsion schreef op 09-08-2005 @ 12:42 :
Tja, wie leest die privacyverklaringen nu?
Dat neemt niet weg dat het zo is.
Citaat:
Op het ander vlak mag GMail wel al je mail doorzoeken op trefwoorden om zo reclame te maken (en ook voor statistieken, als ik me niet vergis).
Dan heb je je slecht laten informeren. Zo is het dus absoluut niet.
Citaat:
Maar liever GMail dan Hotmail gewoon omdat Google volgens mij beter omgaat met privacy dan MS.
Dat lijkt me heel sterk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:40
Verwijderd
Gah, concurrentie, dat moet wel goed zijn!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:21
DG
Avatar van DG
DG is offline
Checkt anders iedereen ze homtail mailbox even, daar staat t ook in onder de mom van: "250 mb niet genoeg?"
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2005 @ 13:13 :
Dan heb je je slecht laten informeren. Zo is het dus absoluut niet.
GMail doorzoekt je mail en toont aan de hand van trefwoorden die het daar in vindt reclame aan je?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:49
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
De "dikke" variant van Hotmail is tegenwoordig inderdaad gratis.
Tja, zou kunnen; ik zoek nog eens. En bij mij staat nog steeds duidelijk dat het betalend is (20 euro per jaar ofzo). Het kan misschien liggen aan het feit dat ik in België woon?

Citaat:
Dat neemt niet weg dat het zo is.
Heb ik ook niet gezegd, mijn punt was dat weinig mensen de tijd nemen om die dingen te lezen.

Citaat:
Dan heb je je slecht laten informeren. Zo is het dus absoluut niet.
Is dus wel zo: http://mail.google.com/support/bin/a...py?answer=6603
Daar zeggen ze dus dat ze wel advertenties maken vanop de content in je mails en waarschijnlijk zullen ze toch wel een of andere soort van statistiek van bijhouden zonder daarbij te linken naar de personen, natuurlijk.

Citaat:
Dat lijkt me heel sterk
Dat gaat maar over een gevoel dan een onderbouwde stelling van mij. Google komt voor mij meer over als een vriendschappelijk bedrijf terwijl MS eerder een grote boeman lijkt.

Er schiet mij trouwens nog iets te binnen: ik geloof niet dat Hotmail moet gaan ccncurreren met GMail maar eerder Microsoft Mail (tenzij MS natuurlijk zou beslissen om die 2 te laten samenvloeien).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:21
DG
Avatar van DG
DG is offline
Houd dat in dat als ik foto's in mijn inbox heb van gmail, iedereen die kan bekijken?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:25
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
DG schreef op 09-08-2005 @ 16:21 :
Houd dat in dat als ik foto's in mijn inbox heb van gmail, iedereen die kan bekijken?
Neen, het houdt in dat Google gewoon je mail scant net zoals ze webpagina's scannen en als je nu bijvoorbeeld een mailtje ontvangt over stofzuigers, dat Google naast de mail ook bijvoorbeeld reclame van stofzuigers kan plaatsen. Je mail zelf blijft persoonlijk, natuurlijk. En volgens mij zullen ze ook wel bijhouden waarover(=trefwoorden, dus stofzuigers, televisie, computer, ...) het meeste mailtjes gestuurd worden (niet per persoon maar over heel GMail).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:06
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Daar komt nog bij dat Microsoft net zo goed bij je Hotmail-mailtjes kan als Google bij je Gmail-mails - beide staan op hun servers opgeslagen. Google gebruikt enkel een automatisch systeem om advertenties bij trefwoorden uit je emails te plaatsen. Ik heb zowaar al eens een advertentie gezien voor iets interessants in plaats van de gebruikelijke rommel
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.