Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 20:32
Intertint
Intertint is offline
Beste mensen,

Ik ben 15 jaar. Afgelopen Mei ontmoette ik een meisje. Ik heb een tijdje met haar gezeten, maar niet vast gegaan. Door dat meisje ontmoette ik nog een meisje; die noemen we even meisje 2. Met meisje 2 heb ik ook gekloot, en dat is uiteindelijk iets vast geworden. Door een misverstand is er ruzie gekomen, en heb ik het uitgemaakt met meisje 2, en nu hebben we ruzie & negeren we elkaar volkomen.

Op de dag dat ik het uitmaakte, 2 maanden geleden, met meisje 2 was er een vriendin bij haar; die noemen we even meisje 3 (LOL )

Met meisje 3 ben ik sinds dien non-stop aan het praten. Msn, sms, bellen, op school. Noem maar op. We hebben al gezoend enzo, heb 2 keer bij haar geslapen maar nog niet verder gegaan. En ik heb het idee dat dit ook een vaste relatie word.

Meisje 1 ben ik heel goed bevriend mee; nogsteeds.
Meisje 2 is dus compleet vervaagt en is niet meer bevriend met meisje 1;
Meisje 3 is nu dus de gelukkige en is goed bevriend met meisje 2, maar wilt ook met mij verder.

Nu mijn vraag; vinden jullie dit kunnen?
Het lijkt erop dat ik de hele vriendengroep langs ga, maar dat's totaal niet mijn bedoeling!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2010, 20:40
Verwijderd
Ik had popcorn en cola moeten hebben voor bij het lezen van je verhaal

Nu mijn serieuze antwoord. Ik vind het wel kunnen, sowieso jouw kant van het verhaal. Maar misschien vindt meisje 2 het niet kunnen. Dat is vooral het probleem van meisje 3, dus het is wel netjes als je haar de tijd geeft om deze situatie eerst met meisje 2 te bespreken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 20:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Natuurlijk kan het. Zolang meisje 3 er geen probleem mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:06
Intertint
Intertint is offline
Ik zal de cola en popcorn voorraad even bijvullen voor de volgende keer, haha.

Maar oke, bedankt voor de reactie's. Ik geef haar tot oud en nieuw, vind ik een mooie datum om haar te vragen. Dan zien we wel wat de reactie's zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:12
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ben je een jongen of een meisje.
Niet dat dat iets uitmaakt... Maar, ik zou gewoon doorgaan als niemand daar problemen mee heeft!
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 01:39
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 06:11
Verwijderd
Ik vind het in principe ook wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 15:22
Verwijderd
Ik vind dat het, vanuit jouw standpunt, kan. Het lijkt me alleen wel dat meisje 3 eerst met meisje 2 moet overleggen om haar vriendschap niet kapot te maken. Het zou ook wel handig zijn als jij beter op leerde schieten met meisje 2, maar niet noodzakelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 18:30
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Het is standaard dat je een vriendenkring/groep afgaat.
waarom?
Meisjes (en ook jongens) gaan om met mensen van hetzelfde type en met dezelfde interesses.
en vaak val je op hetzelfde type dus kan dat goed een vriendin van deze zijn.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:39
Intertint
Intertint is offline
Weer bedankt voor de reactie's,

Ik heb al sinds onze breuk de wil om met meisje 2 te praten, ze wilt simpelweg niet. En dan ben ik de gentleman die haar dan ook met rust laat.
Meisje 3 boeit het vrij weinig, ofdat meisje 2 er nou wel of niet is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 18:54
Drieszz
Avatar van Drieszz
Drieszz is offline
Volgend mij is er toch niets raars aan
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 19:25
pykieboy
Avatar van pykieboy
pykieboy is offline
misschien word meisje twee boos maar als ik het zo hoor boeid meisje drie het meest en die lijkt me het belangrijkst als twee geen probleem met jullie heeft dan is er volgens mij geen probleem
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 20:01
Verwijderd
Wow, jij wordt snel verliefd! Misschien kan dat een probleem worden, als je meisje 4 ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 13:43
Mea vota
Avatar van Mea vota
Mea vota is offline
Citaat:
Wow, jij wordt snel verliefd! Misschien kan dat een probleem worden, als je meisje 4 ontmoet.
Inderdaad. Je wordt - naar mijn mening - veel te snel verliefd. Op zich niets mis mee, hoor, maar of er nou liefde inzit? Betwijfel ik.
__________________
So you wrote words on the walls of the prison. Never noticing that the paragraphs became cages.
Each sentence, a bar. Every word, another lock.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Beste mensen,

Ik ben 15 jaar. Afgelopen Mei ontmoette ik een meisje. Ik heb een tijdje met haar gezeten, maar niet vast gegaan. Door dat meisje ontmoette ik nog een meisje; die noemen we even meisje 2. Met meisje 2 heb ik ook gekloot, en dat is uiteindelijk iets vast geworden. Door een misverstand is er ruzie gekomen, en heb ik het uitgemaakt met meisje 2, en nu hebben we ruzie & negeren we elkaar volkomen.

Op de dag dat ik het uitmaakte, 2 maanden geleden, met meisje 2 was er een vriendin bij haar; die noemen we even meisje 3 (LOL )

Met meisje 3 ben ik sinds dien non-stop aan het praten. Msn, sms, bellen, op school. Noem maar op. We hebben al gezoend enzo, heb 2 keer bij haar geslapen maar nog niet verder gegaan. En ik heb het idee dat dit ook een vaste relatie word.

Meisje 1 ben ik heel goed bevriend mee; nogsteeds.
Meisje 2 is dus compleet vervaagt en is niet meer bevriend met meisje 1;
Meisje 3 is nu dus de gelukkige en is goed bevriend met meisje 2, maar wilt ook met mij verder.

Nu mijn vraag; vinden jullie dit kunnen?
Het lijkt erop dat ik de hele vriendengroep langs ga, maar dat's totaal niet mijn bedoeling!
Ik vind het prima kunnen
als jij je gelukkiger voelt bij meisje 3 dan bij meisje 2 en meisje 3 gelukkig bij jou is dat is toch het belangrijkste (:
en meisje 2 heeft er zelf voor gekozen om niet meer bevriend te zijn met meisje 1 het is laf om niet meer bevriend te zijn met iemand omdat diegene bevriend is met je ex.

maar het gaat er het meest om dat jij en meisje 3 gelukkig zijn (vooral die laatste vind ik)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 20:47
oneillrugzak
oneillrugzak is offline
moet wel kunnen, denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie leeftijden zoenen??
slangengek5
13 10-04-2011 02:18
Software & Hardware [Web] Is dit een goede host?
halilo
13 09-11-2004 16:48
Huiswerkvragen: Exacte vakken Zouden jullie dit ajb willen invullen?
Cherry
9 04-02-2003 07:19
De Kantine wat vinden jullie nou van deze site? nee dit is geen reclame...
Isa
13 12-12-2002 14:31
Levensbeschouwing & Filosofie geslachtsbepaling
Sterrenkijkster
22 21-11-2002 21:41
Liefde & Relatie hebben jullie dit ook?
devilcat
8 01-02-2002 00:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.