Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 13:47
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline


Wie heeft het interview gisteren ook gezien?
Echt zo vreselijk die man!



Die arme kindertjes van hem! Op het laatst merkte je ook dat de interviewer hem nauwelijks meer ging geloven

Maargoed, wie heeft het gezien en wat vond je ervan?
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 13:55
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Moi, ik heb het gezien, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken. Er is niemand, op de hele wereld, die zich kan inleven in zijn situatie, niemand. Dus als ik het zo bekijk heb ik zoiets van "waarom moet iedereen een mening over hem kwijt?". Zoals die hele "balonscene": serieus, dat stelde echt niks voor, hij deed NIKS fout. Het is gewoon sneu voor een kind om zo op te moeten groeien...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:14
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Hij is echt gestoord.. hij beweert alleen maar 1 of 2x aan zn neus geopereerd te zijn, zodat hij beter kan zingen doordat de lucht er beter door gaat

Zn hele hoofd is veranderd, maar dat komt door god

Verder komt hij enorm dom over, en die kinderen zijn echt niet veilig bij die psychopaat..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:16
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Heb het einde gezien. Vind t sneu dat die 2 kindjes van hem altijd in het openbaar een masker moeten dragen, en niet rustig naar de dierentuin kunnen enzow. Das wel sneu. En kvin t maf dat hij pleit voor hechte gezinnen en ondertussen zelf zijn kind via een draagmoeder krijgt, en dat ie nie wil dat zijn 1e 2 kinderen met de moeder omgaan. Die dingen kan ik me niet voorstellen maar ik leef natuurlijk in totaal andere wereld
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:16
Verwijderd
ik heb het helaas niet gezien
Ik ging met een paar lui naar de bios. Enig idee of het nog een keer wordt herhaald?
(alhoewel, het is Yorin dus de vraag is alleen maar WANNEER het herhaald wordt )






(En hoe vaak )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:30
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Echt vet was het
ik denk dat hij de waarheid vertelde en ik geloof hem
hij lijkt me echt een aardige man!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:51
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
En kvin t maf dat hij pleit voor hechte gezinnen en ondertussen zelf zijn kind via een draagmoeder krijgt, en dat ie nie wil dat zijn 1e 2 kinderen met de moeder omgaan.
Ja, en in het begin zei hij: "Ja, ik had een relatie met haar, maar ze wil haar identiteit niet onthullen want ze wil niet in de roddelbladen." En toen later was het opeens een draagmoeder ?
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:54
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik heb stukjes gezien en vond hem heeel vaag...
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hij is echt verknipt, maar ik vind hem toch zielig op een of andere manier. Volgens mij komt het allemaal door die vader van hem dat hij zo is. Ik vond het wel interessant, maar damn! Er zit duidelijk een steekje bij hem los.

Die ene jongen die hem na ging dansen op straat kon het trouwens wel erg goed!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:56
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Het was gewoon overduidelijk dat hij aan het liegen was.. zat gewoon terplekke al die onzin te verzinnen
Dat interview is echt geen goede promotie voor hem ofzow
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:13
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*Beetje sneu voor iemand die bijna geen jeugd heeft gehad, daarom vond ik hem ook zo kinderlijk overkomen qua praten en de dingen die hij wilde van :"Dat wil ik hebben en doe dat ook maar" en dat hele pretpark bijvoorbeeld en dat die kinderen in zijn bed slapen vind HIJ volkomen onschuldig...
Maar ik vond het inderdaad een beetje raar wat hij allemaal zei vooral over die moeder hij had er dus eerst een relatie mee en daarna was het een draagmoeder... en dat de moeder van "Dekentje" was ook nog eens zwart... naja beetje raar (vooral dat hij maar 2 operaties heeft gehad)
maar goed ik weet niet echt wat ik er van moet denken, maar ben blij dat ik het gezien heb..*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:54
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Hij noemde zijn kind blanket

Gestoorde ziekelijke man
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:19
Sysy
Avatar van Sysy
Sysy is offline
ik vind het een zielige man, een groot gebrek aan zelfvertrouwen heb ik het gevoel. Zijn jeugd heeft echt littekens op hem achtergelaten. Ben bang dat ie dat ook op zn kinderen overbrengt. Hij vind dat hij de verantwoordelijkheid over die kinderen heeft, is goed, maar hij ziet niet dat die scene in de dierentuin verschrikkelijk moet zijn geweest voor die kinderen...
En hij zat nogal zenuwachtig blanket te wiegen terwijl die aan het drinken was, zo stikt dat kind er nog in..
Ik zie niet zo snel dat hij echt sex met de kinderen zou hebben, hij ziet het echt als iets onschuldig, en het komt niet in zn kop op dat het verkeerd opgevat zou kunnen worden. Hij wil die kinderen de liefde geven die hij nooit gekregen heeft.
Tja dat deel van die draagmoeder vond ik ook wat vaag....

uhm ja sorry ik studeer psychologie, heb hem dus wat lopen analyseren..
__________________
Creecraw Toad's foot Geese walk Barefoot
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:36
Verwijderd
Ik heb het gisteren ook gezien. In het begin leek hij nog wel een beetje normaal, gewoon een man die zich nog een kind voelt, maar hoe langer je kijkt hoe vreemder hij wordt.
Toen het programma was afgelopen had ik echt zoiets van die man is vreeeeeeeeeeeeeeeemd!!
Maar ja, als je zo'n jeugd hebt gehad laat dat natuurlijk wel littekens en vreemde ideeen in je hoofd achter.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:38
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Ik geloof niet dat M. Jackson een pedofiel is. Hij kan gewoon goed omgaan met kinderen.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:46
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Ik geloof niet dat M. Jackson een pedofiel is.
Hij is gewoon zelf nog een kind. Het is triest maar waar. Kijk toen jullie 13 waren ofzo bleven jullie ook allemaal wel bij mekaar slapen. En dan tot diep in de nacht praten over allerlei dingen. Ik deed dat ook met vrienden.

Het is triest dat hij zo doet. Ik vond dat hele interview eigenlijk ook heel triest. Ik kreeg een heel triest beeld over hem. Maargoed volgends mij is hij ook geen pedo.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:47
Pla
Pla is offline
Ja ik heb het ook gezien..
Ik vond het best wel indrukwekkend.. in het begin vond ik het gewoon echt ziek...
Maar na een beetje gepraat met mensen, en dingen gehoord enzo.. ja nu denk ik er wel anders over..
Hij is eigenlijk gewoon zielig en ONWIJS mediageil..
Zodra de media er is vergeet hij bijna zijn kinderen.. Dat vond ik best erg.. voor de rest is hij gewoon blijven steken in zijn jeugd, en ik denk dat zijn kinderen wel eenzaam zullen zijn, behalve als hij daadwerkelijk uit elk continent 2 kinderen adopteerd..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:14
Verwijderd
Ik denk dat Michael eerlijk was over zijn relatie met kinderen; niks seksueels, alleen onschuldig knuffelen, voorlezen, melk en koekjes Ik denk dat hij die kinderen gewoon liefde wil geven die hij zelf heeft gemist.

En dat over die operaties was ie gewoon zat...dus loog hij erover. Het is overduidelijk dat zn gezicht niet alleen anders is door "verandering"...

En was het niet zo dat hij een relatie heeft gehad met iemand die anoniem wilde blijven voor de pers, DAARVAN de 2 oudere kinderen (6 en 4 jaar geloof ik) heeft gekregen, en dat Blanket van een draagmoeder is? Die laatste kent hij dus idd niet, en die anonieme dus wel.

Ik vond het trouwens wel gek dat ie het normaal vindt dat zn kinderen zonder hun echte moeder moeten opgroeien.

De presentator bleef btw ook constant dingen herhalen en doordrammen met vragen...Best lullig eigenlijk voor Michael, hij gaat echt kapot aan al die media-aandacht (is ie eigenlijk al)...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2003, 17:20
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
word het herhaald IK WIL HET ZOOOOOO GRAAG ZIEN! echt te graag lijkt me heel boeiend om te zien
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:45
Verwijderd
Same here same here

Had geen videoband bij de hand voor ik weg ging. Stom
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:52
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Evito schreef:
Echt vet was het
ik denk dat hij de waarheid vertelde en ik geloof hem
hij lijkt me echt een aardige man!
denk je echt dat hij geen plastische chirurgie heeft gehad?

die vent spreekt dus gewoon NIET de waarheid, en het was vet duidelijk, we weten nu ook dat hij ook niet goed is in acteren...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:23
Verwijderd
*rilt*
Volgens mij heeft hij ze niet allemaal op een rijtje
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb t gisteren ook gezien.
Die man is echt zo interessant (psychologisch gezien). Volgens mij is hij niet gestoord, hij leeft in zijn eigen wereld.
Het interview vond ik niet echt super, ik bedoel die man vroeg het op zo'n manier van, ja hoe zeg je dat, veel te confronterend en meerdere keren hetzelfde. Is hij een gewone journalist of een psycholoog oid.?
Michael Jackson is zelf idd nog steeds een kind. Ik zeg niet dat ik alles geloof van wat hij zei, maar toch in grote lijnen zal t wel kloppen (ik bedoel die stukjes over zn jeugd, Jackson 5) Zonde om te zien dat het zo met iemand kan gaan.

Hoe zat het eigenlijk met Prince Michael II?
Hij is de zoon van Michael en een vrouw met een donkere huidskleur met wie hij eerder een relatie mee heeft gehad. Maar later (of eerder) had hij t over een draagmoeder en dat ie niet wist wie de 'donor' was.. wie snapt t wel?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:32
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik had een klein stukje gezien....die vent begint echt steeds meer op een alien te lijken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:35
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Jezus, hoe die gast met zijn kinderen omgaat! Echt ziek! Eerst had ik eigenlijk alleen maar zwaar medelijden met hem...maar nu

Na dat interview vind ik hem alleen maar enger...
*nachtmerries op komst*
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 18:38
Kozak
Avatar van Kozak
Kozak is offline
Dat met die draagmoeder is erg vaag, maar ik denk dat de waarheid is dat hij een relatie heeft met de moeder (of gehad), en dat hij de 2e keer draagmoeder zegt om haar te beschermen.

Het is overduidelijk dat hij trauma's heeft uit zijn jeugd en dat hij verder nog echt een verwend kind is. Ik kreeg wel medelijden voor hem omdat iedereen zo de pik op hem heeft terwijl hij zo onschuldig is.
__________________
Een goed lid verslapt niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:52
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:
Hoe zat het eigenlijk met Prince Michael II?
Hij is de zoon van Michael en een vrouw met een donkere huidskleur met wie hij eerder een relatie mee heeft gehad. Maar later (of eerder) had hij t over een draagmoeder en dat ie niet wist wie de 'donor' was.. wie snapt t wel?

Citaat:
Kozak schreef:
Dat met die draagmoeder is erg vaag, maar ik denk dat de waarheid is dat hij een relatie heeft met de moeder (of gehad), en dat hij de 2e keer draagmoeder zegt om haar te beschermen.
Euh dat zeg ik net paar replies terug

Zijn eerste twee kinderen van 6 en 4 zijn van een moeder met wie hij een relatie heeft gehad en die anoniem wilde blijven voor de pers.

Die Prince Michael II (baby dus) aka Blanket is van een draagmoeder (waarvan Michael beweert dat ze een donkere huidskleur heeft) die hij nog nooit heeft gezien.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:51
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
hoe kon Prince dan blauwe ogen hebben en blond haar en z'n andere kinderen waren ook blank, terwijl michael oorspronkelijk donker is 't kan toch niet dat de kinderen door de "ziekte" van michael ook blank zijn??

verder weet ik echt niet of ik hem moet geloven, ik denk eigenlijk dat het meeste wat hij zegt wel waar is. Hij leeft in een hele andere wereld.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:54
shiver inside
Avatar van shiver inside
shiver inside is offline
Heb het gezien, koopt ie bloempotten van 250000 dollar. Maargoed, hij heeft gewoon een zwaar ongelukkig leven, zou niet met hem willen ruilen.
__________________
Been dead before. Didn't much cotton to it. Tell you what chickenshit. You do your worst. We'll settle up after.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:57
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
shiver inside schreef:
Heb het gezien, koopt ie bloempotten van 250000 dollar. Maargoed, hij heeft gewoon een zwaar ongelukkig leven, zou niet met hem willen ruilen.
Waarom ongelukkig?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:07
zomer_oud
zomer_oud is offline
Wel heel zielig ja hoe die man is gevormt in zijn leven. Maar tis nog veel zieligger voor die kinderen denk ik als je ziet dat die door een spiegopaat worden opgevoed enzo.

Verder vind ik jack heel eng, hoe die er uit ziet, hoe die praat, en hoe die met zijn kinderen omgaat(denk aan dat kind op het balkon.)

Verder vind ik die fans ook wel een interfiew waard, hoe kun je nou zo gek zijn van zo'n man?

Ohw en die ene gast die jack nadanste kon wel f*cking goed dan zeg.

Ahola zomer
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De herhaling:

- Zondag 16 maart
- Yorin
- 20.00 uur
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:33
Kismo
Avatar van Kismo
Kismo is offline
Ik vond het wel erg zielug wat hij allemaal over zijn jeugd vertelde . Maar hij had ook soms van die vreemde uitspattingen dat ik echt dacht Het is idd wel erg zielug voor die kindjes van hem, dat ze met maskertjes op moeten lopen enzo en als ze naar de dierentuin gaan ze helemaal geplet worden : \
__________________
^.^ Funny Love ^.^
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:39
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Kismo schreef:
Het is idd wel erg zielug voor die kindjes van hem, dat ze met maskertjes op moeten lopen enzo en als ze naar de dierentuin gaan ze helemaal geplet worden : \
Die maskers vallen nogal op....

Hey, the children with the masks, Jackson's children, let's kill 'em...

Amerika is ziek.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:39
freakieflower
Avatar van freakieflower
freakieflower is offline
Wat is dat voor een maflkees!!

Nouw ja eigenlijk wel te begrijpen, met zo'n jeugd en zo veel geld, dan word je wel gek!
__________________
"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
De herhaling:

- Zondag 16 maart
- Yorin
- 20.00 uur
Ik wist het. Yorin gaat het natuurlijk weer herhalen, maar omdat ik hem nog niet gezien heb vind ik het voor deze keer wel goed
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2003, 20:53
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
toen ie met dat kind op schoot zat, de fles te geven, helemaal trillen en shudden, en kwaad dat ie was. ik zat echt zo van, geef dat kind alsjeblieft even aan een ander! echt zwaar verontrustend... hoe die over dat kind praatte! een cadeautje! zwaar verontrustend. ik denk niet dat hij zijn kinderen opzettelijk iets aan zou doen. maar die vent is niet in staat om kinderen op te voeden.
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:54
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Heb het gezien en zover ik kan oordelen moet die man echt ff naar de psychiater ofzo.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 22:11
Rioto
volgens mij is het niet eens zo,n erge freak ..ok hij ziet er nogal maf uit oke ..maar over dat slapen geloofden ik hem wel ,,

Vaak denk je als je zoiets hoort dat het een pedofiel is , maar de mensen zijn vergeten dat er ook nog iets bestaat als liefde geven , die MJ heeft gewoon geen liefde gehad van zn ouders en daarom probeert hij beter te doen ..simpel zat

Hij had ook gelijk in het feit dat Kinders gewoon fucked up zijn de laatste tijd ..die gozer is zo dom nog niet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 23:39
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Euh dat zeg ik net paar replies terug

Zijn eerste twee kinderen van 6 en 4 zijn van een moeder met wie hij een relatie heeft gehad en die anoniem wilde blijven voor de pers.
Anoniem? we weten allemaal dat de moeder Debbie Row (ofzo) is hoor..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 06:32
Sysy
Avatar van Sysy
Sysy is offline
Citaat:
Sven schreef:
Anoniem? we weten allemaal dat de moeder Debbie Row (ofzo) is hoor..
ja van de eerste twee kids, niet de laatste..
__________________
Creecraw Toad's foot Geese walk Barefoot
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 06:34
Sysy
Avatar van Sysy
Sysy is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
hoe kon Prince dan blauwe ogen hebben en blond haar en z'n andere kinderen waren ook blank, terwijl michael oorspronkelijk donker is 't kan toch niet dat de kinderen door de "ziekte" van michael ook blank zijn??

verder weet ik echt niet of ik hem moet geloven, ik denk eigenlijk dat het meeste wat hij zegt wel waar is. Hij leeft in een hele andere wereld.
Die Prince Michael I had geblondeert haar hè.... En Micheal zei al dat zijn vader blauwe ogen had, dus dat kan best. Tja en die kids zijn van Debbie, en zij is iig blank...

Hij heeft trouwens niet echt antwoord gegeven op zijn blank zijn, had het er wel over dat niemand raar deed over dat mensen onder de zonnebank gingen liggen om bruiner te worden, dan zou ik denken dat hij zichzelf blank heeft laten maken... maar hoe??
__________________
Creecraw Toad's foot Geese walk Barefoot
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 06:49
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Maypole schreef:
volgens mij is het niet eens zo,n erge freak ..ok hij ziet er nogal maf uit oke ..maar over dat slapen geloofden ik hem wel ,,

Vaak denk je als je zoiets hoort dat het een pedofiel is , maar de mensen zijn vergeten dat er ook nog iets bestaat als liefde geven , die MJ heeft gewoon geen liefde gehad van zn ouders en daarom probeert hij beter te doen ..simpel zat

Hij had ook gelijk in het feit dat Kinders gewoon fucked up zijn de laatste tijd ..die gozer is zo dom nog niet
agree, ik kon ook op een gegeven moment die k*t intervieuwer een klap voor zn kanus geven. Wijs dat hij deed, lompe vragen, op lompe momenten, en maar door blijven drammen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 09:53
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Sysy schreef:
ja van de eerste twee kids, niet de laatste..
Dat zei ik toch
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 10:37
de-baron
de-baron is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:


Wie heeft het interview gisteren ook gezien?
Echt zo vreselijk die man!



Die arme kindertjes van hem! Op het laatst merkte je ook dat de interviewer hem nauwelijks meer ging geloven

Maargoed, wie heeft het gezien en wat vond je ervan?
Hallo BCR,

Ik wil graag reageren op je opmerking.

Michael Jackson is zoals meeste mensen weten de best verkochte artiest van het vorige millenium,

Op zijn vijfde jaar werd hij door zijn vader verplicht het podium op te gaan en geld te verdienen, ***VIJF JAAR***!!!
Hierdoor heeft Michael alleen maar een aantal jaren van zijn jeugd als prettig kunnen ervaren, - ik ga er namelijk ook vanuit dat hij net als anderen niet meer alles zal herrineren van zijn jongere jaren. Dit maakt het misschien dat Michael Jackson kinderachtig overkomt, maar ik denk zelf dat dat geen invloed op z'n carriere heeft, hij zal er niet anders op zingen, toch..??

Nu hij 44 jaar is stelt hij zich nog steeds op als een kind, en krijgt ook de vrijheid om met kinderen te kunnen spelen.

Is het niet de bedoeling dat elk levend mens op deze wereld recht heeft op vrijheid, privacy enzovoorts...?Dacht het toch wel.

Dit alles is veertig jaar geleden afgepakt van een toenmalig 5 jarig kind, iets waar hij zelf geen zeggenschap in had.

Niet persoonlijk naar jou bedoeld BCR, maar naar iedere gast die Michael Jackson een vreemde gast vind ofzo:

Hoe kan iemand opgroeien in een leven waar alles draait om geld, bekendheid, media en de andere dingen rondom het leven van een -naar mijn idee- megaster.

Ik ben al lang geleden van mijn Michael Jackson obsessie afgestapt, maar nooit van mijn hele leven zal ik van het idee afstappen dat iedereen die met respect handeld, alles over heeft voor zieke, en kansarme kinderen, ook zelf respect moet kunnen ontvangen. Gelijk ofniet??

Dit is toch allemaal wat we willen, een wereld waar iedereen met respect en vrede met elkaar om kan gaan, geen oorlog, geen geweld, geen haat. Dat zijn een aantal punten waar Michael Jackson voor strijd. Maar omdat hij er wat vreemd uitziet wordt hij direct tot psychopaat benoemd enzo. Mensen die niets van dit hele verhaal begrijpen en niet inzien dat Michael alleen maar goed probeerd te doen zijn zelf een beetje de weg kwijt.

Je mag een persoon namelijk niet beoordelen op zijn uiterlijk, ook al gebeurt het toch, kijk ook eens verder dan het uiterlijk en ontdek dan zelf of ik gelijk heb of niet..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Sven schreef:
Anoniem? we weten allemaal dat de moeder Debbie Row (ofzo) is hoor..
Hmja , ik bedoelde eigenlijk de draagmoeder van Prince Michael II...

Citaat:
Sysy schreef:
Hij heeft trouwens niet echt antwoord gegeven op zijn blank zijn, had het er wel over dat niemand raar deed over dat mensen onder de zonnebank gingen liggen om bruiner te worden, dan zou ik denken dat hij zichzelf blank heeft laten maken... maar hoe??
Dat blankzijn is een zeldzame huid(pigment)ziekte...
Het kan wel zo zijn dat hij slechts deels blank werd, en daarom de rest van zijn lichaam ook blank heeft laten maken zodat de plekken niet meer opvallen.

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 13:04
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Toen hij klein was werd hij vaak mishandeld door zijn vader. Ik denk dat hij geestelijk nog ergens rond de 12 zit Daar zal hij wel ergens blijven steken. Zijn idool was trouwens PETER PAN...en die wilde ook nooit volwassen worden...

Volgens mij heeft zijn vader hem helemaal kapot gemaakt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 13:19
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
de-baron schreef:
tekst
Heb je gelijk in, ik zou het ook niet zijn schuld noemen dat hij mentaal niet in orde is en er niet uit ziet, maar zelfs dan. Om toch kinderen bij je in bed te laten slapen, zelfs al is er niks seksueels aan de hand, ik vind het niet normaal.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:

De-Baron zei

Niet persoonlijk naar jou bedoeld BCR, maar naar iedere gast die Michael Jackson een vreemde gast vind ofzo:

Hoe kan iemand opgroeien in een leven waar alles draait om geld, bekendheid, media en de andere dingen rondom het leven van een -naar mijn idee- megaster.

Groot gelijk. Jullie gaan me toch niet vertellen dat je niet eens wist dat die jongen uit Home Alone(macauley Culkin toch?) ook enorm te lijden heeft gehad onder zijn ouders zodra hij veel geld verdiende?

Hij is ook een goed verbeeld van iemand wiens jeugd eigelijk zwaar verpest is omdat de ouders geld wilden zien.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:15
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
omdat ie zelf zo'n kut jeugd heeft gehad, wil ie (naar mijn mening) dat alle kinderen op de wereld een goed leven hebben, maar hij behandelt ze gewoon overdreven goed..

tja ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 901 saaie topics! #901
Dark Phoenix
500 08-03-2010 01:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces MJ
kalinho
67 11-02-2005 22:07
Psychologie Muziek.
Quiana
499 07-10-2004 11:34
De Kantine Michael Jackson: Schuldig of niet?
joopie12
153 03-02-2004 15:15
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.