Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 20:09
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
Hey, ik ben een meisje van 18 en ik heb een probleem..
ik heb redelijk grote borsten maar mijn tepels zijn echt te groot vind ik en erg lichtroze..ik zou zo graag kleine donkere tepels willen hebben..verder is een tepel ook een beetje misvormd en ik heb sinds kort een vriend ...hij zit ook aan mn borsten maar ik wil liever niet dat hij ze ziet want ik schaam me zo..en ik wil ook niet dat hij aan die ene tepel komt zeg maar maar ik denk dat dat er toch van zal gaan komen..hij wil graag aan mijn borsten zitten maar hij heeft er denk ik een heel ander beeld van dan dat het is..verder ben ik erg tevreden over mn uiterlijk maar ik denk echt dat hij er zo op afknapt..zijn ernog meer mensen die dit hebben? of misschien mensen die een tepelhofcorrectie hebben laten doen..ik zou graag reacties willen
Thnx!!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:24
niempje..
niempje.. is offline
ik denk niet dat je je daarover zorgen moet maken! er zijn veel meisjes die niet blij zijn over hun tepels of borsten, en ze zijn nooit dezelfde! je vriendje zal het zeker ook niet lelijk vinden! hij zal heus niet slecht reageren! waarschijnlijk zal hij het niet eens merken...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:43
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
ik vind alle borsten top.
dit klinkt niet als afschrikwekkend in elk geval.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:50
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik denk idd dat je je geen zorgen hoeft te maken. iedereen is bovendien anders en dat is maar goed ook. als je vriendje daarop zal afknappen is ie je niet waard, toch? er zijn vele belangrijkere dingen en mss vindt hij het wel mooier, of ziet hij het idd niet.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:53
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
[cliché-mode]
het gaat om innerlijk! niet om uiterlijk!
[/cliché-mode]
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand afknapt op tepels. Sowieso denk ik niet dat ze echt lelijk kunnen zijn.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:55
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand afknapt op tepels. Sowieso denk ik niet dat ze echt lelijk kunnen zijn.
je zou bijna gaan vragen om een foto.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:58
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Gewoon eerst afwachten hoe hij er op reageert zou ik zeggen...
Ik denk ook niet dat hij het een probleem gaat vinden...
Misschien kan hij je juist helpen je borsten/tepels te gaan waarderen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:59
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand afknapt op tepels. Sowieso denk ik niet dat ze echt lelijk kunnen zijn.
jij hebt makkelijk praten over tepels, met je beernipples

ontopic: ik persoonlijk zou er niet mee zitten. ik denk dat je vriend, als hij erover valt, niet iemand is waar je je verder mee in moet laten want als dat reden is voor hem om het uit te maken lijkt het me niet iemand om mee verder te gaan.
en je kan er wel mee zitten, maar je tepels zijn nou eenmaal zoals ze zijn, bij iedereen zijn ze net weer wat anders. don't worry about it
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Een wijze vriend van me zei ooit:

"Wanneer den tepelen hoog aan den hemelen verschijnen, DAN is het tijd om naar uw geboorteland terug te keren"

-2B! * 2002-
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:04
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik was eerst ook niet zo gek van m'n eigen borsten, maar nadat ik op voetbal ging en een elftal andere borsten zag was dat wel over
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lagerfeld schreef op 04-12-2004 @ 21:09 :
Hey, ik ben een meisje van 18 en ik heb een probleem..
ik heb redelijk grote borsten maar mijn tepels zijn echt te groot vind ik en erg lichtroze..ik zou zo graag kleine donkere tepels willen hebben..verder is een tepel ook een beetje misvormd en ik heb sinds kort een vriend ...hij zit ook aan mn borsten maar ik wil liever niet dat hij ze ziet want ik schaam me zo..en ik wil ook niet dat hij aan die ene tepel komt zeg maar maar ik denk dat dat er toch van zal gaan komen..


Daar mag je wel op rekenen ja. Mannen doen niets liever dan aan tieten zitten, vinden ze lekker op 1 of andere manier


hij wil graag aan mijn borsten zitten maar hij heeft er denk ik een heel ander beeld van dan dat het is..

Heeft hij een ander beeld, of heb jij dat? Denk dat jij je er meer druk om maakt dan hij.

verder ben ik erg tevreden over mn uiterlijk maar ik denk echt dat hij er zo op afknapt..zijn ernog meer mensen die dit hebben? of misschien mensen die een tepelhofcorrectie hebben laten doen..ik zou graag reacties willen
Thnx!!
Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt. Mocht je er nou echt mee zitten kan je denken aan een correctie, maar ga eerst bij jezelf na of het ECHT nodig is, dat zijn geen goedkope grappen en gaan gepaard met een flinke dosis pijn.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:45
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vrees dat er veel dingen belangrijker zijn in een relatie en bij een jonge vrouw, dan de vorm en kleur van de tepel.

Ik wil graag geloven dat je je eraan durf te ergeren. Dat is menselijk. Het beetje mensenkennis dat ik heb, vertelt me dat een 'oppervlakkige' oplossing als cosmetische chirurgie je probleem nooit zal oplossen, maar dat je waarschijnlijk eerder op zoek gaat naar andere imperfecties.

Die zullen er ook wel zijn, en dat maakt verder geen fluit uit.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 03:04
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
tweeophetgras schreef op 04-12-2004 @ 21:43 :
ik vind alle borsten top.
dit klinkt niet als afschrikwekkend in elk geval.
Jij bent al gauw met een dooie mus tevreden.

Als ik het goed begrijp is de ene tepel misvormd en de andere niet. Hmm, dat is eigenlijk wel het concept voor een horrorscenario. Ik kan best begrijpen dat die vriend daarop afknapt. Zou net zoiets zijn als een mercedes met een kapotte lamp aan de voorkant.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 03:13
Verwijderd
@ Ts Met alle respect voor jouw gevoel. Maar waar maak jij je druk om, als dat het enige is dan bof je enorm. En neem van mij aan een tepel kan zeer moeilijk verkeerd zijn. Misschien als er geen tepel zou zijn dat ik me dan toch wel iets begin af te vragen, maar maak je niet druk meid.

Maak je maar geen zorgen let op mijn woorden "hij zal het denk ik geen eens echt opvallen en als hij het al doet dan boeit het hem geen fuck, let maar op meid."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:06
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
Citaat:
Madfet schreef op 05-12-2004 @ 04:04 :
Jij bent al gauw met een dooie mus tevreden.

Als ik het goed begrijp is de ene tepel misvormd en de andere niet. Hmm, dat is eigenlijk wel het concept voor een horrorscenario. Ik kan best begrijpen dat die vriend daarop afknapt. Zou net zoiets zijn als een mercedes met een kapotte lamp aan de voorkant.
doe je best knul.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:14
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik denk dat de meeste jongens zo blij zijn als ze een tepel zien dat het ze niet uitmaakt dat ie wat excentriek is.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:14
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Je moet je niet zown zorgen maken,
Ik heb ook redelijke borsten, en ook best grote tepels,

Was in het begin ook heel onzeker erover,
Maar mijn vriend kan dr nu niet meer vanafblijven,
En dan heeft mij ook best wel geholpen om dr blij mee te zijn

K zal je zeggen dat ik ze voorheen altijd weg probeerde te stoppen, maar ze nu soms juist accentueer...

Hoop dat je dr wat aan hebt...

Succes, en maak je niet zow druk dr om, het valt allemaal wel mee hoor...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Winner schreef op 05-12-2004 @ 13:14 :
Ik denk dat de meeste jongens zo blij zijn als ze een tepel zien dat het ze niet uitmaakt dat ie wat excentriek is.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:56
MisterDJ
Avatar van MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
tweeophetgras schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
je zou bijna gaan vragen om een foto.
__________________
het slechtste, dat zijn woorden van een pessimist, en een pessimist is een slecht geinformeerde optimist
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:31
Verwijderd
bij mijn weten vindt de gemiddelde jongen alle borsten van zijn leeftijd wel oke. En als hij je vriendje is dan zal hij wel helemaal niet vallen over een mismaakte tepel meer of minder.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:59
Sartre
Sartre is offline
als tepels echt te groot en te lelijk zijn kan ik daar dus echt wel op afknappen he! Niet dat ik gelijk zou stoppen met seksen, maar mooi vind ik iets anders. Kleiner, steviger en donkerbruin
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 07:18
MisterDJ
Avatar van MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Sartre schreef op 06-12-2004 @ 00:59 :
als tepels echt te groot en te lelijk zijn kan ik daar dus echt wel op afknappen he! Niet dat ik gelijk zou stoppen met seksen, maar mooi vind ik iets anders. Kleiner, steviger en donkerbruin
Jij helpt mensen ook nie echt aan een beter zelfbeeld
__________________
het slechtste, dat zijn woorden van een pessimist, en een pessimist is een slecht geinformeerde optimist
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:22
Aep <3
Aep <3 is offline
Tepels zijn heerlijk!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Aep <3 schreef op 06-12-2004 @ 11:22 :
Tepels zijn heerlijk!!
Harde
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:48
Aep <3
Aep <3 is offline
Rrrrr
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Sartre schreef op 06-12-2004 @ 00:59 :
als tepels echt te groot en te lelijk zijn kan ik daar dus echt wel op afknappen he! Niet dat ik gelijk zou stoppen met seksen, maar mooi vind ik iets anders. Kleiner, steviger en donkerbruin
dat noemt men dan niet afknappen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:50
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
ja..ze zijn ook weer niet zo heel groot als ik ze vergelijk met andere..ze zijn niet abnormaal maar ik had gewoon t liefst hele kleine tepelhoven gehad zeg maar,. maar de vorm etc is wel mooi..ik ben in iig blij met alle reacties en ik maak me er al veeel minder druk om..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:57
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
mooi zo
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:10
Verwijderd
Het is misschien moeilijk, maar als je er echt zwaar over twijfelt moet je hem dat gewoon vertellen. gewoon vertellen wat er aan de hand is en hoe je erover denkt. ik durf te wedden dat hij zich daar echt niet druk om kan maken hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Lagerfeld schreef op 04-12-2004 @ 21:09 :
Hey, ik ben een meisje van 18 en ik heb een probleem..
Offtopic:
er staat 19
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-12-2004 @ 13:15 :
dat noemt men dan niet afknappen.
Hoe dan ook, tepels kunnen weldegelijk lelijk zijn. Dat dat niet overeen komt met jouw definitie van afknappen doet niet echt ter zake.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:02
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ey, ik heb kleine borsten en grote roze tepels... nou jah... eigenlijk geen borsten en twee wijnvlekken boven op me borstkas... Maar goed... me vriendje ging niet over ze nek toen hij ze zag dus , en hij had daarna nog steeds 'n stijve...
volgens mij kunnen tieten niet lelijk zijn...
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
filia dei schreef op 06-12-2004 @ 19:02 :

volgens mij kunnen tieten niet lelijk zijn...
Oh jawel.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ook bij jongens heb je enorme verschillen in tepels. Sommige wat groter, sommige wat kleiner, en van lichtroze tot bruin. Met en zonder borsthaar eromheen. En het boeide me totaaaaaal niet. Ik vond de eigenaar zo interessant dat ik de bijbehorende tepels toch wel sexy vond, hoe ze er ook uitzagen. Het is gewoon iets wat bij die persoon hoort, en dus is het okee.

Maar goed, aan jongenstepels valt eigenlijk weinig te verpesten, als je er over nadenkt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:55
Dobomobo
Dobomobo is offline
Og man... maak je geen zorgen...

als hij van je houdt maken je 2 bubbels echt geen ene moer uit..
anders is hij een zak!
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:01
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Als je vriend afknapt op je tepels zou ik 'm sowieso niet hoeven. Hij vind jou leuk hoor niet je tepels.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:02
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ja dat bedoel ik
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 00:36
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik heb ook één rare tepel, en laat dat nou net de tepel zijn die mijn ex-vriendjes lief en grappig vonden. Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken, dat hij anders is maakt het voor hem waarschijnlijk alleen maar extra speciaal.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Stijve tepels
LukesGirl
9 23-11-2013 20:25
Lichaam & Gezondheid Heel veel last van tepels
Jenesaispas
26 29-03-2009 22:22
Seksualiteit TEPELS: groot, klein, hard, zacht
Trinity
37 29-04-2005 10:14
Lichaam & Gezondheid aantal tepels
lienuh
14 03-12-2003 19:07
Seksualiteit Gevoelige tepels en klaarkomen?
carla-tje
13 28-01-2003 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.